quote:auw... deej dat geen pijn? zeker ook allemaal van dat pus eruit
Op donderdag 21 augustus 2003 09:47 schreef Riann het volgende:[..]
dat bobbeltje heb ik ook gehad maar ik had het dus doorgeprikt
en toen kwam er heel veel bloed uit en nu ben ik er vanaf
quote:Deed eigenlijk geen pijn
Op donderdag 21 augustus 2003 09:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:[..]
auw... deej dat geen pijn? zeker ook allemaal van dat pus eruit
quote:mooi zo!
Op donderdag 21 augustus 2003 09:52 schreef Riann het volgende:[..]
Deed eigenlijk geen pijn
nee geen pus gelukkig maar ja ik was dat bultje zo zat ik dacht en nu weg met dat ding en het is gelukt
* De_Warme_bakker is still searcing the digital camera
edit: kep nu wel een foto, maar geen software zodat ik hem op mijn computer kan krijgen ![]()
sorry...
[Dit bericht is gewijzigd door De_Warme_bakker op 21-08-2003 10:18]
Heb je iets van een bultje op je oor dan kan je het volgende proberen (tip van een piercer): koop bruisasprine en breek deze doormidden (je hebt maar een klein stukje nodig) en doop het andere stukje in een glas met water. Stip nu met het bruisende deel op het bultje aan zowel de binnenkant en buitenkant. Zorg er wel voor dat het niet te veel op de omliggende huid komt.
Op deze manier kan het ook wegtrekken, anders zal ik hem er toch uithalen.
quote:denk niet dat dat na een paar jaar nog helpt bij mij... is volgens mij littekenweefsel
Op donderdag 21 augustus 2003 09:47 schreef Riann het volgende:[..]
dat bobbeltje heb ik ook gehad maar ik had het dus doorgeprikt
en toen kwam er heel veel bloed uit en nu ben ik er vanaf
Ik heb een paar weken geleden een piercing laten zetten in Laos, ook bovenin mijn linkeroor. De piercer daar heeft het met een naald gedaan die ze schoonmaakte in de alcohol en daarna een ringetje erin gezet. Ze vertelde dat ik de piercing moest schoonmaken met alcohol, dus ik heb meteen een fles gehaald bij een apotheek daar en ontsmette twee keer per dag. Ik was zeer trots en blij met mijn piercing die (omgerekend) zes euro kostte.
Een paar dagen later kwam ik weer in Nederland. Daar liet ik de piercing checken bij een piercingshop bij mij in de straat en de piercer schrok behoorlijk. Na stevig onderzoek bleek dat mijn piercing op een millimeter nauwkeurig nog op een goede plek zat - iets meer naar links en ik had bloedvergiftiging kunnen oplopen. Ook was het ringetje volgens hem te dun (0,9 mm terwijl het minimaal 1,2 mm moet zijn) en van het verkeerde materiaal (chirurgisch staal ipv titanium) Veel vrouwen zijn namelijk allergisch voor het nikkel dat in chirurgisch staal zit. Gelukkig ben ik niet allergisch (ik heb al een pin van chirurgisch staal in mijn enkel zitten door een operatie).
Tot slot vertelde hij dat alcohol helemaal niet goed is om de wond mee te verzorgen - inmiddels heb ik daarvoor de juiste zeep en zalf.
Kortom: laat je goed adviseren door een kundige piercer... (zegt Juf Eigenwijs)
Ik heb nog even een vraagje, heeft er iemand goede ervaringen met een piercingshop in of Zwolle, Assen of Groningen?
Ik ben namelijk zoekende naar een goede piercingstudio waar ik mijn lippiercings wil laten zetten ![]()
Alvast bedankt!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:08 schreef Riann het volgende:
ik had vanacht gedroomd dat ik 3 tongpiercings had
quote:ik ben voor mijn piercing naar passion geweest in de nieuweweg in groningen die zit aan de achterkant van het damsterdiep zeg maar ongeveer geloof ik. die is wel ok
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:52 schreef Ils het volgende:
Hallo!Ik heb nog even een vraagje, heeft er iemand goede ervaringen met een piercingshop in of Zwolle, Assen of Groningen?
Ik ben namelijk zoekende naar een goede piercingstudio waar ik mijn lippiercings wil laten zetten
Alvast bedankt!
quote:lkkr dan!
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:08 schreef Riann het volgende:
ik had vanacht gedroomd dat ik 3 tongpiercings had
quote:nee dat weet ik niet
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:[..]
lkkr dan!
he riann... weet jij misschien... hoe groot de diameter van mijn gat nou is... ik heb hem dus bij een juwelier laten schieten, met een normaal pistool...
weet jij ut? of iemand anders?!?!
quote:Gewoon een stel binnenlopen, vraagjes stellenn en erover nadenken. Dan naar de shop gaan waar ze je goed geinformeerd hebben en je het prettigst bij voel.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:52 schreef Ils het volgende:
Hallo!Ik heb nog even een vraagje, heeft er iemand goede ervaringen met een piercingshop in of Zwolle, Assen of Groningen?
Ik ben namelijk zoekende naar een goede piercingstudio waar ik mijn lippiercings wil laten zetten
Alvast bedankt!
En De_Warme_bakker loop toch een keer een piercing winkel binnen en vraag daar advies over wat je wilt. Die kunnen je veel beter voorlichten en kunnen ook naar je oor kijken.
Leer nou een keer van bijvoorbeeld het verhaal van Da_QQ, laatse wat je wilt is een ontsteking in je oor. Goedkoop = Duurkoop of in dit geval lelijke verminking aan je lichaam en die heb je maar 1 van en er zit geen garantie op.
quote:Een piercing pas niehiet!
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:07 schreef De_Warme_bakker het volgende:[..]
lkkr dan!
he riann... weet jij misschien... hoe groot de diameter van mijn gat nou is... ik heb hem dus bij een juwelier laten schieten, met een normaal pistool...
weet jij ut? of iemand anders?!?!
*zucht eens diep*
*pakt haar zweerknopjes er eens bij*
1 mm
*pakt oorbel erbij*
0,7 mm
En mijn zweerknopjes passen zelfs niet meer, en dat is maar een verschil van 0,3 mm.
quote:Ja wie lult mijn moeder om
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
*jaaaaaaaaaaaaaa*
moe je doen!
tongpiercings bij meidun zijn coel!!!!!!!!!
alleen krijg je wel weer allemaal gezeik dat je pot zou zijn... mujah...
kvin ut wel coel altijd!
ik zeur al 3 jaar om
* De_Warme_bakker vindt tongpiercings cool!*
quote:Haha ik zei al dat ik met mijn verjaardag een tongpiercing vraag
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
moeder van Riann, ik vind dat uw dochter best een tongpiercing mag!* De_Warme_bakker vindt tongpiercings cool!*
misschien dat ik het ooit mag maar ja 3 jaar is lang
ik heb ook een 1.5 jaar om een webcam moeten zeuren en toen kreeg ik hem ineens van die goede sint
quote:Ja als ik hem zal krijgen dan post ik een fotootje maar reken er nog maar niet op
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef De_Warme_bakker het volgende:
mooi zo!
zodra je um heb... glijk ef fotooootjes posten he?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |