quote:Ik heb ze zelf bijna allemaal gelezen. Ze gaan niet weg als ik het niet gelezen heb...
Op maandag 18 augustus 2003 13:41 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb er uit de jaren '60 en die ga ik echt niet verkopen. Veel te leuk om zelf te lezen.
Ontopic:
Ik weet niet of ze bij E-bay op waarde geschat worden, ik weet zelf niet eens wat ze waard zijn. Ik neem aan dat ik er best een hogere prijs voor kan vragen, je hebt van die echte collectors, toch?
quote:Ja nogal wiedes dat er collectors zijn... Er zijn ook mensen die teennagels sparen, dus waarom geen donald ducks
Op maandag 18 augustus 2003 13:46 schreef Blinky het volgende:[..]
Ik heb ze zelf bijna allemaal gelezen. Ze gaan niet weg als ik het niet gelezen heb...
Ontopic:
Ik weet niet of ze bij E-bay op waarde geschat worden, ik weet zelf niet eens wat ze waard zijn. Ik neem aan dat ik er best een hogere prijs voor kan vragen, je hebt van die echte collectors, toch?
quote:Om te bewaren zijn ze ook kewl hoor... Maatschappelijk gezien enzo.
Op maandag 18 augustus 2003 13:46 schreef Blinky het volgende:Ik heb ze zelf bijna allemaal gelezen. Ze gaan niet weg als ik het niet gelezen heb...
quote:Ik zou zo'n stripbeurs proberen...
Ontopic:
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:41 schreef Pichu het volgende:
V&A
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |