quote:hmm one big yeehaw van thafreak
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
en mijn digicam is eindelijk binnen!!!!
Jeeeeeeauh ofzo......
je kijkt teveel wild west films kerel
quote:Deze was nog langer als een fabrieks af langste versie, er was zelfs een speciaal kenteken aangevraagd (mocht er officieel niet eens mee rijden). Met 10m bedoelde ik alleen de bak daar komt dus nog 2 tot 2.5m voor de cabine bij.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:13 schreef jozef444 het volgende:[..]
hehe ik ken t probleem, maar na een tijdje wordt dat steeds leuker om daarin te rijden
feli ook_gek dat je nog heel wat jaartjes gek mag blijven he
![]()
En ook_gek; Feli met je 23 jaar ( de eerste paar weken op dit forum dacht ik serieus dat je net 16 was oid, gelukkig weet ik nu beter en doe je gewoon je naam eer aan )
quote:hehe vet
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:20 schreef PeuRac het volgende:[..]
Deze was nog langer als een fabrieks af langste versie, er was zelfs een speciaal kenteken aangevraagd (mocht er officieel niet eens mee rijden). Met 10m bedoelde ik alleen de bak daar komt dus nog 2 tot 2.5m voor de cabine bij.
(kheb zelf ooit een keer op t afgesloten terrein van de daf in rooi een paar testritjes mogen maken in samenwerking met een politie dag. Zo'n 95xf besturen is echt t bruutste wat je kunt rijden
quote:Nee dat niet, moest voor die auto alleen een vergunning (geldig voor t leven) worden aangevraagd. Verder mag je er gewoon me B op rijden, alleen is die vergunning er nog niet.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:27 schreef jozef444 het volgende:[..]
hehe vet
das dus gewoon een wagen waar je vrachtwagen bewijs voor nodig hebt
(kheb zelf ooit een keer op t afgesloten terrein van de daf in rooi een paar testritjes mogen maken in samenwerking met een politie dag. Zo'n 95xf besturen is echt t bruutste wat je kunt rijden
![]()
En ik ga binnenkort leren met twee vrachtwagens te rijden (een Actros trekker, en een Atego bakwagen). Dat zijn nl auto's welke ik verhuur, maar kan ze niet eens wegzetten wanneer nodig. Dus gaat mn stage begeleider me leren met die auto's te rijden. Lijkt me zooooooooooo gaaaaaaaaf.
quote:dat is idd zo vet, als ik eerlijk gezegd zou moeten kiezen tussen een ritje in een ferrari en weer een ritje in zo'n 95 XF dan zou ik toch echt voor de daf kiezen, dat gevoel is echt zooo gaaf
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:35 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee dat niet, moest voor die auto alleen een vergunning (geldig voor t leven) worden aangevraagd. Verder mag je er gewoon me B op rijden, alleen is die vergunning er nog niet.
En ik ga binnenkort leren met twee vrachtwagens te rijden (een Actros trekker, en een Atego bakwagen). Dat zijn nl auto's welke ik verhuur, maar kan ze niet eens wegzetten wanneer nodig. Dus gaat mn stage begeleider me leren met die auto's te rijden. Lijkt me zooooooooooo gaaaaaaaaf.
quote:Wild Wild West
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:18 schreef jozef444 het volgende:[..]
hmm one big yeehaw van thafreak
je kijkt teveel wild west films kerel
quote:Nou dat weet ik zo net nog niet (zit het komende half jaar tussen de vrachtwagens dus). Een Ferrari doet me niet zoveel, een Spyker daarentegen wel.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:42 schreef jozef444 het volgende:[..]
dat is idd zo vet, als ik eerlijk gezegd zou moeten kiezen tussen een ritje in een ferrari en weer een ritje in zo'n 95 XF dan zou ik toch echt voor de daf kiezen, dat gevoel is echt zooo gaaf
quote:Nee, ik loop nu stage 10 min fietsen van mn huis (met de auto duurt t langer), mn auto wordt nu toch wel duur (rij teveel).
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:20 schreef -Eddow- het volgende:
Ga je een nieuwe auto kopen Peurac?
En heb als ik het wil een auto van de zaak (Mercedes, uitkiezen!). En ohja we hebben nog 2 auto's welke nouwelijks worden gebruikt (maar wie gaat er Opel/Daihatsu rijden als Merc ook kan).
Over een half jaar, na mn stage koop ik een kleine diesel terug. Of blijf ik (na schooltijd) bij mn stage bedrijf werken (met een kleine grijs-kentenken auto of so).
quote:Aha, je kiest toch wel een 190 D he ?
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:33 schreef PeuRac het volgende:[..]
Nee, ik loop nu stage 10 min fietsen van mn huis (met de auto duurt t langer), mn auto wordt nu toch wel duur (rij teveel).
En heb als ik het wil een auto van de zaak (Mercedes, uitkiezen!). En ohja we hebben nog 2 auto's welke nouwelijks worden gebruikt (maar wie gaat er Opel/Daihatsu rijden als Merc ook kan).
Over een half jaar, na mn stage koop ik een kleine diesel terug. Of blijf ik (na schooltijd) bij mn stage bedrijf werken (met een kleine grijs-kentenken auto of so).
quote:Ja
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:36 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Aha, je kiest toch wel een 190 D he ?
quote:Whehe nu komen de verhalen los
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:20 schreef PeuRac het volgende:En ook_gek; Feli met je 23 jaar ( de eerste paar weken op dit forum dacht ik serieus dat je net 16 was oid, gelukkig weet ik nu beter en doe je gewoon je naam eer aan
)
Homo,s kom eens hier
Hartelijk gefeliciteerd Ook_Gek
En als je nog even wil lachen
Ben je jarig krijg je dit van de kerk........
quote:meesterlijk van die kerk zeg.....
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Whehe nu komen de verhalen los
Homo,s kom eens hier
Hartelijk gefeliciteerd Ook_GekEn als je nog even wil lachen
Ben je jarig krijg je dit van de kerk........
quote:als die brommer op jou naam staat krijg je idd binnenkort leuke post!
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:59 schreef FluxC5 het volgende:
Uhm ik ben geflist van voor met mijn brommer, krijg ik die boete thuis?
(door een agent in een flitsauto)
quote:Maar het was van voren en ik denk niet dat die agent mijn verzekeringsplaatje in spiegelbeeld zo snel kan lezen. (of wel?)
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
als die brommer op jou naam staat krijg je idd binnenkort leuke post!
Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.
Zéér graag een reactie, please.
[ontopic modus>]
quote:daar is maar een manier om achter te komen en dat is gewoon wachten!
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:02 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Maar het was van voren en ik denk niet dat die agent mijn verzekeringsplaatje in spiegelbeeld zo snel kan lezen. (of wel?)
quote:Zal ik je eens wat leuks vertellen
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:03 schreef Extremini het volgende:
[offtopic]Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.
[ontopic modus>]
En nee heb geen idee. Zal eens zoeken zo voor je als ik tijd heb.
quote:Spannend, ik reed ongeveer 40 km/h te hard
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:08 schreef ThaFreak het volgende:[..]
daar is maar een manier om achter te komen en dat is gewoon wachten!
2003 Ford Mustang Mach 1
Displacement 4605 cc / 281.0 cu
Power 223.7 kw / 300.0 bhp @ 6000 rpm
Torque 406.75 nm / 300.0 ft lbs @ 4250 rpm
HP / Liter 65.15 bhp per litre
Verdere specs van de mustang zijn er nog niet!
quote:Nou ik was effe druk maar heb toch gezocht voor je.
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:03 schreef Extremini het volgende:
[offtopic]Wie heeft voor mij de specs van de nieuwste Ford Mustang en de nieuwste Nissan Skyline hoogste type.
[ontopic modus>]
Skyline R34 GT-R NUR
Displacement 2568 cc / 156.7 cu
Power 208.8 kw / 280.0 bhp @ 6800 rpm
Torque 392 nm / 289.1 ft lbs @ 4400 rpm
HP / Liter 109.03 bhp per litre
0-60 mph: 5.1 sec
0-100 mph: 13.0 sec
Quarter Mile: 13.7 sec @ 105 mph
2003 Ford Mustang Mach 1
Displacement 4605 cc / 281.0 cu
Power 223.7 kw / 300.0 bhp @ 6000 rpm
Torque 406.75 nm / 300.0 ft lbs @ 4250 rpm
HP / Liter 65.15 bhp per litre
Er is naar mijn weten nog niet meer bekend van de mustang.
Zho heb m,n goede daat ook weer gedaan
Leuk dat ik in m,n eentje rode wodka kon drinken had dus een hele fles voor me zelf
En dan is dit er van over
U snapt ik ben niet zo zuiver meer en ga lekker slapen
Ik heb zeker 5 min gedaan ove dit stukje tekst
--edit--
zefs een plaatje in voegen gaat al niet meer
quote:Ook_Gek heeft geen vrienden
Op zaterdag 23 augustus 2003 03:57 schreef ook_gek het volgende:
Zho net terug van licht m,n verjaardag vieren. Morgen is het grote werkIk uhm ben niet zo nuchter mee
![]()
Leuk dat ik in m,n eentje rode wodka kon drinken had dus een hele fles voor me zelf
[afbeelding]
En dan is dit er van over
U snapt ik ben niet zo zuiver meer en ga lekker slapenIk heb zeker 5 min gedaan ove dit stukje tekst
--edit--
zefs een plaatje in voegen gaat al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |