quote:probeer zo normaal ogelijk te leven en daar hoort t aantrekken van andermans mening ook bij.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:48 schreef teknomist het volgende:
Mensen kunnen niet zien of ruiken (tenzij je ondertitel zegt: "ADHD: Vergeef me!") dat je ADHD hebt. Dus ik denk dat je het beste kan aanpassen of je trekt je gewoon helemaal nergens van aan.
Dan is t einde zoek in mijn ogen
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 01:21 schreef Marnick het volgende:
Het spijt me zeer dat ik wel de regels lees...
En ja ik ben ook 16, maar ik denk dat dit ongeveer mijn 5e post is hier.
Ik vraag me af: als jij zoveel problemen hebt met de mensen die dit forum hebben gemaakt, de regels hebben gemaakt, de regels naleven en posten, waarom je je dan hebt aangemeld en de posts leest hier?
Dit is geen aanmoediging om te vertrekken, zeker niet, maar ik denk niet dat de fout ligt bij de ruim 50% 13- tot 22-jarige personen. Denk er eens over na.
off-topic: het was je tweede post op het forum en je hebt er ook drie op de frontpage
quote:mischien ook wel voor jou, vanwege een gebrek aan begrip voor dingen die gezegd worden
Op woensdag 20 augustus 2003 01:11 schreef GC het volgende:
hmm.... je bent hier idd te gast. en regels zijn er niet voor niets, en dit gescheld vind ik niet echt gepast voor een "volwassene"en dr.phil is idd een goed idee..
quote:Ik merk nadat je me de huid vol hebt gescholden dat je er verder wel inhoudelijk op verder gaat, dus ik zal een reactie proberen te geven.
Op woensdag 20 augustus 2003 01:16 schreef gogo115 het volgende:[..]
probeer zo normaal ogelijk te leven en daar hoort t aantrekken van andermans mening ook bij.
Das voor mij mischien nie makkelijk, maar ik verrek t om t uit de weg te gaan.Dan is t einde zoek in mijn ogen
In je beginpost noemde je dat je ADHD had, en dat je *daarom* vaak geen zin had om het geduld op te brengen om bijvoorbeeld de FAQ door te lezen. Dit is de basis van jouw probleem op Fok! volgens jezelf. Mijns inziens ben je dus wel je ADHD als excuus aan het gebruiken. Uiteraard gun ik niemand ADHD of welke aandoening dan ook, maar dat jij nu rijinstructeur bent geeft alleen maar aan dat je er zeker mee om kunt gaan en je kunt aanpassen aan de heersende regels.
Zie het zo: wat doe jij met leerlingen die het vertikken om de theorie te leren? Niet weten wat de regels zijn voor het gedrag in het verkeer?
Je hoeft dus ook niet uit de weg te gaan, je moet probeeren te 'ritsen' in de heersende verkeersstroom op fok! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 20-08-2003 01:29]
quote:"begrip" ? ?
Op woensdag 20 augustus 2003 01:25 schreef gogo115 het volgende:[..]
mischien ook wel voor jou, vanwege een gebrek aan begrip voor dingen die gezegd worden
ik heb het hier alleen even over het gescheld dat ik niet vind kunnen, schelden is een teken van machteloosheid, dat je niet weet wat je moet zeggen.
Fok! is prive-eigendom, je zou je vereerd moeten voelen om hier te mogen zijn. Wel wordt geeist dat je de faq leest, als je daar niet de moeite voor neemt zoek je toch een ander forum?
slaap lekker tot morgen,
greetz Louis
ps: Marnick je bent een goede jongen
quote:gefeliciteerd jij bent de domste lul die ik op fok heb gezien
Op woensdag 20 augustus 2003 01:36 schreef Solomon het volgende:
Een ziekte is wel het lafste excuus wat je kunt gebruiken.Fok! is prive-eigendom, je zou je vereerd moeten voelen om hier te mogen zijn. Wel wordt geeist dat je de faq leest, als je daar niet de moeite voor neemt zoek je toch een ander forum?
Louis gaat lekker nachtje slapen...
maar als je er zo'n probleem van maak, waarom ben je hier dan nog ???
dit is een serieuze vraag.
greetz Louis
quote:t geduld is bij mij ook op.
Op woensdag 20 augustus 2003 01:58 schreef WattaFakka het volgende:
Ik heb geen zin om je hele verhaal te gaan lezen, heb ik geen geduld voor, maar wat is je probleem op Fok!?
Dr lopen hier mensen onzin te posten in forums waar ze geen fuck te zoeken hebben.
Zijn t meest van die broekenzeikers die net zonder luier lopen.
Ik ga nog op een paar postings in,
Want als je hier op fok met al die elite users een berichtje fout zet ,,,nou, whaha moew je s kijken wat je bent.
ik beantwoord nog de serieuze berichten en dan mag fok wat mij betreft afbranden. t liefst met de elite erin
Kijk maar effe wat voor stompzinnige reacties er weer tussen staan.
En dat lult dan ook nog ga maar naar een ander forum.
Alsof die er niet zijn.
Nou joh, die zitten wat dit betreft beter inmekaar dan dat hele kutfok met al zn lame users erbij.
godverdomme jongetjes van 16 hier met een smoel als een beul.
Ik vraag me af wat die lullo,s te zeggen hebben face to face.
Ga jankend bij de foon zitten wachten of je geslaagd bent voor je fucking schooldiploma.
Das de enige zorg die jullie hebben.
jammer dat mensen zo kunnen doen ![]()
ik lach je gewoon uit om je "onvolwassen gedrag"
![]()
greetz Louis
en nu echt slapen
[Dit bericht is gewijzigd door GC op 20-08-2003 02:17]
quote:Ja doe zelf ff normaal, je loopt met ADHD te spotten
Op woensdag 20 augustus 2003 02:11 schreef gogo115 het volgende:[..]
t geduld is bij mij ook op.
veel plezier met die domme stompzinnige motherfuckers hier.Dr lopen hier mensen onzin te posten in forums waar ze geen fuck te zoeken hebben.
Zijn t meest van die broekenzeikers die net zonder luier lopen.
Ik ga nog op een paar postings in,
Want als je hier op fok met al die elite users een berichtje fout zet ,,,nou, whaha moew je s kijken wat je bent.ik beantwoord nog de serieuze berichten en dan mag fok wat mij betreft afbranden. t liefst met de elite erin
Kijk maar effe wat voor stompzinnige reacties er weer tussen staan.
En dat lult dan ook nog ga maar naar een ander forum.
Alsof die er niet zijn.
Nou joh, die zitten wat dit betreft beter inmekaar dan dat hele kutfok met al zn lame users erbij.godverdomme jongetjes van 16 hier met een smoel als een beul.
Ik vraag me af wat die lullo,s te zeggen hebben face to face.Ga jankend bij de foon zitten wachten of je geslaagd bent voor je fucking schooldiploma.
Das de enige zorg die jullie hebben.
Maar jij bent daar te lui voor en omdat je niet tegen negatieve feedback kan gebruik je ADHD maar als smoes.
quote:Dus wij moetne ons gaan aan passen omdat jij ergens last van heb. Een bepaalde ziekte? Iedereen is gelijk hier op het forum. IEDEREEN. Of je nu ADHD hebt of dat je een arm mist. Voor iedereen zijn er regels. En ook voor iedereen zijn die het zelfde. Die regels staan in de faq wij fokkers gaan ons niet aan passen aan jou. Jij moet je aan passen aan fok en het forum. Zint het je niet dan moet je hier niet komen.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:29 schreef gogo115 het volgende:
ik val maar meteen met de deur in huis.
ik heb problemen op fok.
en zeer zeker niet in de laatste plaats door een wat men vandaag de dag adhd noemt (dus t geduld niet op kunnen brengen om eerst een een faq van een kilometer door te lezen omdat die faq me niet boeit)
adhd,ers weten waar ik over praat.ik post dus gewoon een probleem in een forum, maar t merendeel van de fokkers voelt zich (in mijn ogen nu) zo goed dat ze zonder nadenken dingen lopen te posten waarvan ik al denk , spoor jij wel.
Door mn adhd kan ik t geduld niet opbrengen voor dingen die me niet zo heel veel intereseren.
Dat wil niet zeggen dat ik in dingen waar ik wel in ben geintereseerd niet snap.
Dat pik je vlugger op dan een ander.
Kijk me dan ook niet vreemd aan dat ik t met mn "dingetje" nog tot rijschoolhouder wist te schoppen.
Daar ben ik vlugger in geslaagd dan wie dan ook in mn klas toen die tijd.
Omdat t me intereseerdeMaar ik word er ziek van om hier op fok uitgemaakt te worden voor n00b en kutnewbie omdat de rest van de fokkers die zich wijze mannen noemen en oldbie zijn op een forum en daarom denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben met hun gemiddelde lft van 19.
Door mn ongeduld wat dingen betreft die me nie veel schelen nadat ik wat dingen gezien heb hier op fok wat betreft t commentaar kan ik me effe niet inhouden.
sorry voor dat.Ik hoop hier wat lui te vinden die wat van pc,s afweten zodat ik effe op mn eigen manier geholpen kan worden ipv door die wijze fokkers die prima commentaar weten te geven behalve goeie tips op een enkele na.
let wel op een enkele na.Is er iemand op dit forum die me effe wil helpen??????plz
Ik ken mezelf en mn tekortkoming, dus t lijkt me niet verstandig om nu op fok dingen aan te gaan halen.plz help me.
Zoek hier dus eigenlijk 2 dingen.
raad voor mn ongeduld op fok ten opzichte van sommige alleswetende know it all,s van 17 of 18 jaar die opgegroeid zijn in een generatie en een klaslokaal waar ik vroeger nog een knal voor mn kop kreeg als je al een reken machine bij je had, maar waar nu voor 2 ton aan pc,s staan.En is hier iemand die ook wat van pc,s weet die me effe kan helpen met mn probleempje op gebied van beveiliging (firewalls)
Krijg namelijk zo,n beetje 120 echo requests per uur binnen en dat heb ik nog nie gezien hier.
Zoek dus ook iemand die verstand van zaken heeft wat dat betreft.dat zijn dus 2 onderwerpen in 1 topic.
Ik hoop dat t niet te veel is en dat ik hier wel effe geholpen kan worden.Alvast bedankt
jacco
quote:ik bedoelde zogenaamde regels die ik van users te horen krijg en niet van moderators.
Op woensdag 20 augustus 2003 00:58 schreef Hoog1976 het volgende:[..]
Nou wil ik niet wel moeilijk doen, maar want ik vind dit een beetje ver gaan.
Die "fucking irl newbies" mogen dan tenminste 15-20 jaar jonger zijn dan jij, maar jij kan je natuurlijk ook gewoon eens niets van hun reacties aantrekken. Je weet dat ze hier rondlopen dus als je iets post kun je op reacties wachten.
En die regels die jij maar onzin vind, zijn er niet voor niets. Je bent hier in principe te gast dus je hebt de regels te accepteren. Je hebt je zelf tenslotte aangemeld als gebruiker hier!
En met dit soort reacties helpt niemand je zo nog. Althans....ik niet iig.
quote:Die weten dus wel hoe het werkt en kunnen je vertellen hoe iets moet en wat wel en niet mag.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:35 schreef gogo115 het volgende:
Veel lui denken hier ook wat te kunnen zeiken als ze meer adn 3000 postings hebben
Maar wat zit je nu te zeuren. Denk jij nou ECHT dat een forum zich gaat aan passen aan jou. Lees die regels door hou je er aan en anders is het
quote:als ik op jou eigendom trap hoor ik t wel
Op woensdag 20 augustus 2003 01:36 schreef Solomon het volgende:
Een ziekte is wel het lafste excuus wat je kunt gebruiken.Fok! is prive-eigendom, je zou je vereerd moeten voelen om hier te mogen zijn. Wel wordt geeist dat je de faq leest, als je daar niet de moeite voor neemt zoek je toch een ander forum?
quote:was ik maar zo dom als jij bent
Op woensdag 20 augustus 2003 02:16 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Ja doe zelf ff normaal, je loopt met ADHD te spotten
Ik ken ZAT mensen die ADHD in de breedste variant hebben en die hebben best het fatsoen om 100 regels te lezen.
Maar jij bent daar te lui voor en omdat je niet tegen negatieve feedback kan gebruik je ADHD maar als smoes.
quote:weet je wat je doet. Ga effe vaak genoeg de faq overtreden dan krijg je een ban met de melding ga jij effe 24 uur de faq lezen.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:39 schreef gogo115 het volgende:[..]
als ik op jou eigendom trap hoor ik t wel
Luister niks is zo vervelend als een user ELKE keer maar weer fouten maakt die niet nodig zijn door middel van lezen. Dat is de reden dat iedereen zeurt over van alles.
quote:Ha ha
Op woensdag 20 augustus 2003 02:41 schreef gogo115 het volgende:[..]
was ik maar zo dom als jij bent
Voor een volwassen vent beheers je belachelijk weinig spellingsregels.
quote:Soms heb je ook nog gelijk.
Op woensdag 20 augustus 2003 02:41 schreef ook_gek het volgende:
Luister niks is zo vervelend als een user ELKE keer maar weer fouten maakt die niet nodig zijn door middel van lezen. Dat is de reden dat iedereen zeurt over van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |