quote:In principe moet je ze eerst openen. De veiligste manier van werken is overigens via een webmail account. Heb je zowiezo geen last van dingen die in je adresboek gaan lopen poeren.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:19 schreef Beavis het volgende:
Nu heb ik misschien een domme vraag:
Wordt je computer ook geinfecteerd als je de attachement niet opent, of moet je eerst proberen om de attachement te openen?
quote:Je moet het openen om het te activeren, dus zolang je het attachment niet opent is er niks aan de hand.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:19 schreef Beavis het volgende:
Nu heb ik misschien een domme vraag:
Wordt je computer ook geinfecteerd als je de attachement niet opent, of moet je eerst proberen om de attachement te openen?
quote:Is dit de grootste tot nu toe en zo nee, welke was dat (I love you virus?)
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:34 schreef dvr het volgende:
De Global Outbreak Map (klik, en dan op "click here") is ronduit spectaculair! Heel Europa is inmiddels één grote rode risicovlek, en in de VS begint het nu ook goed om zich heen te razen. Eén op de 339 PC's wereldwijd is inmiddels besmet.
quote:Gave site!
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:34 schreef dvr het volgende:
De Global Outbreak Map (klik, en dan op "click here") is ronduit spectaculair! Heel Europa is inmiddels één grote rode risicovlek, en in de VS begint het nu ook goed om zich heen te razen. Eén op de 339 PC's wereldwijd is inmiddels besmet.
Inmiddels 1 op de 331 PC's
quote:McAfee had vanmorgen ook nog geen update, is nog maar kort geleden ter beschikking gekomen en de site is daar nu echt retetraag.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:43 schreef Aventura het volgende:
..
Weet iemand misschien hoe dat komt? Volgens mij heb ik dat virus niet, ik heb de patch van MS gelijk geinstalleerd, en ik draai ZA en Panda altijd.
en ik kan jammer genoeg niet traceren wie de geinfecteerde pc heeft.
-edit
3!
quote:Deze Sobig.F is nog maar zo'n vier uur bezig, maar zo snel als hij zich verspreidt heb ik het nog nooit gezien. Het zou me niet verbazen als deze over een paar dagen al de grootste aller tijden is.
Is dit de grootste tot nu toe en zo nee, welke was dat (I love you virus?)
quote:Yep, that's the one. Mn man z'n mailbox stroomt vol (zonder attachment gelukkig).
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:50 schreef dvr het volgende:
Nogmaals, dit heeft niets met netwerkpatches of dat virus van vorige week te maken. Als jullie slim zijn ga je als een gek de strings van je scanner updaten. Bij Symantec zijn ze inmiddels in beta te krijgen (sukkels zitten nog te analyseren), maar AVG heeft inmiddels een update uitgebracht. Andere producenten heb ik niet gecheckt.Je herkent binnenkomende berichten aan o.a. de volgende subjects:
Details
Your details
that movie
Thank you!
your application
quote:Right
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:09 schreef Martinovibes het volgende:
Ik heb een dringende mail de deur uitgedaan naar iedereen in mijn adresboek,als iedereen dat zou doen kunnen we dit ellendige ding misschien stoppen want het gaat echt heel hard met dit virus.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:11 schreef ChOas het volgende:[..]
Right
Onwetende mensen zijn nou eenmaal niet te stoppen
quote:Dan mag je aan deze onwetende eens vertellen wat ik niet weet!!!!
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:12 schreef Faithz het volgende:[..]
Onwetende mensen zijn nou eenmaal niet te stoppen
[Dit bericht is gewijzigd door Martinovibes op 19-08-2003 17:16]
quote:Ben jij ook zo iemand die hoaxen doorstuurt?
Ik heb een dringende mail de deur uitgedaan naar iedereen in mijn adresboek,als iedereen dat zou doen kunnen we dit ellendige ding misschien stoppen want het gaat echt heel hard met dit virus.
quote:Persoonlijk vind ik dat irritanter dan het virus zelf.
quote:Nee ik doe daar juist nooit aan mee maar dit zag er ernstig uit !
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:15 schreef sop het volgende:[..]
Ben jij ook zo iemand die hoaxen doorstuurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |