Een aanbod zoals dat sla ik natuurlijk nooit af...
There you go.
Ja geen idee, moet zeggen dat je me ook bekend voorkomt... maar geen idee waarvan.
Er verschijnt een sluw glimlachje op haar gezicht. Zonder subtiel te zijn, vertelt ze:
Ja dat is ook niet zo vreemd, dat zien wel meer mensen.
*daarna verdwijnt haar cynischheid... khadgar komt binnen en na zijn verhaal denkt ze:
Verdomd als zij weet dat ik de verdreven zwarte engel ben, dan ben ik hier absoluut niet veilig.
*Ze blijft kalm zitten en kijkt op naar Khadgar, haar blik niets zeggend.
Goed dan mombi, al herrinner ik me je naam niet, ik ga nit met je mee, jouw meester is niet langer mijn meester en HighLander zul je al helemaal niet krijgen.
Omenus Dominus, Imperavi
*Al lachend staat ze op en loopt ze naar buiten, zich niets aantrekkend van de aanwezigen. Eenmaal buiten verdwijnt ze in de schaduw van de nacht.
Blackangel!
*rent op haar af, ze is duidelijk verzwakt
Vecht tegen het kwaad! Houdt het tegen!
*begint spreuken op te zeggen om haar te redden
BlackAngel? Kun je mij horen?
"NEEE, HIGHLANDER, NEEEEEEEeeeee..."
*Haar stem sterft weg en er keert een hele donkere zware stem voor terug die uitzonderlijk hoog en gemeen begint te lachen
DACHT JE NOU ECHT DAT JE VAN MIJ KON ONTSNAPPEN? Whoehahahahaaaa. Laat me niet lachen... weet je ik ga jou straffen, jij, ... , jij zult je eigen geliefde doden, en vervolgens zul je aan verdriet sterven....
Whahahahaaahaaha.....
*De omstanders kijken verschrikt op... wat is dit? Zo hebben ze nog nooit iets gezien
*Maar Blackangel staat op, ze ziet er anders uit. Sterker, maar niet op een goede manier. Een duistere waas leeft achter haar ogen. Khadgar beseft dat ze bekeerd is...
De elfengodin pakt een bord, legt er wat pannenkoeken op en gaat buiten op het terras zitten.
Hey Equilan
Mag ik....??
Ja natuurlijk, pak maar, daat staat het toch voor?? ![]()
Hoe is het??
Ze smaken trouwens zoals ze eruit zien
!
Ja smaken ze goed?? Fijn ![]()
Wat er de laatste tijd aan de hand is.. Ik weet het niet Super, ik weet het echt niet... Er is een neiuwe bewoonster bbijgekomen, Mombi heet ze. Sinds zij er is zijn er rare dingen gebeurt, iedereen voelt zich onrustig!! De toren waarin ze woont is van vreemdsoortig materiaal en straalt een diepe duisternis uit....
Ik heb het idee dat er van alles staat te gebeuren, dat ze niet veel goeds in de zin heeft, maar ik kan dat gevoel niet hardmaken!! Wie weet is ze gewoon slachtoffer van de omstandigheden.. Wilgje en ik voelde ons al langer onrustig en toen kwam zij...
maar wie weet hebben w egewoon de lente in ons hoofd zitten en is er niets aan de hand ![]()
*Equilan denkt aan de woorden die ze hoorde toen ze diep in gesprek was de afgelopen nacht en kan een huivering niet onderdrukken. Ze weet dat het niet waar is wat ze zegt, ze weet welke dreiging het eiland overschaduwd... maar ze kan niets zeggen.
misschien wordt het tijd voor een vakantie op het vaste land?
*ondertussen glijdt nummer vier door de keel van superbam
Hoor je wel wat ik zeg Equilan, wat zit je voor je uit te staren? Misscien moeten we wat leuks gaan doen met de draken, even jegedachten op 0 zetten!
Een goedenmiddag allemaal! Ha! Pannekoeken! Hee Equilan, ik heb de bloem geplant, maar of Highlander wakker wordt weet ik niet...
Nou 6 pannenkoeken lijkt me overdreven ![]()
Euh ja sorry, zat even in gedachten
Ja we kunnen wel even gaan vliegen met de draken, ik heb nog wel even.
*De elfengodin wil eigenlijk nog bij Wilgje langs om te vertellen over haar nieuwste ontdekkingen, maar dat kan nog even wachten.
Hai Khadgar!! Ah mooi, nee maak je maar geen zorgen, die wordt vanzelf wel wakker
Tast toe, neem een pannekoek!!
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 27-03-2001 12:09]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |