abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12607080
Kreeg daarstraks een email van Schoolbank.nl, waar ik al een tijdje ingeschreven sta.
Ik heb een geheime aanbidder! Nu is het de bedoeling dat ik degene waar van ik denk die het is, herken op Schoolbank en als dat klopt, krijgen we beiden een email waardoor ik dus kom te weten wie het is.
Maar ik heb geen idee!
Wie heeft dit ook wel eens gehad, ik wil dus echt weten wie het is!
Mind the gap
pi_12607217
als je de verkeerde aanklikt, krijgt die ook een mailtje dat je zogenaamd haar zijn/haar geheime aanbidder bent. voor hetzelfde geld heeft die persoon die jou dus aanbid dus gewoon verkeerd gegokt!
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_12607225
Ik sta wel ingeschreven bij schoolbank.nl maar ik had geen idee dat er zo'n soort functie bestond. Heb ook geen behoefte die functie te gebruiken, maar tis wel grappig natuurlijk
Where facts are few, experts are many.
pi_12607252
behoorlijk lullig als je niet weet wie het is en diegene krijgt een email dat jij hem leuk vind! oeps
pi_12607485
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:20 schreef Nicole22 het volgende:
Kreeg daarstraks een email van Schoolbank.nl, waar ik al een tijdje ingeschreven sta.
Ik heb een geheime aanbidder! Nu is het de bedoeling dat ik degene waar van ik denk die het is, herken op Schoolbank en als dat klopt, krijgen we beiden een email waardoor ik dus kom te weten wie het is.
Maar ik heb geen idee!
Same here! Kreeg een paar weken geleden ook zo'n mailtje.. Ben wel benieuwd eigenlijk
voer eendjes, geen oorlog...
  donderdag 21 augustus 2003 @ 16:47:49 #6
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_12607924
quote:
Maar ik heb geen idee!
Niet aan beginnen, op een gegeven moment begonnen ze bij mij spam te sturen. a ~ 20 per dag
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
  donderdag 13 november 2003 @ 15:43:07 #7
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_14606850
Ha ha ik denk dat het meestal de persoon is die je niet verwacht of hoopte dat het was
Back On track<P>
pi_14606889
Ik denk dat het die puisterige jongen is met dat plakbandje op zijn bril. Die altijd achter je ging zitten.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_14621180
Bij mij was het mijn broer
Gelukkig had ik het de 1e keer goed gegokt...
  vrijdag 14 november 2003 @ 00:22:20 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14621216
Tis onzin. Schoolbank heeft weer wat nieuws ontdekt en probeert het nu op deze manier.

Beetje slap vind ik het wel...

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Milf vrijdag 14 november 2003 @ 00:23:41 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_14621251
maar is wel grappig om je oude klasgenootjes weer te spreken ( als je dat wilt tenminste.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 14 november 2003 @ 00:25:27 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14621295
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 00:23 schreef nikky het volgende:
maar is wel grappig om je oude klasgenootjes weer te spreken ( als je dat wilt tenminste.
Yeps, dat wel, maar ik word niet graag belazerd / om de tuin geleid / voor de gek gehouden / etc
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_14621405
Helpt het niet gewoon om die e-mailnotificatie uit te zetten? Je krijgt dan in elk geval niet meer steeds die e-mail met "er zijn nieuwe mensen bij gekomen op jouw school", en wellicht ook niet meer die 'stille aanbidder'-dingen?
  vrijdag 14 november 2003 @ 01:39:56 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_14622556
Is het eigenlijk nog wat geworden tussen TS en geheime bewonderaar?
'T is tenslotte al een paar maanden geleden

* R&P checken gaat

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 14 november 2003 @ 09:19:26 #15
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_14624500
hoe komt het dat deze meuk topics steeds weer ophooggeschopt worden...

* ds_polleke krijgt regelmatig post van "chrushonyou.com"

If my answers scare you.. stop asking scary questions.
pi_14626043
Heb laatst ook zo'n mailtje gehad en ik zou niet weten wie het zou moeten zijn
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14627315
Heb me meteen even aangemeld
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_14627606
quote:
Maar ik heb geen idee!
Heb ik ook gehad!
Volgens mij sturen ze het zelf zo dat je blijft komen!
pi_14627869
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 01:39 schreef Dagonet het volgende:
Is het eigenlijk nog wat geworden tussen TS en geheime bewonderaar?
'T is tenslotte al een paar maanden geleden

* R&P checken gaat

Nee, ik heb er verder niks mee gedaan. Maar blijf toch wel nieuwsgierig (als het echt zo is dan)
Mind the gap
pi_14633220
Paar dagen geleden kwam m'n zus met die link van schoolbank.nl Ik me dus ook maar ingeschreven, en m'n ex stond er ook nij. Ik had hem aangeklikt als jeugdliefde, maar dacht daarna, ach boeiend, en weer uit gezet. Blijkbaar heeft hij dus wel die mail gehad (wat ik niet wist dat ze dat zouden doen ) want de volgende dag kreeg ik een mail dat IK een stille aanbidder had. Als ik het goed zou raden zouden we inderdaad een verrassing krijgen. ik dacht dus, dat is natuurlijk m'n ex! Ik dus weer aangeklikt dat hij een stille aanbidder was, en vervolgens niks? Waar is die verrassing dan? Bij hem stond er niks dat ik zijn jeugdliefde was ofzow, dus toen ging ik weer twijfelen. Ik het weer uitgezet van hem. Kreeg ik op die opagina weer het bericht dat ik nog een stille aanbidder had.

Ik vind het maar een vaag gedoe allemaal

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_16322023
*schopje*

Ik heb me ook ingeschreven bij schoolbank... alleen voor dat E-mail gedoe moet je nu 10 euro per jaar dokken !!!!! afzetters! krijg je weer perikelen dat je je emailadres op een beetje vreemde manier in je verhaaltje moet zetten zoiets als wolfrolf at m.a.i.l,p.r.o.v.i.d.e.r.c.o.m

lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')