Ik heb het al eens met een spuitbus wit gespoten:
http://stam.nu/foto/2003-07-05sensation/image7.htm
En het moet/mag dus net zo wit worden (zal ook wel moeten omdat het anders wel oranje zal worden....)
Wie o wie heeft hier ervaring mee / verstand van?
quote:Ja, wat dat betreft is ze alleen in de verkeerde tijd geboren
Op woensdag 20 augustus 2003 23:48 schreef Thomas B. het volgende:
Denk dat onze lieve heer je niet voor niks rood haar heeft gegeven.
quote:denk het
Op woensdag 20 augustus 2003 23:49 schreef Cronus het volgende:[..]
Ja, wat dat betreft is ze alleen in de verkeerde tijd geboren
. Vierhonderd jaar eerder was wat efficiënter geweest
.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:50 schreef Thomas B. het volgende:[..]
denk het
, maarre... 'ze' is een kerel
quote:Haha....naja ik heb kort haar....dus na een paar maanden is alles weer uitgegroeid
Op woensdag 20 augustus 2003 23:48 schreef Thomas B. het volgende:
Denk dat onze lieve heer je niet voor niks rood haar heeft gegeven.
Ik ken iemand die ook rood haar heeft en dat had ze laten blonderen... had ze niet moeten doen.
Maar bij jou zou het prachtig kunnen zijn natuurlijk
quote:Heb je zelf ervaring met rood haar?
Op woensdag 20 augustus 2003 23:52 schreef rickystyle het volgende:
hey je kan rood haar heel goed blonderen je dan moet je ff bij een kaperswinkeltje een flesje waterstofperoxide 12% halen en een doosje blondeerpoeder. Dan mix je daar wat van doorelkaar word een soort papje en dan doe je dat in je haar. Alleen je denkt vrij snel dat het al blond is als je ietsje er vanaf haalt om te kijken of het al goed is maar ik raadje aan o0m het lang te laten zitten ongeveer 3 kwartier. Als je het er eerder uit haald is het een beetje geel en das niet mooi.
Het prikt trouwes wel op je kop maar daar moet je maar doorheen bijten maar het werkt goed bij roodhaar
quote:Ga naar de kapper, zelf haal je meestal niet zoveel uit. Ik heb het jaren moeten bleken voor het echt eens 'n beetje lichtblond werd. En wit krijg je het met rood haar nooit. Dat heb ik ook geprobeerd en dat heeft me bijna m'n haar gekost. Rossig rood haar krijg je bijna NOOIT wit.
Op woensdag 20 augustus 2003 23:46 schreef Boekel het volgende:
Ik wil mijn haar graag blonderen, en heb rood haar. Weet iemand wat ik hiervoor het beste kan gebruiken? Ik heb heel wat topics doorgelezen maar ben deze vraag nog niet tegengekomen.Ik heb het al eens met een spuitbus wit gespoten:
http://stam.nu/foto/2003-07-05sensation/image7.htmEn het moet/mag dus net zo wit worden (zal ook wel moeten omdat het anders wel oranje zal worden....)
Wie o wie heeft hier ervaring mee / verstand van?
quote:Hmmmm..... misschien dan toch maar kapper bellen.....
Op donderdag 21 augustus 2003 00:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ga naar de kapper, zelf haal je meestal niet zoveel uit. Ik heb het jaren moeten bleken voor het echt eens 'n beetje lichtblond werd. En wit krijg je het met rood haar nooit. Dat heb ik ook geprobeerd en dat heeft me bijna m'n haar gekost. Rossig rood haar krijg je bijna NOOIT wit.
wat was bij jou het effect met waterstofperoxide?
quote:M'n haar ging van rood naar donkergeel
Op donderdag 21 augustus 2003 01:05 schreef Boekel het volgende:[..]
Hmmmm..... misschien dan toch maar kapper bellen.....
wat was bij jou het effect met waterstofperoxide?
quote:Dan wordt het blond,niet wit.
Op donderdag 21 augustus 2003 02:00 schreef schatje het volgende:
Bij de Etos verkopen ze blondeer spray.
quote:Hmjaa, dat spul heb ik een half jaar gebruikt en toen begon m'n haar aan de bovenkant een soort van af te breken
Op donderdag 21 augustus 2003 02:00 schreef schatje het volgende:
Bij de Etos verkopen ze blondeer spray.Echt blond zal je het idd niet krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 21-08-2003 09:12]
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 09:00 schreef Boekel het volgende:
Ik ga straks even langs de kapper
quote:Zo zijn mensen nu eenmaal
Op donderdag 21 augustus 2003 10:07 schreef Radiohoofdje het volgende:
Waarom is er bijna niemand tevreden met zijn of haar eigen haarkleur?
quote:Tja ik doe het ook voor het eerst, en voornamelijk omdat Mysteryland en Lowlands eraankomen, en ik er wel eens anders uit wil zien...
Op donderdag 21 augustus 2003 10:07 schreef Radiohoofdje het volgende:
Waarom is er bijna niemand tevreden met zijn of haar eigen haarkleur?
Ik vind de natuurlijke kleur altijd het mooiste staan omdat dat het beste bij de huid past. ( met uitzonderingen)
Ik heb zelf donkerrood haar en ik zou er nooit verf ingooienAls man zou ik dat inderdaad wel sneller doen omdat dat er snel weer afgeknipt kan worden. Ik ken wel een meisje die rood haar heeft en nu heel licht blond.(beetje gelig/wit) Het staat er best mooi omdat ze zo vaak onder de zonnebank ligt dat ze toch wat kleur heeft gekregen. Maar die laat dat dus gewoon bij de kapper doen.
Ik heb het trouwens gisteren door m'n moeder laten doen (kom ik ook nog eens bij m'n ouders...), en ik vind het zelf goed gelukt. Volgende week nog een keertje en dan moet het nog iets blonder zijn.
Oja, dit alles op advies van de kapper
(zal het resultaat nog wel posten hier, heb nu nog geen foto ervan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |