quote:Genoeg om kampioen te worden
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:51 schreef richsli het volgende:
hoeveel 0-0 wedstrijden gaan jullie dit jaar spelen???
quote:Natuurlijk wel
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:45 schreef Zapper het volgende:[..]
Ja doe dat maar, hoop dat er wat te juichen valt
quote:Wil je deze even uitleggen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:51 schreef richsli het volgende:
hoeveel 0-0 wedstrijden gaan jullie dit jaar spelen???
quote:het is een waarschijnlijk een ajacied, laat m toch zielig wezen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:Wil je deze even uitleggen?
quote:Ik denk dat hij nog steeds een beetje gefrustreerd is na het amusante gelijkspel in Groningen. Beetje een calimero actie als je het mij vraagt
Op zaterdag 23 augustus 2003 00:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Wil je deze even uitleggen?
quote:en daar hoeven ze echt geen moeite voor te doen
Op zaterdag 23 augustus 2003 00:53 schreef Zapper het volgende:[..]
het is een waarschijnlijk een ajacied, laat m toch zielig wezen.
quote:hehe
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:11 schreef ASSpirine het volgende:[..]
en daar hoeven ze echt geen moeite voor te doen
nog 12 uurtjes (iets minder
)
quote:De 18+ versie...
Op donderdag 21 augustus 2003 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Calimero is oke. Hij is nu zelfs s'nachts te zien op tv
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=51845/sc=3aa864
Hofland is echt de lul, die zien we nooit meer terug...
quote:Valt wel mee, in de SW gaf hij aan op ongeveer 60% te zitten. Hij is nog niet helemaal herstelt van z'n blessure. Ik denk dat Hiddink dit bewust heeft gedaan om Hofland wat rust te geven en aan de andere kant om hem te prikkelen
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:36 schreef Doezelhaar het volgende:De 18+ versie...
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=51845/sc=3aa864
Hofland is echt de lul, die zien we nooit meer terug...
quote:wel lullig voor Hofland. Hij verdient nu steun om te kijken of hij nog op zijn oude niveau terug komt en wel zo snel mogelijk. Geen trainer die kiest voor zekerheidjes op de bank.
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Valt wel mee, in de SW gaf hij aan op ongeveer 60% te zitten. Hij is nog niet helemaal herstelt van z'n blessure. Ik denk dat Hiddink dit bewust heeft gedaan om Hofland wat rust te geven en aan de andere kant om hem te prikkelen
quote:Ik wil me niet registreren voor VI, dus ik weet niet wat er staat in dat artikel, maar afgaande op het artikel uit de SW zal Hofland het niet supererg vinden. Ik snap de keuze van Hiddink wel, zeker omdat Hofland vorig jaar al een paar keer te vroeg teruggekomen is
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:48 schreef mbn het volgende:wel lullig voor Hofland. Hij verdient nu steun om te kijken of hij nog op zijn oude niveau terug komt en wel zo snel mogelijk. Geen trainer die kiest voor zekerheidjes op de bank.
Laat die jongen op de bank zitten en een kwartier voor tijd invallen ofzo.
quote:Ik hou niet echt van dat registreren, ze willen heel veel van je weten zag ik, dat kan je dan wel allemaal fictief doen, maar er zijn ook andere bronnen waarvoor je je niet hoeft te registreren
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:10 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom niet registreren voor VI?(zwaar offtopic)
quote:Tja, echt beveiligd hebben ze het niet daar... maar afijn..
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik hou niet echt van dat registreren, ze willen heel veel van je weten zag ik, dat kan je dan wel allemaal fictief doen, maar er zijn ook andere bronnen waarvoor je je niet hoeft te registreren
Terug op het topic...
quote:In hetzelfde artikel van SW gaf hij ook aan dat door wedstrijdervaring die overige 40% erbij moesten komen. Wat hij mistte behalve basissnelheid was vooral felheid en spelsituaties inschatten. Dat kan je alleen door wedstrijden te spelen. In het tweede, maar door te mogen invallen in het eerste kan het alleen maar sneller gaan.
Op zaterdag 23 augustus 2003 10:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik wil me niet registreren voor VI, dus ik weet niet wat er staat in dat artikel, maar afgaande op het artikel uit de SW zal Hofland het niet supererg vinden. Ik snap de keuze van Hiddink wel, zeker omdat Hofland vorig jaar al een paar keer te vroeg teruggekomen is
In het artikel van VI staat alleen dat hij dit weekend op de tribune zit, omdat er meer verdedigers weer fit zijn bij PSV.
quote:Daar heb je gelijk in, maar ze moeten het vooral niet overhaasten. Hij had een zeer ernstige blessure en moet rustig worden gebracht. Die jongen heeft er zelf ook niks aan als hij door te snel terugkeren in de basis z'n enkel nog verder verpest.
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:48 schreef mbn het volgende:
In hetzelfde artikel van SW gaf hij ook aan dat door wedstrijdervaring die overige 40% erbij moesten komen. Wat hij mistte behalve basissnelheid was vooral felheid en spelsituaties inschatten. Dat kan je alleen door wedstrijden te spelen. In het tweede, maar door te mogen invallen in het eerste kan het alleen maar sneller gaan.In het artikel van VI staat alleen dat hij dit weekend op de tribune zit, omdat er meer verdedigers weer fit zijn bij PSV.
Arjen Robben keert na zijn een operatie aan een van zijn testikels, waar een goedaardige tumor werd verwijderd, direct terug in de basis. Trainer Guus Hiddink verwacht echter niet dat de Groninger de wedstrijd vol zal maken. Wilfred Bouma, die in maart werd geopereerd na een liesbreuk, zal waarschijnlijk Jurgen Colin centraal in de verdediging vervangen. De come-back van Kevin Hofland laat nog op zich wachten. De Limburger had afgelopen week last van een oorontsteking en zit daarom niet eens bij de selectie. Achter Kezman in de spits zal Hiddink een keuze maken tussen Park en De Jong. De 17-jarige Johann Vonlanthen, die al vergeleken wordt met Ronaldo, begint op de bank.
bron: psv netwerk
nog paar minuten en dan ga ik met de trein naar Eindhoven
yeah heb er zin in!!!
quote:have fun vanavond!!
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:45 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje zit nu met zijn psv shirt aan op zijn werknog paar minuten en dan ga ik met de trein naar Eindhoven
yeah heb er zin in!!!
quote:Wie? PSV???
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:34 schreef appelsientje het volgende:Alleen jammer dat ze na 6-1 beetje achter over gingen hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |