"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Misschien een vergeefse poging, we zullen wel zien.
Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, waaronder ik mezelf ook reken, kunnen dan terecht in "RJP voor Dummies"...en niet in de url spieken
Vorige topic (deel 2) is vol, dus hier verder met de vorige opgave:
Niet Harrison Ford want die zag er nml zo uit:
Relatie tussen beide heren is echter lang en goed. Hebben veel samen gewerkt.
[Dit bericht is gewijzigd door Bimmel op 19-08-2003 14:48]
=
Michael Richards (lang leve Google)
[Dit bericht is gewijzigd door mortar999 op 19-08-2003 14:16]
De heer in kwestie is niet een acteur.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:18 schreef SportsIllustrated het volgende:
Steven Spielberg.
Zie het neusje !
Correctomundo !!
quote:Maar welke?
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:23 schreef freako het volgende:
Bach?
quote:Johann Sebastian toch? DE Bach dus.
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:24 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Maar welke?
quote:Waratje.
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:26 schreef freako het volgende:[..]
Johann Sebastian toch? DE Bach dus.
Nog een dan, dan ga ik weg:
Sorry deze is te makkelijk... (iets met ballonetjes in het groot)
quote:Daar heb ik geen tijd voor. Bovendien, wie afdaalt naar een stoffig forum als C&H, moet welhaast een heer zijn, en die spieken niet.
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:32 schreef El_Diablo het volgende:
ff een hint. Als je de plaatjes nou eens NIET rechtstreeks van een server linkt maar eerst upload (en een andere naam geeft) naar een picserver wordt het misschien wat moeilijker.Sorry deze is te makkelijk... (iets met ballonetjes in het groot)
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:36 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Bovendien, wie afdaalt naar een stoffig forum als C&H, moet welhaast een heer zijn, en die spieken niet.
quote:tsja en als TS de gehele openingspost had meegenomen, wist je dat voor de Dummie reeks niet spiekt en niet hoeft te uploaden, en volgens mij klopt de telling niet?
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:36 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Bovendien, wie afdaalt naar een stoffig forum als C&H, moet welhaast een heer zijn, en die spieken niet.
quote:Openingspost even toegevoegd voor de volledigheid...
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:45 schreef yvonne het volgende:[..]
tsja en als TS de gehele openingspost had meegenomen, wist je dat voor de Dummie reeks niet spiekt en niet hoeft te uploaden, en volgens mij klopt de telling niet?
quote:Ja, al was hij hier nog generaal.
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
rijkspresident hindenburg???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |