quote:Same here!
Op donderdag 21 augustus 2003 16:20 schreef Nicole22 het volgende:
Kreeg daarstraks een email van Schoolbank.nl, waar ik al een tijdje ingeschreven sta.
Ik heb een geheime aanbidder! Nu is het de bedoeling dat ik degene waar van ik denk die het is, herken op Schoolbank en als dat klopt, krijgen we beiden een email waardoor ik dus kom te weten wie het is.
Maar ik heb geen idee!
Wie heeft dit ook wel eens gehad, ik wil dus echt weten wie het is!
quote:Niet aan beginnen, op een gegeven moment begonnen ze bij mij spam te sturen. a ~ 20 per dag
Kreeg daarstraks een email van Schoolbank.nl, waar ik al een tijdje ingeschreven sta.
Ik heb een geheime aanbidder! Nu is het de bedoeling dat ik degene waar van ik denk die het is, herken op Schoolbank en als dat klopt, krijgen we beiden een email waardoor ik dus kom te weten wie het is.
Maar ik heb geen idee!
Beetje slap vind ik het wel...
quote:Yeps, dat wel, maar ik word niet graag belazerd / om de tuin geleid / voor de gek gehouden / etc
Op vrijdag 14 november 2003 00:23 schreef nikky het volgende:
maar is wel grappig om je oude klasgenootjes weer te spreken ( als je dat wilt tenminste.
* R&P checken gaat
* ds_polleke krijgt regelmatig post van "chrushonyou.com"
quote:Heb ik ook gehad!
Maar ik heb geen idee!
quote:Nee, ik heb er verder niks mee gedaan. Maar blijf toch wel nieuwsgierig (als het echt zo is dan)
Op vrijdag 14 november 2003 01:39 schreef Dagonet het volgende:
Is het eigenlijk nog wat geworden tussen TS en geheime bewonderaar?
'T is tenslotte al een paar maanden geleden* R&P checken gaat
Ik vind het maar een vaag gedoe allemaal
Ik heb me ook ingeschreven bij schoolbank... alleen voor dat E-mail gedoe moet je nu 10 euro per jaar dokken !!!!! afzetters! krijg je weer perikelen dat je je emailadres op een beetje vreemde manier in je verhaaltje moet zetten zoiets als wolfrolf at m.a.i.l,p.r.o.v.i.d.e.r.c.o.m
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |