abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_864127
Heey Mombi,.. glaasje onverdunde rooie wijn?
niemand sterft aan liefde...
pi_864142
*Mombi kijkt naar Blackangel en glimlacht vriendelijk.

Een aanbod zoals dat sla ik natuurlijk nooit af...

Murdered... because of your Anger at the Imperfect World
pi_864166
*BlackAngel staat op loopt naar de keuken, waar ze weet dat ze eigenlijk niet mag komen omdat ze de laatste keer zo'n troep heeft gemaakt, en pakt de fles wijn. Ze zoekt een niet zo heel stoffig glas uit en poetst het op met een doek. Ze schenkt wijn in en loopt naar Mombi.

There you go.

pi_864189
*Mombi zet het glas voor haar neer, en bekijkt BlackAngel. Haar ogen strak gericht op het gezicht van Blackangel, vraagt ze: Waar ken ik je toch van?
pi_864202
*BlackAngel schrikt een keer onzichtbaar. Haar vleugels zijn ingetrokken.

Ja geen idee, moet zeggen dat je me ook bekend voorkomt... maar geen idee waarvan.

zondag 25 maart 2001 @ 20:03:28 #56
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864206
Zo Moby, we ontmoeten elkaar weer eens. Ik zal het kort en krachtig houden. Als jij deze wereld gaat verpesten of bedreigen, dan zal ik je vernietigen. Ik laat me niet nog een keer verleiden...
pi_864209
*Mombi merkt dat de vrouw met wie ze praat liegt. Het mag dan niet uiterlijk zichtbaar zijn. Ze weet heel zeker dat dit degene is die haar en Babel in de gaten hield.

Er verschijnt een sluw glimlachje op haar gezicht. Zonder subtiel te zijn, vertelt ze:
Ik heb je zien vliegen...

pi_864229
*BlackAngel schudt in haar gedachten haar hoofd... en denkt in eerste instantie:

Ja dat is ook niet zo vreemd, dat zien wel meer mensen.

*daarna verdwijnt haar cynischheid... khadgar komt binnen en na zijn verhaal denkt ze:

Verdomd als zij weet dat ik de verdreven zwarte engel ben, dan ben ik hier absoluut niet veilig.

*Ze blijft kalm zitten en kijkt op naar Khadgar, haar blik niets zeggend.

Goed dan mombi, al herrinner ik me je naam niet, ik ga nit met je mee, jouw meester is niet langer mijn meester en HighLander zul je al helemaal niet krijgen.

pi_864232
*Mombi kijkt een beledigd op naar Kadhgar, haar ogen zijn gericht op de zijne Wie ben jij? En waar beschuldig je me van!? *Mombi glimlacht en de toon in haar stem verandert in een lichte spot Volgens mij heb je de verkeerde voor je.
  zondag 25 maart 2001 @ 20:18:36 #60
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864247
Nee, mombi, ik bedoelde jou niet persoonlijk, tenminste, niet nu. Wat ik bedoelde is hetgeen waar jij voor staat. En jij weet kennelijk ook niet wie jij voor je hebt... Voel je het niet? Eens was ik een broeder...
  zondag 25 maart 2001 @ 20:29:48 #61
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864285
*Moby kijkt kwaad maar zegt niets. Hierop verlaat Khadgar het restaurant, terwijl hij een paar latijnse woorden uitspreekt

Omenus Dominus, Imperavi

pi_864289
*Mombi's stem verandert een tweede maal, ditmaal gaat het van spottend over naar licht dreigend. Wie zijn jullie om over mij te oordelen! *ze lacht werkelijk waar, denken jullie te weten wie ik ben? Wat zou ik trouwens met jullie moeten? Wacht maar af. Geduld is niet voor niets een schone zaak.

*Al lachend staat ze op en loopt ze naar buiten, zich niets aantrekkend van de aanwezigen. Eenmaal buiten verdwijnt ze in de schaduw van de nacht.

zondag 25 maart 2001 @ 20:44:22 #63
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_864321
*Khadgar keert terug nadat hij voelde dat Morby weg ging

Blackangel!

*rent op haar af, ze is duidelijk verzwakt

Vecht tegen het kwaad! Houdt het tegen!

*begint spreuken op te zeggen om haar te redden

BlackAngel? Kun je mij horen?

zondag 25 maart 2001 @ 22:28:09 #64
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_864494
*Als de schemering al lang gevallen is komt een donkere gedaante het restaurant binnen. Hij kent de weg en loopt direkt naar de keuken. Daar pakt hij zijn deegroller, de garde en zn mooiste pollepel. Hij stopt alles in een koffer, sluipt het restuarant uit en vertrekt richting het strand.
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_864621
*BlackAngel krijgt zweetpareltjes op haar voorhoofd haar ogen worden zwart en ze begint hevig te ademhalen. Haar vleugels groeien zonder dat ze er controle over heeft terug op haar rug alleen nu veel groter en met gemenere klauwen. Even keert ze terug

"NEEE, HIGHLANDER, NEEEEEEEeeeee..."

*Haar stem sterft weg en er keert een hele donkere zware stem voor terug die uitzonderlijk hoog en gemeen begint te lachen

DACHT JE NOU ECHT DAT JE VAN MIJ KON ONTSNAPPEN? Whoehahahahaaaa. Laat me niet lachen... weet je ik ga jou straffen, jij, ... , jij zult je eigen geliefde doden, en vervolgens zul je aan verdriet sterven....

Whahahahaaahaaha.....

*De omstanders kijken verschrikt op... wat is dit? Zo hebben ze nog nooit iets gezien

maandag 26 maart 2001 @ 11:11:51 #66
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_865465
Blackangel! Vecht tegen het kwaad! Je kan het!

*Maar Blackangel staat op, ze ziet er anders uit. Sterker, maar niet op een goede manier. Een duistere waas leeft achter haar ogen. Khadgar beseft dat ze bekeerd is...

dinsdag 27 maart 2001 @ 10:12:38 #67
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868510
*Equilan en Gandalf komen het restaurant binnen. Equi kijkt onrustig om zich heen, ze voelt iets... ze schudt het van zich an gaat naar de keuken. Daar gaat ze een grote sttapel pannenkoeken bakken.
Gandalf blijft in de buurt, pannenkoeken die mislukken zijn voor hem!!
Elfensex is superspannend...
  dinsdag 27 maart 2001 @ 10:43:50 #68
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868579
*Als er een gigantische stapel pannekoeken staat, houdt Equilan op met bakken. De pannen, beslagkommen en het keukengerei wat gebruikt is zet ze in de gootsteen. De stapel pannenkoeken zet ze op een bord. met een simpele handbeweging plaatst ze een veld om de stapel heen, zodat ze lekker warm blijven
Dan dekt ze de tafel, met stroop, suiker, poedersuiker, jam...

De elfengodin pakt een bord, legt er wat pannenkoeken op en gaat buiten op het terras zitten.

pi_868622
*snuif ...aangelokt door een heerlijke geur (het lijkt wel egoïste..)
komt ook superbam bij het restaurant aan

Hey Equilan Mag ik....??

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  dinsdag 27 maart 2001 @ 11:06:19 #70
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868650
Hai Superbam!!

Ja natuurlijk, pak maar, daat staat het toch voor??
Hoe is het??

pi_868686
prima, hoewel ik de laatste dagen wel een apart sfeertje voel hier..
er borrelt iets, maar wat het is? Geen idee...

Ze smaken trouwens zoals ze eruit zien!

dinsdag 27 maart 2001 @ 11:35:07 #72
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868721
*Equilan pakt nog ook nog een pannekoek en schrijft er met stroop haar naam op. Bedachtzaam kijkt ze ernaar, voor ze Superbam antwoord geeft.

Ja smaken ze goed?? Fijn

Wat er de laatste tijd aan de hand is.. Ik weet het niet Super, ik weet het echt niet... Er is een neiuwe bewoonster bbijgekomen, Mombi heet ze. Sinds zij er is zijn er rare dingen gebeurt, iedereen voelt zich onrustig!! De toren waarin ze woont is van vreemdsoortig materiaal en straalt een diepe duisternis uit....
Ik heb het idee dat er van alles staat te gebeuren, dat ze niet veel goeds in de zin heeft, maar ik kan dat gevoel niet hardmaken!! Wie weet is ze gewoon slachtoffer van de omstandigheden.. Wilgje en ik voelde ons al langer onrustig en toen kwam zij...
maar wie weet hebben w egewoon de lente in ons hoofd zitten en is er niets aan de hand

*Equilan denkt aan de woorden die ze hoorde toen ze diep in gesprek was de afgelopen nacht en kan een huivering niet onderdrukken. Ze weet dat het niet waar is wat ze zegt, ze weet welke dreiging het eiland overschaduwd... maar ze kan niets zeggen.

pi_868735
hmmm,

misschien wordt het tijd voor een vakantie op het vaste land?

*ondertussen glijdt nummer vier door de keel van superbam

Hoor je wel wat ik zeg Equilan, wat zit je voor je uit te staren? Misscien moeten we wat leuks gaan doen met de draken, even jegedachten op 0 zetten!

dinsdag 27 maart 2001 @ 12:08:19 #74
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_868799
*Khadgar ruikt de pannekoeken al van kilometers ver. Net als de bui van Equilan. Ook zij is bezorgd over de duisternis. Gelukkig maar. Beter bezorgd dan onverschillig. Er is nog hoop voor het eiland

Een goedenmiddag allemaal! Ha! Pannekoeken! Hee Equilan, ik heb de bloem geplant, maar of Highlander wakker wordt weet ik niet...

dinsdag 27 maart 2001 @ 12:08:28 #75
5108 equilan
DE elfengodin
pi_868800
*Ook Equilan pakt nog een pannenkoek, kijkt er even vies naar en legt hem maar weer terug.

Nou 6 pannenkoeken lijkt me overdreven
Euh ja sorry, zat even in gedachten Ja we kunnen wel even gaan vliegen met de draken, ik heb nog wel even.

*De elfengodin wil eigenlijk nog bij Wilgje langs om te vertellen over haar nieuwste ontdekkingen, maar dat kan nog even wachten.

Hai Khadgar!! Ah mooi, nee maak je maar geen zorgen, die wordt vanzelf wel wakker Tast toe, neem een pannekoek!!

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 27-03-2001 12:09]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')