quote:Precies de 2 die ik nu heb.
Op zondag 5 oktober 2003 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit eraan te denken, als ik weer ga studeren, om een labret te nemen. Die wil ik al best lang, maar het is moeilijker werk vinden met piercings in je gezicht, dus doe ik dat pas als ik ga studeren.
Een industrial lijkt me idd ook gaaf, Oldenzaaltjuh, en ik denk zoiezo dat alle piercings in je oor niet zo pijnlijk zijn als in de rest van je lichaam. Ik zit me trouwens af te vragen of er met een industrial goed te slapen valt

Het zetten van de industrial is hier als fotoverslag te bekijken.
Het zetten van de labret voelde ik bijna niks van en was vrij snel genezen. De industrial werd eerst het lage achterkant gat gezet en dat was acceptable. Toen doorgeschoven door dat gat het hoge voorkant gat en dat deed erg erg pijn. Ik heb hem vandaag precies 2 weken en tegengesteld wat iemand anders hier zei doet het nog te pijn om op te slapen, alhoewel het nu bijna over is. Ja en fout gaan zag ik nog iemand zetten. Een nette piercer zet er zoveel, dat gaat wel goed hoor, ik heb de mijne door de ex van mijn zusje laten zetten, was proefpersoon, het was haar eerste industrial. Ze had al wel bergen andere soorten gezet en werkt er al 3 maanden.
1. Kan ik dan niet beter wachten totdat de winter voorbij is ivm ontstekingen?
2. Maakt het wat uit of ie rechts of links wordt gezet?
Waarom? Dan is er in elk seizoen wel iets wat ontstekingen kan aanzetten. Als het warm is wil je zwemmen en dat is ook niet zo goed voor nieuw geplaatste piercings. Tis nu dus wel een goede tijd. Als je het graag wilt moet je het gewoon doen.
<2. Maakt het wat uit of ie rechts of links wordt gezet?
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom links beter zou zijn dan rechts. Ik heb er twee rechts omdat ik dat estetisch gezien beter vind kloppen (neusvleugel nl. ook gepierced).
Happy healing alvast
quote:zomer of winter maakt niet uit.
Op maandag 15 december 2003 13:57 schreef Nuek het volgende:
<Ik wil binnenkort een wenkbrauwpiercing laten zetten.
<1. Kan ik dan niet beter wachten totdat de winter voorbij is ivm ontstekingen?Waarom? Dan is er in elk seizoen wel iets wat ontstekingen kan aanzetten. Als het warm is wil je zwemmen en dat is ook niet zo goed voor nieuw geplaatste piercings. Tis nu dus wel een goede tijd. Als je het graag wilt moet je het gewoon doen.
<2. Maakt het wat uit of ie rechts of links wordt gezet?
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom links beter zou zijn dan rechts. Ik heb er twee rechts omdat ik dat estetisch gezien beter vind kloppen (neusvleugel nl. ook gepierced).
Happy healing alvast
succes verder met je piercing!! enne.. t doet geen zeer t zette
quote:Bovenin je oor wilt vaak gaan ontsteken.
Op woensdag 24 december 2003 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Zijn hier ook mensen die verstand hebben van een kettinkje van neus naar oor? Lijkt me wel leuk om dat te kunnen. 2 gaatjes in m'n neus heb ik al, nou nog 1 in m'n oor. Staat het ook een beetje met een gaatje in je oor op de gewone plek? Ik heb namelijk genoeg dingen gelezen over slecht helen bij vanboven schieten. En kettinkjes? Gewoon bij de juwelier van zo'n rol gehaald??
quote:Bij het schieten bovenin je oor verbrijzeld je kraakbeen en dat blijft in je oor en kan gaan ontsteken of uitgroeien tot proppen. Een bekende van mij heeft jaren later een stuk uit haar oor moeten laten opereren daardoor. Maar het kan ook goed gaan. Als je het laat piercen door je kraakbeen, dan wordt netjes alles verwijderd door de holle naald en heb je het minst last op complicaties. Risico tot ontsteken is er altijd. Dat ligt er gewoon aan of je de wond netjes verzorgt..
Op woensdag 24 december 2003 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Zijn hier ook mensen die verstand hebben van een kettinkje van neus naar oor? Lijkt me wel leuk om dat te kunnen. 2 gaatjes in m'n neus heb ik al, nou nog 1 in m'n oor. Staat het ook een beetje met een gaatje in je oor op de gewone plek? Ik heb namelijk genoeg dingen gelezen over slecht helen bij vanboven schieten. En kettinkjes? Gewoon bij de juwelier van zo'n rol gehaald??
Zoals je enkele posts hierboven kan zien heb ik 2x 1.6mm gaten door mijn kraakbeen en het gaat er super mee nu bijna 4 weken verder
quote:Zei ik zelf al beetje
Op woensdag 24 december 2003 22:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:[..]
Bovenin je oor wilt vaak gaan ontsteken.
quote:Ah ok als het boven komt piercen dus
Op donderdag 25 december 2003 15:13 schreef Webby het volgende:[..]
