Ik wil naar Zuid Amerika omdat ik denk dat Nederland steeds meer zal verloederen. En dat het over een tiental jaren bijna onleefbaar is voor normale nederlanders. En ik zuid Amerika kan je goedgoop rentenieren terwijl het er heerlijk vertoeven is.
quote:Is de coke ook goedkoper daar?
Op maandag 18 augustus 2003 19:41 schreef Furby het volgende:
Ik ook ! Naar Zuid-Amerika (Venezuela) omdat daar de benzine goedkoop is en de koffie verser !
quote:Oh ja, en dan ga je helemaal tussen de buitenlanders wonen
Op maandag 18 augustus 2003 19:42 schreef F1908 het volgende:
ja met die buitenlanders hier ga ik er steeds meer over nadenken.
quote:jij komt er wel ...
Op maandag 18 augustus 2003 19:40 schreef bingo het volgende:
.....
maar voorgoed??? ik denk het toch niet niet
quote:ik ben in isla margarita geweest. Het leven is daar superrelaxt en goedkoop. Coke kost je ongeveer een euro of 4.
Op maandag 18 augustus 2003 19:42 schreef teknomist het volgende:[..]
Is de coke ook goedkoper daar?
quote:Daar moet ik me aanpassen wat ik wel zal doen.
Op maandag 18 augustus 2003 19:43 schreef teknomist het volgende:[..]
Oh ja, en dan ga je helemaal tussen de buitenlanders wonen
![]()
quote:hier passen de buitenlanders zich ook wel aan hoor, niet allemaal nee, maar dat heb je overal..
Op maandag 18 augustus 2003 19:45 schreef F1908 het volgende:[..]
Daar moet ik me aanpassen wat ik wel zal doen.
Omgekeerd helaas niet
quote:Hoe zie je dat voor je? Wil je bovendien zeggen dat elke allochtoon zich niet aangepast heeft hier?
Op maandag 18 augustus 2003 19:45 schreef F1908 het volgende:[..]
Daar moet ik me aanpassen wat ik wel zal doen.
Omgekeerd helaas niet
quote:gewoon hard werken. Daarna alles verkopen en een huisje in Isla Margarita kopen. Daar heb je al een schitterend huis aan het strand met 3 terrassen en 3 badkamers voor 40000 euro.
Op maandag 18 augustus 2003 19:41 schreef teknomist het volgende:
Nederland behoort tot de top-5 meest comfortabele landen van de wereld. Ik heb geen reden om te emigrerenHoe kom je trouwens aan het geld om te gaan rentenieren?
quote:Het is een exotisch en avontuurlijk verlangen. De werkelijkheid in het buitenland is echt niet fijner dan hier in Nederland. Tenzij je een groot zak met geld hebt natuurlijk
Op maandag 18 augustus 2003 19:46 schreef TimmyAsd het volgende:
wat vinden jullie dan zo slecht aan nederland?
quote:neehoor. er zijn genoeg allochtonen die zich prima aanpassen met daarbij een leuke baan. alleen is het zo jammer dat het meerendeel dit echter niet wil
Op maandag 18 augustus 2003 19:47 schreef teknomist het volgende:[..]
Hoe zie je dat voor je? Wil je bovendien zeggen dat elke allochtoon zich niet aangepast heeft hier?
quote:ja als je veel geld hebt is het ergens anders natuurlijk veel aantrekkelijker... maar denk niet dat de meesten dat hebben...
Op maandag 18 augustus 2003 19:48 schreef teknomist het volgende:[..]
Het is een exotisch en avontuurlijk verlangen. De werkelijkheid in het buitenland is echt niet fijner dan hier in Nederland. Tenzij je een groot zak met geld hebt natuurlijk
quote:meerendeel?!?!? hoe kom je daar nou weer bij?
Op maandag 18 augustus 2003 19:49 schreef F1908 het volgende:[..]
neehoor. er zijn genoeg allochtonen die zich prima aanpassen met daarbij een leuke baan. alleen is het zo jammer dat het meerendeel dit echter niet wil
quote:*oneens is*
Op maandag 18 augustus 2003 19:48 schreef teknomist het volgende:[..]
(..) De werkelijkheid in het buitenland is echt niet fijner dan hier in Nederland. (..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |