quote:Mijn taak als moderator is om regelen dat de policy wordt gehandhaafd en discussies in goede banen worden geleid.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:03 schreef Helder het volgende:[..]
wat is jouw taak als moderator?
ik geloof niet om rechter te spelen wel, het is niet jouw taak om mijn mening een hersenloze domme mening te noemen, dit is een verordeling waar door je de rest van de meelopers vrij spel geeft, dat kan dus niet jij uitgerekend jij moet een goed voorbeeld geven.. en dat doe jij niet dus........ is mijn vraag of jij wel een moderator hoort te zijn?
denk daar maar eens overna beste golfer................
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-08-2003 14:42]
quote:Done.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:39 schreef DIGGER het volgende:
Zou overigens een mod de topictitel eens willen corrigeren, Maradona is met 1 'n'
En nu verder weer ontopic over Diego.
quote:mensen ik ben eigenlijk de grootste van van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
Op woensdag 20 augustus 2003 14:42 schreef golfer het volgende:[..]
Done.
En nu verder weer ontopic over Diego.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:46 schreef Helder het volgende:[..]
mensen ik ben eigenlijk de grootste fan van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
quote:Hij was in mijn ogen ook niet de beste, maar een van de beste.... Zoiezo is het lastige om "grote" voetballers met elkaar te vergelijken, omdat je gewoonweg periodes/generaties niet met elkaar kan vergelijken, maar ik kan met zekerheid zeggen dat Maradonna een van de grootste was van zijn generatie....
Op woensdag 20 augustus 2003 13:56 schreef Helder het volgende:[..]
jullie laten jullie allemaal opnaaien doe allemaal eens rustig aan en zet gewoon die rozebril af en je ziet dat maradona niet de beste was....
waar maken jullie je eigenlijk zo druk om het is maar een klein voetballertje hoor letterlijk en figuurlijk
Daarnaast gaat dat roze-brilletje verhaal niet op Glenn of wou je zeggen dat al die mensen die in Maradonna wel een van de grootste voetballers zagen, 't allemaal met 'n roze-brilletje zagen....??
Kom op zeg, ik raad je aan om ff naar de plaatselijke free-recordshop te gaan en daar aan de man/vrouw achter de balie te vragen of ze toevallig videobanden (of tegenwoordig dvd's...) verkopen over 't Wk van 86.... Zo nee, dan raad ik je aan om er vliegensvlug achter aan te gaan.... Zo ja, koester die band/dvd en spoel hem thuis eens naar de wedstrijd Argentinie-Engeland...., pak dan ff wat te snabbelen en ga rustig onderuit gezakt zitten kijken (houdt trouwens wel 'n zakdoek bij de hand om al die onvergetelijke momenten weg te pinken...).... en nadat je dan ontkomen bent van de schik mag je me nog eens gaan uitleggen waarom men alles door 'n roze-brilletje zag.....
In ieder geval veel kijkplezier en zet aub dat brilletje af voordat je gaat kijken...., bij voorbaat dank...
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Chiel-Montagne op 20-08-2003 14:49]
quote:Dan heb ik je in ieder geval 'n goede dag bezorgt....
mensen ik ben eigenlijk de grootste van van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
Al kan ik me ook voorstellen dat je nu toch terug krabbelt, want het word je volgens mij allemaal ff te veel ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Chiel-Montagne op 20-08-2003 14:50]
quote:kijk mensen zo kan het ook..
Op woensdag 20 augustus 2003 14:48 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
Hij was in mijn ogen ook niet de beste, maar een van de beste.... Zoiezo is het lastige om "grote" voetballers met elkaar te vergelijken, omdat je gewoonweg periodes/generaties niet met elkaar kan vergelijken, maar ik kan met zekerheid zeggen dat Maradonna een van de grootste was van zijn generatie....
Daarnaast gaat dat roze-brilletje verhaal niet op Glenn of wou je zeggen dat al die mensen die in Maradonna wel een van de grootste voetballers zagen, 't allemaal met 'n roze-brilletje zagen....??
Kom op zeg, ik raad je aan om ff naar de plaatselijke free-recordshop te gaan en daar aan de man/vrouw achter de balie te vragen of ze toevallig videobanden (of tegenwoordig dvd's...) verkopen over 't Wk van 86.... Zo nee, dan raad ik je aan om er vliegensvlug achter aan te gaan.... Zo ja, koester die band/dvd en spoel hem thuis eens naar de wedstrijd Argentinie-Engeland...., pak dan ff wat te snabbelen en ga rustig onderuit gezakt zitten kijken (houdt trouwens wel 'n zakdoek bij de hand om al die onvergetelijke momenten weg te pinken...).... en nadat je dan ontkomen bent van de schik mag je me nog eens gaan uitleggen waarom men alles door 'n roze-brilletje zag.....
In ieder geval veel kijkplezier en zet aub dat brilletje af voordat je gaat kijken...., bij voorbaat dank...
Je kunt je dan wel eens achter je oren krabben bij die hand van god, maar bedrog hoort zo nu en dan misschien wel een beetje bij de sport.
En zijn excessieve drugsgebruik, het schieten op journalisten en zijn vermeende banden met de Napolitaanse maffia zijn misschien niet echt fraai, maar doat doet voor mij niks af aan die weergaloze baltovenaar.
quote:wat is de naam van die site?
Op woensdag 20 augustus 2003 14:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Op zo'n Engelse site kun je trouwens kicke shirts bestellen van Maradona en andere voetbalhelden!
quote:http://www.football365shop.com/
Op woensdag 20 augustus 2003 14:54 schreef Helder het volgende:wat is de naam van die site?
Hier moet je maar es gaan rondneuzen!
Kicke shirts!
Zelfs op de kerkhoven feestte men vrolijk mee.
quote:Volgende keer als je "grappig" wilt zijn, dan maar je topic openen in OvjL.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:46 schreef Helder het volgende:hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
kan em nl. nergens vinden, of ik kijk niet goed genoeg.... ![]()
bij voorbaat dank...
PS. zoals al eerder aangegeven is het een van de grootste die we ooit op het veld hebben kunnen zien spelen....
quote:Hij staat in ieder geval op KaZaa, even zoeken op 'Maradona life is life'
Op woensdag 20 augustus 2003 16:01 schreef David Letterman het volgende:
om maar gewoon on-topic te gaan...heeft iemand een link naar een mpg-je van die fantastische warming-up die hij toen in z'n eentje deed??? wil em graag downenkan em nl. nergens vinden, of ik kijk niet goed genoeg....
bij voorbaat dank...
PS. zoals al eerder aangegeven is het een van de grootste die we ooit op het veld hebben kunnen zien spelen....
quote:thx...
Op woensdag 20 augustus 2003 16:08 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Hij staat in ieder geval op KaZaa, even zoeken op 'Maradona life is life'
quote:
mensen ik ben eigenlijk de grootste van van mijn vrind diego, ik heb hem zien jongleren tegen bayern.... hou nou toch op, ik wilde alleen maar kijken of er iemand was die ging bijten... is toch aardig gelukt dacht ik zo.... grap en sorry.......
Triest geval dit.
quote:Was toch Napoli vs Bayern
Op woensdag 20 augustus 2003 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Zijn grootste fan had geweten dat het tegen Stuttgart was
Triest geval dit.
edit: was inderdaad stuttgart....krijg nou wat
[Dit bericht is gewijzigd door BobRooney op 20-08-2003 16:23]
quote:Nee DD,dat was wel degelijk in de halve finale tegen Bayern,in de warming-up
Op woensdag 20 augustus 2003 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Zijn grootste fan had geweten dat het tegen Stuttgart was
Triest geval dit.
quote:Ai DD.
Op woensdag 20 augustus 2003 16:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Nee DD,dat was wel degelijk in de halve finale tegen Bayern,in de warming-up
quote:Dat staat mij ook bij
Op woensdag 20 augustus 2003 16:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Nee DD,dat was wel degelijk in de halve finale tegen Bayern,in de warming-up
Maar goed, Helder als Diego Maradona fan die z'n naam hier al >10 keer fout schrijft is ook verhelderend genoeg.
Waar dat filmpje van de warm-up te downen is weet ik niet, ik heb het wel thuis op diverse videobanden staan iig.
Zag gisteren toevallig zijn solo weer op tv, tegen de Engelsen. Moet wel aantekenen dat het er toen erg langzaam uitzag, tegenwoordig zou hij met zo'n snelheid niet voorbij de 2e man zijn geraakt schat ik. Blijft wel een wereldgoal uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |