[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 18-08-2003 11:24]
Het heeft gewoon veel tijd nodig.
Heel veel sterkte ermee!
hij zei: als we dr nog iets van willen maken moeten we elkaar een tijdje met rust laten.... jah das makkelijker gezegd dan gedaan!!
hij zegt dat ie evengoed nog om me geeft
en hij is voorzichtig met t contact met mij omdat ik t een tijdje trug weer wilde proberen, maar hij dit ( nog niet wilde omdat hij dacht dat t toch weer fout zou gaan) ik zei: als t weer fout gaat is t dus definitief en weten we beide dus zeker dat we niet bij elkaar passen!! zegt ie zo: daarom ben ik voorzichtig met t contact met je. ik zei toen dan doen we t gewoon rustig aan en dan zien we t wel zegt ie zo: Ook wil je niks overhaasten maar je legt nu een hele moeilijke keuze voor me waar ik gewoon niet in kan kiezen.
Ik zit ook nog in de loslaatfase.
Succes
Ik heb ook de indruk dat hij je aan het lijntje houdt
[Dit bericht is gewijzigd door Reza-impreza op 18-08-2003 11:38]
maar t lukt me gewoon niet!!
ik is hem zo, wil hem bellen smsen vasthouden!!
hij is gewoon ook niet echt duidelijk en dat maakt t zo moeilijk!1
quote:Vreemde topic titel
kut kan mijn ex ECHT niet vergeten
Maar je kunt het beste gewoon door gaan met je dagelijkse leven, dat geeft afleiding.
quote:Heb je geen vrienden waarmee je er over kan praten..??
Op maandag 18 augustus 2003 11:53 schreef queenB het volgende:
kweet t!!maar t lukt me gewoon niet!!
ik is hem zo, wil hem bellen smsen vasthouden!!
quote:Probeer het toch van je af te zetten, hoe moeilijk het ook is. Om de een of andere reden wil hij je nu niet meer. En op hem zitten wachten is zonde van je tijd.
Op maandag 18 augustus 2003 12:00 schreef queenB het volgende:
jawl hoor!!
heb dr al zoveel met hen over gepraat, en zei snappen dr ook niks van, ze vinden hem ook zo vaag,
de ene denkt ook dat ie t over een tijdje weer wil proberen ( ze heeft een mail van hem ff geannalyseerd) een andere zegt dat ie t niet waard is, maar daar ben ik t eigenlijk niet zo mee eens...... zei denken ook dat ie t niet zo goed weet...
ik heb ook t gevoel dat ie niet meer op stap gaat waar ik altijd heen ga, omdat ie bang is om me weer te zien, het is niet dat ie kwaad op me is hoor, maar ik denk soms dat ie dat te pijnlijk vind ofzo
maar als i nou een heeeeeeeeeel duidelijk zei dat ie echt niks meer voor me voelde, me nooit meer trug wil, dan weet ik veel beter waar ik aan toen ben dat dat ie alles zo vaag in t midden houdt!!
quote:Als ie dat zou zeggen, dan zou je hem niet geloven. Het heeft gewoon tijd nodig
Op maandag 18 augustus 2003 12:14 schreef queenB het volgende:
kweet t ook wel!!maar als i nou een heeeeeeeeeel duidelijk zei dat ie echt niks meer voor me voelde, me nooit meer trug wil, dan weet ik veel beter waar ik aan toen ben dat dat ie alles zo vaag in t midden houdt!!
nu vind ik t gewoon zo moeilijk omdat hij alles zo in t midden laat, ik denk dat ik t beter zou kunnen verwerken als ie zou zeggen dat ik dus echt niks meer met me wil, nooit meer.....
quote:Omdat je gewoon hem terugwilt.
Op maandag 18 augustus 2003 12:40 schreef queenB het volgende:
wrom zou ik dat dan niet geloven??
quote:Omdat je het dan blijkbaar niet wilt geloven... Is heel logisch, hoor.
Op maandag 18 augustus 2003 12:40 schreef queenB het volgende:
wrom zou ik dat dan niet geloven??nu vind ik t gewoon zo moeilijk omdat hij alles zo in t midden laat, ik denk dat ik t beter zou kunnen verwerken als ie zou zeggen dat ik dus echt niks meer met me wil, nooit meer.....
Ik krijg een beetje het gevoel dat je EX je aan het lijntje houdt. Hij wil niet meer samen met je zijn, maar voor die momenten dat ie zich eenzaam en alleen voelt, is het voor hem wel erg prettig jou eventueel achter de hand te hebben.
Kijk, hij zegt dat het mischien in de toekomst wel weer goed kan komen. Maar wat koop jij daarvoor? Je gaat erop zitten wachten, bewust of onbewust, waardoor je dus niet verder gaat met je leven.
Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar als ik jou was, zou ik het helemaal afkappen...
quote:Maar wat bedoelt hij nou? Dat jij op hem moet blijven wachten tot HIJ er klaar voor is, terwijl jij je de hele tijd gaat zitten tobben of ie je terug wilt?
Op maandag 18 augustus 2003 12:55 schreef queenB het volgende:
jah nou als ik hem om duidelijkheid vraag, zegt ie dat t nu toch weer fout zou gaan omdat er nog niks veranderd is volgens hem maar dan begint ie weer dat dat een keuze is die hij niet kan maken, en dat hij voorzichtig is met t contact omdat ie bang is dat t dus weer helemaal fout gaat en t dan definitief is..........
3 weken trug kwam ie langs omdat ik met mezelf in de knoop zat: hij me vasthouden, knufflelen, handje in handje lopen, voelde zo goed...... zegt ie dat ie evengoed nog om me geeft, enengoed nog van me houdt als ik heel lelijk zou worden, noemde me de hele tijd schat, veegde mijn tranen af.... maar hij wilde t ( nog) nie proberen, ( hij zei dat ie t aan de ene kant ook wel weer wilde proberen maar hij dacht dat we were tegen dezelfde muur aan zouden lopen omdat er nog niks veranders was)
En ik denk dat hij het heel moeilijk vindt om met jouw verdriet daarover geconfronteerd te worden en daarom dus zijn eigen beslissing afzwakt.
Misschien ingegeven vanuit een goed hart, maar het maakt het er voor jou alleen maar moeilijker op.
Als ik jou was, zou ik echt even een complete radio (SMS, telefoon, mail et cetera) stilte inlassen. Is voor jezelf stukken beter!
quote:Meer advies kan ik je niet geven. Toch dit nog: Mijn ervaring: als iemand onduidelijk is over zijn/haar gevoelens, loopt het meestal verkeerd af. Klote hé als je iemand graag ziet. Veel suc6
Op maandag 18 augustus 2003 11:53 schreef queenB het volgende:
kweet t!!maar t lukt me gewoon niet!!
ik mis hem zo, wil hem bellen smsen vasthouden!!
quote:Was Thomas die dat schreef... Maar ik denk dat hij bedoelt dat als iemand zijn gevoelens niet echt kan duiden, daar dus heel onduidelijk over is, dat dat geen goede grond is.
Op maandag 18 augustus 2003 13:15 schreef queenB het volgende:
hoe bedoel je dat precies copycat?? dat van als je overduidelijk over je gevoelens bent??
Thomas, correct me als ik jouw bericht verkeerd interpreteer!
quote:Ik had sterke gevoelens voor mijn vriendin, bij haar waren die minder en haar gevoelens liet ze ook veel minder blijken. Bij mij is het zo althans: ofwel ben je verliefd, ofwel niet. Een beetje verliefd is bij mij nog niet voorgekomen.
Op maandag 18 augustus 2003 13:05 schreef thomas26 het volgende:[..]
Meer advies kan ik je niet geven. Toch dit nog: Mijn ervaring: als iemand onduidelijk is over zijn/haar gevoelens, loopt het meestal verkeerd af. Klote hé als je iemand graag ziet. Veel suc6
Is dit duidelijker?
quote:Jij hebt dus meer -diepere- gevoelens voor je ex dan je ex voor jou heeft. Volgens Thomas (en ik denk dat ie daar gelijk in heeft) is dat een duidelijk teken dat het niet goed zit of goed gaat komen.
Op maandag 18 augustus 2003 14:19 schreef queenB het volgende:
jah dat begrijp ik wat je bedoelt, maar wat heft dat precies met dat van mij te maken??
Je bent óf verliefd óf niet, een beetje verliefd bestaat niet (of je moet natuurlijk André Hazes heten en in een discotheek naast een lege kruk zitten...)
quote:Idd, dit bedoelde ik.
Op maandag 18 augustus 2003 14:31 schreef Copycat het volgende:[..]
Jij hebt dus meer -diepere- gevoelens voor je ex dan je ex voor jou heeft. Volgens Thomas (en ik denk dat ie daar gelijk in heeft) is dat een duidelijk teken dat het niet goed zit of goed gaat komen.
quote:Ik neem graag de woorden uit je mond...
Op maandag 18 augustus 2003 16:06 schreef thomas26 het volgende:[..]
Idd, dit bedoelde ik.
quote:En lees nu nog eens een keer de reactie die boven die van jou staat...
Op maandag 18 augustus 2003 20:37 schreef queenB het volgende:
nah kreeg vandaag een smsje, of ik nog met iemand gekust had op vakantie.....
ff later was ie op msn, kreeg ik ook een compleet kruisverhoor over of ik og gekust had, wat ik gedaan had en dat ie zo jaloers was dat ik op vkantie was geweest.........
En ja, het is moeilijk, maar het werkt wel. Trust me, been there... En nu.. nu kan ik af en toe gewoon met mijn ex chatten zonder dat ik in huilen uitbarst
quote:deleten dat smsje, niet op reageren.
ff later was ie op msn, kreeg ik ook een compleet kruisverhoor over of ik og gekust had, wat ik gedaan had en dat ie zo jaloers was dat ik op vkantie was geweest.........
dit soort aandacht heeft niets met gevoelens voor jou te maken, maar met zijn blijkbaar gedeukte ego.
hij ziet graag dat jij nog verdriet hebt om hem, en dát moet je hem dus niet gunnen.
Bij mij was het zo dat ik er zelf nog niet helemaal uit was wat ik nou wilde.
Men hart zei houden die meid. Maar men verstand had zoiets van straks wordt het allemaal nog veel vaster (samenwonen enzo) en dan is dit het enige meisje met wie ik heb gehad (kregen wat toen ik 15 was, toen heeft ze het na 4 mnd uitgemaakt, 2 jaar later weer verkering gekregen, ben nu 20).
Soort van lichte bindingsangst ofzo? Misschien heeft hij daar ook last van?
In ieder geval begon ik haar zo te missen dat ik haar weer opgezocht heb. Hadden in de tussentijd ook nog wel redelijk wat contact via msn/bellen/sms enz. En zij wilde het ook wel opnieuw proberen en zijn nu dus weer samen na een tussenpauze van ong. 1,5 maand en ik moet zeggen het heeft ons beiden wel goed gedaan. Alleen moet ik nu wel weer een deel van haar vertrouwen winnen.
Maargoed het is een persoonlijke kwestie. Ik zou hem wel duidelijk maken dat je niet op deze manier aan het lijntje gehouden wil worden. En hoe moelijk het ook is, het is waarschijnljik voor beiden makkelijker als jullie een poos helemaal geen contact meer hebben. Succes ermee!
Rich
quote:Zoiets soortgelijks vroeg mijn ex ook, hij vroeg hoe gauw ik na hem met een ander naar bed was gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |