quote:ok voor t geval dat ik krijg de helft van de tel. nummers
Op zondag 24 augustus 2003 19:05 schreef Boink het volgende:
Omdat ie natuurlijk nog niet getuned is!W8 maar als tie helemaal klaar is. Dan zul je de lekkerste chicks naast me staan
ik heb je toch op t id gebracht
ohja om maar ff iets over auto's hier te roepen de plannen om een lomax te gaan bouwen schieten op ik ga als t goed is over 2 weken een kijkje in de fabriek nemen
quote:30% meer niet!
Op zondag 24 augustus 2003 19:06 schreef jozef444 het volgende:[..]
ok voor t geval dat ik krijg de helft van de tel. nummers
ik heb je toch op t id gebracht
ohja om maar ff iets over auto's hier te roepen de plannen om een lomax te gaan bouwen schieten op ik ga als t goed is over 2 weken een kijkje in de fabriek nemen
En wtf is een lomax?
zelfbouw auto op basis van een eend
quote:nee een lomax
Op zondag 24 augustus 2003 19:13 schreef Boink het volgende:
Owke een eend
quote:neen, hij wordt geupgrade, je noemt een brabus merc toch ook geen merc meer
Op zondag 24 augustus 2003 19:19 schreef Boink het volgende:
Maar het blijft een eend
Foto'svan de Eiffel Rally.
Met veel klassieke knallers.
Zoals de 205 T16 en de Metro
quote:Die Clio en die corsa zijn ook wel bruut
Op zondag 24 augustus 2003 19:21 schreef GizartFRL het volgende:
http://www.xs4all.nl/~fcruts/eiffel/Foto'svan de Eiffel Rally.
Met veel klassieke knallers.
Zoals de 205 T16 en de Metro
En die 205 T16 met die bouwlampen erop
[Dit bericht is gewijzigd door Boink op 24-08-2003 19:26]
Waar heb ik net in mee gereden!!!!!!!
Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.
en wat er allemaal in zit. GEWELDIG
Alles gaat via het centrale display in de auto. Van navagatie tot radio tot airco tot de stoelen. Noem het maar op je kan dat doen met het scherm. En dat is toch screen
SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.
Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zender
Wil jij het warm hebben in de auto maar iemand anders niet?
Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.
Het rijden zelf.
De bestuurder kan de stoelen op alle mogelijke manieren verstellen. Stuur verstellen kan ook. Maar nu komt het. Zelfs de pendalen kan je in hoogte verstellen. Dat geloofde ik niet maar het kan gewoon echt
Oke stel je zit goed gordel om noem het maar op. Dan is het gas geven. Zo veel kracht dat er in die auto zit niet meer normaal. Die 400PK staat op elk moment klaar voor je. Elke keer weer een duw in je rug heel gaaf. Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden
Echt een mooie degelijke zeer snelle auto. echt waar.
Was een hele ervaring
quote:Nou wie was er sneller, toch wel mercedes of niet??
Op zondag 24 augustus 2003 21:32 schreef ook_gek het volgende:
Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden
En ik ben wel eens meegereden (had mn rijbewijs toen nog niet) met een jaguar (of was het een daimler?) met een v12 erin , was toen (6 jaar geleden) een redelijk nieuw model, en lekker luxe.
[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 24-08-2003 21:39]
quote:Wat een verhaal, en jij denkt dat we dit gaan lezen?
Mensen mensen wat heb ik een geluk weer zegWaar heb ik net in mee gereden!!!!!!!
Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.en wat er allemaal in zit. GEWELDIG
Alles gaat via het centrale display in de auto. Van navagatie tot radio tot airco tot de stoelen. Noem het maar op je kan dat doen met het scherm. En dat is toch screen
![]()
SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zenderWil jij het warm hebben in de auto maar iemand anders niet?
Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.Het rijden zelf.
De bestuurder kan de stoelen op alle mogelijke manieren verstellen. Stuur verstellen kan ook. Maar nu komt het. Zelfs de pendalen kan je in hoogte verstellen. Dat geloofde ik niet maar het kan gewoon echt
Oke stel je zit goed gordel om noem het maar op. Dan is het gas geven. Zo veel kracht dat er in die auto zit niet meer normaal. Die 400PK staat op elk moment klaar voor je. Elke keer weer een duw in je rug heel gaaf. Leukste was dat we bij een stoplicht stonden iedereen natuurlijk kijken. Komt er een mercedes SL600 naast ons staan en die gaat er als een lijp van door. Dus bij het volgende stoplicht wij ook. Gaaf man. Niemand verwacht dat je met een jag zo snel gaat rijden
Was een hele ervaring
Zo te horen aardig vet bakje, net toen ik naar buiten keek stonden hier ook wel wat brute wagens, dikke 5 serie clk audi a8 a4 cabrio en volvo s80, maar wat die hier te zoeken hebbe
quote:jha wij eigelijk maar die mercedes had nooit verwacht dat een jag rijder zo snel zou rijden met z,n bak
Op zondag 24 augustus 2003 21:36 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Nou wie was er sneller, toch wel mercedes of niet??
En ik ben wel eens meegereden (had mn rijbewijs toen nog niet) met een jaguar (of was het een daimler?) met een v12 erin
, was toen (6 jaar geleden) een redelijk nieuw model, en lekker luxe.
Heb zelf wel eens in een XJ12 gereden (paar wkn terug), maar zo'n XJR is nog leuker
BTW wil diegene die de vlgde CHAT opent ook ff t nr vermelden, is wel zo leuk. (tel t wel ff na btw, want ergens klopt de nummering niet)
Zo, deel 1 van Boink's Tuning Project zit erop.... Zie en aanschouw de veranderingen.
Er was alleen een probleem met de levering van de bumpers maar die worden woensdag geleverd, of eerder als dhl meewerkt
quote:Zijn het wel lichtmetalen sportvelgen??
Op zondag 24 augustus 2003 22:04 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
Zo, deel 1 van Boink's Tuning Project zit erop.... Zie en aanschouw de veranderingen.
Er was alleen een probleem met de levering van de bumpers maar die worden woensdag geleverd, of eerder als dhl meewerkt
quote:Goed dat je me er aan herrinerd, ff snel bestellen op bol.com
Op zondag 24 augustus 2003 22:10 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Zijn het wel lichtmetalen sportvelgen??
En misschien nog een Sparco sportzadel met driepunts gordel?
De velgen zijn van lichtmetaal, ze moeten alleen gepolyst worden
quote:vorige week in 4 van die dingen gereden
Mensen mensen wat heb ik een geluk weer zegWaar heb ik net in mee gereden!!!!!!!
Een jaguar XJR gloed nieuw. 400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec. Hij heeft even laten voelen hoe dat was. En dat was zoo zoo zoo gaaf. Je word weg gedrukt in die stoelen heel erg gaaf. Zeker voor zo een grote bak.en wat er allemaal in zit. GEWELDIG
![]()
SMSJE sturen?
Geen probleem. Krijg je gewoon een toetsenbord te zien effe toetsen en klaar. Je verzend hem en je bent klaar.Radio
Is natuurlijk rammen op het schermpje en je krijgt de radio zender naar keuze. Maar stel dat de mensen achterin ID&T willen horen. En papa en mama willen radio 1 horen. Wat dan. Niks aan de hand. De kinderen pakken de koptelefoon achter in en bedienen de radio zelf maar. Er kunnen 4 mensen tegelijk radio luisteren en alle 4 een andere zenderWil jij het warm hebben in de auto maar iemand anders niet?
Het is in 4 delen opgesplitst en dus kan alles bediend worden. Erg makkelijk dus.Het rijden zelf.
Was een hele ervaring
quote:Hoeveel heeft dat allemaal gekost dan?
Op zondag 24 augustus 2003 22:04 schreef Boink het volgende:
-extreme tuning-
quote:De NX kit is ene speciale uitvoering: 2295 euro
Op maandag 25 augustus 2003 09:52 schreef Extremini het volgende:[..]
Hoeveel heeft dat allemaal gekost dan?
quote:Wel prijzig, hoor.
Op maandag 25 augustus 2003 10:14 schreef Boink het volgende:[..]
De NX kit is ene speciale uitvoering: 2295 euro
En de uitlaat moest aangepast worden van een R1 naar dit model en dat koste 489 euro. Maarja dan heb je wel wat!
Ik herinner me dat er ook een step was met een NOS-gasfles.
Alleen, ik kan de foto niet zo gauw vinden.
quote:En dan nog te bedenken dat er nieuwe bumpers en spoiler op komen+ een nieuwe paintjob
Op maandag 25 augustus 2003 10:16 schreef Extremini het volgende:[..]
Wel prijzig, hoor.
Ik herinner me dat er ook een step was met een NOS-gasfles.
Alleen, ik kan de foto niet zo gauw vinden.
quote:Welke kleur wordt het?
Op maandag 25 augustus 2003 10:30 schreef Boink het volgende:[..]
En dan nog te bedenken dat er nieuwe bumpers en spoiler op komen+ een nieuwe paintjob
En ga je hem ook strippen?
quote:Overdrijven is ook een vak
400PK 0 naar 100 iets meer dan 4 sec.
Vette bak, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |