quote:Dit is toch de klaagbak ?
zeik niet
hier mag je dus alles kwijt, wakker worden
quote:Damn..die kan wel eens een lesje Nederlands of een lesje Engels gebruiken...
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:38 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Na 7 pagina's vraagt ie om een wachtwoord dat je per mail moet aanvragen. Dat wachtwoord is "klaas".
Zie broncode.
Een kleine quote van de website...>:)
And zo Klaas and young Ado keep writing verry long time enouf to fill a over 100 papier pages.
Bespare youself a mouse arm!! The Boek 'Joe ken call me uncle Klaas' is foor sale! Met Nederlanstalige Inleiding en Samenvattings!! To cope in the beter book shops, online and direct on de telephone by Klaas Telesales.
So you go buy the boek later, but just can not stop now? Registeer en u get de Passwoord to read verder!
quote:Komt heel bekend voor
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:03 schreef Kiki het volgende:
Ik krijg er wel 20 per dag, van die mails waarin ze zeggen dat ze de zoon zijn van een of andere rijke stinkerd die in mozambique, nigeria of god weet waar zijn vermoord en dat er 20 miljoen dollar vrij is gekomen en dat ze dat op mijn rekening willen storten blablabla...
Ik word er doodziek van.
Dat ze nou niet 's doorhebben dat iedereen weet dat het een hoax is en toch blijven proberen...ARRGH zucht.Damn, ik krijg er net weeeeeer 1...
-Verhaal in Caps Lock-
maar dan nemen die lijers tegenwoordig een getal bijvoorbeel update2332@provider.nl
en dan nog een vals email adres wat helemaal niet bestaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |