quote:Schreeuwen kan in iedere taal, en 't klinkt nooit.
Op maandag 25 augustus 2003 18:49 schreef Knaller het volgende:[..]
Sorry... moest steeds aan hard schreeuwende Duitse soldaten denken, afknapper!!
Er komen gewoon steeds meer leenwoorden, en mensen praten eerder Engels dan Nederlands.
Voorbeeld: mobile phone nu voor 179 euro met de vetse ringtones en een vernieuwd keypad.
Japans is mooie taal ![]()
*kijkt teveel anime*
Fries is een mooie taal. Een taal waarin "simmertwirre" écht iets betekent, is mooi.
Frans is ook een hele mooie taal. Een taal die krachtige uitspraken zoals "Que le roi vive !" en zachte dichterige klanken zoals in de zin "L'argent et la source du mal" vlekkeloos weet te combineren is mooi.
Arabisch is ook mooi, alleen al vanwege de mooie vloeiende letters, en zinnen zoals "Habibi ya nour el ein."
Duits is daarintegen een kankertaal, want dat sprak Hitler ook.
.
quote:Vind ik ook afschuwelijk klinken. Heb het idee dat ze steeds hun keel aan het schrapen zijn... *bah*
Op donderdag 4 september 2003 02:52 schreef Price het volgende:
Arabisch
quote:uitgevonden tijdens het schijten
Op vrijdag 21 november 2003 19:12 schreef Qarinx het volgende:[..]
Vind ik ook afschuwelijk klinken. Heb het idee dat ze steeds hun keel aan het schrapen zijn... *bah*
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:17 schreef Linz het volgende:[..]
uitgevonden tijdens het schijten
schots is oke (trainspotting) en Frans klinkt m00i
quote:De schotse en ierse accenten zijn in het engels altijd leuk. Gealic (iers dus) is ook wel aardig, het Welsh daarentegen is niet bepaald lekker in de oren.
Op vrijdag 21 november 2003 19:41 schreef DIA het volgende:
goed topic: ik ga voor Fries en Arabischschots is oke (trainspotting) en Frans klinkt m00i
Zoals de Merovingian al zei, vloeken in het frans is als je kont afvegen met zijde. Heerlijk, Engels-Engels vloekt trouwens ook wel lekker.
quote:Klopt je hebt ook irritante engelse varianten bijv wat ze in Liverp00l spreken.
Op vrijdag 21 november 2003 20:01 schreef Fixers het volgende:[..]
De schotse en ierse accenten zijn in het engels altijd leuk. Gealic (iers dus) is ook wel aardig, het Welsh daarentegen is niet bepaald lekker in de oren.
Zoals de Merovingian al zei, vloeken in het frans is als je kont afvegen met zijde. Heerlijk, Engels-Engels vloekt trouwens ook wel lekker.
Het Duits van Nena bijvoorbeeld in "Irgendwie, irgendwo, irgendwann" kan ik echt niet lelijk noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |