abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12575799
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Nederlands, kneus!
Dat is al sinds post één een groot probleem
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12575813
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:28 schreef Helder het volgende:
ik siteer,
Citeer jij maar lekker een end weg met je verstand op nul jongen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12575819
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:28 schreef Helder het volgende:

nu maar hopen dat deze jongen wel van de coke kan afblijven en niet zijn vrouw ga slaan en op mensen gaat schieten en met zijn handen van de bal kan blijven, dan wordt deze misschien heel misschien wel een echte wereldster.....

Dit heeft vooral met voetbal te maken

Als hij gelukkig wordt van die dingen, mij best
Maar hij is en blijft een grote voetballer

woensdag 20 augustus 2003 @ 13:33:23 #79
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12575822
Hey Golfer, je mocht tegenwoordig toch ook mensen bannen die gewoon lastig waren?

*HINT*

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12575899
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Golfer, je mocht tegenwoordig toch ook mensen bannen die gewoon lastig waren?

*HINT*

Denk dat Golfer alleen nog even met de vraag zit of mensen die kennelijk maar 2 actieve hersencellen met zich mee voeren, wel verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun daden en dientengevolge wel geband kunnen worden.

Anders zou ik helder zo veel coke in z'n lichaamsopeningen duwen dat z'n lichtje hier, voor zo ver het een heldere verschijning was, definitief uitgaat.

Of zo.

pi_12575920
en toch weten jullie allemaal dat ik gelijk heb...
en dat van siteer is het het aanpassen van het niveau kneus...

eigenlijk was maradonna dus wel een kneus.. sorry een kneusje hij was niet zo erg groot he. om met je hand een doelpunt te zetten de dan nog te durfen zeggen dat het de hand van god was...
dat is godslastiging zielig eigenlijk..

pi_12575935
Je kan natuurlijk ook even wachten en het topic renamen naar [Hools] Het VBL-café #78 helder Bash topic als opvolger van [Hools] Het VBL-café #77 Loek-B Bash topic.

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 20-08-2003 13:40]

pi_12575942
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:38 schreef Helder het volgende:

eigenlijk was maradonna dus wel een kneus.. sorry een kneusje hij was niet zo erg groot he. om met je hand een doelpunt te zetten de dan nog te durfen zeggen dat het de hand van god was...

heb je zijn vrije trappen al eens gezien ?
Die waren ook best mooi

Maar dat kwam natuurlijk door al het wind

pi_12575951
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:40 schreef ASSpirine het volgende:

Maar dat kwam natuurlijk door al het wind

helder z'n theorie zal wel zijn dat je van coke gaat winden en dat dat die magistrale curve gaf ja.
pi_12575974
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

helder z'n theorie zal wel zijn dat je van coke gaat winden en dat dat die magistrale curve gaf ja.

of dat hij door al zen coke scheel keek, en ipv een knaller à la Carlos raakte hij de bal verkeerd en ging de bal erin met veel effect
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:46:10 #86
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12576004
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:38 schreef Helder het volgende:

En de Tweedewereld Oorlog heeft ook NOOIT plaatsgevonden zeker!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12576035
ik wilde iedereen bedanken, die gereageerd heeft.
en als jullie nu allemaal ff terug lezen wat jullie hebben geschreven, en ff bij jullie zelf te raden gaan over een vrijeuiting van de mening.

wat ik zeggen wil is dit, we hoeven niet gelijk iedereen uit te schelde en gelijk te bannen omdat die het niet eens is over een mening van een ander. ik ben blij dat dit op internet gebeurd....

het is triest dat je in nederland niet eens meer normaal wat kan zeggen. vloek en schelde is een uiting van onmacht vergeet dat niet beste mensen

woensdag 20 augustus 2003 @ 13:51:07 #88
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12576062
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:48 schreef Helder het volgende:
ik wilde iedereen bedanken, die gereageerd heeft.
en als jullie nu allemaal ff terug lezen wat jullie hebben geschreven, en ff bij jullie zelf te raden gaan over een vrijeuiting van de mening.

wat ik zeggen wil is dit, we hoeven niet gelijk iedereen uit te schelde en gelijk te bannen omdat die het niet eens is over een mening van een ander. ik ben blij dat dit op internet gebeurd....

het is triest dat je in nederland niet eens meer normaal wat kan zeggen. vloek en schelde is een uiting van onmacht vergeet dat niet beste mensen

Wij willen hier op een fatsoenlijke manier discussieren op VBL.

En dat betekend dus niet dat wij gaan luisteren naar naar niet-onderbouwde onzin!

woensdag 20 augustus 2003 @ 13:53:51 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12576096
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:

*HINT*

Ik ban geen users, dat doen de FA's.
En ik zal zeker nooit iemand laten bannen vanwege een afwijkende of, in dit geval, hersenloze domme mening.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12576141
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:51 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wij willen hier op een fatsoenlijke manier discussieren op VBL.

En dat betekend dus niet dat wij gaan luisteren naar naar niet-onderbouwde onzin!

jullie laten jullie allemaal opnaaien doe allemaal eens rustig aan en zet gewoon die rozebril af en je ziet dat maradonna niet de beste was....

waar maken jullie je eigenlijk zo druk om het is maar een klein voetballertje hoor letterlijk en figuurlijk

woensdag 20 augustus 2003 @ 14:00:23 #91
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12576192
[hersenloze kleuter negeer mode on]
pi_12576245
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ban geen users, dat doen de FA's.
En ik zal zeker nooit iemand laten bannen vanwege een afwijkende of, in dit geval, hersenloze domme mening.

wat is jouw taak als moderator?
ik geloof niet om rechter te spelen wel, het is niet jouw taak om mijn mening een hersenloze domme mening te noemen, dit is een verordeling waar door je de rest van de meelopers vrij spel geeft, dat kan dus niet jij uitgerekend jij moet een goed voorbeeld geven.. en dat doe jij niet dus........ is mijn vraag of jij wel een moderator hoort te zijn?
denk daar maar eens overna beste golfer................
pi_12576275
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[hersenloze kleuter negeer mode on]
hoe hoog is die kast man....................
pi_12576318
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:56 schreef Helder het volgende:

jullie laten jullie allemaal opnaaien doe allemaal eens rustig aan en zet gewoon die rozebril af en je ziet dat maradonna niet de beste was....

waar maken jullie je eigenlijk zo druk om het is maar een klein voetballertje hoor letterlijk en figuurlijk

Nou, nog 1 keer serieus dan, en dus niet inhakend op je domme gekakel over Diego:

Het forum hier is een redelijk serieus forum waarbij op een normale manier over voetbal gediscussieerd wordt, terwijl de sfeer hier vaak beter (als in veel vriendelijker) is dan in het gemiddelde stadion.

Alleen, en als je dit niet snapt is verder discussieren zinloos, je manier van hier je statement droppen en vervolgens dat 'onderbouwen' (kuil voor jezelf graven) en zo, draagt gewoon niet bij tot een plezierige discussie, daar jij niks anders doet dan gewoon je enorme aversie jegens Diego te laten blijken met complete non argumentatie.

Kortom: je laat hier (ik ken je niet van andere topics of wat dan ook) iig zien dat je het discussieren niet beheerst en wellicht qua begrip ook niet inhoudelijk kent.

En dit heeft niks met belemmering van vrijheid van meningsuiting te maken, je dacht toch niet dat ik serieus vind dat je gebanned moet worden?
Het gaat er gewoon om dat we de boel hier prettig en gezellig willen houden en jouw gedrag past daar tot op heden niet in.

En dat is je hier door velen duidelijk gemaakt.
Doe er wat mee (dan alsnog welkom) of niet (dan zie ik je iig liever gaan), de keus is aan jou.

On topic:

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 20-08-2003 14:09]

woensdag 20 augustus 2003 @ 14:08:52 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_12576324
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:03 schreef Helder het volgende:

[..]

wat is jouw taak als moderator?
ik geloof niet om rechter te spelen wel, het is niet jouw taak om mijn mening een hersenloze domme mening te noemen, dit is een verordeling waar door je de rest van de meelopers vrij spel geeft, dat kan dus niet jij uitgerekend jij moet een goed voorbeeld geven.. en dat doe jij niet dus........ is mijn vraag of jij wel een moderator hoort te zijn?
denk daar maar eens overna beste golfer................

pi_12576366
-------Practice Mindfulness-------
  woensdag 20 augustus 2003 @ 14:15:06 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_12576435
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:11 schreef Hawk het volgende:
Speciaal voor Helder:

http://www.vivadiego.com/mtraining.mov

En dat doet Glen Helder hem niet na
pi_12576504
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:27 schreef ASSpirine het volgende:
Verlos die jongen toch van zijn lijden
Het is duidelijk dat hij er geen verstand van heeft

Maar wie is nu JP ?
Volgens mij Jean Paul van Gastel want die is al 2 keer genoemd (me and bobrooney)

pi_12576920
Beste Digger:

mijn wel gemeende excusus ik had alleen maar gezegt dat ik maradonna een niet al te beste voetballer vond. met deze mening bederf ik niet de zweer. De zweer wordt bederft door die genen die vinden dat wat ik denk en wat ik van maradonna heb gezien, en dat zijn de beelden die een gemiddelde nederland heeft gezien in nederland, waar ik mijn mening uit kan concluderen dat het niet de beste voetballer ooit was. en dat iedereen dan maar rare dienen gaat schrijven is niet aan mijn. ik doe wel mee hoor........ dus als je het zo ga bekijken dat mijn mening fout is en ik daar niet mijn excusus voor heb aangeboden bij jullie ben ik de boos doener.... ???????? raar he.... en er mag wel gezegd worden van een hersenloze domme, en dat de tweede wereldoorlog nooit heeft bestaan dat mag dus wel.... want daar schaat je maar 1 persoon mee.. is dat de denkwijzen van fok??? een beetje eng niet dan??? of ben ik een hersenloze figuur die je in de on mode moet zetten... raar hoor.. plus daar kom bij dat ik geschreven had dat ik een liefhebber ben, en ergens een liefhebber van te zijn wilt niet zeggen dat je dan maar gelijk er verstand van moet hebben..... ??? en blijkbaar zijn jullie wel liefhebbers van voetbal anders hadden jullie anders gereageerd. niet dan???

met de vriendelijke groet.....

pi_12576950
M'n spellingchecker slaat op tilt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')