Ik zelf ben bv. geboren Schots, op mijn 12e naar Nederland verhuisd. Mavo'tje gehaald, en een jaar Toneelschool in Edinburgh
Hoe zit het met de rest??
Atrimar
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 20-03-2001 12:30]
en inmiddels in de 5e
VWO afgemaakt, een jaar naar Florida geweest (zie ook columns FOK!Zine FrontPage) en nu weer terug in Rotjeknor waar ik Business Administration studeer aan de Erasmus Universiteit. That's it!
quote:
Op 20 maart 2001 12:35 schreef kwanten het volgende:
Mijn achtergrond:[knip]
Geboren in omgeving Utrecht, op mijn vierde verhuisd naar omgeving Gouda. Heb daar middelbare school gedaan, Ben daarna Wertuigbouw gaan studeren in Rotterdam. Ben na een jaar studie naar Rotterdam verhuisd.( is nu 1.5 jaar geleden)
Bijbaantjes :
- Receptionist in een hotel
- ontwerper/constructeur bij mijn stagebedrijf
Ik geloof niet in een God, ook niet in een gdoheid. Vind familie belangrijk, vind het belangrijk om een breed vlak aan interesses te hebben.
Me ouders komen uit Amsterdam. Me vaders familie komt oorspronkelijk uit geen id. We hebben t ooit een beetje uitgezocht en kwamen zo'n 200 jaar terug uit in groningen, vermoedelijk, als we nog verder teruggaan zal de oorsprong van me vaders familie ergens in de buurt van Rusland liggen. ME ma's familie kwam voor de industriele revolutie toevallig ook uit Groningen en davoor ergens uit Oostenrijk. Maar da's allemaal zo'n tijd terug, da'k wel kan zeggen dat ik gewoon bestwel een Nederlandse familie heb en Nederlandse voorvaderen heb gehad.
Ik ging ook naar zo'n pueterschool daarna Basisschool (Monterssori), Midderbare school, waar ik 5 jaar driver heb gedaan om uiteindelijk het vierde jaar VWO niet te halen.
Ik doe nu dus MBO opleiding Multimedia Vormgeven in Amsterdam (jah Grafisch Lyceum). Dus da's elke dag heen en weer reizen, wat me niet bevalt want de bus kwam net ookal te vroeg, ben ik weet te laat dus, en de NS gaat morgen hws. staken. Als ik een kamer vind dichter in de buurt ben ik dus ook weg.
Ik geloof in helemaal niets, Atheist heet zo'iemand gloof ik. Me pa's familie is katholiek opgevoed me moeder ook zonder geloof en ik ben blij da'k niet elke zondag naar de kerk hoef
Maar om even on topic te blijven. Geboren en getogen in Alphen aan den Rijn. HAVOtje gedaan. Net HBO Informatica afgerond.
[Dit bericht is gewijzigd door Mace op 20-03-2001 13:06]
Bijbaantjes; pepers plukken, kassakip spelen en ik werk nu in een boeketterie
[Dit bericht is gewijzigd door the shining op 20-03-2001 13:17]
quote:St Louis Rams ...
Op 20 maart 2001 13:00 schreef Beem het volgende:
Hee Atrimar: NFC logo? Welk team?Maar om even on topic te blijven. Geboren en getogen in Alphen aan den Rijn. HAVOtje gedaan. Net HBO Informatica afgerond.
Ik wilde eigenlijk de AFC logo ... Atrimar = A natuurlijk, maar dat strookt niet echt met mijn voorkeur
quote:
Op 20 maart 2001 12:35 schreef kwanten het volgende:
Mijn achtergrond:~knip~
Maar weer even terug naar het topic: Ik rij een Nissan Sunny. Heb een Nokia telefoon. Ik houd niet van erwtensoep.
Kleuter-, basis- en middelbare school (MAVO) in Eindhoven gedaan, allemaal op de zelfde school (speciale school voor gehandicapten).
Bijbaantjes: redactie en muziekselectie bij Radio Decibel (Omproep Eindhoven) en ben heel even recedent DJ in Rollerskate Center Eindhoven geweest.
peuterspeelzaal, basisschool, middelbare school (HAVO) en HBO (PABO) allemaal hier in Den Bosch gedaan, met het laatste dus nog bezig.
In m'n hele leven één bijbaantje gehad, wat ik nog steeds heb: Vanaf augustus 1996 vul ik vakken in de Jumbo, ook in Den Bosch.
Boeiend hè?
[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 20-03-2001 15:49]
Schop af en toe eens een balletje, geef af en toe eens een kopstootje en verder ben ik hbo'er
Basisschool gedaan, daarna HAVO in 6 jaartjes, nu HBO Informatica waaraan ik nu afstudeer bij KLM Information Services. Inderdaad, bij dat bedrijf met die vliegtuigjes
Ben 's avonds vaak bij de fitnessclub of in het zwembad te vinden.
Verder... neh, ik weet verder niets interessants te noemen, zo interessant ben ik niet
[Dit bericht is gewijzigd door Goldfish op 20-03-2001 16:19]
Bassischool gedaan in Biddinghuizen, daarna de onderbouw van het VWO in Dronten. Bij gebrek aan bovenbouw moesten de VWO'ers toen in Kampen naar school. Daar zit ik nu nog steeds, in de vijfde.
Over een anderhalf jaar hoop ik in Utrecht te gaan studeren en ein-de-lijk te vertrekken uit dat kutdorp.
Bijbaantjes... 2 jaar op een boerderij gewerkt, daar ben gillend weggegaan. Vorig jaar bij Six Flags gewerkt, op de parkeerplaats. Ga ik dit jaar waarschijnlijk weer werken.
Interesses/hobby's: uitgaan, sociale contacten onderhouden, internetten, geloof, politiek, kunst, literatuur, muziek, geschiedenis, televisie.
quote:SPAM-ALERT:
Op 20 maart 2001 12:32 schreef L-X het volgende:
*lap tekst*
Mijn info: geboren in Almere, tot m'n 3e jaar 2 keer verhuisd en woon intussen zo'n 17 jaar in hetzelfde huis
Vader: Drenthe, Moeder: Amsterdam (voorouders wrs Groningen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |