quote:
Een brugdag is een door de werkgever verleende rustdag tussen een vrije feestdag en de wekelijkse rustdag. Hoewel algemeen van toepassing zijn brugdagen niet verplicht en bestaat er geen officiële regeling voor. De toekenning van brugdagen geschiedt op grond van CAO-bepalingen, het gebruik of een beslissing van de werkgever.
quote:Zoiets, maar dan met een andere naam, en reden. Het resultaat is wel een kortere arbeidstijd ja.
Op maandag 18 augustus 2003 11:34 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Verplichte ATV!
quote:Hoeveel dagen had je nog U.?
Op maandag 18 augustus 2003 11:35 schreef U-lerZzZ het volgende:
Druk opeens... nu het over extra verlof gaat.
quote:Ja. Precies.
Op maandag 18 augustus 2003 11:34 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Sorry Lub, maar ik snap er echt geen hol van, hoe zit het nou? Wat ik begrijp is dat het om tussen vrije dagen te overbruggen ofzo?
Je kan idd een maandag vrijnemen als dinsdag een feestdag is. En idd, het is niet vrij. Het is niet zo dat je zomaar kan kiezen. Het moet dus binnen een bepaald kader vallen.
quote:Open er een topic over!
Op maandag 18 augustus 2003 11:37 schreef Jarno het volgende:
Ik kom wel terug als het weer over neuken gaat, ofzo.
quote:Goed plan.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:36 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Hoeveel dagen had je nog U.?
.
quote:Dat heb je toch maar eens mooi gezegd!
Op maandag 18 augustus 2003 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Het moet dus binnen een bepaald kader vallen.
quote:Brugdagen zijn fijne dagen om te neuken. Je hebt je net volgevroten en je het weekend staat voor de deur. Ideaal moment om eens even goed te palen.
Welkom terug.
quote:EXCUSE ME?
Op maandag 18 augustus 2003 10:51 schreef Jerruh het volgende:
PDD: dirk heeft me toch maar duidelijk uitgelegd dat het voorlopig toch bleef bij eenmalige nueckertjes in plaats van een huwelijk...
Het feit dat ik niet met PDD trouw houdt dus niet automatisch in dat hij een 'eenmalig neukertje' is.
Sterker nog, hij is helemaal geen neukertje. Je praat over mijn beste vriend hier, drol.
Verder vind ik het stijlloos dat jij dingen die ik jou privé vertel aan de telefoon hier zo neerkwakt.
En dan dus ook nog op een manier waarop er niets van klopt.
Tof! .
quote:EXCUSE ME?
Op maandag 18 augustus 2003 10:51 schreef Jerruh het volgende:
PDD: dirk heeft me toch maar duidelijk uitgelegd dat het voorlopig toch bleef bij eenmalige nueckertjes in plaats van een huwelijk...
Het feit dat ik niet met PDD trouw houdt dus niet automatisch in dat hij een 'eenmalig neukertje' is.
Sterker nog, hij is helemaal geen neukertje. Je praat over mijn beste vriend hier, drol.
Verder vind ik het stijlloos dat jij dingen die ik jou privé vertel aan de telefoon hier zo neerkwakt.
En dan dus ook nog op een manier waarop er niets van klopt.
Tof! .
quote:N-e-e. Vlegel. Kssst. Weg.
Op maandag 18 augustus 2003 11:44 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Mag ik nu ook weer!
quote:Opzouten, en dan bedoel ik niet uit dit topic, maar gewoon van Fok! Ga je email adres veranderen in iets niet bestaands! Drol! Wegwerpdrol!
Op maandag 18 augustus 2003 11:44 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Mag ik nu ook weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |