abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13365219
zweerknopje

Je hebt je oor zeker laten schieten...?

pi_13365801
ochja natuurlijk, vandaar die bult wrsch
( en zoniet, naar je piercer gaan)
pi_13391707
ehm... ja
laten schieten ja...

kweet ut, maar ik had egt te weinig geld, en was nu voor 3 euro klaar...

pi_13392562
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ehm... ja
laten schieten ja...

kweet ut, maar ik had egt te weinig geld, en was nu voor 3 euro klaar...

tja, ik heb nog steeds een bult in mn oorlel van t schieten van een oorbelletje toen ik 7 was
pi_13422395
Hey ik ben Shirley en ben 15 jaar. Ik heb ook boven in mn oor een 'piercing'. En heb er gewoon een staafje in met een smilie. Ringetjes vind ik een beetje irritant daarow.
Ik neem binnenkort een navelpiercing, en ik laat het zetten in Groningen (woon zelf in Assen) bij Jack. Wat hebben jullie betaald voor een navelpiercing (als jullie het hebben...)

Liefs, Shirley

pi_13424519
Had er toen iets van 110 gulden voor betaald,maar is er uitgegroeid 2 keer
pi_13435414
quote:
Op woensdag 24 september 2003 22:10 schreef Shirleyyy het volgende:

Wat hebben jullie betaald voor een navelpiercing (als jullie het hebben...)

Een knappe prijs is tussen de 30 en 35 euro zonder sieraad en rond de 45 euro incl. sieraad.
pi_13669414
ik zag bij b&h dus een industrial.
doet het pijn om hem te laten zetten ennuh hoe veel kost zo'n 1 nou?
Ik heb al een tongpiercing. Is de pijn daarmee te vergelijken?
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:15:23 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13669487
Ik zit eraan te denken, als ik weer ga studeren, om een labret te nemen. Die wil ik al best lang, maar het is moeilijker werk vinden met piercings in je gezicht, dus doe ik dat pas als ik ga studeren.
Een industrial lijkt me idd ook gaaf, Oldenzaaltjuh, en ik denk zoiezo dat alle piercings in je oor niet zo pijnlijk zijn als in de rest van je lichaam. Ik zit me trouwens af te vragen of er met een industrial goed te slapen valt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13669636
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit eraan te denken, als ik weer ga studeren, om een labret te nemen. Die wil ik al best lang, maar het is moeilijker werk vinden met piercings in je gezicht, dus doe ik dat pas als ik ga studeren.
Een industrial lijkt me idd ook gaaf, Oldenzaaltjuh, en ik denk zoiezo dat alle piercings in je oor niet zo pijnlijk zijn als in de rest van je lichaam. Ik zit me trouwens af te vragen of er met een industrial goed te slapen valt
tongpiercing deed geen pijn maar oor lijkt me dus wel pijn doen omdat dat door kraakbeen heen gaat

labret ben ik altijd bang dat dat de voorkant van je tanden doet beschadigen. Tenminste een labret is toch zo'n 1 aan de onderkant van de lip?

Ik denk dat je wel kan slapen met een industrial

pi_13669705
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

tongpiercing deed geen pijn maar oor lijkt me dus wel pijn doen omdat dat door kraakbeen heen gaat

labret ben ik altijd bang dat dat de voorkant van je tanden doet beschadigen. Tenminste een labret is toch zo'n 1 aan de onderkant van de lip?

Bij een labret zit er aan de binnenkant een rubber 'knopje' een tongpiercing is eik slechter voor je tanden
Whatever you're about to discover we off that.
pi_13669763
bij een labret heb je wel kans op terugegtrokken tandvlees ofzoiets, kijk maar op bme
pi_13669816
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Bij een labret zit er aan de binnenkant een rubber 'knopje' een tongpiercing is eik slechter voor je tanden

oww van dat rubberen knopje wist ik nog niet

ik heb zelf 2 kunststof balletjes. Is weer net iets minder slecht dan als ze beiden van staal waren

zondag 5 oktober 2003 @ 18:31:01 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13669842
quote:

[..]

Je ziet wel 's dat het tandvlees van mensen gaat zakken door dat dopje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_13670637
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

iew...
naja door mn tongpiercing heb ik wel gemerkt dat mn tandvlees ook 'terugtrekt'
Whatever you're about to discover we off that.
  zondag 5 oktober 2003 @ 21:05:01 #141
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_13673519
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:11 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik zag bij b&h dus een industrial.
doet het pijn om hem te laten zetten ennuh hoe veel kost zo'n 1 nou?
Ik heb al een tongpiercing. Is de pijn daarmee te vergelijken?
De pijn bij een industrial is velen malen erger dan die van een tong, ik heb er ook al een (zoals je al zag ), ik wist dat ie pijn zou doen, maar het viel me toch nog erg tegen. Ik zou het wel zo nog een keer laten doen als het moest, ik wilde hem al heel lang en had het er wel voor over. Maar een tongpiercing is dus echt een eitje in vergelijking met een industrial.
Ik heb 70 euro voor mijne moeten betalen. (triple X in adam, wat voorheen bodycult was)
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  zondag 5 oktober 2003 @ 21:22:28 #142
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_13674111
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe gek het ook lijkt, maar een industrial is een van de pijnlijkste om te laten doen. Waarom precies weet ik ook niet, maar het is wel zo.
Slapen erop gaat prima, ik kon er al op slapen de avond dat ik hem liet zetten, maar dat kan je beter niet doen omdat ie dan makkelijk in kan scheuren oid, eerste paar weken erg voorzichtig mee zijn, als ie inscheurt is ie snel ontstoken, en dan kan je er niet meer op slapen.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_13697499
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ja
pi_13703106
quote:

[..]

Rubber neej hoor
pi_13723126
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Rubber neej hoor

wat zit er dan??
pi_13737071
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:52 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

wat zit er dan??

Net zoals een gewone piercing,maar dan geen bolletje,maar plat aan de binnenkant.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 11:13:01 #147
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_13759717
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 21:22 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Hoe gek het ook lijkt, maar een industrial is een van de pijnlijkste om te laten doen. Waarom precies weet ik ook niet, maar het is wel zo.
Slapen erop gaat prima, ik kon er al op slapen de avond dat ik hem liet zetten, maar dat kan je beter niet doen omdat ie dan makkelijk in kan scheuren oid, eerste paar weken erg voorzichtig mee zijn, als ie inscheurt is ie snel ontstoken, en dan kan je er niet meer op slapen.

Tja dit komt dus door de druk die wordt uitgeoefend op je oor vanwege dat staafje wat erin zit. Bovendien gaat het 2x door kraakbeen heen en doordat het kraakbeen wat harder is dan gewoon vlees wordt er wat meer 'geweld' gebruikt om de piercing in je oor te krijgen. Je kunt er ook voor kiezen om eerst 2 losse staafjes/ringetjes te nemen voor je een grote verbindings staaf neemt. Dit bevordert wel de genezing maarja dan moet je dus veel geduld hebben voor de boel is genezen. Dat je er voorzichtig mee moet zijn lijkt me wel duidelijk, kans op scheuren zit er in, meer dan bij andere piercings.
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_13960232
ik wil die industrial nog steeds zo graag maar ben veel te bang dat het mis gaat ofzow
pi_13961494
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:22 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

in principe zit er een plaatje aan de binnenkant van je mond, en steken ze 'm er op de juiste hoogte in én kun je ook een plastic gevalletje nemen. Mijn tandarts had er in ieder geval geen enkel probleem mee.
pi_13968196
volgende week donderdag maar eens informeren bij de piercingshop in enschede over zo'n industrial
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')