Bij het schieten bovenin je oor verbrijzeld je kraakbeen en dat blijft in je oor en kan gaan ontsteken of uitgroeien tot proppen. Een bekende van mij heeft jaren later een stuk uit haar oor moeten laten opereren daardoor. Maar het kan ook goed gaan. Als je het laat piercen door je kraakbeen, dan wordt netjes alles verwijderd door de holle naald en heb je het minst last op complicaties. Risico tot ontsteken is er altijd. Dat ligt er gewoon aan of je de wond netjes verzorgt..
Zoals je enkele posts hierboven kan zien heb ik 2x 1.6mm gaten door mijn kraakbeen en het gaat er super mee nu bijna 4 weken verder
quote:Dat is bullsh*t, vriend van mij geeft wiskunde op gymnasium en heeft een wenkbrauw en tepel piercing. Mischien vroeger nu echt niet meer zo.
En daardoor is het nadelig voor mijn school(gymnasium) en vervolgopleiding(universiteit)
Alleen bij sommige banen kan het nadelig voor je werken. Maar daar zou ik op dit moment nog niet veel van aantrekken.
[soms worden topics echt te snel gesloten
]
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:02 schreef dfr0st het volgende:[soms worden topics echt te snel gesloten
]
Je kan wel goed zoeken
quote:Ik denk gewoon bij je piercing shop.
Op dinsdag 30 december 2003 17:24 schreef ParanoidEv het volgende:
Iemand nog antwoord op waar je kettinkjes van neus naar oor vandaan tovert?
Maar wil je echt zo gaan rondlopen?
quote:Nee, gewoon als ik er zin in heb af en toe
Op dinsdag 30 december 2003 17:35 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik denk gewoon bij je piercing shop.
Maar wil je echt zo gaan rondlopen?
quote:Ja, dat is een voordeel.
Op dinsdag 30 december 2003 17:45 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee, gewoon als ik er zin in heb af en toe
Ik heb ook kleren die ik alleen in 'extreme' buiien aandoe, zodoende lijkt me dat ook wel ok dat ik gewoon de mogelijkheid heb om dat te doen. Voordeel van zo'n ding is dat het er af en weer aan kan he
Ik twijfel nog steeds over m'n wenkbrauwpiercing. Bij m'n stage zullen ze het denk ik niet zo leuk vinden.
Hoe lang kun je zo'n ding uitlaten zonder dat er iets dichtgroeit?
quote:Oh vertel
Op maandag 5 januari 2004 19:16 schreef Camoth het volgende:
Er zou toch een wet komen waardoor mensen niet meer afgewezen of ontslagen konden worden als ze piercings hebben?
quote:Inderdaad. Dan verzinnen ze wel iets van 'je past niet binnen het team'. Maar daar wil je dan zelf zowieso al niet tussen zitten
Op vrijdag 9 januari 2004 15:53 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Oh vertel
![]()
Maar als die er komt, gebeurd dat toch nog wel met een smoes. Zou weinig zin hebben lijkt me.
quote:Ik heb mijn Industrial in twee stappen laten zetten. Eerst twee staafjes en een week of 4 later de lange staaf. Die staaf sliep bij mij in het begin erg klote. Misschien komt dat mede doordat ik hem niet bovenin heb, maar van boven tot onder (of andersom
Op vrijdag 12 december 2003 11:13 schreef Webby het volgende:[..]
Precies de 2 die ik nu heb.
Het zetten van de industrial is hier als fotoverslag te bekijken.
Het zetten van de labret voelde ik bijna niks van en was vrij snel genezen. De industrial werd eerst het lage achterkant gat gezet en dat was acceptable. Toen doorgeschoven door dat gat het hoge voorkant gat en dat deed erg erg pijn. Ik heb hem vandaag precies 2 weken en tegengesteld wat iemand anders hier zei doet het nog te pijn om op te slapen, alhoewel het nu bijna over is. Ja en fout gaan zag ik nog iemand zetten. Een nette piercer zet er zoveel, dat gaat wel goed hoor, ik heb de mijne door de ex van mijn zusje laten zetten, was proefpersoon, het was haar eerste industrial. Ze had al wel bergen andere soorten gezet en werkt er al 3 maanden.
quote:foto?
Op zaterdag 10 januari 2004 17:03 schreef TeJo het volgende:[..]
Ik heb mijn Industrial in twee stappen laten zetten. Eerst twee staafjes en een week of 4 later de lange staaf. Die staaf sliep bij mij in het begin erg klote. Misschien komt dat mede doordat ik hem niet bovenin heb, maar van boven tot onder (of andersom
)
quote:Uit het vorige topic:
Op zaterdag 10 januari 2004 17:20 schreef Nuek het volgende:[..]
foto?
quote:Rechts is alleen iets veranderd. Het gat is 3 mm groter, waardoor er nu precies een cigaret doorpast
Op dinsdag 1 april 2003 23:28 schreef TeJo het volgende:
FOK! users - Piercings - Mocht niet dus daarom maar hier.Ik heb dit setje in mijn oren:
Links dit:
En rechts dit:
quote:PA is sexy
Op zaterdag 10 januari 2004 19:13 schreef TeJo het volgende:[..]
Uit het vorige topic:
[..]Rechts is alleen iets veranderd. Het gat is 3 mm groter, waardoor er nu precies een cigaret doorpast
(ben alleen helaas mijn oorbel vorige week met sporten kwijtgeraakt, waardoor de oude er weer in zit), en daarboven zit nu de industrial. Maak binnenkort wel een nieuwe foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |