GVD
Ik rij net naar huis kom ik bij een kruispunt.
De auto voor mij stopt, ik stop, maar een achterlijke debiel vind het schijnbaar niet nodig en rijd in op me Alfa
Blijkt dus dat hij tegen de trekhaak is gereden, deze is vervolgens tegen de lak aangekomen -> lak is er dus gedeeltelijk af.
Daarnaast moet de controle komen op het onderstel.
Stomme kut autorijder, let eens op!
nee seriues.... erg lullig voor je. Ik heb het zelf ook wel eens gehad. Maar ja, je weet dat het kan gebeuren. Zou er niet mijn week door laten verpesten zeg maar
quote:Lullig natuurlijk, maar hij is fout en als je goed verzekerd bent is er toch nix aan de hand
Op woensdag 20 augustus 2003 19:13 schreef HansvanOchten het volgende:GVD
De auto voor mij stopt, ik stop, maar een achterlijke debiel vind het schijnbaar niet nodig en rijd in op me AlfaBlijkt dus dat hij tegen de trekhaak is gereden, deze is vervolgens tegen de lak aangekomen -> lak is er dus gedeeltelijk af.
Daarnaast moet de controle komen op het onderstel.Stomme kut autorijder, let eens op!
quote:Volledig uitkniijpen zo'n onoplettende mafkees
Op woensdag 20 augustus 2003 19:19 schreef okkie-man het volgende:[..]
Lullig natuurlijk, maar hij is fout en als je goed verzekerd bent is er toch nix aan de hand
geen reden om te klagen toch ?
geef liever een feestje
dus zodoende.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:20 schreef stay_fun het volgende:[..]
Volledig uitkniijpen zo'n onoplettende mafkees
quote:Uhmm.. t is altijd klote als je een aanrijding hebt gehad..
Op woensdag 20 augustus 2003 19:21 schreef Ch1n00K het volgende:
Ik volg het niet zo goed, je bent vanachter aangereden dus degene die het ongeluk veroorzaakt is altijd fout.geen reden om te klagen toch ?
geef liever een feestje
dus zodoende.
quote:OffT: was jij die jongen in die Alfa (33?) met dat filmpje met oa nightrider tune met wat "driften" in het zand?
Op woensdag 20 augustus 2003 19:13 schreef HansvanOchten het volgende:GVD
De auto voor mij stopt, ik stop, maar een achterlijke debiel vind het schijnbaar niet nodig en rijd in op me AlfaBlijkt dus dat hij tegen de trekhaak is gereden, deze is vervolgens tegen de lak aangekomen -> lak is er dus gedeeltelijk af.
Daarnaast moet de controle komen op het onderstel.Stomme kut autorijder, let eens op!
OnT: zonde man, maarre uitknijpen die knakker.
quote:ooit gehoord van dagwaarde
Op woensdag 20 augustus 2003 19:19 schreef okkie-man het volgende:[..]
Lullig natuurlijk, maar hij is fout en als je goed verzekerd bent is er toch nix aan de hand
Ik weet niet wat voor Alfa meneer rijdt, maar bv een 33 boxter als het chassie krom is zul je niet bijsterend veel voor terug krijgen.
Dan is het beter als ie niet kaput gaat en je gewoon kunt blijven rijden..
Ej suc6 ermee en hoop dat et alleen blikschade is!
[Dit bericht is gewijzigd door vexz op 20-08-2003 19:29]
quote:Bespaar je de moeite... ... zelfs als je whiplash hebt duurt het jaren voor dat je een lullige schadevergoeding krijgt. Het is niet de moeite waard om het te faken!
Op woensdag 20 augustus 2003 19:16 schreef stefaan_freddie het volgende:
nu de verzekering wijsmaken dat je een Wiplash hebt en kassa kassa
Ik heb zelf whiplash....
quote:Was stiekem ook mijn gedachte
Op woensdag 20 augustus 2003 19:15 schreef TheFrankey het volgende:
ach .. ben je meteen van die roestbak af![]()
[Dit bericht is gewijzigd door GeFrenzy2 op 20-08-2003 19:32]
quote:...die beter op het verkeer let als jij
Op woensdag 20 augustus 2003 19:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Staat er één of andere sukkel met een Alfa voor me...
quote:Ja, tegen de lak aan.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:30 schreef renkie het volgende:
Je trekhaak is dus kromgebogen door de klap ?
quote:jah dan zou je idd een probleem hebben, als je pech (dus erg scheef is) wordt ie total los. Ging het hard, de aanrijding?
Op woensdag 20 augustus 2003 19:32 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Ja, tegen de lak aan.
Kennis van mij heeft ook een keer een aanrijding gehad met trekhaak en daar was de auto wat "verschoven" zeg maar. Staat dan niet meer goed op het onderstel
quote:Viel eigenlijk nog best mee, denk tussen de 30 en 50? maar geeft me nog een fikse klap. Dacht eerst dat zoiets niks was.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:34 schreef vexz het volgende:[..]
jah dan zou je idd een probleem hebben, als je pech (dus erg scheef is) wordt ie total los. Ging het hard, de aanrijding?
quote:En dan zou ik gelijk aangifte doen wegens openbare geweldpleging
Op woensdag 20 augustus 2003 19:22 schreef 2Mini het volgende:
ik zou hem meteen een klap geven... (maar dat ben ik dan)
Wake up, het is maar een auto. Ben liever blij dat er geen gewonden gevallen zijn. Ongelukken gebeuren nu eenmaal, en daar heb je dan een verzekering voor.
En dit soort reacties vind ik dus echt te debiel voor woorden:
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:33 schreef da_rippah het volgende:
Financieel leegzuigen die gozer!!
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:22 schreef 2Mini het volgende:
ik zou hem meteen een klap geven... (maar dat ben ik dan)
quote:Als het 50 was dan was ie nu total-loss, echt. Het lijkt vaak een stuk harder dan het werkelijk is. Ik heb meer dan 10 jaar geleden een geparkeerde auto geraakt met zo'n 20 per uur, 4800 gulden ex btw schade.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:37 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Viel eigenlijk nog best mee, denk tussen de 30 en 50? maar geeft me nog een fikse klap. Dacht eerst dat zoiets niks was.
Verder zit ik er eigenlijk een beetje op te wachten dat iemand mij eens een duwtje geeft. De vorige eigenaar van mijn auto heeft me opgezadeld met een parkeerschade van ongeveer 450 euro, dus bumperklevertjes kom maar, maar doe het een beetje rustig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |