quote:kut typo... in titel maar ja..
Op 19 maart 2001 01:05 schreef Adijos het volgende:
toneelstukken ofzo
ik heb al shakespeare - romeo en juliet
en arthur miller - death of a salesman
maar heb meer dunne nodig want ik zit in tijdnood
quote:Waarom zouden mensen die geīnteresseerd zijn in literatuur hierop willen reageren?
Op 19 maart 2001 01:06 schreef Adijos het volgende:
kut typo... in titel maar ja..
te snel
Wil je echt toneelstukken van Shakespeare: zelf heb ik The Tragedy of Julius Caesar gelezen, maar naar wat ik heb begrepen zijn Hamlet en MacBeth leuker.
tjah..dunne boeken..valt wel mee.. maarre.. uittreksels wil ook altijd wel helpen.. en dikke boeken staat toch altijd wel beter op je lijst hoor.. m'n leraar vond het goed had een 8.6
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 19-03-2001 14:11]
Verder: the hostage (Brendan Behan). Is wel een toneelstuk, maar toch lekker makkelijk.
The hobbit (Tolkien) was bij ons op school HET boek voor mensen die gauw klaar wilden zijn.
The catcher in the rye leest ook wel lekker weg, maar is niet echt dun
quote:Dat is nou net weer geen Engels, neem dan "Middlemarch" van George Eliot.
Op 19 maart 2001 15:27 schreef speknek het volgende:
War and Peace
En van Shakespeare is Macbeth idd de dunste.
Turn of the screw
Being There (super briljant vinnik)
The bridges of Madison County
Cement Garden
Before she met me.. (goed boek over obsessief gedrag + jaloezie)
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 19-03-2001 17:59]
quote:Meest langdradige boek ooit imho!
Op 19 maart 2001 17:58 schreef Qarinx het volgende:
The bridges of Madison County
quote:Dat boek is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!! Tjonge, ik nog nooit zo'n saai boek gelezen als The Old Man And The Sea van uhm... het was toch van Hemmingway? Maar je leest het wel lekker snel: 1 pagina lezen, 5 pagina's overslaan, 1 pagina lezen, 5... enzovoorts
Op 19 maart 2001 08:47 schreef merulez het volgende:
the old man and the sea
Lord of the flies is idd een heel mooi boek.. het is niet dun ofzo..maar de achterliggende gedachte over civilisatie ed daar is echt heel veel over te vertellen..
Hemmingways boeken zijn idd
Heb the sun also rises gelezen..was echt niet door te komen..maar veel boeken geschreven in The Roaring Twenties zijn niet zo heel interessant.. Sex & Drank vooral..
Ik heb onlangs the song of Solomon gelzen van Toni Morisson en dat is mooi boek over Afro-American society.. maar goed niet dun
quote:nietes
Op 20 maart 2001 15:40 schreef Qarinx het volgende:Hemmingways boeken zijn idd
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door johnny_appleseed op 20-03-2001 15:56]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |