quote:Jij vindt toch sowieso dat Nederland niet meer deugt?
Op woensdag 20 augustus 2003 11:24 schreef MOVO het volgende:
Idd Holland op zijn smalst.
quote:Zie één van mijn eerdere posts. Eind jaren 80 (ten tijde van Mabels studententijd) was Bruinsma wel degelijk de gewetenloze bekende topcrimineel.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:21 schreef SCH het volgende:Bruinsma was al wel bezig was in de drugshandel maar dat betekent niet dat hij toen al de doorgewinterde crimineel was die hij later werd. Dat schreef ik dus.
Dat was hij nog niet: de naam Klaas Bruinsma had niet die smet dus het was nog onlogisch dat meisje Mabel in het begin in het ongewisse was over zijn achtergrond.
quote:Koninklijk huis, dubieuze contacten. Nieuws- en discussiewaarde verzekerd!
Ik snap nog steeds de drukte niet om dit Telegraaf-nieuws, wat is er zo belangrijk aan?
quote:Okay, maar dat zijn jeugdzondes.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Claus heeft wel degelijk bij de Waffen SS gediend. Bovendien was hij lid van de Hitler Jugend
-typo-
Bij Bruinsma is het een carriere.
Het zou heel goed kunnen, dat ze toen niet wist met wie ze te maken had, onze Mabel...
Hij deed in witgoed, zei-ie...wist zij veel?
quote:Deze conclusie lijkt me nogal logisch. Maar die geldt toch voor bijna alle vrouwen (of mannen) die met iemand van het koningshuis trouen. Maxima is een goed voorbeeld. Lijkt me vanzelfsprekend en komt in de hogere kringen veel voor.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:22 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Met Friso zal wel niet zoveel fout zijn, maar door het huwelijk met hem komt Mabel in een positie met de nodige status. Koninklijk huis, geld in overvloed, internationale bekendheid. Mijn indruk is dat het haar daarom te doen is. Het is de ideale positie om carriere te maken in de zogenaamde 'charitatieve industrie'.
Dit is uiteraard een persoonlijk oordeel, misschien is Mabel gewoon 'een beetje dom' geweest in haar wilde jaren en is ze nu echt smoorverliefd op Friso.
quote:Wat ben je laat met die quote, had dat Waffen SS er al uit ge-edit. Daar was ie geen lid van.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:26 schreef milagro het volgende:[..]
Okay, maar dat zijn jeugdzondes.
Hitlerjugendlidmaatschap kun je iemand moeilijk kwalijk nemen.
Bij Bruinsma is het een carriere.
Het zou heel goed kunnen, dat ze toen niet wist met wie ze te maken had, onze Mabel...
Hij deed in witgoed, zei-ie...wist zij veel?
quote:Maar is het daarmee ook echt belangrijk?
Op woensdag 20 augustus 2003 11:25 schreef Kozzmic het volgende:
Koninklijk huis, dubieuze contacten. Nieuws- en discussiewaarde verzekerd!
quote:Een genuanceerde BVD-verklaring natuurlijk.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:26 schreef freud het volgende:
Uit de berichten concludeerde ik allen maar dat ze elkaar kenden van het zeilen, en niet dat ze vrienden waren.
quote:Jij kan niet goed lezen, de boomers vinden dat nederland niet meer deugd en ik vind dat, als dat al zo zou zijn, ze dit zelf veroorzaakt hebben. Ik heb niet zoveel problemen met het huidige Nederland.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jij vindt toch sowieso dat Nederland niet meer deugt?
Ik geef de babyboomers de schuld!
quote:Bruinsma was wél de doorgewinterde crimineel toen, die hij later ook was.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:21 schreef SCH het volgende:[..]
Kozzmic leest wel goed. Het is meer jouw probleem flamer.
Bruinsma was al wel bezig was in de drugshandel maar dat betekent niet dat hij toen al de doorgewinterde crimineel was die hij later werd. Dat schreef ik dus.
Dat was hij nog niet: de naam Klaas Bruinsma had niet die smet dus het was nog onlogisch dat meisje Mabel in het begin in het ongewisse was over zijn achtergrond.Ik snap nog steeds de drukte niet om dit Telegraaf-nieuws, wat is er zo belangrijk aan?
quote:Wat heeft Maxima eigenlijk persoonlijk gedaan dat ze zo fout is?
Op woensdag 20 augustus 2003 11:26 schreef SCH het volgende:
Deze conclusie lijkt me nogal logisch. Maar die geldt toch voor bijna alle vrouwen (of mannen) die met iemand van het koningshuis trouen. Maxima is een goed voorbeeld. Lijkt me vanzelfsprekend en komt in de hogere kringen veel voor.
quote:Dat is mijn indruk ook. Er is ook een raar verhaal omtrent de naam Wisse. Zij heeft die naam later als voornaam aangenomen, maar gebruikt hem als dubbele achternaam. Vind ik ook strange. Haar stiefpa heette namelijk Wisse van zijn voornaam. Uit eerbetoon aan haar overleden stiefpa heeft ze toen zijn naam aangenomen. Als voornaam dus.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:22 schreef Kozzmic het volgende:
Koninklijk huis, geld in overvloed, internationale bekendheid. Mijn indruk is dat het haar daarom te doen is.
quote:Die noemde ik dus ook niet
Op woensdag 20 augustus 2003 11:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Wat ben je laat met die quote, had dat Waffen SS er al uit ge-edit. Daar was ie geen lid van.
quote:Helemaal niets.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:29 schreef freud het volgende:[..]
Wat heeft Maxima eigenlijk persoonlijk gedaan dat ze zo fout is?
quote:Ze is te mooi voor Willem.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:29 schreef freud het volgende:Wat heeft Maxima eigenlijk persoonlijk gedaan dat ze zo fout is?
quote:Er is een verschil tussen iemand waarvan je dat meteen weet omdat hij als zodanig bekend staat en er meteen lichtjes gaan branden (of moeten gaan branden) als je die naam hoort, en mensen die hartstikke fout zijn en waar je niet logischerwijze meteen van weet.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:28 schreef milagro het volgende:[..]
Bruinsma was wél de doorgewinterde crimineel toen, die hij later ook was.
Dat zie jij toch echt verkeerd dus.
quote:Zeg ik dat ze fout is dan?
Op woensdag 20 augustus 2003 11:29 schreef freud het volgende:[..]
Wat heeft Maxima eigenlijk persoonlijk gedaan dat ze zo fout is?
quote:Ik begreep uit de post van SCH dat ze ook fout was en op geld belust, etc. Ze werd vergeleken met Mabel, daarom wilde ik weten wat hij weet, wat zij voor skeletten in de kast heeft.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:30 schreef milagro het volgende:Helemaal niets.
quote:Waarom verbrak ze dan meteen de banden toen ze hoorde wie Bruinsma was? Blijkbaar was het toch bekend wat hij deed, dat maakt Smit enigszins naief, vind je niet?
Op woensdag 20 augustus 2003 11:31 schreef SCH het volgende:[..]
Er is een verschil tussen iemand waarvan je dat meteen weet omdat hij als zodanig bekend staat en er meteen lichtjes gaan branden (of moeten gaan branden) als je die naam hoort, en mensen die hartstikke fout zijn en waar je niet logischerwijze meteen van weet.
quote:Sterker nog , eind jaren tachtig kwam hij net uit de gevangenis.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:25 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Zie één van mijn eerdere posts. Eind jaren 80 (ten tijde van Mabels studententijd) was Bruinsma wel degelijk de gewetenloze bekende topcrimineel.
[..]Koninklijk huis, dubieuze contacten. Nieuws- en discussiewaarde verzekerd!
quote:Ik denk eerlijk gezegd dat ze keihard en scherp is en niet bepaald naief. Het is toch logisch dat ze de banden verbreekt als ze hoort met wat voor zaken hij zich inlaat.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom verbrak ze dan meteen de banden toen ze hoorde wie Bruinsma was? Blijkbaar was het toch bekend wat hij deed, dat maakt Smit enigszins naief, vind je niet?
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:22 schreef Kozzmic het volgende:Met Friso zal wel niet zoveel fout zijn, maar door het huwelijk met hem komt Mabel in een positie met de nodige status. Koninklijk huis, geld in overvloed, internationale bekendheid. Mijn indruk is dat het haar daarom te doen is. Het is de ideale positie om carriere te maken in de zogenaamde 'charitatieve industrie'.
Dit is uiteraard een persoonlijk oordeel, misschien is Mabel gewoon 'een beetje dom' geweest in haar wilde jaren en is ze nu echt smoorverliefd op Friso.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:26 schreef SCH het volgende:
Deze conclusie lijkt me nogal logisch. Maar die geldt toch voor bijna alle vrouwen (of mannen) die met iemand van het koningshuis trouen. Maxima is een goed voorbeeld. Lijkt me vanzelfsprekend en komt in de hogere kringen veel voor.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:32 schreef SCH het volgende:
Zeg ik dat ze fout is dan?
quote:Hij stond toen allang als crimineel bekend.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:31 schreef SCH het volgende:[..]
Er is een verschil tussen iemand waarvan je dat meteen weet omdat hij als zodanig bekend staat en er meteen lichtjes gaan branden (of moeten gaan branden) als je die naam hoort, en mensen die hartstikke fout zijn en waar je niet logischerwijze meteen van weet.
quote:Bovendien is Brilleman in 1985 'omgelegd'.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:35 schreef milagro het volgende:
Sterker nog , eind jaren tachtig kwam hij net uit de gevangenis.
In 1979 veroordeeld (eerder ook al, in 1976) tot 18 maanden voor hashsmokkel.
In 1984 weer, voor drie jaar.
quote:Als ze scherp was geweest had ze het zelf ook wel geweten wat voor type Bruisma was. Hij was in de wandelgangen ongetwijfeld al beroemd.
Op woensdag 20 augustus 2003 11:36 schreef SCH het volgende:[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze keihard en scherp is en niet bepaald naief. Het is toch logisch dat ze de banden verbreekt als ze hoort met wat voor zaken hij zich inlaat.
Ik denk dat studente Smit wel degelijk wist wie Bruinsma was en dat ze het wel spannend vond. Dat meteen de banden verbreken klinkt wel heel onschuldig, maar daar zijn geen bewijzen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |