abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12627788
Dit gaat wat spammerig klinken, maar ik bedoel het goed.
BNN heeft een ' 'nieuw' programma verzonnen, maar in feite is het gewoon een vrijdagse versie van Het theater van het sentiment, wat ook op Radio 2 wordt uitgezonden. Vanavond is de tweede aflevering, en wordt de Top 40 van 1987 behandeld, het jaar dat Terence Trent d'Arby nog cool was, en George Michael hetero.

http://www.bnn.nl

Jeroen Kijk in de Vegte is terug op de vrijdag met een splinternieuw radioprogramma: Alle 40 Goed! Daarin behandelt Jeroen elke week de Top 40 van 19-zoveel-en-tachtig. Die nummers zijn namelijk alle 40 goed, maar we kunnen ze niet allemaal draaien.
Op de site van BNN kun je stemmen welke plaat Jeroen niet mag vergeten; gewoon even op jouw favoriete plaat klikken. Wil je in de uitzending komen? Vul dan ook je gegevens en zeg waarom je voor die plaat hebt gekozen. Wie weet hang jij dan vrijdagavond met Jeroen aan de lijn!

Alle 40 Goed!, iedere vrijdagavond van 20.00 uur tot 22.00 uur op radio 2!

I intend to live forever, or die trying.
pi_12627892
quote:
het jaar dat Terence Trent d'Arby nog cool was
op zich is die nog steeds best cool
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_14997034
Vanavond wordt de Top 40 van week 48 uit het jaar 1983 uitgezonden in de volgorde die jij mag bepalen.

Klik hier om te stemmen.

20 jaar geleden stond de Rock Steady Crew op #1. En ik kan het me nog herinneren.

maandag 1 december 2003 @ 20:43:10 #4
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_15070261
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:04 schreef dwerg het volgende:
20 jaar geleden stond de Rock Steady Crew op #1. En ik kan het me nog herinneren.
Dan besef je dat je oud wordt....
.
pi_18476071
Er is natuurlijk helemaal niemand die luistert, maar vanavond is de top 40 van exact 20 jaar geleden aan de beurt om in een andere volgorde gedraaid te worden. Zo zijn My ever changing moods van The Style Council en Uncertain smile van The The inmiddels al langs gekomen.

http://www.bnn.nl/view/542/1209/527874

Ohja, Seborik: op nummer 5 staat het thema van Reilly: Ace of spies. Wat dus eigenlijk een stukje Shostakovich is. Maar hij staat wel mooi in de Top 40.
pi_18476621
Cool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')