abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12522074
Ik heb thuis een hele grote stapel oude Donald Ducks liggen (uit de jaren 70 en 80). Ik weet dat er verzamelaars zijn. Maar waar vind ik ze op het Internet?
Heeft iemand een tip waar ik moet zoeken?
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:41:01 #2
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_12522086
V&A
Pichu --> Pikachu --> Raichu
pi_12522092
marktplaats.nl?

ebay?

pi_12522098
Ik heb er uit de jaren '60 en die ga ik echt niet verkopen. Veel te leuk om zelf te lezen.
pi_12522180
ik wil ze ook kwijt
En ik heb ook geen idee, je kan ze naar een tweedehandsboekenwinkel brengen maar dan krijg je er bijna niets voor
Bud, where is Bud?
pi_12522211
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:41 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb er uit de jaren '60 en die ga ik echt niet verkopen. Veel te leuk om zelf te lezen.
Ik heb ze zelf bijna allemaal gelezen. Ze gaan niet weg als ik het niet gelezen heb...

Ontopic:
Ik weet niet of ze bij E-bay op waarde geschat worden, ik weet zelf niet eens wat ze waard zijn. Ik neem aan dat ik er best een hogere prijs voor kan vragen, je hebt van die echte collectors, toch?

Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_12522271
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:46 schreef Blinky het volgende:

[..]

Ik heb ze zelf bijna allemaal gelezen. Ze gaan niet weg als ik het niet gelezen heb...

Ontopic:
Ik weet niet of ze bij E-bay op waarde geschat worden, ik weet zelf niet eens wat ze waard zijn. Ik neem aan dat ik er best een hogere prijs voor kan vragen, je hebt van die echte collectors, toch?

Ja nogal wiedes dat er collectors zijn... Er zijn ook mensen die teennagels sparen, dus waarom geen donald ducks
[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
pi_12522276
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:46 schreef Blinky het volgende:

Om te bewaren zijn ze ook kewl hoor... Maatschappelijk gezien enzo.
quote:
Ontopic:
Ik zou zo'n stripbeurs proberen...
pi_12522544
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:41 schreef Pichu het volgende:
V&A
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  maandag 18 augustus 2003 @ 14:14:41 #10
52034 U
bevindt zich hier
pi_12522917
Ik heb zelf nog 1 compleet gave jaargang van 1964, ingebonden en wel, en via marktplaats zag ik dat dat ongeveer 200 euro op kon brengen. Ik weet niet hoeveel exemplaren uit '70 of '80-er jaren opbrengen, maar vast niet een enorm bedrag of iets dergelijks.
Wat zegt U?
pi_12524829
Oude complete jaargangen zijn best veel waard! Je kunt op een stripbeurs vragen wat de handelaren er voor geven en kijken wat zij er voor krijgen. Dan heb je richtprijzen.
Op boekenbeurzen kun je het ook vragen, in Deventer zag ik ook iemand die een paar stapels thuis had liggen en aan de handelaar ging vragen wat zoiets waard is. Even later zag ik hem bij een andere kraam hetzelfde vragen.
Deventer duurt nog een jaar, maar in Tilburg is er over twee weken weer een boekenmarkt. Niet zo groot, maar toch de derde van Nederland. Je kunt gewoon vragen wat het ongeveer waard is. Je kunt het natuurlijk nog op marktplaats of v&a zetten, maar dan weet je een beetje wat je ervoor kunt krijgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_22060318
Je kan je Ducks verkopen op m'n forum: http://forum.mcduck.nl/viewforum.php?id=18
Daar zijn een paar die-hard verzamelaars, die je vast wel van je verzameling af willen helpen. Je kan het allicht proberen.

(Oei, dit onderwerp was al meer dan een jaar oud!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')