quote:Heej. Die van jou vergeten, terwijl je -in tegenstelling tot veel anderen- wel erbij zet wat de site inhoud en wat je gechecked wilt hebben.
Op vrijdag 5 september 2003 19:36 schreef DaMart het volgende:
http://www.verhalennet.nlEen nieuwe site die ik heb opgezet omdat ik zelf graag schrijf, en het zonde vind als niemand het kan lezen. De site staat nog niet lang online, en is voorlopig wel af. Alleen vind ik hem een beetje 'kaal' ogen, alsof er nog iets mist. Misschien dat iemand hier nog suggesties heeft om het meer 'af' te laten lijken ?
komtie:
Als ik een verhaal op mijn scherm heb worden de alinea's heel breed, als je dan aan het einde van een regel bent, is het lastig om weer met de volgende regel te beginnen (ik draai hoge resolutie), ik zou een maximale breedte oid instellen.
Je lettertypes verschillen nogal van grootte over de hele site heen. Ik zou trouwens een ander lettertype nemen (bijvoorbeeld Tahoma of Verdana), als is Times New Roman wellicht wel meer een verhalen lettertype.
Al je knoppen leveren een nieuwe pagina in je frame area op. Ik vind het altijd hoogst irritant om dan één knop te vinden die zonder waarschuwing vooraf mijn e-mail client gaat openen (de contact knop dus). Maak daar gewoon een aparte pagina van met daarop de contact gegevens.
Je beschikbare verhalen zijn logischerwijs klikbaar, je overige dingen hebben wel dezelfde kleur, dus ik verwacht er ook op te kunnen klikken.
De algemene indruk van je site is prima (al zou de header wel wat fantasierijker mogen). Normaal ben ik niet zo'n fan van een standaard header en linker kolom om een frame, maar aangezien jouw site een lees-site is, denk ik dat de rest van de pagina je niet af moet leiden van het lezen.
Die laatste moetten de foto's nog gerezised worden. Daarom duurt het voor sommige iets te lang om te laden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |