Anyhow,..... ik zit nu in dat bos,.. klopt het dat je nu of misschien helemaal niet met 2 of 3 tegelijk kan gamen (extra characters cpu controlled dan) of ben je altijd alleen
quote:Je bent altijd alleen, maar je kan in een dungeon altijd switchen tussen max, monica en de ridepod.
Op zaterdag 11 oktober 2003 00:23 schreef Chocobo het volgende:
100% georama![]()
Anyhow,..... ik zit nu in dat bos,.. klopt het dat je nu of misschien helemaal niet met 2 of 3 tegelijk kan gamen (extra characters cpu controlled dan) of ben je altijd alleen
Ik heb er persoonlijk echt geen zin meer in. Het is een briljant spel maar persoonlijk vind ik dit echt iets té.
Dus mijn vraag luid ; is het echt de moeite waard om door te spelen tot het eindfilmpje? Duurt het ook redelijk lang? Dus geen filmpje van 2 minuten waar er liefde word verklaard tussen de 2 hoofdrol spelers ofzo
quote:Ik zit pas in chapter 2 maar vind het NU al waard om uit te spelen. Daarvoor is er teveel tijd ingestoken. Je merkt dat dit een grote productie is
Op zaterdag 11 oktober 2003 01:52 schreef Eitjes het volgende:
Dus mijn vraag luid ; is het echt de moeite waard om door te spelen tot het eindfilmpje? Duurt het ook redelijk lang? Dus geen filmpje van 2 minuten waar er liefde word verklaard tussen de 2 hoofdrol spelers ofzo
Vraagje aan iedereen ? Hoe zit het met de afwisseling van het spel. Is dat goed gebalanceerd ? Heb net chapter 1 af en ben met 2 bezig (waterchannel en bos). Zo vind ik die afwisseling gaaf maar komen er nog strakke andere levels zoals sneeuw, bergen, moerassen, steden etc etc ? ) ![]()
En ik kan trouwens niet wachten totdat ik mijn eigen stad kan bouwen
quote:De levels kunnen me niet groot genoeg zijn:) Ik vind level 3 al lekker groot en begrijp dat dat nog peanuts is! Yeah!
Ik zit nu in chapter 7 en begin nu echt te flippen. Veel teveel levels, veel te sterke enemy's etc etc. In dungeon 5 vond ik de levels al veel te groot, maar in dungeon 7 is het echt overdreven. Stuk of 50 levels die minimaal 10 minuten duren. Komop nou, dat is toch niet meer leuk?Ik heb er persoonlijk echt geen zin meer in. Het is een briljant spel maar persoonlijk vind ik dit echt iets té.
quote:Ik denk dat niemand nog het eindfilmpje heeft gezien, aangezien jij en ik de enige zijn momenteel in chapter 7. Ik ben het overigens wel een beetje met je eens, het is een echt voorbeeld van groots, groter, grootst.
Ik zit nu in chapter 7 en begin nu echt te flippen. Veel teveel levels, veel te sterke enemy's etc etc. In dungeon 5 vond ik de levels al veel te groot, maar in dungeon 7 is het echt overdreven. Stuk of 50 levels die minimaal 10 minuten duren. Komop nou, dat is toch niet meer leuk?Ik heb er persoonlijk echt geen zin meer in. Het is een briljant spel maar persoonlijk vind ik dit echt iets té.
quote:Ja en nee. Niet echt in de vorm van extremen als ijs en woestijnwereld, maar wel elke keer een compleet andere situatie en thema. Do not worry dus.
Op zaterdag 11 oktober 2003 09:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vraagje aan iedereen ? Hoe zit het met de afwisseling van het spel. Is dat goed gebalanceerd ? Heb net chapter 1 af en ben met 2 bezig (waterchannel en bos). Zo vind ik die afwisseling gaaf maar komen er nog strakke andere levels zoals sneeuw, bergen, moerassen, steden etc etc ? )
En ik kan trouwens niet wachten totdat ik mijn eigen stad kan bouwen
![]()
Maar op wat voor manier gaan de gevechten?
Is het zoals FF? alleen maar kiezen?
Of meer zoals in spellen als Zelda en Dark Cloud, dat je zelf wat moet doen?
btw. FF zijn goeie games, maar ik wil wel eens wat anders.
quote:De gevechten zijn net zoals Zelda (net zoals Dark cloud weet ik niet want die heb ik nooit gespeeld).
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil misschien Dark Chronicle gaan kopen.
Lijkt me wel een mooi spel.Maar op wat voor manier gaan de gevechten?
Is het zoals FF? alleen maar kiezen?
Of meer zoals in spellen als Zelda en Dark Cloud, dat je zelf wat moet doen?
btw. FF zijn goeie games, maar ik wil wel eens wat anders.
quote:Ik ga hem deze week halen.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:53 schreef Bommie het volgende:[..]
De gevechten zijn net zoals Zelda (net zoals Dark cloud weet ik niet want die heb ik nooit gespeeld).
Ik zou het spel zeker kopen als ik jou was
quote:Ik heb hem eergister gekocht en ik vind het spel fantastisch
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:56 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik ga hem deze week halen.
quote:Mwoah, vond ik niet.Random levels zijn een beetje inspiratieloos.
Op zaterdag 11 oktober 2003 20:32 schreef Ixnay het volgende:
Mooiere graphics als Windwaker iig.
quote:Wacht maar totdat je in chapter 7 aankomt. They saved the best for last.
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:05 schreef Jebus het volgende:[..]
Mwoah, vond ik niet.Random levels zijn een beetje inspiratieloos.
quote:Inspiratieloos niet,... het duurde even voordat ik door had dat de dungeons random waren, maar toch vind ik het grafisch prachtig,.... Het bos waar ik nu zit (Chapter 2) vind ik fantastisch en Zelda had ook meer van dit soort omgevingen moeten doen.... niet alleen maar water en grotten
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:05 schreef Jebus het volgende:[..]
Mwoah, vond ik niet.Random levels zijn een beetje inspiratieloos.
Grafisch net iets anders als Zelda maar naar mijn mening net zo mooi als niet mooier
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat er verder erg weinig van dit soort spellen voor de PS2 zijn gemaakt.
De PS2 is DE rpg/adventure console vriend
Er zijn er zat
quote:Ja, voornamelijk pure RPG's, dan kun je net zo goed gaan schaken.
Op zondag 12 oktober 2003 12:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
De PS2 is DE rpg/adventure console vriend
Er zijn er zat
In chapter 5 is het mogelijk een nieuwe support character te vinden die je het bewandelen van de dungeons een behoorlijk stuk makelijk kan maken.
Ik geloof dat ik nu bijna bij de eindbaas van Chapter 7 ben, ben benieuwd.
.
Wat een einde, wat een prachtige game.
Chapter 8 is een bonus adventure, waarvan ik nog niet zal zeggen wat het is. Ik ga het nog even aankijken of het uitdagend genoeg is om die ook nog even te doen.
Zonder te willen spoileren: De eindbattle is mega moeilijk en lang, maar uiteindelijk het absoluut waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |