maar nu haar nieuwe single Milkshake bijna uit is sta ik weer te trappelen om een nieuw album van haar. weet iemand wanneer deze uitkomt?
kan me echter niet voorstellen dat wij twee in dit topic de enige zijn die haar waarderen..?
of wel?
mocht je het nog niet doorhebben ::BUMP::
maar Milkshake op Clones, nee...
Op Neptunes presents... Clones staat wel "Popular Thug" samen met Nas (het schijnt ook dat ze 'het' samen doen )
Caught Out There was al flink revolutionair...
daarmee (en met Superthug van Noreaga) is het Neptunes tijdperk toch wel begonnen...
Ik heb Kaleidoscope in ieder geval flink vaak laten draaien in mn cd-spelertje veel lekkere tracks daarop (Caught..., Good Stuff, Maffia, Get Along With You
......)
* in afwachting van wat komen gaat
quote:I know!
Op woensdag 24 september 2003 13:26 schreef Scandalous het volgende:
Milkshake is zo leuk
quote:in Amerika wel hoor
Op donderdag 25 september 2003 21:04 schreef laulita het volgende:
maar milk shake is toch nooit uitgebracht op single?!! mis ik hier iets..............
quote:maar als ik het nederlandse publiek ken dan is er geen kans dat het een hit zou worden echter.
Op vrijdag 26 september 2003 13:04 schreef Chillz het volgende:[..]
in Amerika wel hoor
Hier niet, maar wat niet is kan hier dus nog komen...
Kelis is een toppie
check ook Get Even of Ghetto Children bijvoorbeeld
ik vind 't alleen sneu dat ze uitspraken doet als 'blanken moeten van hiphop en alle andere zwarte muziek afblijven'
quote:Zei ze dat echt?
Op zaterdag 29 november 2003 23:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik vind 't alleen sneu dat ze uitspraken doet als 'blanken moeten van hiphop en alle andere zwarte muziek afblijven'
http://www.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/luisterpaalmain.shtml
Ik vind haar wel cool, vette clip ook ( ) en een paar verdienstelijk nummers, wat "commerciele" amerikaanse hiphop/r'nb betreft.
De single kwam pas 27 oktober uit.
Hier een Sample van die mix.
ik vind millionaire superleuk met andre, die ook op het album van kelis staat. Het album heet dus tasty .
quote:Nas en kelis
Op donderdag 25 september 2003 21:16 schreef makaveli_nh het volgende:
wanneer gaat ze nou trouwen met Nas? of is dat al gebeurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |