abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 20 augustus 2003 @ 16:52:38 #126
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12580482
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:43 schreef Manono het volgende:
Weet niet of iemand de verhalen kent die over deze meneer de ronde deden maar die zijn ook niet voor de poes.
Vertel eens!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:58:15 #127
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_12580642
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:05 schreef milagro het volgende:
Maar ze is een grote steun geweest voor Trix, na Claus' overlijden,
Tuurlijk was ze een grote steun, ze had al ervaring met begravenissen van top-criminelen
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_12581001
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:51 schreef Manono het volgende:

[..]

Er is al een boek

vertel nou over de Brillenmâhan... toe nou!
je postte het zo alsof je op ons aandringen wachtte.
nu, kom op dus
pas wel Mabel even ergens in, anders zijn we off topic.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12581037
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:43 schreef Manono het volgende:
Btw, even terzijde: die Andre Brilleman was ook bepaald geen lekkertje. Weet niet of iemand de verhalen kent die over deze meneer de ronde deden maar die zijn ook niet voor de poes.
Andre Brilleman was ook scum van het zuiverste water. De manier waarop hij aan zijn eind kwam is toch pretty damn shocking. De meedogenloosheid was voor die tijd in Nederland ongekend.
Bovendien vestige Bruinsma hiermee zijn wrede naam voor zover hij die nog niet had.
pi_12581127
misschien heeft Mabel nog wel meer criminele vriendjes en vindt Bea dat wel handig. Volgende keer als Maxima een ongeluk krijgt wordt die persoon dus met betonnen voeten in de haven gezet door een van de ongure vriendjes van Mabel. Of Bea doet zelf effen een drive by vanuit de scorpio
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_12582024
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:11 schreef milagro het volgende:
vertel nou over de Brillenmâhan... toe nou!
Manono kijkt wel beter uit

Dacht dat de verhalen over Brilleman wel bekend waren bij iedereen boven de dertig.

Jusqu'ici tout va bien...
  Redactie Frontpage woensdag 20 augustus 2003 @ 17:57:35 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12582061
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:55 schreef Manono het volgende:

[..]

Watje

Anyway, hier staat een mooi verhaal over Brilleman!
http://home.wanadoo.nl/marcelboven/Deltanieuws8.html

Redactie Frontpage woensdag 20 augustus 2003 @ 18:00:03 #133
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12582093
Enne, ik kan me dus niet voorstellen dat Smit omging met Bruinsma en dat ze de verhalen niet kende. Verhalen als:
quote:
Etienne Urka schetst het beeld van een door bizarre seks geobsedeerde Bruinsma, die zou ,,heersen over leven en dood''. ,,Ook in zijn seksleven was geweld. Men moest hem slaan en hij moest mensen slaan.''
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1997/11/14/Med/02.html

Dus misschien is Mabel ook wel eens lekker in elkaar gerost tijdens een potje neuken.

Moderator woensdag 20 augustus 2003 @ 18:03:06 #134
18653 crew  D.
pi_12582170
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 10:08 schreef SCH het volgende:

En wat Bruinsma betreft - hij was toen nog niet de man die hij later werd.

Echt stompzinnig Telegraafnieuws dus

Ow, tot zijn 35ste was ie misdienaar, toen besloot ie topcrimineel te worden.
pi_12582659
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:55 schreef Manono het volgende:

[..]

Dacht dat de verhalen over Brilleman wel bekend waren bij iedereen boven de dertig.

Ja dat-ie niet deugde ..da's meestal zo met lijfwachten van topcriminelen, maar wat had hij dan nog meer op zijn kerfstok, behalve die loer die hij Bruinsma gedraaid had en ws meerdere (geweldadige)hang en spandiensten leverde voor meneer B.?
Was het een seriele verkrachter, beet hij oren af, cirkelzaagde hij benen? wat?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12584563
Ik geloof niet erg in toevalligheden als het gaat om politiek of koningshuis.

Mabel die pas na jaren gezellig zeilen 'toevallig' achter de achtergrond van Bruinsma kwam. Ja tuurlijk!

Willem-Alexander die 'toevallig' de welgestelde dochter van een minister uit het bloederige Videla-regime tegen het lijf loopt.

En de RVD die daar 'toevallig' pas achter kwam toen het stel al hevig in love was en het al te laat was om er een stokje voor te steken (was bij Emily Bremers ook geen probleem, maar een vader van eenvoudige komaf is natuurlijk ook erger dan een medewerker aan een wrede dictatuur).

Helaas kan het koningshuis meestal gewoon hun gang gaan. Er is nooit iemand die die familie terugfluit. Jaarlijks krijgt Beatrix een salarisverhoging, extreem dure feesten en begrafenissen op kosten van de belastingbetaler, niemand die ze tegenhoudt. En volgens mij heeft Beatrix ook persoonlijk verhinderd dat Pim Fortuyn beveiliging kreeg.

Van mij mogen ze gauw opzouten.

pi_12584702
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:45 schreef DaveM het volgende:

Helaas kan het koningshuis meestal gewoon hun gang gaan. Er is nooit iemand die die familie terugfluit. Jaarlijks krijgt Beatrix een salarisverhoging, extreem dure feesten en begrafenissen op kosten van de belastingbetaler, niemand die ze tegenhoudt.

Ze wordt inderdaad wel erg vaak begraven, belachelijk gewoon
quote:
En volgens mij heeft Beatrix ook persoonlijk verhinderd dat Pim Fortuyn beveiliging kreeg.
Daar heb je gelijk in, ze gaf die ene lijfwacht een rechtse hoek en die andere een knietje
pi_12585041
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze wordt inderdaad wel erg vaak begraven, belachelijk gewoon
[..]

Leuk gevonden.
Jammer dat die 2e grap zo flauw is.
pi_12585063
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:03 schreef DaveM het volgende:
Jammer dat die 2e grap zo flauw is.
Het is ook nogal een kortzichtige bewering, vind je niet?
pi_12585328
Friso is dus toch homo
Wat een rat zeg, eerst zeggen dat ie geen homo is en dan in een vlaag van verstandsverbijstering met een op macht geilende vrouw gaan...
pi_12586291
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is ook nogal een kortzichtige bewering mening, vind je niet?

Is een hele andere discussie, niet?
pi_12595246
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Friso is dus toch homo
DUH

Heb je die Mabel wel eens gezien, als prins moet je toch echt wel knapper kunnen krijgen.

En heel aardig (ter compensatie) lijkt ze ook niet.

Of misschien kan ze wel heel goed....

Krekker is de bom!
pi_12604363
Ze hebben alledrie niet van die schoonheden, Maxima is dan wel de knapste maar haalt het natuurlijk niet bij marilene
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 21 augustus 2003 @ 19:34:46 #144
29134 anakin77
misunderstanding all you see
pi_12611363
Ach, die schurkenbende heeft t nooit kunnen laten :

Prins Bernhard was lid van de NSDAP, SA en SS, Wilhelmina ging in de jaren dertig graag op vakantie naar Hitler-Duitsland. Een van de beste vriendinnen van Juliana was Friederike, de weduwe van de Griekse koning, die sinds haar tijd bij de Bund Deutscher Mädel
fanatiek aanhanger van Hitler was gebleven. Bij het huwelijk van Bernhard en Juliana werd door het Residentieorkest het Horst Wessellied ten gehore gebracht, waarin de strofe:
'Wenn's Juden blut vom Messer spritzt'. De onwillige dirigent en verschillende orkestleden werden vervangen door dirigent en leden van de Koninklijke (let wel, de Koninklijke) Militaire Kapel. Prinses Irene is getrouwd met Franco-volgeling Don Carlos, Christina met een aanhanger van Batista, en Beatrix met Claus, die later reuze meeviel maar niettemin aan de kant van Hitler heeft meegevochten.
Willem-Alexander werd zonder blikken of blozen lid van het Internationaal Olympisch Comité, waarvan voorzitter Samaranch als minister onder Franco heeft gediend.
En nu wil de kroonprins trouwen met de dochter van een van Videla's trawanten.
'Dat laatste', zegt Fred van der Spek,
'verbaast mij dus niets. De Oranjes hebben het altijd al met fascisten aangelegd. Nee, dan liever een Republiek der Nederlanden.'

Van der Spek licht nog graag even toe hoe zijn favoriete staatsinrichting er uit ziet.

Hij is niet voor de gekozen president, maar voor een variant op het Zwitserse systeem:
ieder jaar een andere minister aan het hoofd. 'Die functie kost de samenleving geen cent',
zegt hij met een tevreden gezicht. 'En de minister in kwestie is er maar een paar uur per jaar mee kwijt.
Zo'n man heeft uitsluitend de lullige functie zijn collega's een handje
te geven op het vliegveld van Zürich, dat toevalligerwijze Kloten heet. Zo kan dat hier ook.' (Fred van der Spek)

Thijs Broer, Vrij Nederland, 24 maart 2001

.....Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.

donderdag 21 augustus 2003 @ 19:35:37 #145
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12611385
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 09:03 schreef SunChaser het volgende:
Mabel Wisse Smit was in haar studententijd bevriend met topcrimineel Klaas Bruinsma. Deze werd jaren geleden geliquideerd. Toen Smit erachter kwam verbrak ze de banden, zo luidt de officiele verklaring. De premier en Bea waren op de hoogte.
Ai aiiii, gevoelige zaken! Dat gaat schoonmama Bea niet leuk vinden
Roddels, roddels!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 21 augustus 2003 @ 19:36:40 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12611404
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 14:38 schreef vipergts het volgende:
Ze hebben alledrie niet van die schoonheden, Maxima is dan wel de knapste maar haalt het natuurlijk niet bij marilene
..net alsof het zelf van die lekkere geile binken zijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_12615686
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:45 schreef DaveM het volgende:

Mabel die pas na jaren gezellig zeilen 'toevallig' achter de achtergrond van Bruinsma kwam. Ja tuurlijk!

Hij had er daarvoor iig al 10 omgelegd... ze kickte gewoon op zn jacht.

Hoe zat het nou ook alweer met haar naam??
Haar echte vader heette Vos... haar pleegvader heet Smit... en van zn voornaam Wisse... Ik vind t maar raar.

pi_12615827
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:02 schreef Golfen het volgende:

Haar echte vader heette Vos... haar pleegvader heet Smit... en van zn voornaam Wisse... Ik vind t maar raar.

Haar echte vader overleed toen ze een jaar of 10 was, haar moeder hertrouwde daarna met Peter Wisse Smit. Wisse Smit was volgens mij wel zijn volledige achternaam, Mabel en haar zus hebben er op een gegeven moment voor gekozen die naam aan te nemen.
  Redactie Frontpage donderdag 21 augustus 2003 @ 22:13:57 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12616033
Friso en Smit zijn iig smoorverliefd
quote:
Lief en loyaal'
Mabel Wisse Smit en prins Friso kennen elkaar drie jaar. Ze ontmoetten elkaar thuis bij prinses Laurentien, de vrouw van prins Constantijn. Bij de verlovingsaankondiging roemde de prins de professionele kwaliteiten en intelligentie van zijn verloofde. Maar hij vindt haar vooral speciaal omdat ze over een ongelofelijke hoeveelheid energie beschikt, die ze steekt in het helpen van anderen en in het maken van iets bijzonders van haar leven'. Verder noemde de prins Mabel heel lief en loyaal', en zei blij te zijn de rest van zijn leven met deze vrouw te mogen delen'.
pi_12616126
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:07 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Haar echte vader overleed toen ze een jaar of 10 was, haar moeder hertrouwde daarna met Peter Wisse Smit. Wisse Smit was volgens mij wel zijn volledige achternaam, Mabel en haar zus hebben er op een gegeven moment voor gekozen die naam aan te nemen.

Ohja zo zat het. Maar eigenlijk was het toch gewoon Mabel Los maar dat was niet decadent genoeg.

Daarna had ze achtereen volgens een relatie met Klaas Bruinsma en Muhamed Sacirbey, beiden geen lievelingetjes.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')