abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:02:32 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588559
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Haal mij dan ff op als je richting Duitsland gaat (ik bedoel, je moet zo'n auto toch wel echt uit proberen) kom je toch langs dan.

Ja ik moet al door heel nederland heen dan En die kennis van me gaat dan op zeker mee. En waarom naar de buren toe. Hier in NL kan je ook lekker door tuffen Maar ik zie het niet meer gebeuren helaas
Maar wie weet ooit nog eens. Ben bijna jarig dus zal leuk zijn als hij langs komt met die auto Jep ga toch maar eens morgen bellen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12588800
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja ik moet al door heel nederland heen dan En die kennis van me gaat dan op zeker mee. En waarom naar de buren toe. Hier in NL kan je ook lekker door tuffen Maar ik zie het niet meer gebeuren helaas
Maar wie weet ooit nog eens. Ben bijna jarig dus zal leuk zijn als hij langs komt met die auto Jep ga toch maar eens morgen bellen

Nou daal je wel in aardigheid hoor

Ik ga over 2 weken naar een oud-klasgenoot met een M635 CSi (3.5l 6cilinder lijn, 24 klepjes, 286 PK, handbak). Ga ik zeker vragen of ik ook ff mag rijden. Dat ding is super gaaf, zwart met chrome afwerking, hout in het interieur, orginele Alpina wielen (toen af-fabriek op deze auto geleverd, en zien er uit als nieuw). Dat ding heeft gewoon elektrische ramen en spiegels, airco (van voor '80) en veeeel meer.

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_12589441
ik weet niet, maar volgens mij heb ik nog nooit een automaat gereden die ik leuk vind.... dat is wel zo allejezus saai rijden.... trap je de kickdown in moet je 2 sec wachten.. dat soort dingen.. schakelen moet ook gebeuren als ik dat wil (dus niet in een bocht ofzo).. noujah ik ga slapen, tot morgen~!
2825cc Single Turbo Beast
pi_12589607
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:27 schreef Ultimora het volgende:
ik weet niet, maar volgens mij heb ik nog nooit een automaat gereden die ik leuk vind.... dat is wel zo allejezus saai rijden.... trap je de kickdown in moet je 2 sec wachten.. dat soort dingen.. schakelen moet ook gebeuren als ik dat wil (dus niet in een bocht ofzo).. noujah ik ga slapen, tot morgen~!
probeer een (snelle) half-automaat

Dat is dus een Hand bak, die elektronisch (hydrolisch) aan gestuurd. Als je start staat ie bij de meest auto's in hand-modus (tegen de pook tikken dus om te schakelen). Maar als je geen zin hebt om te schakelen, druk je em in automaat. Dan hoef je nix te doen.

Ik vind em in een Mercedes Sprinter 312 CDI en 413 CDI erg fijn.

donderdag 21 augustus 2003 @ 01:05:32 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12594383
quote:
half automaat is de oplossing je schakeld wanneer jij dat wil tikje tegen pook en hop we hebben geschakeld Het leuke van die ML is dat je kan zien in welke versnelling je rijd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 04:29:12 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12596132
nou jullie zien het. Het is al weer vroeg in de ochtend. Half 5 of zo. En ik ben nog wakker. En weet je wat het leukste is. Het is s,nachts veel leuker op het forum om te rellen
pi_12596896
goedemorgen deze morgen lieve kinderkes
pi_12597253
quote:
Probeer de DSG van audi eens... Ik hou ook niet zo van automaten, maar dat is toch wel een skôn bak.
pi_12598080
Goed, lekker weer aan het werk hier

Vriendinnetje zit nu in ee pub ergens in australië ... gaat allemaal goed maar 4 maanden is nog lang...

Verder moet hier heel het netwerk fatsoenlijk draaien komende maandag dus ben nog wel eff druk

Ow jacco, die adressen kende ik dus al En AW11 model is wat anders dan een SW20 hé , is nogal wat minder van te krijgen...

Even verder werken jongens van de slowchat!

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_12598627
WIE HELPT.. ik ben bezig met een brief aan artsen vamorgen en ben een beetje aan het vastlopen op het einde. let niet op het allejezus slijmende taalgebruik, maar zo gaat dat nou eenmaal in de autowereld...

In de dagelijkse praktijk is de auto een onmisbaar deel van uw uitrusting. U stelt aan uw auto zeer hoge eisen. U kunt er op vertrouwen dat uw auto altijd voor u klaar staat. De exploitatiekosten moeten makkelijk zijn te beheersen. Ook moet uw auto een bepaalde uitstraling hebben: overtuigend, maar niet overdadig. Verder zijn vlotte prestaties soms van levensbelang en dat gaat bij Rover gepaard met schoonheid en groot comfort.

Weinig auto´s kunnen aan die bijzondere combinatie van eisen tot volle tevredenheid voldoen. Wij zijn er van overtuigd binnen het MG-Rover programma te beschikken over diverse modellen die exact in het geschetste profiel passen. Rover´s en MG´s excelleren in die eigenschappen, en daarbij is de prijs ook nog erg aantrekkelijk.

Op dit moment hebben wij bijvoorbeeld een Rover 75 Business Edition dat is een prachtig alternatief voor de mainstream...

dan komt er nog ff de prijs en zo, maar ik wil al die klote engelse woorden er niet in hebben, wie weet iets anders als mainstream?? en als je afvraagt welk model t nou over gaat, dan moet je even kijken op www.rover.nl en dan links onderin klikken

alvast bedankt

2825cc Single Turbo Beast
pi_12601086
Vanochtend om 10:00 vertrokken uit America en om 12:00 in Delft
toch goed gedaan
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_12604294
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 12:28 schreef -Eddow- het volgende:
Vanochtend om 10:00 vertrokken uit America en om 12:00 in Delft
toch goed gedaan
Wat moest je in Limburg dan?

Er is geen ruk te doen hier ben gelukkig erg druk.

En Ulti bekijk gewoon een paar van die slijm brieven die je stagebedrijf ongetwijfeld krijgt.

donderdag 21 augustus 2003 @ 14:49:21 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12604676
Goede morgen

Zho ik ga effe m,n fiets ophalen die ik kapot gereden heb
Het tantwieltje onder aan dat sing achter je weet wel wat ik bedoel. Die was voor de helft weg Was effe iets te druk aan het doen in het bos. En zo heb ik een tijdje door gereden dus ook hele ketting naar de klote

Hoor net dat het me 139 euro gaat kosten. Ag moet maar. Het een hele ouwe fiets maar hij rijd super en kan er nog snel mee fietsen ook. En die remmen reageren meteen

donderdag 21 augustus 2003 @ 15:18:49 #114
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12605455
zo mensen goeiesmiddags, krijg vanmorgen een telefoontje dak toch nog moest komen, dus kheb ff 40 pakkejtes in mill deruit gegooid en daarna ff in cuijk gaan lunchen dus...
maarja nou weer thuis dus kan weer lekker gaan relaxen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:58:05 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12606523
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:18 schreef jozef444 het volgende:
zo mensen goeiesmiddags, krijg vanmorgen een telefoontje dak toch nog moest komen, dus kheb ff 40 pakkejtes in mill deruit gegooid en daarna ff in cuijk gaan lunchen dus...
maarja nou weer thuis dus kan weer lekker gaan relaxen
wheheh ik heb nog lekker vakantie
Was gisteren effe op m,n werk. En er werd gevraagt of ik voor een leuk bedrag wilde werken in m,n vakantie. Was veel te laag dus nee gezegt
pi_12609343
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wheheh ik heb nog lekker vakantie
Was gisteren effe op m,n werk. En er werd gevraagt of ik voor een leuk bedrag wilde werken in m,n vakantie. Was veel te laag dus nee gezegt

Hmz hier betalen ze eigenlijk best wel erg goed
Heb je het verkeerde baantje uitgezocht
pi_12609606
Ben net thuis.

Wil ik mn email nakijken (verwacht een mailtje van mn vriendin) krijg ik 58 mailtjes met virussen, waarvan 3 van bekenden (waaronder mn vriendin )

pi_12610030
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:59 schreef PeuRac het volgende:
Ben net thuis.

Wil ik mn email nakijken (verwacht een mailtje van mn vriendin) krijg ik 58 mailtjes met virussen, waarvan 3 van bekenden (waaronder mn vriendin )

dude, op me werk kwamen er allemaal leraren ( die volgende week moeten beginnen ) vragen of ik kon helpen met hun virussen verwijderen, uh NEE ik ben hier systeembeheer aan het doen, ik doe geen particuliere pc's
  donderdag 21 augustus 2003 @ 18:26:48 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12610089
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 18:22 schreef Thermo het volgende:

[..]

dude, op me werk kwamen er allemaal leraren ( die volgende week moeten beginnen ) vragen of ik kon helpen met hun virussen verwijderen, uh NEE ik ben hier systeembeheer aan het doen, ik doe geen particuliere pc's

Dat is dik geld verdienen man
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 17:46 schreef Thermo het volgende:

[..]

Hmz hier betalen ze eigenlijk best wel erg goed
Heb je het verkeerde baantje uitgezocht

Je moet me wel veel betalen wil ik komen werken bij je. En het moet wel zwart zijn. M,n ex baas wist wel hoe je dat moest doen. Daar werkte ik een weekje en kreeg toch een heel leuk bedrag. En dat voor maar van 11 tot 16 uur werken. Dat was dik verdienen
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:23:24 #120
43311 jozef444
pi_12612467
tis weer erg stil hier , zo nog 2 dagen werken en dan hopelijk een weekje vrij
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:24:20 #121
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12612493
Ik ga voor TURBO...ik geniet zoveel van mijn eigen turbo dat ik echt niet meer zonder kan!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:31:18 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12612674
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga voor TURBO...ik geniet zoveel van mijn eigen turbo dat ik echt niet meer zonder kan!!
en wat voor een auto heb jij dan

Heej wilde jij me toen niet dood rijden met je auto wegens een kat of zo Word ik aan gereden door een turbo auto whehehe

donderdag 21 augustus 2003 @ 20:34:58 #123
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12612768
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nissan 200sx 1.8 turbo
quote:
Heej wilde jij me toen niet dood rijden met je auto wegens een kat of zo Word ik aan gereden door een turbo auto whehehe
yep, you'd better watch your back Word je iig door een waardige auto aangereden...

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 22-08-2003 03:20]

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:35:31 #124
43311 jozef444
pi_12612783
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

met een intercooler derbij gaat t nog beter (dan kun je je m misschien iig al van ver horen aankomen in zen dieselerende voertuig )
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:38:37 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12612861
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 20:34 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nissan 200sx 1.8 turbo met saab intercooler.
[..]

yep, you'd better watch your back Word je iig door een waardige auto aangereden...

spannend hoor
heb nog geen kat dood gereden Dus nog even wachten maar

Maar uhm heb je ook een foto van je auto.
ik ben foto geil.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')