abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:53:17 #76
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12586312
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan moet je rustiger rijden

Maar je hebt wel gelijk, tis klote. Gelukkig rij ik er altijd leeg in, en dan kom je met 120/130 pk in zo'n XL sprinter ook nog wel vooruit. Zo'n 112CDI Vito (1 ton[//i] 12[i]0 PK) rijdt echt goed, is snel, comfortabel (tenminste een luxe versie) en ziet er goed uit.

kweet niet heo die sprinters van ons heetten, tzijn de langste versies dus zeg maar cabine-schuifdeur-compartiment (kan bij personenvervooer ruitje zijn)-compartiment.
maar die krengen trekken leeg best nog wel lekker op (beter als men volvo iig als ie koud is dan

en peurac doe je je alfa deruit ?

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_12586603
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:53 schreef jozef444 het volgende:

[..]

kweet niet heo die sprinters van ons heetten, tzijn de langste versies dus zeg maar cabine-schuifdeur-compartiment (kan bij personenvervooer ruitje zijn)-compartiment.
maar die krengen trekken leeg best nog wel lekker op (beter als men volvo iig als ie koud is dan

en peurac doe je je alfa deruit ?

Ik weet dus ook niet hoe die dingen heten. Weet alleen dat bij 312 CDI de 3 voor 3 ton staat en de 12 voor 120 PK (gewoon maal 10 dus)

Ik doe idd de Alfa eruit. We hebben thuis nu 3 auto's (hebben we al een half jaar) en ze worden alle 3 nauwelijks gebruikt (een zelfs nooi). En aangezien ik het komende half jaar niet naar school hoef, en voor de rest altijd een auto kan pakken (danwel thuis danwel op mn stage). Heeft mij doen besluiten om em weg te doen (plus dat het wel erg duur werd).

Al heb ik er nog wel moeite mee (ben toch wel gehecht geraakt aan mn auto). Als je nog iemand weet, geef hem/haar mijn mail adres maar, het is echt een top auto, ik doe em niet weg omdat er wat kapot is ofso (de schokbreker rechtsvoor is wel lek -150 euro?-, en er zit een gaatje in de uitlaat - 10 min lassen). Ik maak dan graag foto's en ben erg behulpzaam.

Ik wil er btw snel vanaf (ben bang dat ik me bedenk).

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:07:04 #78
43311 jozef444
pi_12586672
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:03 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik weet dus ook niet hoe die dingen heten. Weet alleen dat bij 312 CDI de 3 voor 3 ton staat en de 12 voor 120 PK (gewoon maal 10 dus)

Ik doe idd de Alfa eruit. We hebben thuis nu 3 auto's (hebben we al een half jaar) en ze worden alle 3 nauwelijks gebruikt (een zelfs nooi). En aangezien ik het komende half jaar niet naar school hoef, en voor de rest altijd een auto kan pakken (danwel thuis danwel op mn stage). Heeft mij doen besluiten om em weg te doen (plus dat het wel erg duur werd).

Al heb ik er nog wel moeite mee (ben toch wel gehecht geraakt aan mn auto). Als je nog iemand weet, geef hem/haar mijn mail adres maar, het is echt een top auto, ik doe em niet weg omdat er wat kapot is ofso (de schokbreker rechtsvoor is wel lek -150 euro?-, en er zit een gaatje in de uitlaat - 10 min lassen). Ik maak dan graag foto's en ben erg behulpzaam.

Ik wil er btw snel vanaf (ben bang dat ik me bedenk).

nee joh ik laat men vrienden niet in een alfa rijden alleen een volvo is goed genoeg voor ze

maar euh nee ik ken zo helaas niemand voor je die een auto nodig heeft, als ik t van iemand hoor geef ik t wel door dat ik er nog 1 weet te staan

pi_12586787
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:07 schreef jozef444 het volgende:

[..]

nee joh ik laat men vrienden niet in een alfa rijden alleen een volvo is goed genoeg voor ze

maar euh nee ik ken zo helaas niemand voor je die een auto nodig heeft, als ik t van iemand hoor geef ik t wel door dat ik er nog 1 weet te staan

Thanx,

En voor de staat hoeft niemand bang te zijn, die is erg goed. En 950 euro is erg goedkoop (leer/alcantara, CV, elek ramen v, Radio/CD, LM-velgen + 4 met goede banden extra, enz)

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:12:07 #80
43311 jozef444
pi_12586811
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Thanx,

En voor de staat hoeft niemand bang te zijn, die is erg goed. En 950 euro is erg goedkoop (leer/alcantara, CV, elek ramen v, Radio/CD, LM-velgen + 4 met goede banden extra, enz)

tblijft een alfa he

maar euh wat heb je dan nog thuis voor auto's staan ?

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:18:21 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587014
ik moet wel heel dronken zijn wil ik een alfa kopen

Oh ik dacht laat ik ook even zien dat ik nog leef

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12587057
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef jozef444 het volgende:

[..]

tblijft een alfa he

maar euh wat heb je dan nog thuis voor auto's staan ?

Een Opel Zafira 1.8 16v Elegance (met de meeste opties, alleen geen leer, elek stoelen en climate, verder alles) dat is de (lease) auto van mn vader. Maar ik rij er meer in (is gratis), zeker als ik verder weg moet en hij heeft em niet nodig (wat ie zelden heeft)

[schaammodus]
En een Daihatsu Charade uit 86 of 87 van mn moeder, welke zelden gebruikt wordt (100 km per mnd is veel), maar ja wat wil je met een auto die de 140 niet eens haalt.
[/schaammodus]

quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:18 schreef ook_gek het volgende:

als je dat blijft roepen hoeft dat van mij niet

[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 20-08-2003 21:20]

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:19:48 #83
43311 jozef444
pi_12587069
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:18 schreef ook_gek het volgende:

heel goed we misten je al

(nog steeds zo druk op je werk dat je fok! niet meer onveilig kan maken ? )

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:21:26 #84
43311 jozef444
pi_12587129
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Een Opel Zafira 1.8 16v Elegance (met de meeste opties, alleen geen leer, elek stoelen en climate, verder alles) dat is de (lease) auto van mn vader. Maar ik rij er meer in (is gratis), zeker als ik verder weg moet en hij heeft em niet nodig (wat ie zelden heeft)

[schaammodus]
En een Daihatsu Charade uit 86 of 87 van mn moeder, welke zelden gebruikt wordt (100 km per mnd is veel), maar ja wat wil je met een auto die de 140 niet eens haalt.
[/schaammodus]

mwoah met de juiste training en een lang stuk weg een een weekendje tijd krijg je m wel boven de 140 hoor

ik heb een keer een oud vw lt busje moeten rijden tijden seen verhuizing, t ding ging toen we de snelweg op gingen plankgas niet harder als 80, toen we de snelweg na een 3 kwartier rijden verlieten zonder men voet van t gas te halen reden we 130

pi_12587198
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:21 schreef jozef444 het volgende:

[..]

mwoah met de juiste training en een lang stuk weg een een weekendje tijd krijg je m wel boven de 140 hoor

ik heb een keer een oud vw lt busje moeten rijden tijden seen verhuizing, t ding ging toen we de snelweg op gingen plankgas niet harder als 80, toen we de snelweg na een 3 kwartier rijden verlieten zonder men voet van t gas te halen reden we 130

Hoelang denk je dat het duurt voor je op de 130 zit, dat red je niet binnen 5 min (dat is echt waar, spreek uit ervaring).

Maar goed, die neem ik toch nooit mee, dan leen ik wel een auto van mn stage bedrijf of een vriend.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:27:03 #86
43311 jozef444
pi_12587322
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoelang denk je dat het duurt voor je op de 130 zit, dat red je niet binnen 5 min (dat is echt waar, spreek uit ervaring).

Maar goed, die neem ik toch nooit mee, dan leen ik wel een auto van mn stage bedrijf of een vriend.

tja das wel makkelijk ja dat je gewoon auto'tje kan lenen,
ik moet ook niet zeuren want pa is gister met pensioen gegaan dus der staat hier ook voort een saab 900s werkeloos in de garage

niet dat ik daarvoor het genot verruil van het rijden in een automaat, maarja tscheelt in benzinekosten he

pi_12587540
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:27 schreef jozef444 het volgende:

[..]

tja das wel makkelijk ja dat je gewoon auto'tje kan lenen,
ik moet ook niet zeuren want pa is gister met pensioen gegaan dus der staat hier ook voort een saab 900s werkeloos in de garage

niet dat ik daarvoor het genot verruil van het rijden in een automaat, maarja tscheelt in benzinekosten he

Hier thuis staat helaas geen automaat, maar over een jaar mag mn vader een nieuwe uitzoeken, en dat wordt zeker een automaat. Dan neem ik em nog meer mee, want ik ben helemaal automaat verslaafd geworden, dat rijdt gewoon veel beter als een handbak, helemaal als het een tip-tronic of nog beter half-automaat is
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:33:50 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587573
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:19 schreef jozef444 het volgende:

[..]

heel goed we misten je al

(nog steeds zo druk op je werk dat je fok! niet meer onveilig kan maken ? )

Nee uitslapen m,n zoon ik heb vakantie 2 weken
Was vannacht erg actief op fok. Ben eigelijk de hele dag druk met van alles en s,avonds zuipen En eten regelen voor me zelf. Dat laatste wil niet echt lukken ben al 2,5 kilo afgevallen in 6 dagen Gaat lekker dus
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:34:10 #89
43311 jozef444
pi_12587588
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hier thuis staat helaas geen automaat, maar over een jaar mag mn vader een nieuwe uitzoeken, en dat wordt zeker een automaat. Dan neem ik em nog meer mee, want ik ben helemaal automaat verslaafd geworden, dat rijdt gewoon veel beter als een handbak, helemaal als het een tip-tronic of nog beter half-automaat is

yupz ik denk dat als ik nou weer een andere wagen uit zou gaan zoeken t ook wel weer een automaat zou worden, ondanks wat mensen zeggen dat t niet sportief rijdt (hebben duidelijk nog nooit in een automaat gereden dan )

als ik dalijk weg ben benk door pa van de comp afgeschopt

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:39:23 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587764
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Tip-tronic rijd zo lekker. Heb dat mogen ervaren in een porsche boxter op m,n werk. Vol gas door rammen op een bocht af dan op het einde hard in de remmen gaan allemaal lampjes branden Dan 2 versnellingen terug tikken schiet je vol in de toeren bocht in achterkant uitbreken vol het gas er op en hem dan recht trekken. Oh dat was zo gaaf niet meer normaal En ja dit hebben we gedaan op een heel groot industie terein. Was helemaal te gek. Gewoon helemaal dwars gaan met een porsche rook van die banden in de bocht die geur van rubber alle lampjes branden die maar kunnen branden whehehe was helemaal te gek.

wat ik overgens heel raar van me zelf vond was dat op het moment dat die achterkant ging uitbreken dat je van zelf genoeg gaat tegen sturen. Om goed de bocht uit te komen. Je denkt daar gewoon niet bij na eigelijk.

Me vader heeft in die ML een half automaat dat is ook lekker. S,ochtends lekker automaat rijden. S,middags lekker sportief door middel van tikjes te geven aan de pook heerlijk is dat.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:41:01 #91
43311 jozef444
pi_12587815
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat ik overgens heel raar van me zelf vond was dat op het moment dat die achterkant ging uitbreken dat je van zelf genoeg gaat tegen sturen. Om goed de bocht uit te komen. Je denkt daar gewoon niet bij na eigelijk.

joh we hebben allebei tevaak slip spelletjes gespeeld op de pc

welkom in de playstation generatie (ik heb dat dus ook bij de volvo, maar t schijnt dat als je slipcursus doet dat je dan weer iets heel anders leert )

pi_12587830
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:34 schreef jozef444 het volgende:

ondanks wat mensen zeggen dat t niet sportief rijdt (hebben duidelijk nog nooit in een automaat gereden dan )

als ik dalijk weg ben benk door pa van de comp afgeschopt

Boeie, met een automaat ben je meestal sneller als met een handbak, gewoon omdat een automaat planken is, en je met een handbak zelf nooit zo snel kan schakelen.

dan schop je toch terug

quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:33 schreef ook_gek het volgende:

Nee uitslapen m,n zoon ik heb vakantie 2 weken

En eten regelen voor me zelf. Dat laatste wil niet echt lukken ben al 2,5 kilo afgevallen in 6 dagen Gaat lekker dus

Hee ouwe

Moeilijk he koken! toen ik voor mezelf moest koken kwam ik aan (at lekker vet), maarja ik heb dan ook ondergewicht.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:42:37 #93
43311 jozef444
pi_12587871
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:41 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Boeie, met een automaat ben je meestal sneller als met een handbak, gewoon omdat een automaat planken is, en je met een handbak zelf nooit zo snel kan schakelen.

dan schop je toch terug

hijs net met pensioen nee ik doe nog wel even aardig tegen m

is een uurtje lang genoeg

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:46:04 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12587982
dat vet eten lukt me wel maar er gebeurd niet veel
Ag ik overleef het wel
pi_12588039
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:39 schreef ook_gek het volgende:

Klopt dat heb ik ook, als bij mijn auto de voorkant gaat glijden (of als ik te krap heb ik gestuurd) dan laat ik automatisch gas los (of geef ik gas bij). En bij overstuur (driften, kan alleen niet met een voorwiel aandrijver) Automatisch tegensturen en gas bij.
quote:
Me vader heeft in die ML een half automaat dat is ook lekker. S,ochtends lekker automaat rijden. S,middags lekker sportief door middel van tikjes te geven aan de pook heerlijk is dat.
Ik wou dat mn pa ook zoiets had, half-automaat is ideaal, zuiniger als een volledige handbak, sneller als een automaat, de relaxheid van een automaat, maar toch kunnen schakelen, de voordelen van beide dus in een versnellings bak.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:50:06 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588120
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:41 schreef jozef444 het volgende:

[..]

joh we hebben allebei tevaak slip spelletjes gespeeld op de pc

welkom in de playstation generatie (ik heb dat dus ook bij de volvo, maar t schijnt dat als je slipcursus doet dat je dan weer iets heel anders leert )

Dat wil ik ook ooit eens gaan doen lijkt me wel gaaf.
Maar dat slippen is zooo gaaf. zeker als je maar dwars blijft gaan. Zo lang je maar genoeg gas geeft en zo lang je wielen maar geen grip krijgen kan je in zo een bocht blijven Gaat echt perfect whehehe

Man we hebben echt lol gehad met die porsche was toch maar een leen bak whehehe. Vol gas optrekken tot de max toeren door trekken en dan met 80 vol een bocht in gaan met hoge toeren doet echt wonderen whehehe. Alleen jammer dat we de eerste keer soms die auto verloren en dat we achterstevoren stonden. Maar zo lang je het gas er op houd en je trekt weg met spinnende wielen is het net als of dat het de bedoeling is whehehe.

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:51:37 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588164
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:47 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Klopt dat heb ik ook, als bij mijn auto de voorkant gaat glijden (of als ik te krap heb ik gestuurd) dan laat ik automatisch gas los (of geef ik gas bij). En bij overstuur (driften, kan alleen niet met een voorwiel aandrijver) Automatisch tegensturen en gas bij.
[..]

Ik wou dat mn pa ook zoiets had, half-automaat is ideaal, zuiniger als een volledige handbak, sneller als een automaat, de relaxheid van een automaat, maar toch kunnen schakelen, de voordelen van beide dus in een versnellings bak.

Moet je een smart kopen
pi_12588266
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Moet je een smart kopen

Ik had het over een auto ik vind de nieuwe Smart Roadstar Coupé (met de 'sterke' motor dan he) wel leuk. Maar betaal jij em??

En ik meen t verder echt, half-automaat is het beste wat er bestaat, zeker als het zo snel kan schakelen als in de Enzo

woensdag 20 augustus 2003 @ 21:57:33 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12588374
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik had het over een auto ik vind de nieuwe Smart Roadstar Coupé (met de 'sterke' motor dan he) wel leuk. Maar betaal jij em??

En ik meen t verder echt, half-automaat is het beste wat er bestaat, zeker als het zo snel kan schakelen als in de Enzo

er is al een tijd geleden beloofd dat ik oooit in een Ferrari F355 F1 mag rijden. Tip-tronic ben heel erg benieuwd hoe dat is. Hoop zo graag dat het snel gaat gebeuren. Maar ik zie het er niet meer van komen. Wie weet dan maar een porsche GT3

We wachten af. Toch van de week effe die kennis bellen die dat ging regelen voor me

pi_12588423
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

er is al een tijd geleden beloofd dat ik oooit in een Ferrari F355 F1 mag rijden. Tip-tronic ben heel erg benieuwd hoe dat is. Hoop zo graag dat het snel gaat gebeuren. Maar ik zie het er niet meer van komen. Wie weet dan maar een porsche GT3

We wachten af. Toch van de week effe die kennis bellen die dat ging regelen voor me

Haal mij dan ff op als je richting Duitsland gaat (ik bedoel, je moet zo'n auto toch wel echt uit proberen) kom je toch langs dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')