GANDALF?
*de draak kijkt om en krijgt een emmer water over zich heen. Meteen daarna is ie onzichtbaar geworden in een enorme wolk van bloem
Dat gebeurt er met draken die zomaar aan mijn eten zitten Gandalf
en wat Dagobert betreft moet je maar even in "op het strand bij..." lezen....
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 28-03-2001 10:34]
Vooruit dan maar, jij weet de weg....
* Jojogirl neemt Superbam mee naar de love tunnel
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 29-03-2001 09:28]
Kijk Equilan, het verhaal is wat uitgebreider dan dat ik je eerst vertelde. Ik ben kwaadaardig geweest, maar je weet niet wat ervoor en erna gebeurd is. Ik heb gestudeerd op een van de beste magische academies op mijn oude wereld. Ik ben één van de weinigen die nog de oermagie geleerd hebben. Een ouderwets begrip, maar wel degelijk. Zo heb ik in één van mijn studies een manier gevonden om de duisternis buiten de deur te houden: Een muur van Licht. Het werkt volgens het principe: waar er VEEL licht is, kan géén schaduw zijn. Maar dan magisch. En dus drukt het al het duistere weg. Dat is wat ik voor die arme Wilgje in gedachten had.
*Khadgar zucht even
Voel jij het niet, Equilan? Die dreigende duisternis? Ik wel. Achter mijn ogen. Elke dag, elke minuut denk ik terug aan de schade die ik heb aangericht, zo ver van hier. Ik wil niet nog een keer bekeerd worden. Daarom bevecht ik haar. Ik bevecht haar met al mijn macht. De reden dat ik net verslagen ben was dat mijn krachten verminderd waren. Waarom? Ik weet het niet. Die muur van licht is niet zo moeilijk. Er is iets anders. Volgens mij heeft het te maken met wat er met mij gebeurd is.
Ik heb veel met hem gesproken de afgelopen dagen. Want ja, ook ik voelde die dreiging, die duisternis. Het lijkt dat dat een voorbode van Mombi was....
Het principe van de lichtkoepel ken ik wel, ik wil het zo wel even zien, misschien dat we het nog wat kunnen versterken, we hebben te maken met iemand met een grote macht, we mogen haar niet onderschatten!!
Khadgar... Kom dan...
Durf je niet? Hier ben ik!
Pak me dan
Lafaard!
Held!
Heb je trouwens de ziener al eens gesproken? Hij gooide eerst wat zinloze profetietjes rond, maar nu krijgt hij helder beeld. Stof... Stof... Wat kan het betekenen? Ik denk dat de confrontatie, de eindelijke confrontatie, waar we al eons op wachten, hier gaat gebeuren. Als ze al torens kan toveren, dan komen binnenkort de hordes... We moeten de bevolking waarschuwen, organiseren!
Het Dagotel! Ja! Daar kunnen we wat mee. De uitstraling van het gebouw is goed. Laten we erheen gaan
*Ze vertrekken naar het Dagotel
Mombi, ik heb nog niet het genoegen gehad kennis met je te mogen maken. Waarom kom je niet langs in persoon??
*De directe confrontatie doet Mombi schrikken, waarschijnlijk had ze dat niet verwacht. Het gefluister stopt.
Ja dat is goed Khadgar, laten we het hotel gaan bekijken.
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 14:49]
Hai Mombi hier ben ik ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 17:13]
Zullen we buiten gaan zitten schatje?
*Dagobert biedt Pisca wat te drinken aan, loopt naar de keuken en komt terug met twee glazen regnboogmix.
Alstjeblieft
*Dagobert loopt naar de keuken en gaat zn allerbeste maaltijd ooit voorbereiden. Ondertussen brengt het Pisca nog een regenboogmix.
Ik gooi het restaurant wel dicht. Jij bent op dit moment veel belangrijker voor me.
*Hoekie is na lange afwezigheid eindelijk weer teruggekeerd op het eiland
O wat is het goed om weer in het restaurant te zijn!
Heb je ook een frikandel speciaal met een patatje pinda?
Patatje moet ook wel kunnen, duurt even. Ik moet dan nog even de frituur opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |