abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12573992
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:16 schreef Hawk het volgende:

[..]

Dat lijkt me heeel onwaarschijnlijk, ook al omdat ik niet met zo'n belachelijke stelling kom.

inderdaad...

leuke topic is het wel...

pi_12573999
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:16 schreef twi het volgende:

[..]

De had enig sarcasme herkenbaar moeten maken...

die had ik niet gelinkt aan Kezman
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:17 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]
Wie is JP?

Johan Pruijff?

Of misschien die Papin, Jean Pierre Papin of zo was dat toch?

[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 20-08-2003 12:20]

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12574025
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:06 schreef Helder het volgende:

[..]

pele, kezman, v. Basten enz enz enz

Brazilie won ook zonder Pele, AC Milan won ook zonder Van Basten, Kezman heeft nog nooit wat gewonnen.

Napoli en Argentinie waren kansloos zonder Maradona. Dat is het verschil.

Big dick.
pi_12574032
quote:

[..]

Wie is JP?

Jean Paul van Gastel natuurlijk
pi_12574038
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:18 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Johan Pruijff?

Of misschien die Papin, Jean Pierre Papin of zo was dat toch?

Ik dacht Jean-Paul Van gastel
pi_12574082
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:20 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Jean Paul van Gastel natuurlijk

pi_12574091
Jichel Platini zou evt nog kunnen
Nu ook Zuid Afrika
pi_12574094
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:17 schreef the-O het volgende:

[..]

Ritmische gymnastiek, is dat wat voor jou?

Heb je tijdens het tournooi in Mexico toevallig het doelpunt tegen de Belgen gezien ?
Nah dan.

hahahahaha ja de belgen ja..... bij een echt goede voetballer zie je als die voetbalt ook ritmische gymnastiek, en je kan toch niet zeggen dat maradonna er zo ritmische uitzag he, die voetbalde alleen maar op de coke..
pi_12574140
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:22 schreef Helder het volgende:

[..]

hahahahaha ja de belgen ja..... bij een echt goede voetballer zie je als die voetbalt ook ritmische gymnastiek, en je kan toch niet zeggen dat maradonna er zo ritmische uitzag he, die voetbalde alleen maar op de coke..

alleen maar ja.... *zucht*
pi_12574162
quote:

[..]

Wie is JP?

Maradona heeft Argentinië in zijn eentje wereldkampioen gemaakt en met Napoli 2 landstitels, de UEFA-Cup, 2 tweede plaatsen en een derde plaats behaald en de SuperCup gewonnen, en dat in 5 jaar napoli. Nadien en voordien was Napoli helemaal niks (statistisch gezien dan, DIGGER).

Er zijn weinig tot geen spelers die dit kunnen zeggen. Maradona was ene geniale voetballer die flinke fouten heeft begaan. Maar als liefhebber is zijn spel om te smullen.

waar is de europacup 1 dan??? en de wereldbeker???
pi_12574248
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:23 schreef BobRooney het volgende:

[..]

alleen maar ja.... *zucht*

d'r moesten eens meer voetballers aan de coke gaan, dan kregen we misschien wel allemaal wereldvoetballers. Tim de Cler zou van het caliber Roberto Carlos worden om eens een voorbeeld te noemen
Nu ook Zuid Afrika
pi_12574461
De hele openingspost van de topicopener is niet eens de moeite waard om echt serieus op in te gaan daar uit elke zin de (enorme) subjectiviteit blijkt, waardoor de hele post echt 1 grote hoop onzin is.
Blijkt ook hoe hij omgaat met er tegenin gebrachte argumenten overigens.
triest.

Als Helder dit echt vindt, moet ie lekker in z'n eigen gecreerde waarheid geloven.

Dat Diego buiten het veld een aantal verkeerde zaken gedaan heeft, absoluut, maar dat maakt hem geen slechtere voetballer, sterker nog, ik vind het de beste voetballer van de wereld aller tijden (en het verschil met Pele zit hem vooral in het feit dat hij in z'n up z'n club/team droeg, terwijl Pele altijd meer kon verwachten van de spelers om hem heen).

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12574541
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:24 schreef Helder het volgende:

[..]

waar is de europacup 1 dan??? en de wereldbeker???

De EC1 heeft ie niet gewonnen nee, de wereldbeker ook niet want hij speelt niet om die onbeduidende cup. Wereldkampioen is hij wel geworden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12574579
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:35 schreef DIGGER het volgende:
De hele openingspost van de topicopener is niet eens de moeite waard om echt serieus op in te gaan daar uit elke zin de (enorme) subjectiviteit blijkt, waardoor de hele post echt 1 grote hoop onzin is.
Blijkt ook hoe hij omgaat met er tegenin gebrachte argumenten overigens.
triest.

Als Helder dit echt vindt, moet ie lekker in z'n eigen gecreerde waarheid geloven.

Dat Diego buiten het veld een aantal verkeerde zaken gedaan heeft, absoluut, maar dat maakt hem geen slechtere voetballer, sterker nog, ik vind het de beste voetballer van de wereld aller tijden (en het verschil met Pele zit hem vooral in het feit dat hij in z'n up z'n club/team droeg, terwijl Pele altijd meer kon verwachten van de spelers om hem heen).

zonder die coke van meneer M was die niet eens beter geweest als het Henk Vos van RBC
pi_12574625
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:40 schreef Helder het volgende:

[..]

zonder die coke van meneer M was die niet eens beter geweest als het Henk Vos van RBC

Echte kenner zo te zien, als je niet eens weet waar Vos voetbalt

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12574666
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De EC1 heeft ie niet gewonnen nee, de wereldbeker ook niet want hij speelt niet om die onbeduidende cup. Wereldkampioen is hij wel geworden.

waar was maradonna dan op het wk van '90 en '94 ???? als het hem alleen maar om de wereldkampioenschap was te doen?
pi_12574705
quote:

Kijk, dit is gewoon je hele insteek van het verhaal waarmee je alles verwerpt.
Waarom ga je een discussie aan als er niet met je te discussieren valt?

Val ons dan niet lastig met je persoonlijke wrok jegens 's werelds beste voetballer ooit (voor sommigen 1 van 's werelds beste voetballers ooit).

(overigens heb je dus weinig kaas gegeten van Diego z'n carriere, want z'n beste prestaties leverde hij in z'n 'coke vrije periode', maar goed, elk argument veeg je toch van tafel met een belachelijk statement)

woensdag 20 augustus 2003 @ 12:46:36 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12574720
quote:

[..]

't Wordt gewoon lachwekkend.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12574796
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:46 schreef popolon het volgende:

[..]

't Was de hele tijd al lachwekkend.

Nu ook Zuid Afrika
pi_12574823
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:44 schreef Helder het volgende:

waar was maradonna dan op het wk van '90 en '94 ???? als het hem alleen maar om de wereldkampioenschap was te doen?

Hij versloeg in 1990 in ZIJN stadion, voor ZIJN publiek, het grote gastland Italie in de halve finale, waarbij de meesten toeschouwers, hoewel Italiaans, voor Argentinie waren, zo groot was zijn status in Napoli/Zuid Italie.

Dat ie door een slechte scheids in de finale door de Duitsers uit de wedstrijd geschopt kon worden, die bovendien nog een pingel cadeau kregen, kon hij weinig aan doen.
En je weet ongetwijfeld ook hoe het in 1994 gelopen is als 'voetbalkenner' dus dat vul je zelf maar in.

Overigens, hoeveel wedstrijden heb jij van Diego gezien in z'n hoogtijdagen in Napoli?
Denk jij dat Maradona in Napoli net zo leeft als van basten of Cruiff in Nederland?

pi_12574844
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Echte kenner zo te zien, als je niet eens weet waar Vos voetbalt

oke nac dan een foutje maar in deze topic ben ik niet de enige die een foutje maak toch.. gezien de kwaliteit van Maradonna
pi_12574869
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:58 schreef Helder het volgende:
Maradonna?????

Ik ben een voetbal liefhebber maar ik snap niet wat iedere zo genaamde voetbal kenner van maradonna vindt.
1/ voor mijn is een goede voetballer iemand die zich binnen het veld en buiten het veld zich onderscheid op een positieve manier van de andere voetballers. Dit is dus niet het geval bij maradonna.
Gezien zijn uitlatingen, zijn drugs gebruik, het schieten op journalisten, mishandeling bij zijn vrouw Enz Enz Enz.
2/ Een goede voetballer kan dat extras inbrengen wat een gewone top voetballer niet kan
Dan denken wij aan het WK 86 waar maradonna zijn dubieuze naam als beste voetballer allertijden aan te danken heeft. DE HAND VAN GOD???? Dit was puur met opzet gedaan dus een rode kaart dus geen doelpunt en geen kampioen, nee dat had moeten gebeuren maar meneer M durfden zelf god er bij te hallen, dit was ge woon vals spellen.
En daar na tegen Engeland die dribbel.. WAS die wel echt zo mooi?
Nee ga eens goed kijken naar die dribbel, meneer M gaat welis waar een stuk of 7 spellers van Engeland voor bij, maar je kan ook zien dat de twee verdedigers gigantis verkeerd staan dus om die mensen voorbij te spellen is niet zo moeilijk lijk mij.
En dan het moment van het doelpunt. De grote vraag is heeft meneer M het doelpunt wel gemaakt??????? Het antwoord is keihard nee, nee maradonna heeft het doelpunt niet zelf gemaakt. Kijk naar de beelden en je ziet dat de verdedigers die achter meneer M een sliding maakt tegen de bal aan komt en zo een eigendoel punt maakt.. is dat knap??? Moet zo iemand geëerd blijven??? Nee toch??
Ik heb het idee altijd dat de bekende Nederlanders en ook andere mensen buiten Nederland bang zijn om iets verkeerd te zeggen over de voetval kwaliteiten van maradonna, maar de eerste die dat durft toe te geven dat Maradonna hellemaal niet zo ongelofelijk goed is en meer mazzel had dan wat anders is pas een echte kenner. In mijn ogen komt maradonna nog niet eens in de voetsporen van Pelle, JP, M v. Basten Zidanne, Romario en in minderen maten Ronaldo. Oké ik zeg ook niet dat die helemaal niet kan voetballen want dat zou onzin zijn maar ik bedoel iedere voetballer doet wel eens iets goed, zo zeggen dat hij in zijn 1tje napoli kampioen heeft gemaakt is knap, maar pierre air van hooijdonck heeft in zijn 1tje de Europacup gewonnen en zo heeft kezman de landskampioenschap in zijn 1tje gewonnen, en die komen niet eens voor in de top honderd van de beste allertijden toch dus ik bedoel maar.

En hij begint nog wel zo mooi "Ik ben een voetbal liefhebber"

Kennelijk niet, Maradonna is de god van het voetbal! Je hebt blijkbaar weinig verstand van voetbal gezien het feit dat je weinig beelden van hem hebt gezien.

Voetbal is Maradonna!

Vraag van Basten wie zijn favo speler was en hij zal Maradonna over zijn lippen halen.

Mensen met verstand weten dat hij dat was en voetbal heeft niks met iemands prive leven te maken!

Belachelijke onzin die je uit loopt te kramen

pi_12574886
Verder werkt coke niet prestatieverhogend: je gaat er echt niet meer mensen door passeren of sneller door lopen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_12574897
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:51 schreef Helder het volgende:

[..]

oke nac dan een foutje maar in deze topic ben ik niet de enige die een foutje maak toch.. gezien de kwaliteit van Maradonna

Dit topic.

En je hebt er geen kijk op.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12574943
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Verder werkt coke niet prestatieverhogend: je gaat er echt niet meer mensen door passeren of sneller door lopen...
Wou het net zeggen, was ook weer zo'n belachelijk commentaar!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')