quote:ga nooit naar introweken
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:55 schreef Denni5 het volgende:
Door de introductieweek van de Hogeschool kan ik woensdag niet naar de wedstrijd
quote:Net plekkie, kheb ook al een paar keer in dat vak gezeten, prima te volgen allemaal. Veel plezier woensdag, kzal vrijdag pas horen wat 't geworden is...
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:58 schreef chrdek het volgende:[..]
ga nooit naar introweken
van 407 voor mij
quote:dank je wel. heb daar eigenlijk nog nooit gezeten. neem een telefoon met wap mee
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:02 schreef Denni5 het volgende:[..]
Net plekkie, kheb ook al een paar keer in dat vak gezeten, prima te volgen allemaal. Veel plezier woensdag, kzal vrijdag pas horen wat 't geworden is...
quote:Heb ik niet, en om er daar nou een om te gaan kopen......
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:04 schreef chrdek het volgende:[..]
neem een telefoon met wap mee
oh wacht, zit er wel op, maar ja, ik sms liever dan. Is goedkoper ook.
quote:Of zo'n klein draagbaar radio'tje met radio1
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:23 schreef Denni5 het volgende:[..]
Heb ik niet, en om er daar nou een om te gaan kopen......
oh wacht, zit er wel op, maar ja, ik sms liever dan. Is goedkoper ook.
uitzicht in vak 407

* BliksemSchigt verblijft hoog in 409
quote:heb jij seizoenskaart??
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:27 schreef Doezelhaar het volgende:
Dan zit ik lekker in 121... is tenminste 1ste ring
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 11:05 schreef methodmich het volgende:
Eerste ring is bloedjelink, zeker tegen zwakke ploegen. Die schieten zo die bal voor je harses!
Mensen ik zeg nu al.....dikke bullshit argumenten en fukking voorspelbaar allemaal.
Ajax gaat gewoon weer lekker CL-miljoenen verdienen dit seizoen en jullie zijn gewoon jaloers
mail me dan ff aub
quote:Doe mij eerst maar een schone onderbroek.
Op woensdag 27 augustus 2003 22:46 schreef Miss_Amara het volgende:
Bier !.
Jezus, wat een wedstrijd. Ik dacht een paar keer echt dat Grazer naar 1-2 ging
quote:Gefeliciteerd met het resultaat
Op woensdag 27 augustus 2003 11:20 schreef Speed1971 het volgende:
Ik zie strax de reactie`s alweer van de niet-Ajax-supporters voor me als Ajax wint vanavond:"Het was toch ook een schande geweest als ze niet zouden winnen"......Mensen ik zeg nu al.....dikke bullshit argumenten en fukking voorspelbaar allemaal.
Ajax gaat gewoon weer lekker CL-miljoenen verdienen dit seizoen en jullie zijn gewoon jaloers
quote:En daar wou ik het maar bij laten.
Je mag er eigenlijk niet om juichen, maar we winnen wel
Hoewel ik wel lekker die rush voelde toen Galasek die penalty erin prikte
quote:Het resultaat telt.
Op woensdag 27 augustus 2003 23:58 schreef keeper het volgende:
Uit m'n smsje aan Dr.Daggla:
[..]En daar wou ik het maar bij laten.
Hoewel ik wel lekker die rush voelde toen Galasek die penalty erin prikte
Jezus!
Nu maar hopen op een leuke loting.
Maar wie zou er dan aanvoerder moeten worden? Galasek weer? Die wil dat geloof ik niet meer, na dat gedoe met Adriaanse enzo, maar volgens mij is hij er wel de beste man voor. Of anders Litmanen, als die speelt.
quote:Litmanen is aanvoerder. VDV is alleen aanvoerder als Litmanen niet speelt
Op donderdag 28 augustus 2003 13:11 schreef keeper het volgende:
Ligt het nou aan mij of speelt VdV een stuk minder sinds hij ook nog aanvoerder is? Bij Chivu had het een duidelijk positief effect op zijn spel, toen hij de aanvoerdersband kreeg. Bij VdV lijkt echter precies het tegenovergestelde het geval te zijn.Maar wie zou er dan aanvoerder moeten worden? Galasek weer? Die wil dat geloof ik niet meer, na dat gedoe met Adriaanse enzo, maar volgens mij is hij er wel de beste man voor. Of anders Litmanen, als die speelt.
ga je schamen keeper
quote:Is de schuld van
Op donderdag 28 augustus 2003 13:11 schreef keeper het volgende:
Ligt het nou aan mij of speelt VdV een stuk minder sinds hij ook nog aanvoerder is? Bij Chivu had het een duidelijk positief effect op zijn spel, toen hij de aanvoerdersband kreeg. Bij VdV lijkt echter precies het tegenovergestelde het geval te zijn.Maar wie zou er dan aanvoerder moeten worden? Galasek weer? Die wil dat geloof ik niet meer, na dat gedoe met Adriaanse enzo, maar volgens mij is hij er wel de beste man voor. Of anders Litmanen, als die speelt.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 07:53 schreef Speed1971 het volgende:
Toen ik het stadion uitkwam realiseerde ik me dat mijn nick niet meer Speed1971 kan zijn maar Speed1961 moet zijn........
Jezus!
Zo kan je het ook zeggen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |