abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12954169
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:49 schreef sop het volgende:

[..]

Moet je niet doen joh! Frames is zooo 1998.

ik gebruiks ze soms ook nog maar de voorkeur gaat uit naar layers )div of span) of tabellen, veel meer in te stellen
De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
  vrijdag 5 september 2003 @ 16:07:34 #227
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_12963285
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:49 schreef sop het volgende:

[..]

Moet je niet doen joh! Frames is zooo 1998.

Ja ik weet het, maar ik kan helaas niet met Dreamweaver werken.
Ik heb geen idee hoe ik er mee moet werken.
pi_12963358
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:07 schreef nlboy het volgende:

[..]

Dat wist ik in het begin ook nooit, kruip er gewoon eens een maandje achter en dan leer je van zelf hoe alles werkt, het is heel erg simpel namelijk.
Alleen moet je, je er even de tijd voor gunnen.
De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
pi_12963794
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:10 schreef rtz1x het volgende:

[..]

Dat wist ik in het begin ook nooit, kruip er gewoon eens een maandje achter en dan leer je van zelf hoe alles werkt, het is heel erg simpel namelijk.
Alleen moet je, je er even de tijd voor gunnen.

Een maandje?!
Ik zal eens een tutorial zoeken.....

bijvoorbeeld: http://www.yourhtmlsource.com/stylesheets/csslayout.html

Zoek eens op google met "css layer tutorial"

[Dit bericht is gewijzigd door sop op 05-09-2003 16:34]

Moderator vrijdag 5 september 2003 @ 19:36:58 #230
42184 crew  DaMart
pi_12967585
http://www.verhalennet.nl

Een nieuwe site die ik heb opgezet omdat ik zelf graag schrijf, en het zonde vind als niemand het kan lezen. De site staat nog niet lang online, en is voorlopig wel af. Alleen vind ik hem een beetje 'kaal' ogen, alsof er nog iets mist. Misschien dat iemand hier nog suggesties heeft om het meer 'af' te laten lijken ?

pi_12967955
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:07 schreef nlboy het volgende:

[..]

HTML
pi_12973337
wat vinden jullie van Quad Online, zoals je misschien al raadt, de website van mijn band. ik heb hem gecreerd en steeds hier en daar verbeterd enzo maar wie weet kan er nog wat beter (kan altijd toch?)
later
pi_12975349
Dreamweaver is net zo kansloos als windows in 1995 was. Maar los daarvan wat vinden de mensen hiervan:

In dat groene balkje moet nog een menu komen, met 3-5 knoppen + submenu's. Nu moet dat natuurlijk wel een beetje mooi worden en dus niet een vierkant javascript ding dat ineens te voorschijnt komt met zn lelijke vierkant. Maaruh kan dit misschien stiekem wel met javascript met een fade effectje en plaatjes.

Nu ik het zeg weet ik eigenlijk zelf het antwoord al, maar kijk misschien kan het dus echt zonder flash? want dat moet ik anders maar eens gaan leren. alleen dat is zo zonde van je tijd als je maar 1 menutje moet hebben.

O en dan menutje links is nu vet groot dat wordt dus passen afgesloten net zoals het boven is begonnen.

zaterdag 6 september 2003 @ 02:25:42 #234
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_12976579
Wesley's homepage

Mijn creatie, ben pas bezig met php en probeer nu ook zelf wat te schrijven. Al gaat dat zeer stroef (ben nieuw)
Maar mijn site heeft een grondige matamorfose gehad en ben benieuwd wat jullie er van vinden?

www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
  zaterdag 6 september 2003 @ 07:40:10 #235
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_12976961
quote:
Wesley's homepage
Mijn creatie, ben pas bezig met php en probeer nu ook zelf wat te schrijven. Al gaat dat zeer stroef (ben nieuw)
Maar mijn site heeft een grondige matamorfose gehad en ben benieuwd wat jullie er van vinden
Mooie site!

[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 06-09-2003 08:09]

zaterdag 6 september 2003 @ 10:43:28 #236
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_12977758
quote:
mooie site!
Thank u
pi_12978362
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 02:25 schreef Dwork het volgende:
Wesley's homepage
Idd mooi.
Mama's zwanger dagboek dat kan echt niet zo. Die TXT file kan natuurlijk echt niet , op zich natuurlijk wel, maar de rest van je site is zo netjes verzorgd.
Verder: ik vind het een beetje vreemd dat de mouseover bij een menuoptie tot een doorgestreept menu-item leidt.

Het fotoalbum van Wesley is mooi, maar het past niet meer bij de rest van de site.
Het family fotoalbum: resize die foto's naar een breedte van 350, nu staan ze gewoon als 800*600 erop en duren een eeuwigheid om te laden.
De dikke buik foto's zijn enorm opgerekt (dat zal in het echt ook wel gebeurd zijn, maar niet zo )

pi_12978898
De blokken vormgeving vind ik erg goed gedaan, alleen de afwerking is iets minder. Ik zie kleine breedte verschillen bijv. bij de header en de lijn daarboven en daaronder. Ook het welkom staat naar mijn idee iets te dicht tegen de rand. Ook hebben alle pagina's een andere vormgeving (bijv. wesley's foto's, zwanger woordenlijst, zwanger dagboek, guestbook etc)

De vormgeving van Wesley's foto's is bovendien nog geleend van PixelSurgeon.

Dat news/weblog blijft trouwens staan als je naar een andere pagina gaat.
Ik had je e-mail (dwork) gehad en beantwoord maar nog geen antwoord terug...

[Dit bericht is gewijzigd door ELTino op 06-09-2003 12:15]

zaterdag 6 september 2003 @ 16:09:34 #239
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_12982459
quote:
De blokken vormgeving vind ik erg goed gedaan, alleen de afwerking is iets minder. Ik zie kleine breedte verschillen bijv. bij de header en de lijn daarboven en daaronder. Ook het welkom staat naar mijn idee iets te dicht tegen de rand. Ook hebben alle pagina's een andere vormgeving (bijv. wesley's foto's, zwanger woordenlijst, zwanger dagboek, guestbook etc)
Klopt ben op dit moment bezig met een flash intro (voor boven in)
Waardoor de header en welkom beter uit komt.

Ik heb je mail nog iet beandwoord omdat ik er nog niet uit ben.

zaterdag 6 september 2003 @ 16:13:50 #240
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_12982524
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 11:29 schreef sop het volgende:

[..]

Idd mooi.
Mama's zwanger dagboek dat kan echt niet zo. Die TXT file kan natuurlijk echt niet , op zich natuurlijk wel, maar de rest van je site is zo netjes verzorgd.
Verder: ik vind het een beetje vreemd dat de mouseover bij een menuoptie tot een doorgestreept menu-item leidt.

Het fotoalbum van Wesley is mooi, maar het past niet meer bij de rest van de site.
Het family fotoalbum: resize die foto's naar een breedte van 350, nu staan ze gewoon als 800*600 erop en duren een eeuwigheid om te laden.
De dikke buik foto's zijn enorm opgerekt (dat zal in het echt ook wel gebeurd zijn, maar niet zo )

Ik weet maar hoe maak ik mijn foto's mooi klein?
Enne hoe heb jij jouw site gemaakt?
pi_12991171
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 16:13 schreef Dwork het volgende:

[..]

Ik weet maar hoe maak ik mijn foto's mooi klein?
Enne hoe heb jij jouw site gemaakt?

Je foto's kun je verkleinen met Ifranview, je kunt daarmee een complete directory verkleinen.

Hoe ik mijn site heb gemaakt: met notepad en wat geleend bij www.walterzorn.com (de DHTML Library, maar die is inmiddels compleet verbouwd zodat ik er windows mee kan maken), de content komt uit de database.

pi_12995335
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 02:25 schreef Dwork het volgende:
Wesley's homepage

Maar mijn site heeft een grondige matamorfose gehad en ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Ziet er leuk uit!
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_12996623
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 23:17 schreef gewoon-jan het volgende:
wat vinden jullie van Quad Online, zoals je misschien al raadt, de website van mijn band. ik heb hem gecreerd en steeds hier en daar verbeterd enzo maar wie weet kan er nog wat beter (kan altijd toch?)
later
lalalala

> gebruik ook irfanview....super handig programma

zondag 7 september 2003 @ 15:04:17 #244
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_13000943
Wat vinden jullie van: deze site. Dit is nog alleen maar een html opzetje. Er komt straks een custom-built php CMS achter.
pi_13003633
quote:
Op zondag 7 september 2003 15:04 schreef Chevalric het volgende:
Wat vinden jullie van: deze site. Dit is nog alleen maar een html opzetje. Er komt straks een custom-built php CMS achter.
Alleen het wit is niet blauw, als je begrijpt wat ik bedoel.
  zondag 7 september 2003 @ 19:35:26 #246
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_13007708
wat vinden jullie hier van ?

http://www.socceracademy.nl

pi_13011301
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:35 schreef The_Gunman het volgende:

Hey! Dat is lang geleden dat je hier een site hebt laten checken. Jij was toch ook van Gadget's blabla?

Op deze manier ik kan ik natuurlijk niet je site checken. Het ziet er nu zo uit:

Hij is dus helemaal fucked up en ik kan bijv. indeling ook niet zien. Draai 1280x1024 op IE6. Daarna check ik je site verder.

Dat is btw wel een soort garantie dat diegene ook iets doet met het commentaar. Want ik vind het nu een beetje jammer dat weinig mensen iets doen met het commentaar en ze het gewoon lezen en dan gewoon verder lezen en dan weer verder lezen (ze doen er dus niks mee )

Nee, ik ga hem niet resizen....

pi_13013064
quote:
Op zondag 7 september 2003 15:04 schreef Chevalric het volgende:
ik kan naar benede scrollen 1cm en daar is niks en verder vind ik de kleuren ronduit lelijk, als je het zo graag paars wil doe dan een hele licht kleur paars en probeer er dan wat andere kleuren bij naast wit?
pi_13014613
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:35 schreef The_Gunman het volgende:

Het is erg druk. De popup die je scherm binnen komt zeilen is irritant want ik krijg hem iedere keer als ik op die pagina komt.
De opbouw van de pagina is er traag en tussen het laden door is de layout helemaal fucked op, 't is net zo'n schuifpuzzel.

De algemene indruk is: ik zou niet weten waar ik moet beginnen met kijken.

pi_13014639
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:10 schreef ErikN het volgende:

[..]

ik kan naar benede scrollen 1cm en daar is niks en verder vind ik de kleuren ronduit lelijk, als je het zo graag paars wil doe dan een hele licht kleur paars en probeer er dan wat andere kleuren bij naast wit?

de één noemt het paars de ander blauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')