quote:Had ik ook, maar na ongeveer een jaartje was ie weg
Op woensdag 20 augustus 2003 22:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik heb ook een oorbel/ piercing gehad op die plek een aantal jaren geleden....en ik heb die bobbel nu dus nog steeds aan de achterkant van mijn oor
ben ik nie zo blij mee
Na hoe lang zou het verantwoord zijn om het te laten piercen? Het is nu 6 weken geleden...
quote:pffff dat moet je de chirurg vragen
Op maandag 20 oktober 2003 12:28 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wil heel graag een navelpiercing, mijn vierde piercing na neus (inmiddels dichtgegroeid) wenkbrauw en tong maar het is misschien verstandiger om nog ff te wachten.. heb namelijk een redelijk vers operatielitteken onder m'n navel... het litteken zit wel een flink stuk onder m'n navel, zo'n 15 cm. maar misschien kan ik beter wachten tot dat helemaal genezen is voordat ik een piercing neem... een beetje aardig zijn voor m'n buik die geopereerd is.Na hoe lang zou het verantwoord zijn om het te laten piercen? Het is nu 6 weken geleden...
die zal er dus helemaal niet blij mee wezen
quote:hoezo niet?
Op maandag 20 oktober 2003 18:03 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
die zal er dus helemaal niet blij mee wezen
Thanks!
quote:Het litteken moet helemaal genezen zijn. Dit omdat je lichaam anders veel te hard moet werken om zich weer te herstellen. De kans op ontstekingen is veel groter als je één grote of meerdere wonden hebt, dan dat je alleen een gaatje hebt wat moet herstellen. Daarom mag je eigenlijk ook geen grote schaaf- of andere wonden hebben als je een piercing laat zetten.
Op maandag 20 oktober 2003 12:28 schreef PiperMaru het volgende:
Na hoe lang zou het verantwoord zijn om het te laten piercen? Het is nu 6 weken geleden...
quote:ABSOLUUT GEEN ALCOHOL GEBRUIKEN!!!!!!!!!
Op dinsdag 11 november 2003 20:50 schreef smash789 het volgende:
M'n zusje heeft vandaag een gaatje laten zetten bovenin d'r oor. Sterilon werd haar afgeraden. Ze heeft 70% alcohol gekocht. Moet dit nog verdund worden, of kan het zo puur met watjes erop gedaan worden?Thanks!
Lees de topics ff goed door, want alcohol of sterilon worden allemaal flink afgeraden vanwege het agressieve karakter..
Gewoon wassen met schoon lauw water en Unicura zeep...
quote:Idd, weet niet waarom er steeds mensen denken dat alcohol werkt, het verslechterd juist!
Op woensdag 12 november 2003 22:23 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
ABSOLUUT GEEN ALCOHOL GEBRUIKEN!!!!!!!!!
Lees de topics ff goed door, want alcohol of sterilon worden allemaal flink afgeraden vanwege het agressieve karakter..
Gewoon wassen met schoon lauw water en Unicura zeep...
Unicura is het beste, kost ook niet veel, en je kunt kiezen, in een vloeibare vorm, met pompje, of een vast stuk zeep.
persoonlijk gebruik ik al 1.5 jaar de vloeibare zeep, werkt heel goed
quote:Omdat het bacteriën dood. Enige goeie eraan..
Op vrijdag 14 november 2003 13:02 schreef chielechiel het volgende:[..]
Idd, weet niet waarom er steeds mensen denken dat alcohol werkt, het verslechterd juist!
quote:Maar teveel is ook niet goed..... En dat doet het ook, naast het uitdrogen irriteren van de huid......
Op vrijdag 14 november 2003 14:56 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Omdat het bacteriën dood. Enige goeie eraan..
quote:mijn ouders vonden het ook niet leuk dat ik een tongpiercing nam maar ik had het ze wel verteld dat ik het ging doen.
Op maandag 17 november 2003 16:00 schreef Camoth het volgende:
K heb net me tongpiercing laten zetten. Het was echt in no-time gebeurt. Helemaal geen pijn. Wel irritant dat het staafje zo groot is en me tong nog niet is opgezwollen. Ik voelde gewoon een klein prikje, that was it. Bij deze piercer moest je 16 jaar of ouder zijn, dus ik had geen toestemming van me ouders nodig. Me ma heeft het nog niet door, terwijl ik net een heel gesprek met haar heb zitten voeren. Ze zei alleen: "je ziet bleek, ben je moe?" haha, ze moest eens weten. Nouja, ze zal er morgen wel achter komen. Ze vind het eigenlijk helemaal niet goed, maarja, regels zijn er om gebroken te worden. En het is niet alsof ik een tattoo heb ofzo, die je voor de rest van je leven meedraagt, als ik hem niet leuk meer vind, haal ik m eruit en dan ziet niemand het. Dus ik vind dat hele gedoe dat ouders daar kwaad om worden een beetje overdreven, maar ik sta geloof ik vrij alleen in mijn standpunt. Maargoed, alles ging dus heel erg goed, en ben niet flauwgevallen.
Hebben ze dus niet gedaan
Je kan het ook schoonmakel met een drupje dettol.. (hoe je het ook schrijft ) in kopje heet water... laten afkoelen en met een wattenstaafje...
quote:kan ik me goed voorstellen ja
Op maandag 24 november 2003 18:41 schreef Camoth het volgende:
Ik heb drie dagen niet kunnen eten, echt heel klote. Ik ahd de hele dag honger want de soep en pap kwam me echt me strot uit. Een paar kleine dingetjes gehad die apart waren (m'n tong werd soms helemaal zwart, of geel en had pijn aan de onderkant van me tong voor een paar daagjes) maar nu (week verder) kan ik weer bijna normaal eten en is de zwelling al iets minder. Me ma is niet boos meer gelukkig. Ik ben blij met me tongpiercing, al krijg je het niet voor nix....heb me echt vervelend gevoelt voor een paar daagjes.
heb ik niet gehad Vooral die kleuren niet
af en toe heb ik nou nog wel eens een iets dikkere tong of is me gehemelte wel eens geirriteerd. Maar beide gaan over als ik ff met listerine spoel
quote:schieten mag ook niet meer in het kraakbeen.. mag alleen gepiercd worden..
Op woensdag 20 augustus 2003 20:59 schreef dfr0st het volgende:[..]
Dan is het gaatje te klein voor een piercing
[..]
quote:bij de piercingshop krijg je er van hunzelf iets bij..
Op dinsdag 11 november 2003 20:50 schreef smash789 het volgende:
M'n zusje heeft vandaag een gaatje laten zetten bovenin d'r oor. Sterilon werd haar afgeraden. Ze heeft 70% alcohol gekocht. Moet dit nog verdund worden, of kan het zo puur met watjes erop gedaan worden?Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |