abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12518576
ow ik ken mijn ex dus echt niet vergeten he!! , ben net trug van vakantie en nog steeds denk ik fucking veel aan hem!! de hele dag. t ging uit omdat t op dat moment niet ging, hij zei: t is beter als we elkaar een tijdje niet zien, als we dr nog wat van willen maken, das nu een week of 6 geleden en ik na hem nog steeds niet vegeten!! we hebben gemaild en gesmsd in de tussen tijd, gemsnd, meestal kwam t van mij uit, maar hij regeerde wel altijd heel lief, hij is me komen troosten omdt t niet zo goed met me ging..... vorige week hebben we en beetje "ontdeugend" gesmsd....... ow kweet t echt niet, wat moet ik doen!! kwil m zo graag bellen en m zoveel vertellen maar kweet dat t niet goed is!!
pi_12518641
Email het topic naar hem.
Lambo of Rekt
pi_12518649
ik weet het, het is moeilijk, ik wens je in ieder geval veel sterkte.

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 18-08-2003 11:24]

maandag 18 augustus 2003 @ 11:20:25 #4
63326 The_Watcher
Ontzuiling binnen de Islam!
pi_12518670
het leven gaat door, forget him and live on!!
[b] Hoe strenger de regels zijn, des te harder het verzet is! [/b]
pi_12518747
jah sorry
ik zal in t vervolg enters gebruiken.....
pi_12518823
Ik zou proberen om wat afstand te nemen. Al weet ik dat dat erg moeilijk is. Maar ws is het wel het beste. Gewoon een tijdje geen contact. en tot rust komen.
pi_12518850
ik denk al meer dan 1 jaar aan iemand... en ik kan u vertelle, ge wordt er zot van...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_12518909
6 weken is nog erg kort tijd, dus het is niet zo vreemd dat je nog zoveel aan hem denkt. Toen mijn relatie na 16 maanden uitging kreeg ik na 3 maanden een nieuwe vriendin. Daar heb ik nu 3 weken wat mee, maar ik denk nog vaak terug aan de momenten met mijn vorige ex. Kheb af en toe dat als mijn vriendin nu bij me ligt, dat ik terug denk hoe mijn ex zo bij me lag.

Het heeft gewoon veel tijd nodig.

Heel veel sterkte ermee!

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_12519043
jah maar weet je wat t verwarrende is??

hij zei: als we dr nog iets van willen maken moeten we elkaar een tijdje met rust laten.... jah das makkelijker gezegd dan gedaan!!
hij zegt dat ie evengoed nog om me geeft
en hij is voorzichtig met t contact met mij omdat ik t een tijdje trug weer wilde proberen, maar hij dit ( nog niet wilde omdat hij dacht dat t toch weer fout zou gaan) ik zei: als t weer fout gaat is t dus definitief en weten we beide dus zeker dat we niet bij elkaar passen!! zegt ie zo: daarom ben ik voorzichtig met t contact met je. ik zei toen dan doen we t gewoon rustig aan en dan zien we t wel zegt ie zo: Ook wil je niks overhaasten maar je legt nu een hele moeilijke keuze voor me waar ik gewoon niet in kan kiezen.

pi_12519061
Accepteren dat het uit is kan heel verdrietig zijn, maar daarna komt eigenlijk de moeilijkste fase : loslaten
aan de 1ne kant wil je verder , maar je wilt ook graag hem/haar zien/spreken enz.. .
Dit zal ook slijten. Helemaal als je verliefd dreigt te worden op een persoon die vanuit het niets in je leven verschijnt.

Ik zit ook nog in de loslaatfase.

Succes

Ik heb ook de indruk dat hij je aan het lijntje houdt

[Dit bericht is gewijzigd door Reza-impreza op 18-08-2003 11:38]

| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_12519092
De beste remedie is een tijdje geen contact zoeken. Dat tijdje heeft bij mij 5 maanden geduurd.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_12519501
kweet t!!

maar t lukt me gewoon niet!!
ik is hem zo, wil hem bellen smsen vasthouden!!
hij is gewoon ook niet echt duidelijk en dat maakt t zo moeilijk!1

pi_12519552
quote:
kut kan mijn ex ECHT niet vergeten
Vreemde topic titel

Maar je kunt het beste gewoon door gaan met je dagelijkse leven, dat geeft afleiding.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12519572
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:53 schreef queenB het volgende:
kweet t!!

ik is hem zo, wil hem bellen smsen vasthouden!!

Heb je geen vrienden waarmee je er over kan praten..??
pi_12519700
jawl hoor!!
heb dr al zoveel met hen over gepraat, en zei snappen dr ook niks van, ze vinden hem ook zo vaag,
de ene denkt ook dat ie t over een tijdje weer wil proberen ( ze heeft een mail van hem ff geannalyseerd ) een andere zegt dat ie t niet waard is, maar daar ben ik t eigenlijk niet zo mee eens...... zei denken ook dat ie t niet zo goed weet...
ik heb ook t gevoel dat ie niet meer op stap gaat waar ik altijd heen ga, omdat ie bang is om me weer te zien, het is niet dat ie kwaad op me is hoor, maar ik denk soms dat ie dat te pijnlijk vind ofzo
pi_12519881
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:00 schreef queenB het volgende:
jawl hoor!!
heb dr al zoveel met hen over gepraat, en zei snappen dr ook niks van, ze vinden hem ook zo vaag,
de ene denkt ook dat ie t over een tijdje weer wil proberen ( ze heeft een mail van hem ff geannalyseerd ) een andere zegt dat ie t niet waard is, maar daar ben ik t eigenlijk niet zo mee eens...... zei denken ook dat ie t niet zo goed weet...
ik heb ook t gevoel dat ie niet meer op stap gaat waar ik altijd heen ga, omdat ie bang is om me weer te zien, het is niet dat ie kwaad op me is hoor, maar ik denk soms dat ie dat te pijnlijk vind ofzo
Probeer het toch van je af te zetten, hoe moeilijk het ook is. Om de een of andere reden wil hij je nu niet meer. En op hem zitten wachten is zonde van je tijd.
pi_12520073
kweet t ook wel!!

maar als i nou een heeeeeeeeeel duidelijk zei dat ie echt niks meer voor me voelde, me nooit meer trug wil, dan weet ik veel beter waar ik aan toen ben dat dat ie alles zo vaag in t midden houdt!!

pi_12520640
hij stuurt me smsjes dat ie me soms enorm mist maar dat ie soms ook blij is dat t zo gegaan is en dan zegt ie: we bellen binnenkort wel weer. nu durft ie me zoiets niet meer te smsen omdat ie bang is dat ie me in de war raakt....
vorige week hebben we wel nog gesmsd en dat ging eigenlijk over een beetje intieme dingen ( ik zou dat niet doen als ik weet dat mijn ex nog gevoelens vor mij had maar jah, kweet niet hoe julie daar over denken)
pi_12520716
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:14 schreef queenB het volgende:
kweet t ook wel!!

maar als i nou een heeeeeeeeeel duidelijk zei dat ie echt niks meer voor me voelde, me nooit meer trug wil, dan weet ik veel beter waar ik aan toen ben dat dat ie alles zo vaag in t midden houdt!!

Als ie dat zou zeggen, dan zou je hem niet geloven. Het heeft gewoon tijd nodig
pi_12520750
wrom zou ik dat dan niet geloven??

nu vind ik t gewoon zo moeilijk omdat hij alles zo in t midden laat, ik denk dat ik t beter zou kunnen verwerken als ie zou zeggen dat ik dus echt niks meer met me wil, nooit meer.....

pi_12520796
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:40 schreef queenB het volgende:
Omdat je gewoon hem terugwilt.
pi_12520803
Je kan hier wel blijven posten over hoe verschrikkelijk het is. Zet je zinnen eens op iets anders en ga pas over een dikke twee maand weer eens aan hem terugdenken. Misschien dat je er dan anders over denkt.
Now my death is more than just a sad song.
  maandag 18 augustus 2003 @ 12:44:34 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12520834
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:40 schreef queenB het volgende:

nu vind ik t gewoon zo moeilijk omdat hij alles zo in t midden laat, ik denk dat ik t beter zou kunnen verwerken als ie zou zeggen dat ik dus echt niks meer met me wil, nooit meer.....

Omdat je het dan blijkbaar niet wilt geloven... Is heel logisch, hoor.

Ik krijg een beetje het gevoel dat je EX je aan het lijntje houdt. Hij wil niet meer samen met je zijn, maar voor die momenten dat ie zich eenzaam en alleen voelt, is het voor hem wel erg prettig jou eventueel achter de hand te hebben.
Kijk, hij zegt dat het mischien in de toekomst wel weer goed kan komen. Maar wat koop jij daarvoor? Je gaat erop zitten wachten, bewust of onbewust, waardoor je dus niet verder gaat met je leven.

Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar als ik jou was, zou ik het helemaal afkappen...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12520836
Ik geloof wel dat het moeilijker voor je is om hem te vergeten omdat hij niet echt duidelijk tegen je is geweest. Hij geeft je hoop en tegelijkertijd poeiert hij je af..
Waarom 'als we er nog iets van willen maken' als hij vervolgens bijna niks meer van zich laat horen.. Vraag hem om duidelijkheid. Laat je niet gek maken en 6 weken is echt hélemaal geen lange tijd!
pi_12521066
jah nou als ik hem om duidelijkheid vraag, zegt ie dat t nu toch weer fout zou gaan omdat er nog niks veranderd is volgens hem maar dan begint ie weer dat dat een keuze is die hij niet kan maken, en dat hij voorzichtig is met t contact omdat ie bang is dat t dus weer helemaal fout gaat en t dan definitief is..........
3 weken trug kwam ie langs omdat ik met mezelf in de knoop zat: hij me vasthouden, knufflelen, handje in handje lopen, voelde zo goed...... zegt ie dat ie evengoed nog om me geeft, enengoed nog van me houdt als ik heel lelijk zou worden, noemde me de hele tijd schat, veegde mijn tranen af.... maar hij wilde t ( nog) nie proberen, ( hij zei dat ie t aan de ene kant ook wel weer wilde proberen maar hij dacht dat we were tegen dezelfde muur aan zouden lopen omdat er nog niks veranders was)
pi_12521179
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:55 schreef queenB het volgende:
jah nou als ik hem om duidelijkheid vraag, zegt ie dat t nu toch weer fout zou gaan omdat er nog niks veranderd is volgens hem maar dan begint ie weer dat dat een keuze is die hij niet kan maken, en dat hij voorzichtig is met t contact omdat ie bang is dat t dus weer helemaal fout gaat en t dan definitief is..........
3 weken trug kwam ie langs omdat ik met mezelf in de knoop zat: hij me vasthouden, knufflelen, handje in handje lopen, voelde zo goed...... zegt ie dat ie evengoed nog om me geeft, enengoed nog van me houdt als ik heel lelijk zou worden, noemde me de hele tijd schat, veegde mijn tranen af.... maar hij wilde t ( nog) nie proberen, ( hij zei dat ie t aan de ene kant ook wel weer wilde proberen maar hij dacht dat we were tegen dezelfde muur aan zouden lopen omdat er nog niks veranders was)
Maar wat bedoelt hij nou? Dat jij op hem moet blijven wachten tot HIJ er klaar voor is, terwijl jij je de hele tijd gaat zitten tobben of ie je terug wilt?
Daar zou ik hem even mee confronteren, want hij is niet de enige die gevoelens heeft.. Als hij echt om je geeft maakt hij je duidelijk wat hij bedoelt..
Anders zou ik hem vertellen wat mijn eigen keuze was, al is het nog zo moeilijk. Hou je zelfrespect en laat je niet behandelen als een zak stront!
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:00:43 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12521193
Hij zou ook heus nog wel van je houden, alleen... niet meer op de manier zoals dat binnen een relatie gangbaar is.

En ik denk dat hij het heel moeilijk vindt om met jouw verdriet daarover geconfronteerd te worden en daarom dus zijn eigen beslissing afzwakt.
Misschien ingegeven vanuit een goed hart, maar het maakt het er voor jou alleen maar moeilijker op.

Als ik jou was, zou ik echt even een complete radio (SMS, telefoon, mail et cetera) stilte inlassen. Is voor jezelf stukken beter!

pi_12521310
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:53 schreef queenB het volgende:
kweet t!!

ik mis hem zo, wil hem bellen smsen vasthouden!!

Meer advies kan ik je niet geven. Toch dit nog: Mijn ervaring: als iemand onduidelijk is over zijn/haar gevoelens, loopt het meestal verkeerd af. Klote hé als je iemand graag ziet. Veel suc6
Deviantart
pi_12521525
hoe bedoel je dat precies copycat?? dat van als je overduidelijk over je gevoelens bent??
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:41:02 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12522087
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:15 schreef queenB het volgende:
hoe bedoel je dat precies copycat?? dat van als je overduidelijk over je gevoelens bent??
Was Thomas die dat schreef... Maar ik denk dat hij bedoelt dat als iemand zijn gevoelens niet echt kan duiden, daar dus heel onduidelijk over is, dat dat geen goede grond is.
Want als je echt met iemand in zee wilt of verder wilt gaan, dan zijn die gevoelens juist overduidelijk aanwezig.

Thomas, correct me als ik jouw bericht verkeerd interpreteer!

pi_12522265
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:05 schreef thomas26 het volgende:

[..]

Meer advies kan ik je niet geven. Toch dit nog: Mijn ervaring: als iemand onduidelijk is over zijn/haar gevoelens, loopt het meestal verkeerd af. Klote hé als je iemand graag ziet. Veel suc6

Ik had sterke gevoelens voor mijn vriendin, bij haar waren die minder en haar gevoelens liet ze ook veel minder blijken. Bij mij is het zo althans: ofwel ben je verliefd, ofwel niet. Een beetje verliefd is bij mij nog niet voorgekomen.

Is dit duidelijker?

Deviantart
pi_12523040
jah dat begrijp ik wat je bedoelt, maar wat heft dat precies met dat van mij te maken??
  maandag 18 augustus 2003 @ 14:31:47 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12523342
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 14:19 schreef queenB het volgende:
jah dat begrijp ik wat je bedoelt, maar wat heft dat precies met dat van mij te maken??
Jij hebt dus meer -diepere- gevoelens voor je ex dan je ex voor jou heeft. Volgens Thomas (en ik denk dat ie daar gelijk in heeft) is dat een duidelijk teken dat het niet goed zit of goed gaat komen.

Je bent óf verliefd óf niet, een beetje verliefd bestaat niet (of je moet natuurlijk André Hazes heten en in een discotheek naast een lege kruk zitten...)

pi_12525847
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij hebt dus meer -diepere- gevoelens voor je ex dan je ex voor jou heeft. Volgens Thomas (en ik denk dat ie daar gelijk in heeft) is dat een duidelijk teken dat het niet goed zit of goed gaat komen.

Idd, dit bedoelde ik.
Deviantart
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:11:09 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12525982
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:06 schreef thomas26 het volgende:

[..]

Idd, dit bedoelde ik.

Ik neem graag de woorden uit je mond...
  maandag 18 augustus 2003 @ 16:28:02 #36
39589 _P-Boy_
Goed bezig Herman
pi_12526575
Dit lijkt me een duidelijk geval van een ex die jou niet meer wil, maar het wel erg leuk vind dat er iemand is die hem wel leuk vind. Het is ook gewoon een fijn gevoel om te weten dat er iemand is die jou altijd leuk zal vinden, maar het is wel een beetje misbruik maken van de gevoelens van iemand anders.
Zie je vaak dat het zo gaat, en geloof me (spreek uit ervaring) je kunt hem het beste maar vergeten en doorgaan want beter wordt je er echt niet van.
Zolang je je op hem blijft richten, sta je niet meer open voor andere, en wie weet wat voor leuke mensen je dan aan je voorbij laat gaan.
Ik weet het, het is moeilijk en het kost tijd maar loslaten is denk ik toch echt het beste.
pi_12532894
nah kreeg vandaag een smsje, of ik nog met iemand gekust had op vakantie.....
ff later was ie op msn, kreeg ik ook een compleet kruisverhoor over of ik og gekust had, wat ik gedaan had en dat ie zo jaloers was dat ik op vkantie was geweest.........
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 08:55:40 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12542960
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 20:37 schreef queenB het volgende:
ff later was ie op msn, kreeg ik ook een compleet kruisverhoor over of ik og gekust had, wat ik gedaan had en dat ie zo jaloers was dat ik op vkantie was geweest.........
En lees nu nog eens een keer de reactie die boven die van jou staat...
Het lijkt alsof hij jou niet meer als vriendin wil, maar het jou ook niet gunt om los van hem te komen...
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 09:05:21 #39
63046 SCraane
If send to $me goto $trash
pi_12543049
je moet eens aan jezelf gaan denken. Hij houd jou aan het lijntje. Wat jij nu moet gaan doen is duidelijke grenzen stellen. Niet er omheen draaien. Vraag gewoon aan hem of ie nou wel of niet wat wil. Dat je duidelijkheid wil hebben. En niet een beetje tussen aan en uit wil blijven hangen. Op dit moment laat je alles bij hem liggen. Draai dat om. Het gaat om jou. Jij bent het belanrijkste in je eigen leven. Neem de touwtjes in eigen hand.

En ja, het is moeilijk, maar het werkt wel. Trust me, been there... En nu.. nu kan ik af en toe gewoon met mijn ex chatten zonder dat ik in huilen uitbarst

"Sometimes lies were more dependable than the truth."
Ender's Game - Orson Scott Card
pi_12543061
quote:
deleten dat smsje, niet op reageren.
negeer hem, ook al is dat moeilijk.

dit soort aandacht heeft niets met gevoelens voor jou te maken, maar met zijn blijkbaar gedeukte ego.

hij ziet graag dat jij nog verdriet hebt om hem, en dát moet je hem dus niet gunnen.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12556712
nah keb ook niet meer op zijn smsje gereageerd, heb ook een beetje luchtig gedaan op msn, hij zei toen ie ging we spreken elkaar wel weer, kus, ikke heb snel doeg gezegd en heb t afgesloten..... maar jah ik vind t eigenlijk niet normaal dat je je ex zo ondervraagd over wat ik gedaan heb en met wie en maar zeggen dat ie zo jaloers op me is omdat ik zo'n leuke vakantie heb gehad......
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:48:26 #42
38682 RiCh.NL
Plaats hier uw ondertitel.
pi_12558512
herkenbaar zelfde situatie gezeten alleen was ik de dumpert

Bij mij was het zo dat ik er zelf nog niet helemaal uit was wat ik nou wilde.

Men hart zei houden die meid. Maar men verstand had zoiets van straks wordt het allemaal nog veel vaster (samenwonen enzo) en dan is dit het enige meisje met wie ik heb gehad (kregen wat toen ik 15 was, toen heeft ze het na 4 mnd uitgemaakt, 2 jaar later weer verkering gekregen, ben nu 20).

Soort van lichte bindingsangst ofzo? Misschien heeft hij daar ook last van?

In ieder geval begon ik haar zo te missen dat ik haar weer opgezocht heb. Hadden in de tussentijd ook nog wel redelijk wat contact via msn/bellen/sms enz. En zij wilde het ook wel opnieuw proberen en zijn nu dus weer samen na een tussenpauze van ong. 1,5 maand en ik moet zeggen het heeft ons beiden wel goed gedaan. Alleen moet ik nu wel weer een deel van haar vertrouwen winnen.

Maargoed het is een persoonlijke kwestie. Ik zou hem wel duidelijk maken dat je niet op deze manier aan het lijntje gehouden wil worden. En hoe moelijk het ook is, het is waarschijnljik voor beiden makkelijker als jullie een poos helemaal geen contact meer hebben. Succes ermee!
Rich

pi_12559134
Ik had ook een ex die ik 2 maanden geleden heb benaderd. Hij reageerde leuk, maar al gauw merkte ik dat hij me aan het lijntje hield, net als jouw ex bij jou doet.
Het is veilig voor die gasten om een meisje "achter de hand" te hebben.
Ik heb het zo gedaan: ik heb niks meer van me laten horen om te kijken of hij zou reageren. Niet dus dus een teken dat hij niet wil. Zo zou jij je ex ook kunnen uittesten.
En daarna kun je verder gaan met je leven.
suc6
pi_12559200
quote:
Zoiets soortgelijks vroeg mijn ex ook, hij vroeg hoe gauw ik na hem met een ander naar bed was gegaan
Wat een loser, om zo misbruik te maken van jouw gevoelens.
Hij wil je alleen maar achter de hand houden, meid, trap er niet in. Want deze knul is jou niet waard
pi_12561253
Tsja, als je nog contact blijft houden is het niet zo heel verwonderlijk dat je hem niet kan vergeten. Beetje eigen schuld he?
pi_12996559
k*t was ik hem eigenljk voor een groot deel "vergeten" kom ik hem vrjdag avond tegen op stap.... hij was lief... nouw!! hij zei dat ie t lief vind als ik hem sms..... en hij pakte me de hele tijd vast en duwde me dan lekker tegen hem aan.... nou ben ik weer helemaal in de war
pi_12998744
Mischien moet je kijken en kiezen wat je wel hebt...ipv van wat je NIET hebt: zoals ik het hoor geeft hij wel om je, heeft ie igv nog gevoelens voor je. Verder heb je nog wel contact met em dus. Je bent nog verliefd (...kan toch ook iets leuks zijn?!) En der is nog (valse?!) hoop. Deze dingen kan je dus allemaal positief proberen uit te leggen (ik igv om jou op te vrolijken). En doe je dat niet, dan moet je ze gebruiken om der afstand mee te doen van hem. En wil je dat niet, dan moet je dat niet doen. Maar dan moet je je proberen neer te leggen en te leven met de situatie. Plaats het ergens en geef het een plekje.
pi_12999346
Sla hem tegen zijn kop aan en zeg dat je hem voorlopig niet hoeft te zien.
Now my death is more than just a sad song.
pi_13000515
ik moet er ff bijzeggen hij vind t heel lief als ik hem sms maar hij zegt dat hij daar niks mee kan ( jah wat hij hier mee bedoelt weet ik ook niet hoor!!) hij is gewoon altijs zow vaag!!
pi_13000930
Zorg er gewoon voor dat je temporarely geheugenverlies krijgt!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')