abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12574954
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:45 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kijk, dit is gewoon je hele insteek van het verhaal waarmee je alles verwerpt.
Waarom ga je een discussie aan als er niet met je te discussieren valt?

Val ons dan niet lastig met je persoonlijke wrok jegens 's werelds beste voetballer ooit (voor sommigen 1 van 's werelds beste voetballers ooit).

(overigens heb je dus weinig kaas gegeten van Diego z'n carriere, want z'n beste prestaties leverde hij in z'n 'coke vrije periode', maar goed, elk argument veeg je toch van tafel met een belachelijk statement)

wie zeg dat zijn beste prestaties in zijn coke vrije periode was??..
zijn daar bewijzen van??? ik dacht het niet in die tijd werd er nog helemaal niet erg veel aan dopingcontrole gedaan en al helemaal niet in de voetballerij. dat weet toch iedereen!
pi_12574975
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:53 schreef zjroentje het volgende:

En je hebt er geen kijk op.

Hij kan idd beter z'n nickname laten wijzigen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 20 augustus 2003 @ 12:59:52 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12575029
1978
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 22 goals scored.

1979
Youth World Champion in Japan
Gold Ball for The Best Player of the Year , A.F.A. Journalist Acredited Center
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 14 goals scored.
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 12 goals scored.
Silver Olimpia for The Best Argentinian Player, Journalist Sports Circle
Gold Olimpia for The Best Argentinian Player, Journalist Sports Circle
Best Player of America, according to the poll produced to Journal "El Mundo", from Caracas.

1980
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 25 goals scored.
Metropolitano Championship Top Scorer, with Argentinos Juniors. 18 goals scored.

1981
First Division Champion, Metropolitano Championship, with Boca Juniors.

1986
Wold Champion with the Argentina Team in Mexico.

Gold Ball for The Best Player of Mexico 1986 World Cup, of the F.I.F.A.
Gold Ball for The Best Player of Europe, for the France Football Magazine.
Best Player of America, according to the poll produced to Journal "El Mundo", from Caracas.
Onze de Oro, for The Best Player of the World, according to Onze french magazine.

1987
Italy League Champion, Serie A, Scudetto 1986/87, with Napoli.
Italy League Top Scorer, Serie A, with Napoli. 15 goals scored.
Italy Cup Champion, with Napoli.
Onze de Oro, for The Best Player of the World, according to Onze french magazine.

1988
Italy League Top Scorer, Serie A, with Napoli. 6 goals scored.
U.E.F.A. Cup Champion 1987/88, with Napoli.

1989

1990
Italy League Champion, Serie A, Scudetto 1989/90, with Napoli.
Wold Subchampion with the Argentina Team in Italy.

1992

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12575055
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:59 schreef popolon het volgende:
<gigantische erelijst>

Bron: www.diegomaradona.com
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:01:46 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12575068

Dit shirt moet ik nog eens bestellen!

[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 20-08-2003 13:02]

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:01:48 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12575070
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bron: www.diegomaradona.com

Kostte me nog een paar minuten ook, layout aanpassen.

Maar lijkt me duidelijk.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12575199
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hij kan idd beter z'n nickname laten wijzigen

en morgen wordt jij bestollen door de wereldkampioen zakken rollen ook een junk.... hou nou toch op zeg, met je hand een doelpunt maken is rood.. en een eigen doelpunt maken van die engels man is niet zelf een doelpunt maken, plus daar kom nog bij dat hij allang rood had moeten hebben.. ik denk bij de uitspraak van de hand van god altijd aan het tegenoverergestelde de hand van de ....... de rest kan je zelf wel invullen denk ik..
pi_12575237
en aan de hand van AL die wedstrijden is hij niet de beste? Dacht je dat hij bestempeld werd tot de grootste alleen door die wedstrijd?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:08:59 #59
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12575261
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:06 schreef Helder het volgende:

en morgen wordt jij bestollen door de wereldkampioen zakken rollen ook een junk.... hou nou toch op zeg, met je hand een doelpunt maken is rood.. en een eigen doelpunt maken van die engels man is niet zelf een doelpunt maken, plus daar kom nog bij dat hij allang rood had moeten hebben.. ik denk bij de uitspraak van de hand van god altijd aan het tegenoverergestelde de hand van de ....... de rest kan je zelf wel invullen denk ik..

Lekker kortzichtig ben jij!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12575348
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:06 schreef Helder het volgende:

[..]

het was ....de hand van god

pi_12575370
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Kostte me nog een paar minuten ook, layout aanpassen.

Maar lijkt me duidelijk.

http://www.fortunecity.com/campus/shakespeare/612/applem~1.htm
pi_12575468
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:13 schreef Helder het volgende:

[..]

Spam.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:17:05 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12575476
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:13 schreef Helder het volgende:

[..]

Van Basten, tell me about it.

Wel een klotesite, Marco verdient beter.

pi_12575519
Maradonna
Alles wat lijn was verdween in zijn neusgaten de zijlijn, de waslijn en de lijn om de hond uit te laten.
Het schijnt dat Amsterdam, na Maradonna's verblijf, twee trams miste : Lijn 3 en lijn 5
pi_12575527
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:19 schreef Helder het volgende:
Maradonna
Alles wat lijn was verdween in zijn neusgaten de zijlijn, de waslijn en de lijn om de hond uit te laten.
Het schijnt dat Amsterdam, na Maradonna's verblijf, twee trams miste : Lijn 3 en lijn 5

Doei he.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12575544
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:17 schreef popolon het volgende:

[..]

Van Basten, tell me about it.

Wel een klotesite, Marco verdient beter.

dat is helemaal waar hier geef ik je gelijk in
pi_12575557
quote:
Maradonna
Welkom terug Pekel (of klasgenoot van hem)
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:22:28 #68
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12575583
quote:
Maradonna
Volgens mij heb jij dat beetje voetbalkennis wat je zou moeten bezitten reeds lange tijd geleden weggesnoven!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:22:58 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12575598
quote:
Maradonna
Troll-kloontje. Niet op reageren verder
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12575608
quote:
Maradonna
Children, let this be a warning:

Be very careful with who you share your brain, before you know it, you end up barking crap like this.

woensdag 20 augustus 2003 @ 13:25:39 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12575653
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Troll-kloontje.

Jôh !?
pi_12575702
Verlos die jongen toch van zijn lijden
Het is duidelijk dat hij er geen verstand van heeft

Maar wie is nu JP ?
Volgens mij Jean Paul van Gastel want die is al 2 keer genoemd (me and bobrooney)

[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 20-08-2003 13:30]

pi_12575704
ik siteer,

07/07/03
'De naam Sergio Daniel Agüero ligt momenteel op de lippen van iedere voetballiefhebber in Argentinië. Het talent is namelijk sinds afgelopen zondag veruit de jongste speler ooit op het hoogste niveau van het Argentijnse profvoetbal. San Lorenzo-coach Oscar Ruggeri liet Agüero in het duel met Independiente (1-0 zege) in de zeventigste minuut invallen voor Emanuel Rivas. Het talent was op dat moment slechts 15 jaar, 1 maand en 3 dagen oud.

Het oude record stond op naam van de Argentijnse zo genaamde legende Maradona. De wereldkampioen van 1986 was in oktober 1976 pas 15 jaar, 11 maanden en 20 dagen oud toen hij debuteerde namens Argentinos Juniors. Of Agüero de loopbaan van Maradona zal kunnen evenaren is de vraag, maar de aanvallende middenvelder bouwde alvast wel een voorsprong op'.

nu maar hopen dat deze jongen wel van de coke kan afblijven en niet zijn vrouw ga slaan en op mensen gaat schieten en met zijn handen van de bal kan blijven, dan wordt deze misschien heel misschien wel een echte wereldster.....

pi_12575727
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:27 schreef ASSpirine het volgende:
Maar wie is nu JP ?
Volgens mij Jean Paul van Gastel want die is al 2 keer genoemd (me and bobrooney)
Papin lijkt me.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 13:31:05 #75
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12575770
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:28 schreef Helder het volgende:
ik siteer,
Nederlands, kneus!
quote:
nu maar hopen dat deze jongen wel van de coke kan afblijven en niet zijn vrouw ga slaan en op mensen gaat schieten en met zijn handen van de bal kan blijven, dan wordt deze misschien heel misschien wel een echte wereldster.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')