quote:idd een goed boek. Go Ask Alice vond ik ook een goed boek, maar ik kan me niet meer herinneren of dat nou dun was... Toch al weer ruim 4 jaar geleden
Op 20 maart 2001 16:22 schreef beelzebub het volgende:
Of Mice and Men
quote:Ja inderdaad! Het is twee keer bijna hetzelfde, dus da's lekker handig.
Op 20 maart 2001 15:56 schreef johnny_appleseed het volgende:
Ook leuk: Samuel Beckett - Waiting for Godot, de uitgave die ik hier heb staan telt 94 pagina's.
Absurdistisch. Goed te lezen (vind ik).
quote:Dat is toch ook dat mens die the bottle factory outing heeft geschreven.. wat een hopeloos boek... ook
Op 20 maart 2001 15:49 schreef Beatrice het volgende:
Beryl Bainbridge
Redelijk flutverhaaltje, maar da's precies wat je zoekt toch?
quote:Goed te lezen issie zeker, ik vond er alleen geen barst aan. Vroeg me de hele tijd af, wat ik met dat verhaal aanmoest.
Op 20 maart 2001 15:56 schreef johnny_appleseed het volgende:
Ook leuk: Samuel Beckett - Waiting for Godot, de uitgave die ik hier heb staan telt 94 pagina's.
Absurdistisch. Goed te lezen (vind ik).
quote:Ik werd ook gewaarschuwd voor dat gevoel...
Op 20 maart 2001 17:58 schreef WouterB het volgende:
Goed te lezen issie zeker, ik vond er alleen geen barst aan. Vroeg me de hele tijd af, wat ik met dat verhaal aanmoest.
Allen niet al te dik, lezen heel makkelijk weg (veel spreektaal) en niet echt al te ingewikkeld geconstrueerd en toch/daarom(?) buitengewoon goede boeken. Daarnaast zijn de met een asteriks aangegeven films verfilmd, waarvan BLBC zeer letterlijk en LTZ geheel anders dan het verhaal; F&LinLV volgt het verhaal redelijk letterlijk en van BAT weet ik niet meer exact hoe de film het verhaal volgt.
The history of German comedy
American etiquette
Everything you always wanted to know about tablecloths
Wat heb ik eigenlijk nog gelezen? Rosemary's baby, I never promised you a rose garden, The boys from Brazil. Lazen vrij lekker weg.
Rosemary's Baby is idd een boek om heel snel door te lezen, en een verhaal dat makkelijk blijft hangen, dus goed na te vertellen op een mondeling.
Een absolute afrader is All the Presidents Men, over het Watergate schandaal. Hier kom je alleen met een kettingzaag doorheen...
Sorry, geintje
#Graham Greene met "Our man in havana"
vergelijkbaar qua stijl met "Kaas" Willem Elschot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |