Als ik er ben, zie ik al mijn spullen staan, maar ik voel me er niet thuis. Ik heb mijn spullen zo staan zoals ik het wil en het handig vind, laatst een nieuwe kast gekocht, nu zijn ook alle dozen weg. Ik weet dat ik daar woon, maar veel verder kom ik niet. Ik ben er echt niet voor mijn plezier.
Ik accepteer dat het uit is tussen mijn ex en mij, ik denk niet dat het daar aan ligt, althans, zo voel ik het. Hoe doen anderen dat, om zich thuis te voelen als ze uit huis zijn, of uit een relatie komen.
Ik woonde samen in een voor mij onbekende stad. Omdat ik hier werk ben ik hier blijven wonen, vrienden heb ik hier nog niet echt maar het gaat mij er op dit moment om, om me thuis te kunnen voelen en me er gelukkig te voelen.
Heeft iemand tips?
Meer weet ik ook zo snel niet, gewoon genieten van hoe het is. Muziekje, geurtje ofzo, geen idee...
Tuurlijk voel je je niet gelijk thuis. Ik had toen ik op kamers ging de eerste 4 weken het gevoel dat ik op kamperen was. Heel weird .
Maar geef het dus vooral de tijd.
quote:heel herkenbaar, ik woon nu zelf ruim een jaar in een ander huis sinds mn relatie voorbij is. tot aan de dag van vandaag is het ook niet helemaal mijn thuis als je begrijpt wat ik bedoel. voor mij is dat dan ook de reden om te gaan verhuizen.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:07 schreef Blinky het volgende:heel verhaal...
Heeft iemand tips?
iedereen die bij mij over de vloer komt verklaart me voor gek dat ik wegga maar als het gevoel niet goed is... wat doe je dan ?
tip: richt je huis 100% in zoals jij het wil en doe desnoods wat gekke dingen. bij mij liggen/staan bijvoorbeeld mn mountainbike, snowboard en parachute in de woonkamer - ik weet dat het vreemd is maar het geeft mij wel een goed gevoel
mja, zoals ik al zei: is natuurlijk erg persoonlijk
quote:uhh ?
Op donderdag 21 augustus 2003 14:15 schreef Gucciman27 het volgende:
Pik een vrouwtje op in de stad en neem haar mee.
Vervolgens neem je haar door het heel de studio door. KWeet zeker dat je daarna het "thuis" gevoel weer krijgt
quote:Ach ja, wie weet is ze lesbisch.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:24 schreef PECR het volgende:[..]
uhh ?
?
quote:Nee, niet lesbisch. Wel bi-schierig zoals dat blijkbaar heet. Maar ik had het specifiek over het mezelf er thuis voelen, dus echt leven met jezelf. Misschien moet ik het inderdaad meer tijd geven. Op deze manier gaat het zo langzaam. Heb er vaak over nagedacht om alleen te wonen, maar op deze manier heb ik het allang gezien en verlang ik ernaar om weer met iemand samen te leven...heb zo het gevoel dat het allemaal geen zin heeft. Ik zie enorm tegen de weekenden op omdat ik dan niets te doen heb en er twee vrije dagen zijn van mijn werk. Op mijn werk heb ik de afleiding die ik thuis niet vind.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:27 schreef Lemmeb het volgende:
Ach ja, wie weet is ze lesbisch.
Maar je huis moet echt JOUW plekje zijn, waar je graag bent, ook of juist als je alleen bent.
Lekker met een boekje op de bank, een filmpje kijken, kopje thee of biertje erbij
Soms kan een verfje of een ander gordijntje, bankje etc ook al verschil maken, al was het maar vanwege het bezig zijn met het huis jouw signature te geven.
Slaapkamer moet voor mij ook gezellig zijn, iets waar je graag SLAAPT als sex even geen optie is, of je terugtrekt met een boekje.
Gezelligheid zit in jezelf, maar een beetje hulp van buiten is soms nodig, haal jezelf in huis met dingen die bij je passen, verwen jezelf met een bloemetje, lekker eten, leuke hebbedingetjes weet ik veel, whatever takes your fancy.
En als je thuiskomen voor iemand mist, kun je altijd nog een kat nemen
Een huis is geen hotel, geen plek waar je slaapt en eet enkel.
Als je het thuis gezellig hebt, ook als je alleen bent, zul je zien dat je naar buiten toe ook tevredener wordt.
quote:Heb je interesses waar je iets mee kunt? Ga je wel eens uit, naar toneel of schouwburg of zo? Dan ben je in elk geval een beetje onder de mensen. Mogelijk scheelt dat al.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:39 schreef Blinky het volgende:Ik zie enorm tegen de weekenden op omdat ik dan niets te doen heb en er twee vrije dagen zijn van mijn werk. Op mijn werk heb ik de afleiding die ik thuis niet vind.
quote:Ik moest er ook heel erg aan wennen om voor mij alleen te koken. Dat wilde er in het begin ook wel eens doorheen glippen, tot ik mezelf in de kraag pakte en dagelijks aan het fornuis zette. Je moet op een gegeven moment paal en perk stellen aan jezelf, heb ik gemerkt. Anders slip je steeds verder weg. En dan is terugkomen steeds moeilijker.
Ik kwam er vanochtend achter dat ik drie dagen op brood na op mijn werk niets had gegeten. Ik vind er niets aan om voor mezelf te koken. Best stom natuurlijk en nu ga ik er ook beter op letten, maar is dit herkenbaar voor mensen of ben ik alleen zo stom bezig?
Sterkte hoor!!
quote:Dank je wel voor je tips.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:47 schreef milagro het volgende:
Planten, veel planten.
en koop af en toe een bosje bloemen voor jezelf.
Voor de rest zal het gewoon tijd kosten.Maar je huis moet echt JOUW plekje zijn, waar je graag bent, ook of juist als je alleen bent.
Lekker met een boekje op de bank, een filmpje kijken, kopje thee of biertje erbijSoms kan een verfje of een ander gordijntje, bankje etc ook al verschil maken, al was het maar vanwege het bezig zijn met het huis jouw signature te geven.
Slaapkamer moet voor mij ook gezellig zijn, iets waar je graag SLAAPT als sex even geen optie is, of je terugtrekt met een boekje.
Gezelligheid zit in jezelf, maar een beetje hulp van buiten is soms nodig, haal jezelf in huis met dingen die bij je passen, verwen jezelf met een bloemetje, lekker eten, leuke hebbedingetjes weet ik veel, whatever takes your fancy.
En als je thuiskomen voor iemand mist, kun je altijd nog een kat nemen
Een huis is geen hotel, geen plek waar je slaapt en eet enkel.
Als je het thuis gezellig hebt, ook als je alleen bent, zul je zien dat je naar buiten toe ook tevredener wordt.
Over dat je de weekenden niets te doen hebt, dat herken ik ook wel enigszins. Tegenwoordig plan ik m'n weekends (en doordeweeks ook trouwens) gewoon helemaal vol. Met studie en sport. Dan ben ik 's avonds meestal al te moe om nog wat zinnigs te doen en vind ik het juist prettig om lekker met rust te worden gelaten.
Neem desnoods een wildvreemd iemand eens een keer mee uit eten bij je thuis en ga samen (of alleen voor diegene) koken.
Brengt geheid gezelligheid, want het klinkt alsof dat hetgene is wat je mist.
quote:klink allemaal heel herkenbaar.....zelfs het niet eten. De eerste weken nadat mijn ex en ik uit elkaar waren en ik alleen woonde hebik ook nauwelijks wat anders gegeten dan wat brood.....da's ook niet zo heel erg...voor een paar weken, maar daarna moet je wel weer gewoon goed eten, anders kom je voedingstoffen te kort.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:39 schreef Blinky het volgende:[..]
Nee, niet lesbisch. Wel bi-schierig zoals dat blijkbaar heet. Maar ik had het specifiek over het mezelf er thuis voelen, dus echt leven met jezelf. Misschien moet ik het inderdaad meer tijd geven. Op deze manier gaat het zo langzaam. Heb er vaak over nagedacht om alleen te wonen, maar op deze manier heb ik het allang gezien en verlang ik ernaar om weer met iemand samen te leven...heb zo het gevoel dat het allemaal geen zin heeft. Ik zie enorm tegen de weekenden op omdat ik dan niets te doen heb en er twee vrije dagen zijn van mijn werk. Op mijn werk heb ik de afleiding die ik thuis niet vind.
Ik kwam er vanochtend achter dat ik drie dagen op brood na op mijn werk niets had gegeten. Ik vind er niets aan om voor mezelf te koken. Best stom natuurlijk en nu ga ik er ook beter op letten, maar is dit herkenbaar voor mensen of ben ik alleen zo stom bezig?
Zelfs toen ik met mijn huidige vriendin ging verhuizen heeft het een paar weken geduurt voordat ik niet meer het idee had dat ik bij mezelf op visite was. Misschien wen jij net als ik wat moeilijker aan veranderingen
quote:Ik ben blij dat het voor anderen ook herkenbaar is. Ik was een beetje bang dat ik niet echt goed bezig was, omdat er niemand is die zegt dat ik het goed doe zo. Mensen vragen wel hoe het is, maar daar blijft het verder bij. Ben best bang geweest om met mezelf geconfronteerd te worden en die angt is nu opeens de dagelijkse werkelijkheid. Begrijp me niet verkeerd, want ik ben heel blij dat ik tenminste een woning heb, eerst was de 'angst' dat ik terug naar mijn ouders moest omdat ik per september anders dakloos zou zijn geweest. Maar dan zou ik idd ook mijn baan op hebben moeten zeggen dus ik had de keus of ik hier zou blijven wonen. Het is allemaal zo dubbel. Afgelopen weekend was ik jarig, zaterdag waren mijn ouders er, zondag een collega, maar het voelde op dat moment als verplicht blij doen, terwijl ik het liefst onder de dekens zou liggen met een grote teddybeer...(bij wijze van).
Op donderdag 21 augustus 2003 15:48 schreef Dutchie77 het volgende:
Hoezo komt bekend voor??? Heb vrijwel precies hetzelfde door moeten maken sinds oktober zo. Voor mijn ex een baan aangenomen en blijven wonen in een stad waar ik eigenlijk alleen gestudeerd heb, weinig vrienden heb, en ik mijn appartmentje alleen als tijdelijk zag. En nu dus permanent, omdat mijn ex er vantussen is en ik mijn baan niet zomaar op kan zeggen.
Ook ik kom 's avonds thuis met een gevoel van: "Daar zit ik weer". Wou dat ik iets te doen had. Het zijn wel mijn spullen, maar het voelt niet echt als thuis. Denk ook niet dat het ooit zal komen; is het eigenlijk net te klein voor (2k app, 35m2).
Heb gelukkig wel een PC, maar ik begin te merken dat ik daar teveel achter zit, te weinig aan het eten doen, en mijn huishoudelijke taken af en toe laat versloffen. Tis goed om je te realiseren dat op jezelf wonen meer met zich meebrengt dan alleen wonen; dat betekent ook dat je meer te doen hebt dan je denkt, en dus tijdverdrijf hebt. Zolang je iets te doen hebt, scheelt dat al een hoop.
Zeker in het begin zul je de dingen missen die je samen deed, zoals afwassen, koken, of gewoon lekker op de bank TV kijken...maar op een gegeven moment gaat dat over. Tis een oud gezegde...maar de tijd heel alle wonden.
Een huisdier nemen is alleen een goed idee als je dat al eerder leuk leek (voornamlijk een hond of kat, want je zal toch de rest van hun leven er voor ze moeten zijn).
Over die laptop: mocht je er in geintersseerd zijn: ik heb een laptop die ik nooit gebruik en die ook geen eigen accu heeft (dus werkt als computer (je moet hem aansluiten) maar neemt veel minder ruimte in. Er zit geen cd-rom in maar wel een floppydrive. Je kan m overkopen: k woon in Hilversum.
Je moet ook niet denken dat het 1,2,3 zal veranderen. Als je wel actief dingen gaat doen, zal je ook nog weleens alleen thuiszitten terwijl je liever wat anders had gedaan.
Dit kan alleen als je het zelf echt wilt. Niet omdat andere zeggen dat het goed is. Maar denk wel dat je je dan heel wat prettiger gaat voelen. Als je goed voor jezelf zorgt dan voel je je meestal ook beter.
Succes
Ik denk nl. dat je je nu gewoon nog brak voelt omdat je alleen in dat huis zit zonder vriend(in) etc. etc. etc. (been there, done that). Dat thuis voelen in je eigen huis komt vanzelf. Je hebt nu al je spulletjes neergezet en volgens mij woon je er nu een weekje of drie? Gegarandeerd dat over een maandje of zo dingen een ander plekje hebben gekregen omdat dat net wat handiger is en zo.
Als je gewoon geen zin hebt om thuis te zitten, ga dan ff lekker de stad in of zo of lekker wandelen. Het is dan nl. des te lekkerder om thuis te komen en vermoeid op de bank te ploffen. Ikzelf heb de afgelopen maanden regelmatig de auto gepakt om ff naar Hoek van Holland (ff? Ja, want ik woon in Delft, dus da's 20 minuutjes) te rijden omdat ik het thuis gewoon niet uithield.
Succes en laat je niet kisten
(o ja.....en trap alles eruit wat je teveel herinnert aan je ex. Werkt ook heel goed )
quote:Proficiat nog dan meid! Dat moest er ff bij lol. Je gevoel van "tijd uitzitten" is voor mij ook heel herkenbaar. In eerste instantie zul je de neiging hebben om zsm weer naar het oude vertrouwde gevoel terug te willen. Gewoon weer iemand over de vloer, gezellig, knuffelen enzo. Pas later merk je dat je nu veel meer tijd voor jezelf over hebt.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:03 schreef Blinky het volgende:[..]
Ik ben blij dat het voor anderen ook herkenbaar is. Ik was een beetje bang dat ik niet echt goed bezig was, omdat er niemand is die zegt dat ik het goed doe zo. Mensen vragen wel hoe het is, maar daar blijft het verder bij. Ben best bang geweest om met mezelf geconfronteerd te worden en die angt is nu opeens de dagelijkse werkelijkheid. Begrijp me niet verkeerd, want ik ben heel blij dat ik tenminste een woning heb, eerst was de 'angst' dat ik terug naar mijn ouders moest omdat ik per september anders dakloos zou zijn geweest. Maar dan zou ik idd ook mijn baan op hebben moeten zeggen dus ik had de keus of ik hier zou blijven wonen. Het is allemaal zo dubbel. Afgelopen weekend was ik jarig, zaterdag waren mijn ouders er, zondag een collega, maar het voelde op dat moment als verplicht blij doen, terwijl ik het liefst onder de dekens zou liggen met een grote teddybeer...(bij wijze van).
Op afbetaling iets kopen doe ik liever niet, daar hou ik niet zo van. Momenteel sta ik er niet zo best voor financieel en ik wil eerst dat een beetje wegwerken voordat ik nog meer 'leen'. Vandaar dat ik ook niet zo gauw naar een schouwburg ga, of uit ga. De verleiding is er soms, maar als ik op een gegeven moment er beter voor sta komt dat denk ik wel weer. Voor mijn gevoel is het nu 'tijd uitzitten' tot ik me beter voel. Zowel in mijn huis als in mijn eigen vel...
Maar wat mij toch heel erg geholpen heeft zijn 2 dingen.
Voornamelijk dat het toch goedgekomen is met mn vriendin, welke mij ten tweede een kat gegeven heeft.
Je verbaasd je er soms over hoeveel verschil wat leven in je huis kan doen. Alleen is maar alleen, hoeveel mooie spullen je ook om je heen hebt verzameld.
quote:Heeft tijd nodig en zoals anderen al zeggen wil een plantje, diertje of wat anderen leuke dingen ook wel eens helpen.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:07 schreef Blinky het volgende:
Sinds een paar weken woon ik op mezelf. Normaal zou het spannend, leuk, gaaf moeten zijn, maar ik ben apart gaan wonen door een verbroken relatie. Ik probeer nu mijn studio een beetje leuk in te richten.Als ik er ben, zie ik al mijn spullen staan, maar ik voel me er niet thuis. Ik heb mijn spullen zo staan zoals ik het wil en het handig vind, laatst een nieuwe kast gekocht, nu zijn ook alle dozen weg. Ik weet dat ik daar woon, maar veel verder kom ik niet. Ik ben er echt niet voor mijn plezier.
Ik accepteer dat het uit is tussen mijn ex en mij, ik denk niet dat het daar aan ligt, althans, zo voel ik het. Hoe doen anderen dat, om zich thuis te voelen als ze uit huis zijn, of uit een relatie komen.
Ik woonde samen in een voor mij onbekende stad. Omdat ik hier werk ben ik hier blijven wonen, vrienden heb ik hier nog niet echt maar het gaat mij er op dit moment om, om me thuis te kunnen voelen en me er gelukkig te voelen.Heeft iemand tips?
Trouwens, je moet niet te passief worden hoor, als je de mogelijkheid hebt op er op uit te gaan dan moet je dat vooral doen, op een of andere manier is buitenlucht goed voor je ... in welke vorm dan ook.
Succes en sommige dingen kosten nu eenmaal tijd ...
[Dit bericht is gewijzigd door bassieman op 23-08-2003 12:03]
quote:Euh als jegeen hoop op tereugkomen hebt, moet je vooral daarop niet gaan zitten morren....ga een teamsport doen en dat zal je geen windeieren leggen, je moet nu je eigen vriendenkringetje opbouwen en dat is vrij makkelijk te doen als je er maar open voor staat...
Op donderdag 21 augustus 2003 14:07 schreef Blinky het volgende:
Sinds een paar weken woon ik op mezelf. Normaal zou het spannend, leuk, gaaf moeten zijn, maar ik ben apart gaan wonen door een verbroken relatie. Ik probeer nu mijn studio een beetje leuk in te richten.Als ik er ben, zie ik al mijn spullen staan, maar ik voel me er niet thuis. Ik heb mijn spullen zo staan zoals ik het wil en het handig vind, laatst een nieuwe kast gekocht, nu zijn ook alle dozen weg. Ik weet dat ik daar woon, maar veel verder kom ik niet. Ik ben er echt niet voor mijn plezier.
Ik woonde samen in een voor mij onbekende stad. Omdat ik hier werk ben ik hier blijven wonen, vrienden heb ik hier nog niet echt maar het gaat mij er op dit moment om, om me thuis te kunnen voelen en me er gelukkig te voelen.Heeft iemand tips?
Ga een cursus creatief dinges doen....alles waar je maar mensen ontmoet. Dansles oid, sporten, uitgaan, dat soort dingen....
Dan kom je toch een stukje lekkerder thuis op de één of andere manier.
Het koken is herkenbaar, waarom zou je al die moeite doen voor één persoon? Even snel iets uit de magnetron is wel zo makkelijk tenslotte, alleen helpt dat niet met het gevoel van thuishoren. Een beetje lekker koken, rommelen in de keukenlaatjes en -kastjes, afwassen, muziek aan en meezingen, dat heeft mij toch wel geholpen bij het thuisvoelen .
oh soms moet ik echt m'n mond houden
Maar ik denk ook inderdaad dat iets van planten en gezellige muziek waar jij van houdt je goed zullen helpen, dat geeft er toch een persoonlijke draai aan.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:27 schreef Trence het volgende:
Op dit moment is je huis misschien nog te 'steriel'? Ik zou zeggen schop een boek onder de bank, laat een paar schoenen slingeren en hang een trui over een stoel, een beetje bewoond maken dus (en nu niet gelijk er een teringzooi van maken, dat bedoel ik nou ook weer niet). Niet 's ochtends meteen je koffiekopje afwassen maar gewoon in de gootsteen laten staan, krant op de bank laten liggen tot je thuiskomt ipv meteen bij het oud papier.Dan kom je toch een stukje lekkerder thuis op de één of andere manier.
Het koken is herkenbaar, waarom zou je al die moeite doen voor één persoon? Even snel iets uit de magnetron is wel zo makkelijk tenslotte, alleen helpt dat niet met het gevoel van thuishoren. Een beetje lekker koken, rommelen in de keukenlaatjes en -kastjes, afwassen, muziek aan en meezingen, dat heeft mij toch wel geholpen bij het thuisvoelen
.
En als je niet voor een persoon wilt koken, dan maak je gewoon meer en dat doe je in de vriezer . Als je dan eens geen zin hebt, ben je lekker snel klaar.
En dat meezingen met de muziek (muziek wel goed hard zetten) is idd ook goed....vooral 's nachts als de buren al slapen
Een opgeruimd huis is idd leuk, maar een klein beetje rommel is ook gezellig (klein beetje is dus niet heel veel zoals ik hier om me heen zie )
Dezelfde dag dat ik het las, ben ik naar de dierenwinkel gegaan om een vogel (parkiet) te kopen, eentje die nog tam te maken is. Die heb ik vroeger ook gehad en het is er nooit meer van gekomen om dat nog eens te doen. Helaas had de dierenwinkel op het moment geen parkieten die nog tam te maken waren (moeten eigenlijk net uit het ei zijn), maar in oktober komt er een nieuwe, pasgeboren lading, die dus nog goed tam te maken zijn. Dus die ga ik dan halen, daar kijk ik erg naar uit. Heb ook gedacht over een kat, maar ik heb verder geen balkon, dus dat is minder voor zo'n beestje. En ik wil alleen een kat als ik 100 % zeker weet dat ik hem goed kan verzorgen. Met een parkiet kun je makkelijker een weekendje weg, dus dat is dan geen probleem.
Verder heb ik wat spullen verplaatst, mijn nieuwe kledingkast ingeruimd en binnenkort ga ik dan maar kijken naar een laptop op afbetaling.
Afgelopen weekend was ik best veel alleen en ik merkte dat op die momenten het heel moeilijk is. Ik was heel erg lusteloos en ik ging veel te veel nadenken. Laatst zei iemand: je hersenen zijn in jouw situatie er op uit om, als je alleen bent, chaos te creeren. Dat moet je zien te voorkomen door jezelf af te leiden zodat je niet gaat lopen/zitten/liggen piekeren want daar heb je niets aan, je komt meer en meer in zelfmedelijden en dat is veel moeilijker op uit te komen.
En in die weekenden, als er verder 'niets' gebeurt, ga ik juist piekeren. Dus de oplossing lijkt voor voorlopig simpel: ik moet mijn weekenden zien vol te bouwen met leuke dingen, mensen die langskomen of zelf ergens naartoe gaan, dus daar ben ik mee bezig.
Ik denk dat ik dan op een gegeven moment zelf wel de behoefte krijg om ook weer eens alleen te zijn en misschien denk ik over de hele situatie anders.
Probleem is nu alleen nog slapen en eten. Ondanks alle lieve en goede tips lukt het me niet om voor mezelf eens lekker te koken. Ik pak alleen als ik trek heb (is wel handig voor de lijn, ben best veel afgevallen) maar soms ben ik te lusteloos om iets te pakken, of ik vergeet gewoon echt om te eten. Als ik dan 's nachts of 's ochtends wakker word met een rommelende maag, hou ik me voor om beter te eten, maar tussen iets doen en het weten ligt een groot verschil.
Mijn slaapprobleem is ook niet leuk meer. Elke ochtend ben ik om 6h klaarwakker en kan ik echt niet meer slapen, ongeacht het tijdstip dat ik naar bed ben gegaan. Ik ben laatst om 4h naar bed gegaan en was om 6h klaarwakker. Overdag lukte het niet om te gaan slapen en
's avonds was het 1h 's nachts voordat ik ging slapen, en WEER om 6h wakker!
Heb zelfs homeopatische tabletten voor innerlijke rust gekocht, maar die helpen vooralsnog nog niet (wel om moe te worden, maar niet om eens lekker uit te slapen). Aan slaappillen wil ik niet denken, met mijn stemmingswisselingen vind ik dat echt eng. De ene keer gaat het heel goed, de andere keer helemaal niet. Lastig hoor.
Maar jullie reacties helpen mij wel, dus bij deze erg bedankt iedereen.
En mochten er nog meer tips zijn, ze zijn altijd welkom!
quote:Als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets!
Op maandag 25 augustus 2003 15:37 schreef type_29 het volgende:
Wees blij dat je een eigen huis heb zeg.
Ik woon al 5 jaar te lang op kamers alleen omdat er een woningnood is.
Dus niet zeuren, volgens mij heb je gewoon liefdesverdriet ofsow.
Je mag met mij ruilen ik in jou huis jij in mijn studentenhuis.
Dan ben je niet meer alleen en kan je fijn wachten op je beurt als je wilt douchen.
quote:Dat maak ik zelf wel uit ja.
Op maandag 25 augustus 2003 15:56 schreef funnyvinnie het volgende:[..]
Als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets!
quote:Eindhoven
Op maandag 25 augustus 2003 22:55 schreef timmit het volgende:
blink in welke stad woon je dan strax wonen er een heleboel gezellige mede fokkers waar je mee kan buurten oid
quote:Hey je bent in ieder geval lang niet de enige die tegen dergelijke dingen aanloopt hoor.. het klinkt herkenbaar allemaal. Ik heb zelf ook wat stukgelopen relaties meegemaakt en ben zoiemand die dan veeel tijd gebruikt / nodig heeft om zichzelf weer te vinden.
Op maandag 25 augustus 2003 13:42 schreef Blinky het volgende:
Bij deze wil ik jullie heel erg bedanken voor alle lieve reacties. Het is nog steeds stil en eenzaam, maar ik heb een paar tips hieruit gehaald.
En mochten er nog meer tips zijn, ze zijn altijd welkom!
Het eten.. ja da's klote he? Ik haat het om alleen voor mezelf te koken, terwijl ik er van hou om te koken als ik het voor een -samen- is. bizar?! Ik zie er gewoon geen lol in als alleen ik er van geniet ofzo. tipje.. zorg er in ieder geval voor dat je altijd wat in huis hebt om in de magnetron te gooien, ook als je geen zin hebt of als het eigenlijk al veel te laat is.. een vitaminpil erbij.
Het is niet alles maar.. Zorg voor jezelf want je gaat je op den duur -psychisch- slecht voelen zonder te beseffen dat het door je voeding [of gebrek aan] komt.. en je moet natuurlijk lekker stralen en goed in je vel zitten!! dan komen er dingen op je af! [bij mij wel altijd]
Eindhoven is een leuke stad.. 'k woon er zelf niet maar kom er vaak en heb er wat vrienden. Er zijn [dus?] echt wel leuke mensen te vinden.. haha, alleen ik weet hoe lastig het is als je ze niet -via- iets leert kennen.. zomaar iemand aanspreken in een cafe en vrienden maken.. is niet voor iedereen weggelegd en.. je moet het mar willen ook. Dus mijn tip: bekijk eens wat je leuk vindt zelf.. een avond theater, een concert, een of andere hobbie.. en ga dat dan eens -alleen- doen. Het zal je vet tegevallen de eerste keer, en de tweede.. misschien nog wel meer. Maar zo loop je de kans tegen anderen aan te lopen waar je op zijn minst één interesse mee deelt [in ieder geval een veeel grotere kans dan als je thuis zit met je parkiet!]
eigenlijk is het gedicht dat ik in een andere thread postte [je weet wel] wel een aardige tip dacht ik zo?
Bedankt voor jullie reacties!
Blinky
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |