abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12558735
het klinkt misschien raar maar ik zit nu bij mijn tante te wachten tot ik geknipt gaat worden.

ik heb dat wel ik eerder gedaan. maar dat was door een buurvrouw.

nou vond ik dat nou niet egt geslaagd in vergelijking bij een normale kapper.

nou moet ik natuurlijk hopen dat dit wel goed gaat.

helaas heb ik geen pic's (voordat er naar gesmacht word)

wat is jully ervaring er mee?

pi_12558752
OMG ...
vroeger deed ik dat wel.. nu ga ik gewoon naar de naar-binnen-loop-en-knip-kapper

[Dit bericht is gewijzigd door TheFrankey op 19-08-2003 19:56]

dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:56:26 #3
63326 The_Watcher
Ontzuiling binnen de Islam!
pi_12558756
slecht!
[b] Hoe strenger de regels zijn, des te harder het verzet is! [/b]
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:57:06 #4
53628 snowwie
Fokker Parents!
pi_12558769
mijn ervaring is goed bij een thuiskapster.
Batterij zwak!
pi_12558780
me zusje is kapster... scheelt me enorm veel geld! en 't resultaat is precies hetzelfde als bij een "normale" kapper
You're next!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:08:51 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_12559053
Baukel-wannaBe:(
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:14:46 #7
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_12559195
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:57 schreef Afstandsbediening het volgende:
me zusje is kapster... scheelt me enorm veel geld! en 't resultaat is precies hetzelfde als bij een "normale" kapper
same here, alleen bij mn zus is het resultaat beter
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:17:26 #8
62123 Walterius
Echt zuppah vetjâhs!
pi_12559256
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:08 schreef twiFight het volgende:
Baukel-wannaBe:(

wha, die Baukel is nu al over het hele FOK! Forum bekend, omdat hij iets van 20 hele stomme nutteloze saaie domme topics heeft geopend!
[url=http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=5a5gsud3][b]Steun mij met KoC[/b][/url]
pi_12561910
Bij mijn ouders hadden we een kapster die bij je thuiskwam. Voor 10 gulden per persoon en 5 gulden rijkosten. Was je weer geknipt.
Af en toe knipte ze ook wel thuis. (Dat was die ene keer dat ik van paardestaart naar tussen oor en schouder lengte ging -15 cm ofzo)
Dat is altijd goed bevallen.
Toen ze meer ging werken kon en mocht ze niet meer thuisknippen. Daarna ging ik naar een gewone afspraakkapper. Dat beviel ook goed, maar dat is een vreemd iemand die je niet kent. En ik hoop steeds dat ze me goed begrijpen.
Nu ik uit huis ben en 2 keer verhuisd ga ik naar de kapper die het dichts bij is. En nu zit die kapsalon onder ons appartement.
pi_12564426
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij mijn ouders hadden we een kapster die bij je thuiskwam. Voor 10 gulden per persoon en 5 gulden rijkosten. Was je weer geknipt.
Af en toe knipte ze ook wel thuis. (Dat was die ene keer dat ik van paardestaart naar tussen oor en schouder lengte ging -15 cm ofzo)
Dat is altijd goed bevallen.
Toen ze meer ging werken kon en mocht ze niet meer thuisknippen. Daarna ging ik naar een gewone afspraakkapper. Dat beviel ook goed, maar dat is een vreemd iemand die je niet kent. En ik hoop steeds dat ze me goed begrijpen.
Nu ik uit huis ben en 2 keer verhuisd ga ik naar de kapper die het dichts bij is. En nu zit die kapsalon onder ons appartement.
ha lol... dan weet ik welke het dichtste bij is...

maar ik ben dus weer terug van de kapper.
ik denk dat ze een gehoor app. nodig heeft :s. Ik had nog geblondeerd haar maar dat wilde ik eerst opnieuw laten blonderen maar ze had dat sh*t niet bij haar. geeft verder niet, dus ik wilde dus gewoon een bietje korte stekels... wat doet ze nou, heeft ze de helft van dat geblondeerde wat ik nog had er af gehaald en verder geen stekel vorm erin gemaakt :s.

dit is dus al de 2e of 3e keer dat ik bij een thuiskapper ben geweest en ze hebben het allemaal nog niet goed gedaan ook. niet dat ik zo'n iemand ben van: o, zit mijn haar wel goed in model voor ik de deur uit gaat. het scheelt me verder nix... maar vindt wel dat ze is naar kappers cursus mogen ofzo. maarjah.

ook heb ik hier en daar een "gat" in mijn haar... (zo'n hap in je haar). de volgende keer gaat ik wel weer gewoon naar zo'n naar-binnen-loop-en-knip-kapper (vaste kapper in r'dam) die hebben mijn haar nog nooit verknalt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')