quote:Oooo, was dat het?
Op zaterdag 17 januari 2004 02:56 schreef SODA het volgende:[..]
code:[spoiler]tekst[/spoiler]
Drie uren die voorbij vlogen alsof het niets was. En zelfs al was het 'Bijbelse' einde iets wat ik al lang zag aankomen, het stoorde me helemaal niet.
Het was juist precies wat ik hoopte en waar ik op wachtte.
De film ging precies naar waar mijn gevoelens zeiden dat hij heen zou moeten gaan (zelfs al ben ik niet gelovig).
Ik ben zwaar onder de indruk, en naar mijn mening is dit toch stiekem wel de beste film van het afgelopen jaar, die ik heb mogen zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 02-02-2004 04:27]
quote:hehe, eindelijk....
Op maandag 2 februari 2004 03:49 schreef Lamon het volgende:
Wow, wat een film!!!!Drie uren die voorbij vlogen alsof het niets was. En zelfs al was het 'Bijbelse' einde iets wat ik al lang zag aankomen, het stoorde me helemaal niet.
Het was juist precies wat ik hoopte en waar ik op wachtte.
De film ging precies naar waar mijn gevoelens zeiden dat hij heen zou moeten gaan (zelfs al ben ik niet gelovig).Ik ben zwaar onder de indruk, en naar mijn mening is dit toch stiekem wel de beste film van het afgelopen jaar, die ik heb mogen zien.
Maar goed, nogmaals:
Hoi,
ik heb zo'n uur geleden een film gehuurd bij videoland, Dogville.
Ik heb me werkelijk waar nog NOOIT zo bedrogen gevoeld.
Ze hadden wel even kunnen vertellen hoe de film precies in elkaar steekt... Slecht zaak van Videoland!
Ik kan maar een ding zeggen: KUT FILM (excuse my language).
Huur hem niet! Het is mega, mega, mega-slecht...
Je bent gewaarschuwd!
gr. Joost
PS:
quote:Een beetje extra service is nooit weg... Ik betaal niet voor niets 5 euro voor een film...
Moet videoland dan op de hoogte zijn van wat jij wel of niet leuk vindt? Je had natuurlijk ook zelf even kunnen uitzoeken wat voor film het is.
quote:Het had niets met de inhoud van je post te maken, maar gewoon het feit dat het een topic was over een film, waar al een ander topic over was. Al had je de beste openingspost ooit gemaakt, dan was hij waarschijnlijk nog om die reden dicht gegaan.
Op woensdag 4 februari 2004 21:27 schreef joostvpoppel het volgende:
Zojuist ook al in een andere thread gereageerd, maar een dumbo-mod moest weer blocken. Andere forums hebben gelukkig betere mods...
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 04-02-2004 21:34]
quote:Toen je er achter kwam dat je pinkadaas smerig vond, werd je zeker ook boos op het kassameisje bij wie je de pot moest afrekenen? Mja..
Op woensdag 4 februari 2004 21:27 schreef joostvpoppel het volgende:
Ze hadden wel even kunnen vertellen hoe de film precies in elkaar steekt... Slecht zaak van Videoland!
Ik kan maar een ding zeggen: KUT FILM (excuse my language).
Huur hem niet! Het is mega, mega, mega-slecht...
quote:Idd, die slet had wel ff kunnen zeggen dat er pinda's in zaten. Die lust ik natuurlijk niet. DUH!
Op woensdag 4 februari 2004 21:42 schreef SODA het volgende:[..]
Toen je er achter kwam dat je pinkadaas smerig vond, werd je zeker ook boos op het kassameisje bij wie je de pot moest afrekenen? Mja..
quote:Dat wil nog niet zeggen dat je smaak hebt..
Op woensdag 4 februari 2004 21:45 schreef joostvpoppel het volgende:
Ik heb pindakaas altijd lekker gevonden
Je bent gewaarschuwd!
quote:Nou,
Op woensdag 4 februari 2004 21:27 schreef joostvpoppel het volgende:Huur hem niet! Het is mega, mega, mega-slecht...
quote:Man, dit is een van de meest originele en films van de laatste tijd. Heb je 'm wel afgekeken (denk 't niet, want je hebt 'm een uur geleden gehuurd zeg je)? Als je dit niks vind, huur dan voortaan lekker een film met Steven Seagal of Jean Claude van Damme, misschien meer op jouw niveau. Gelukkig krijgt ie een respectabele 8,4 op IMDB zodat anderen 'm wel gaan zien.
Op woensdag 4 februari 2004 21:27 schreef joostvpoppel het volgende:Huur hem niet! Het is mega, mega, mega-slecht...
quote:Dat ik deze film slecht vondt, wil nog niet meteen zeggen dat ik alleen simpele vechtfilms goed vindt. De opmerking die jij maakt, toont ook jouw niveau.
Als je dit niks vind, huur dan voortaan lekker een film met Steven Seagal of Jean Claude van Damme, misschien meer op jouw niveau. Gelukkig krijgt ie een respectabele 8,4 op IMDB zodat anderen 'm wel gaan zien.
Snap ook niet dat ie zo´n hoog punt heeft gekregen op imdb....
Maar idd, smaken verschillen....
Ik heb de film ongeveer 1 uur gekeken, en zat te wachten op het moment dat het spannend zou worden. Maar helaas, dat moment kwam niet....
Mijns inziens een afrader, volgens anderen een goede film...
C 4 yourself.
Groetjes
[Dit bericht is gewijzigd door joostvpoppel op 05-02-2004 08:01]
quote:Nou, waarom dan? Of heb ik jouw mening gemist?
Op woensdag 4 februari 2004 21:18 schreef Gorro het volgende:
Lees hier maar waarom hij wel goed is. Dogville
* Arcee is het helemaal met Mike eens.
quote:En dat moment komt ook niet. Deze film liet van mij van begin tot eind steenkoud. Een van de minste films die ik in jaren gezien heb.
Op donderdag 5 februari 2004 07:43 schreef joostvpoppel het volgende:
Ik heb de film ongeveer 1 uur gekeken, en zat te wachten op het moment dat het spannend zou worden. Maar helaas, dat moment kwam niet....
quote:Ik vond het een sterk verhaal, erg sterk geacteerd. Ik werd helemaal in meegesleept en de tijd vloog dus in mijn geval ook voorbij. Het ontbreken van het grootste deel van het decor vond ik ook een erg leuk experiment. Je kunt je mooi verbeelden hoe het dorp en de omgeving eruit ziet, zoals je bij het lezen van een boek ook kunt.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:27 schreef Arcee het volgende:[..]
Nou, waarom dan? Of heb ik jouw mening gemist?
Ikzelf vond het super films. jullie?
gr.joost
quote:Phonebooth niet gezien, Resevoir Dogs wel en die vond ik ook goed. Wat jij echter bij Dogville gemist hebt is het laatste (pakweg) half uur, wat de film zo goed maakt. Het eerste uur is meer een setup.
Op vrijdag 6 februari 2004 07:46 schreef joostvpoppel het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk van de films "Resevoir Dogs" en "Phonebooth". Deze spelen zich ook af op een en de zelfde plaats.Ikzelf vond het super films. jullie?
gr.joost
quote:Wow, ik kan me de dag niet herinneren dat wij het zo met elkaar oneens waren, Arcee.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:29 schreef Arcee het volgende:
En dat moment komt ook niet. Deze film liet van mij van begin tot eind steenkoud. Een van de minste films die ik in jaren gezien heb.
Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat de film veel mensen niet kan plezieren overigens.
Maar hij raakte bij mij simpelweg alle juiste snaren.
quote:Dat decor vond ik juist erg storend, het leidt af en spreekt bij mij absoluut niet tot de verbeelding zoals dat bij een boek wel het geval is, maw een dergelijke setting vind ik totaal niet geschikt voor een film. Wel voor een toneelstuk, maar dat is dus iets heel anders. Als ik een toneelstuk wil zien ga ik daar wel naar toe.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:58 schreef Gorro het volgende:
Je kunt je mooi verbeelden hoe het dorp en de omgeving eruit ziet, zoals je bij het lezen van een boek ook kunt.
quote:Waarschijnlijk omdat het einde zo goed is, wat je dus niet gezien hebt...
Op dinsdag 10 februari 2004 22:35 schreef fokje het volgende:[..]
Een van de weinige films die ik niet heb afgekeken, bah wat een baggerfilm, echt strontvervelend om naar te kijken. Snap ook niet waarom de score op IMDB zo hoog is.
quote:Ik vond het einde helemaal niet goed, maar juist veel te voorspelbaar.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:46 schreef MrData het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat het einde zo goed is, wat je dus niet gezien hebt...
Whehe, het was al weer een tijdje geleden dat een film zulke gemengde gevoelens opriep bij mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |