abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12590906
asheronscall 2 update servers zijn down,
niet dat iemand het iets boeit, maar ik kan niet mn favo game spelen
pi_12590935
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:02 schreef Porto het volgende:

[..]

haha als dat alles was wat je zou zien zou ik niet moeilijk doen
in princiepe kan je als je wilt/de kennis hebt alles zien wat ik op internet doe oa passwords ect. zeg niet dat je dit van plan bent.. en nogmaals tof dat je het opgezet hebt.. alleen ik vertrouw het niet

extra info:

http://theproxyconnection.com/openproxy.html

ik weet dat het kan, maar mij boeit msn logs, paswords, ip-adressen geen ene ruk, dus ik verdiep me der ook niet in om het te gaan doen.

http://theproxyconnection.com/openproxy.html is misschien wel handig want ik heb niet echt onbeperkte upload

pi_12590959
Aanvulling m.b.t. mijn eerdere posting.

Ook ik heb Chello en van wat ik her en der gelezen heb denk ik inderdaad dat doordat Chello een of meerdere poorten heeft dichtgezet, het een en ander richting Microsh*t c.s. niet meer werkt.

Fijn zo...NOT

Ik nog er mee voor vandaag, zie morgen wel hoe en wat.

Take care out of there!

*Meeting (still) is sometimes Disconnecting...*
pi_12590994
Ik kan weer op steeds meer nederlandse sites komen
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:09:27 #80
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_12590996
Wordt het niet eens tijd voor het gebruik van een of andere nederlandse chat-software? Dan hoeven we ook niet meer allemaal over de plas heen naar MSN ergens in de states te connecten...

Iemand een tip voor nederlandse chatsoftware....?????

-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_12591008
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:09 schreef hp22 het volgende:
Ik kan weer op steeds meer nederlandse sites komen
ik ook !
We hebben het nog steeds leuk
pi_12591033
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:09 schreef hace_x het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor het gebruik van een of andere nederlandse chat-software? Dan hoeven we ook niet meer allemaal over de plas heen naar MSN ergens in de states te connecten...

Het gaat niet om de software maar om de SERVERS,

opdracht

Vind een Nederlandse IRC server

pi_12591054
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:09 schreef hace_x het volgende:

www.sonork.com duits
Free people own guns! Slaves do not!
pi_12591083
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:10 schreef RDC het volgende:

[..]

opdracht

wat dacht je van irc.tweakers.net
pi_12591134
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:10 schreef RDC het volgende:

[..]

opdracht

irc.fok.nl
pi_12591142
Okee hier een informatie update over wat ik tot nu toe te weten ben gekomen over de storing.

Over de DNS servers
Er zijn 13 Root DNS servers. Die houden IP adressen voor tld's bij. Deze root dns servers kunnen _alle_ tld's resolven. Als bekend is waar een bepaald tld zich bevind, wordt de query van een resolve doorgestuurd van root DNS naar 'lagere' DNS servers.

Wat er nu gebeurd lijkt eerder op een routeringsprobleem voor Chello en niet zozeer een DNS probleem. Ik weet niet of de rest van nederland er ook last van heeft.

Over de bereikbaarheid
dns : chello.arnhem.nl

Vanaf 23.04 tot 23.06 heb ik helemaal geen internet verbinding gehad. Inmiddels kan ik bijna alle nederlandse site die niet werkt weer bereiken, zoals google.nl, Amerikaanse servers werken echter nog steeds niet

pi_12591184
Mnah .. ik heb die 2 DNS servers van XS4ALL opgegeven .. maar het biedt weinig soelaas .. ik kan wel weer bij IMDB.com, en nog een paar US sites, maar niet bij MS ... andere US sites blijven ook dood ...

Iemand nog tips verder ??
IK WIL BATTLEFIELDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[edit] Chello Rotterdam btw ...

Onthouding is de basis van ieder genot ...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:16:12 #89
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12591231
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:13 schreef RDC het volgende:
Amerikaanse servers werken echter nog steeds niet
Bij mij ook niet.

imdb.com
apple.com

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_12591252
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:14 schreef Moehaha het volgende:
Mnah .. ik heb die 2 DNS servers van XS4ALL opgegeven .. maar het biedt weinig soelaas .. ik kan wel weer bij IMDB.com, en nog een paar US sites, maar niet bij MS ... andere US sites blijven ook dood ...

Iemand nog tips verder ??
IK WIL BATTLEFIELDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Interssant, een non chello gebruiker. Wanneer ik een traceroute doe naar microsoft.com blijf ik hangen op brain.chello.nl die mij daarna aardig over gooit op de Aorta van europa die ook geen uitkomst biedt (om precies te zijn aorta.net , wel berijkbaar! ), wat duit op de centrale chello server(s) in Amsterdam en Groningen in de omgeving van de backbone. Ik heb nog steeds geen idee hoelang de storing kan gaan duren omdat het exacte probleem niet boven is. Maar mag ik constrateren dat niet alleen Chello gebruikers last hebben ?

[Dit bericht is gewijzigd door RDC op 20-08-2003 23:17]

woensdag 20 augustus 2003 @ 23:17:20 #91
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_12591261
De Chello site doet het wel.

Alleen alles wat in de VS zit doet het niet o.a. ICQ & MSN! ARGH!!

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:18:33 #92
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_12591300
Van de Chello site:

actuele storingen

Woensdag 20 augustus 2003
Op dit moment zijn er problemen met de DNS servers. Deze servers zorgen voor het omzetten van domeinnamen naar ip-adressen. Hierdoor is het niet mogelijk om servers op het Internet te bereiken via een domeinnaam, waardoor bijvoorbeeld webpagina's niet opgevraagd kunnen worden.

Door uitval van een verbinding naar de Verenigde Staten, is het mogelijk dat er een slechte verbinding tot geen verbinding gemaakt kan worden met servers uit dit werelddeel.

pi_12591309
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Chello site doet het wel.

Alleen alles wat in de VS zit doet het niet o.a. ICQ & MSN! ARGH!!

De chello site deed het net ook niet, tog bedankt voor de mededeling
pi_12591336
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van de Chello site:

actuele storingen

Op dit moment zijn er problemen met de DNS servers. Deze servers zorgen voor het omzetten van domeinnamen naar ip-adressen. Hierdoor is het niet mogelijk om servers op het Internet te bereiken via een domeinnaam, waardoor bijvoorbeeld webpagina's niet opgevraagd kunnen worden.

Door uitval van een verbinding naar de Verenigde Staten, is het mogelijk dat er een slechte verbinding tot geen verbinding gemaakt kan worden met servers uit dit werelddeel.

Dankje als je had teruggelezen had je ook kunnen zien dat dit al 3 maal gepost is
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:20:47 #95
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_12591377
Mja heb ik gelezen maar jij typt het in ICT wat moeilijk is voor sommige mensen!

Ik plak ut gewoon van de Chello Site

pi_12591593
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:16 schreef RDC het volgende:

[..]

Interssant, een non chello gebruiker. Wanneer ik een traceroute doe naar microsoft.com blijf ik hangen op brain.chello.nl die mij daarna aardig over gooit op de Aorta van europa die ook geen uitkomst biedt (om precies te zijn aorta.net , wel berijkbaar! ), wat duit op de centrale chello server(s) in Amsterdam en Groningen in de omgeving van de backbone. Ik heb nog steeds geen idee hoelang de storing kan gaan duren omdat het exacte probleem niet boven is. Maar mag ik constrateren dat niet alleen Chello gebruikers last hebben ?

Ook Freeler heeft problemen (sinds ongeveer 12 uur vanmiddag).
You cannot manipulate a marionette with only one string.
pi_12591703
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:16 schreef RDC het volgende:

[..]

Ehh .. dat weet ik niet ..
Ik ben Chello. en kan !@#!@##@#!!@@!!! nog steeds niet BATTLEFIELDEN !!!!!!!!!

Maar goed ... is het nu dus inderdaad zo dat non-Chello mensen in de US ook niets kunnen bereiken ????
Dan is er meer gaande lijkt me ..
Wordt Microsoft niet zwaar geDOSS't ??

Onthouding is de basis van ieder genot ...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:29:37 #98
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_12591709
ik kan weer tracen naar download.com, dat kon toe straks niet!! En het opent zelfs!!
Drugs are good mkay?
pi_12591735
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:55 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
MSN,.

Krijg een heel verhaal over proxy-instellingen enz enz,.

achter een firewall

jij dus ook

wilde je net ff spreken

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12591772
Hmmm lijkt erop dat alles het weer doet
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')