abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2001 @ 12:11:11 #76
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_868807
*Gandalf die binnen in de keuken lag, komt voorzichtig het terras op geslopen. Hij kruipt onder Superbam's stoel en net als Superbam zn pannekoek ruim overgoten heeft met stroop, steekt hij zn kop naar voren en met zn lange tong pikt de draak de pannenkoek van het bord.
pi_868880
*superbam rent naar de keuken op zoek naar de deegroller!!!
ow, die had Dagobert meegenomen....
Pakt dan een zak bloem en een emmer water

GANDALF?

*de draak kijkt om en krijgt een emmer water over zich heen. Meteen daarna is ie onzichtbaar geworden in een enorme wolk van bloem

Dat gebeurt er met draken die zomaar aan mijn eten zitten Gandalf

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  woensdag 28 maart 2001 @ 09:38:21 #78
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_871519
Goedemorgen allemaal.

O er is niemand. Vreemd, is Dagobert er nog niet?

pi_871555
Welkom terug Jojo

en wat Dagobert betreft moet je maar even in "op het strand bij..." lezen....

woensdag 28 maart 2001 @ 09:52:53 #80
4177 Jojogirl
pi_871560
Is ie echt helemaal weg?
  woensdag 28 maart 2001 @ 10:33:51 #81
4177 Jojogirl
pi_871683
Zeg Superbam, ik hoorde dat Chandler een lovetunnel heeft geopend. Zullen we daar eens een kijkje gaan nemen?

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 28-03-2001 10:34]

pi_871720
sjongejonge, ben je al terug??
Gelukkig heb ik een weekje goed uit kunnen rusten..

Vooruit dan maar, jij weet de weg....

donderdag 29 maart 2001 @ 09:28:15 #83
4177 Jojogirl
pi_872821
Zullen we dan nu maar gaan?

* Jojogirl neemt Superbam mee naar de love tunnel

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 29-03-2001 09:28]

vrijdag 30 maart 2001 @ 14:28:00 #84
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_875775
*Gandalf, Equilan en Khadgar komen aan in het restaurant voor een late lunch en een serieus gesprek

Kijk Equilan, het verhaal is wat uitgebreider dan dat ik je eerst vertelde. Ik ben kwaadaardig geweest, maar je weet niet wat ervoor en erna gebeurd is. Ik heb gestudeerd op een van de beste magische academies op mijn oude wereld. Ik ben één van de weinigen die nog de oermagie geleerd hebben. Een ouderwets begrip, maar wel degelijk. Zo heb ik in één van mijn studies een manier gevonden om de duisternis buiten de deur te houden: Een muur van Licht. Het werkt volgens het principe: waar er VEEL licht is, kan géén schaduw zijn. Maar dan magisch. En dus drukt het al het duistere weg. Dat is wat ik voor die arme Wilgje in gedachten had.

*Khadgar zucht even

Voel jij het niet, Equilan? Die dreigende duisternis? Ik wel. Achter mijn ogen. Elke dag, elke minuut denk ik terug aan de schade die ik heb aangericht, zo ver van hier. Ik wil niet nog een keer bekeerd worden. Daarom bevecht ik haar. Ik bevecht haar met al mijn macht. De reden dat ik net verslagen ben was dat mijn krachten verminderd waren. Waarom? Ik weet het niet. Die muur van licht is niet zo moeilijk. Er is iets anders. Volgens mij heeft het te maken met wat er met mij gebeurd is.

vrijdag 30 maart 2001 @ 14:37:00 #85
5108 equilan
DE elfengodin
pi_875829
Ik ben de oermoeder van de magie Khadgar, vertel, wie zijn je leermeesters geweest en op welke oude wereld heb jij geleefd?? Ken jij misschien ook ****** *Equilan spreekt een naam uit die voor niet magische onderlegde mensen niet is te verstaan. Anderen herkennen de naam als een van de meest machtige in de magie, Hij die alles weet...

Ik heb veel met hem gesproken de afgelopen dagen. Want ja, ook ik voelde die dreiging, die duisternis. Het lijkt dat dat een voorbode van Mombi was....

Het principe van de lichtkoepel ken ik wel, ik wil het zo wel even zien, misschien dat we het nog wat kunnen versterken, we hebben te maken met iemand met een grote macht, we mogen haar niet onderschatten!!

Elfensex is superspannend...
pi_875838
*Het manifesteert zich als een zacht gefluister in het Restaurant. De stem van Mombi klinkt overal. Het is een spottende toon die Khadgar uitdaagt en plaagt. Verleidelijk maar tegelijkertijd een zachte irritatie. Het zijn slechts losse groepjes van woorden die telkens op een andere wijze tot uiting komen.

Khadgar... Kom dan...

Durf je niet? Hier ben ik!

Pak me dan

Lafaard!
Held!

Murdered... because of your Anger at the Imperfect World
  vrijdag 30 maart 2001 @ 14:44:56 #87
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_875866
Goed plan Equilan. Ja, ***** is mijn leermeester geweest. Ik ben zijn erfgenaam. Nee, hij is niet dood, en zeker niet verslagen.

Heb je trouwens de ziener al eens gesproken? Hij gooide eerst wat zinloze profetietjes rond, maar nu krijgt hij helder beeld. Stof... Stof... Wat kan het betekenen? Ik denk dat de confrontatie, de eindelijke confrontatie, waar we al eons op wachten, hier gaat gebeuren. Als ze al torens kan toveren, dan komen binnenkort de hordes... We moeten de bevolking waarschuwen, organiseren!

Het Dagotel! Ja! Daar kunnen we wat mee. De uitstraling van het gebouw is goed. Laten we erheen gaan

*Ze vertrekken naar het Dagotel

vrijdag 30 maart 2001 @ 14:47:57 #88
5108 equilan
DE elfengodin
pi_875881
*Equilan ziet dat Khadgar zn gezicht vertrekt, hij wordt bleek en kijkt onrustig om zich heen. Meteen gaat de godin allert rechtop zitten. Ze kijkt om zich heen maar ziet niets. Dan opent zij haar oren en hoort het gefluister van Mombi. Met haar ogen half gsloten lijkt ze te luisteren naar wat Mombi zegt, maar in werkelijkheid traceert ze de bron. Als ze die eenmaal gevonden heeft, staat ze op en spreekt.

Mombi, ik heb nog niet het genoegen gehad kennis met je te mogen maken. Waarom kom je niet langs in persoon??

*De directe confrontatie doet Mombi schrikken, waarschijnlijk had ze dat niet verwacht. Het gefluister stopt.

Ja dat is goed Khadgar, laten we het hotel gaan bekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 14:49]

pi_876476
*Mombi wacht geduldig op Equilan, het meisje aan haar zijde is verdwenen. Alleen mombi weet waarheen.
  vrijdag 30 maart 2001 @ 17:11:16 #90
5108 equilan
DE elfengodin
pi_876479
*Als Equilan het restaurant binnen komt ziet ze Mombi aan een tafeltje zitten, met een glas rode wijn voor zich.

Hai Mombi hier ben ik

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 17:13]

pi_876570
*Mombi glimlacht vriendelijk naar Equilan. Ik denk dat het tijd is om te gaan, het is tijd om onder te dompelen in een bizarre wereld.
*Mombi beweegt haar handen ditmaal nauwelijks, ze kijkt Equilan vriendelijk aan en begeleid haar naar buiten. Op hen wacht een vreemd ogend voertuig. De binnenkant heeft een zachte paarse bekleding en is rond. Het lijkt groter te zijn dan de buitenkant doet vermoeden. Mombi neemt plaats in het voertuig en geeft Equilan de gelegenheid om tegenover haar plaats te nemen. De deur sluit zich en het voertuig komt in beweging. Mombi staart naar Equilan, ze komt ontspannen over. Haar stem klinkt licht bevelend als ze roept:
Xobile, breng ons naar Babel...
  dinsdag 3 april 2001 @ 18:34:52 #92
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_891534
*Dagobert en Pisca komen aanwandelen.

Zullen we buiten gaan zitten schatje?

*Dagobert biedt Pisca wat te drinken aan, loopt naar de keuken en komt terug met twee glazen regnboogmix.

Alstjeblieft

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 3 april 2001 @ 18:38:22 #93
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_891540
Hmmmm, lekker!

* Pisca doet haar ogen dicht en geniet van het late zonnetje.

Vandaag is de dag...!
  dinsdag 3 april 2001 @ 18:39:16 #94
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_891542
Heerlijk he, dat zonnetje.

Wat wil je trouwens eten?

dinsdag 3 april 2001 @ 18:40:35 #95
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_891548
Verras me maar

*Dagobert loopt naar de keuken en gaat zn allerbeste maaltijd ooit voorbereiden. Ondertussen brengt het Pisca nog een regenboogmix.

dinsdag 3 april 2001 @ 22:15:50 #96
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_892376
*Na een overheerlijk diner neemt Dagobert Pisca mee naar het theehuis.

Ik gooi het restaurant wel dicht. Jij bent op dit moment veel belangrijker voor me.

pi_900239
Goedemorgen

*Hoekie is na lange afwezigheid eindelijk weer teruggekeerd op het eiland

O wat is het goed om weer in het restaurant te zijn!

"Walking about in the bush down under"
  donderdag 5 april 2001 @ 14:34:32 #98
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_900831
Geoeidag Hoekie, zin in wat eten?
pi_901316
He Dago ik wil wel een pizzatje hebben.

Heb je ook een frikandel speciaal met een patatje pinda?

"Walking about in the bush down under"
  donderdag 5 april 2001 @ 20:25:05 #100
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_902224
Hier Hoekie, je pizza

Patatje moet ook wel kunnen, duurt even. Ik moet dan nog even de frituur opwarmen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')