aan de ene kant hoor ik goede verhalen over Demon internet maar ik vind het wel duur (99 Euri) en ze hebben FUP.
Telebyte is goedkoper (74,95 Euri) is minder bekend maar heeft GEEN Datalimiet,
MetiaDSL, (84,25 euri) Geen Datalimiet maar ik hoor er hele slechte verhalen over. tik maar eens in bij google..
alledrie hebben ze nu geen aansluitkosten, welke moet ik nu kiezen en wat zijn jullie ervaringen met deze providers
PS. BBned komt hier (als het goed is) deze maand nog
en ik zit 700 meter van de centrale (is dat goed?)
BVD, Mingoes k.
Heb je een site van dat telebyte? Nog nooit van gehoord, ben wel benieuwd hoe dat zit. Heb zelf Demon 1/512 en ben erg tevreden. Vooral dat je eigen server kan draaien met email enzo bevalt me erg goed. Verder, die FUP, hoeveel wil je downen dan? Tegen mij zeiden ze 'hoeveel krijg je door je lijntje heen denk je?' erm.. 100gb ofzo? 'Nou dan is dat redelijk fair use toch?'
Heb nog van niemand/nergens gelezen/gehoord dat erover traffic gezeurd werd.
Edit: Telebyte = ook BBned.. moet goed zijn dan. Weet niet wat Demon meer bied voor het extra geld.
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 21-08-2003 10:21]
MetiaDSL gaat ook over BBned
FUP valt wel mee, ze zeggen niet voor niets "Geen dataverkeerlimiet". Soms tientallen Gigs per maand, nooit problemen.
En usenet news servers via supernews.
quote:hij is trouwens 89 euro per maand maar thnx voor de tip
Op donderdag 21 augustus 2003 10:22 schreef Zinger het volgende:
Speedlinq biedt nu al 8064/1024 aan voor 80 euro per maand zonder overbooking. (www.speedlinq.nl)
ik zat precies aan hetzelfde te denken
speedxs is nog iets goedkoper alleen ben je elk jaar 99 euro inschrijfkosten kwijt
de telebyte is in mijn ogen op dit moment het goedkoopst ivm bij tweakdsl
quote:ff de newserver? ondersteund ie ook een beetje die bekende groups zoals a.b.nl en a.b.boneless
Op donderdag 21 augustus 2003 10:24 schreef Chilly_Willy het volgende:
Ik zit al jaren bij Demon. Altijd goeie service. helpdesk die open is tot 23.00 en waar de wachtijden redelijk kort zijn. Problemen worden snel opgelost.FUP valt wel mee, ze zeggen niet voor niets "Geen dataverkeerlimiet". Soms tientallen Gigs per maand, nooit problemen.
En usenet news servers via supernews.
quote:Ik zie een prijs van 89 per maand en 49 voor het modem. Over overboeking kon ik niets vinden.
Speedlinq biedt nu al 8064/1024 aan voor 80 euro per maand zonder overbooking. (www.speedlinq.nl)
Demon is oke ole oleee
quote:http://www.speedtest.nl/Database/Ranking.asp?TestTypeID=8&chkCTC=on&chkCTT=on&chkCTA=on&chkCTI=on&chkCTD=on&chkCTW=on
Op donderdag 21 augustus 2003 10:29 schreef S-Cript het volgende:
http://home.telebyte.nl/
http://www.speedxs.nl/ik zat precies aan hetzelfde te denken
speedxs is nog iets goedkoper alleen ben je elk jaar 99 euro inschrijfkosten kwijtde telebyte is in mijn ogen op dit moment het goedkoopst ivm bij tweakdsl
quote:Ja.
Op donderdag 21 augustus 2003 10:29 schreef mingoes het volgende:[..]
ff de newserver? ondersteund ie ook een beetje die bekende groups zoals a.b.nl en a.b.boneless
quote:je kan ook kiezen uit andere modems maar ik vind ze duur
Op donderdag 21 augustus 2003 10:39 schreef mant.info het volgende:
bijd metia krijg je een usb modem, dat is gaar.
quote:en je krijgt die bij een account van demon?
Op donderdag 21 augustus 2003 10:37 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Ja.
alt.binaries.nl retentie van 5,6 dagen en 354840 artikelen.
alt.binaries.boneless retentie van 5,5 dagen en 345362 artikelen.Check: http://www.supernews.com/stats/retention.cgi
1. Demon
2. Telebyte
3. SpeedXS
4. MetiaDSL
5. Speedlinq (nog niks over gehoord verder)
quote:Geen overboeking? Waar kan je dat vinden dan? Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk, dan zijn ze binnen de kortste keren failliet. Het is niet voor niets dat 1:1-lijnen zo duur zijn bij andere providers.
Toch zou ik persoonlijk voor Cistron gaan (bieden betere dienst dan Demon en zijn net zo duur. Ze hebben wel een limiet van 100GB, maar dat is tenminste duidelijker dan FUP (wat door sommigen verkeerd gezien word als ongelimiteerd). Daarbij is het introductieaanbod dat je de eerste maand gratis krijgt, gratis modem (of 25 euro korting) en rekenen ze geen aansluitkosten.
Daarbij heeft Cistron de actie "Connect a friend", maak je iemand klant van Cistron, krijg je 25 euro.
quote:vandaaar,,,,,,,,,,,,,,,, dat ik cistron moet nemen,
Op donderdag 21 augustus 2003 10:52 schreef Jongen1977 het volgende:[..]
Toch zou ik persoonlijk voor Cistron gaan (bieden betere dienst dan Demon en zijn net zo duur. Ze hebben wel een limiet van 100GB, maar dat is tenminste duidelijker dan FUP ..............Daarbij heeft Cistron de actie "Connect a friend", maak je iemand klant van Cistron, krijg je 25 euro.
Hun MAX-abonnement is maar 1536/256Kbit en daar moet je dan 89 euro voor betalen? Die 2-8Mbit is maar een actie van ze (okee, je krijgt het een jaar, maar daarna word de snelheid teruggebracht naar die 1536Kbit). Nee, dan zijn ze ineens veels te duur...
quote:Wat download jij echt dan??? Ik zit in 2 maanden nog niet aan de 50 GB ongeveer...
Op donderdag 21 augustus 2003 10:54 schreef mingoes het volgende:[..]
vandaaar,,,,,,,,,,,,,,,, dat ik cistron moet nemen,
maar dat doe ik niet vanwege die 100 Gig. WANT daar zit ik EGT wel aan dan
Leech jij hele FTP servers leeg ofzo?
quote:nieuwsgroepen
Op donderdag 21 augustus 2003 11:01 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Wat download jij echt dan??? Ik zit in 2 maanden nog niet aan de 50 GB ongeveer...
Leech jij hele FTP servers leeg ofzo?
en dat tikt aan
quote:idd.
Op donderdag 21 augustus 2003 11:01 schreef Jongen1977 het volgende:
Nog iets over Speedling:Hun MAX-abonnement is maar 1536/256Kbit en daar moet je dan 89 euro voor betalen? Die 2-8Mbit is maar een actie van ze (okee, je krijgt het een jaar, maar daarna word de snelheid teruggebracht naar die 1536Kbit). Nee, dan zijn ze ineens veels te duur...
1. Demon
2. Telebyte
3. SpeedXS
quote:wat gebeurt er als je over de 100 GB komt???
Op donderdag 21 augustus 2003 10:52 schreef Jongen1977 het volgende:[..]
Geen overboeking? Waar kan je dat vinden dan? Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk, dan zijn ze binnen de kortste keren failliet. Het is niet voor niets dat 1:1-lijnen zo duur zijn bij andere providers.
Toch zou ik persoonlijk voor Cistron gaan (bieden betere dienst dan Demon en zijn net zo duur. Ze hebben wel een limiet van 100GB, maar dat is tenminste duidelijker dan FUP (wat door sommigen verkeerd gezien word als ongelimiteerd). Daarbij is het introductieaanbod dat je de eerste maand gratis krijgt, gratis modem (of 25 euro korting) en rekenen ze geen aansluitkosten.
Daarbij heeft Cistron de actie "Connect a friend", maak je iemand klant van Cistron, krijg je 25 euro.
quote:Volgens mij knijpen ze je dan naar 64Kbit, dus surfen gaat op zich dan nog wel.
Op donderdag 21 augustus 2003 11:17 schreef mingoes het volgende:[..]
wat gebeurt er als je over de 100 GB komt???
quote:Niet als je deelt over 3 pc's die allemaal surfen
Op donderdag 21 augustus 2003 11:32 schreef Jongen1977 het volgende:[..]
Volgens mij knijpen ze je dan naar 64Kbit, dus surfen gaat op zich dan nog wel.
Helpdesk zal wel goed zijn (nog nooit gebeld )
en na 3 maanden bellen, tracen,pingen,
1 week continue Ping was 75 % packet los
1 week continue Ping was 10 % packet los
van de week lag de verbinding weer 3 dagen plat.
komt er eindelijk hopelijk volgende week een monteur langs om de modem te vervangen in de hoop dat het probleem dan is opgelost..
moet wel zeggen de 'technische kennis' van de helpdesk is wel in orde..
alleen is mijn inziens de actieradius te groot
quote:ik heb nou nog NOOIT problemen gehad met demon
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:46 schreef S-Cript het volgende:
laat ik dan eens echt negatief zijn over demon..
een van mijn klanten heeft een demon business lijn..en na 3 maanden bellen, tracen,pingen,
1 week continue Ping was 75 % packet los
1 week continue Ping was 10 % packet los
van de week lag de verbinding weer 3 dagen plat.komt er eindelijk hopelijk volgende week een monteur langs om de modem te vervangen in de hoop dat het probleem dan is opgelost..
moet wel zeggen de 'technische kennis' van de helpdesk is wel in orde..
alleen is mijn inziens de actieradius te groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |