quote:Dat was daar
Op maandag 18 augustus 2003 11:20 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
[..]Jouw reactie op het topic....
Dit nu is hier
Dat jij de cerebrale capaciteit niet hebt omdat te snappen is mij een zorg.
Volgens mij wil je werkgever het gewoon zo ingewikkeld maken dat je denkt "pfff, laat maar, ik ga wel werken"
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 18-08-2003 11:25]
quote:Jeetje... Hier word ik even stil van... Ben je écht zo dom? Ik zou bijna een naamtopic voor je maken, maar het boeit me eigenlijk helemaal niet.
Op maandag 18 augustus 2003 11:15 schreef Extremini het volgende:[..]
Zeg eens Krut, ben jij geen kloon van Kualumpur? (hoe je ook schrijft)
quote:Doome aarsch. Er klopt geen zak van.
Op maandag 18 augustus 2003 11:18 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
quote:Volgens mij is het verschil dat je als je op die dag ziek bent of naar een cursus ofzo moet, je die vrije dag NIET terugkrijgt. Wat bij een normale vrije dag wel zou gebeuren.
Op maandag 18 augustus 2003 11:22 schreef Tijn het volgende:
Maar wat is het voordeel dan van brugdagen boven normale vrije dagen? Krijg je er meer van ofzo? Maar ten kostte van je normale vrije dagen? En mag je er, als je bijvoorbeeld maandag vrij hebt vanwege een feestdag, 4 opnemen zodat je een brug bouwt van dinsdag naar woensdag? Of moet je dan 3 normale vrije dagen opnemen en mag je maar 1 brugdag gebruiken?Volgens mij wil je werkgever het gewoon zo ingewikkeld maken dat je denkt "pfff, laat maar, ik ga wel werken"
quote:Oh zo. Dus om zeg maar te voorkomen dat je een vrije dag inplant tussen een feestdag en het weekend om je vervolgens lam te zuipen en je legitiem ziek te kunnen melden, zodat je het weer terug krijgt.
Op maandag 18 augustus 2003 11:25 schreef KRT het volgende:[..]
Volgens mij is het verschil dat je als je op die dag ziek bent of naar een cursus ofzo moet, je die vrije dag NIET terugkrijgt. Wat bij een normale vrije dag wel zou gebeuren.
quote:Ben je morgen vrij dan?
Op maandag 18 augustus 2003 11:27 schreef Jarno het volgende:
Had ik nu maar een brugdag opgenomen vandaag.
quote:Helaas niet.
Op maandag 18 augustus 2003 11:22 schreef Tijn het volgende:
Maar wat is het voordeel dan van brugdagen boven normale vrije dagen? Krijg je er meer van ofzo? Maar ten kostte van je normale vrije dagen? En mag je er, als je bijvoorbeeld maandag vrij hebt vanwege een feestdag, 4 opnemen zodat je een brug bouwt van dinsdag naar vrijdag? Of moet je dan 3 normale vrije dagen opnemen en mag je maar 1 brugdag gebruiken?Volgens mij wil je werkgever het gewoon zo ingewikkeld maken dat je denkt "pfff, laat maar, ik ga wel werken"
Het is zo:
Als kerstmis op een dinsdag/woensdag valt kan je een brugdag nemen.
of is het stiekem toch niet serieus.... brugdagen...
quote:Want vrijdag ben je altijd vrij dus zet je donderdag je brugdag in? Anders snap ik het nog niet.
Op maandag 18 augustus 2003 11:30 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Helaas niet.
Het is zo:
quote:Rot. Op.
Op maandag 18 augustus 2003 11:31 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Oke ik had dus niet in de gaten dat dit een serieus topic is/was...
Wrom staat het dan ook in ONZ.... en niet in W&G?of is het stiekem toch niet serieus.... brugdagen...
quote:Een dag om nooit te vergeten een ezelsbrugdag noemen is nooit garpig.
Op maandag 18 augustus 2003 11:30 schreef U-lerZzZ het volgende:
Een brugdag overbruggen is nooit garpig..
quote:Ja, hallo.... is er ook wat buiten ONZ dan?
Wrom staat het dan ook in ONZ.... en niet in W&G?of is het stiekem toch niet serieus.... brugdagen...
quote:Story of your life, huh?
Op maandag 18 augustus 2003 11:31 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:Oke ik had dus niets in de gaten
quote:Niet Hier, maar Daar
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:32 schreef Tijn het volgende:[..]
Een dag om nooit te vergeten een ezelsbrugdag noemen is nooit garpig.
quote:Nou, nee, dat is niet helemaal de opzet, want dat truucje zou je natuurlijk kunnen uithalen met al je vrije dagen.
Op maandag 18 augustus 2003 11:29 schreef Tijn het volgende:[..]
Oh zo. Dus om zeg maar te voorkomen dat je een vrije dag inplant tussen een feestdag en het weekend om je vervolgens lam te zuipen en je legitiem ziek te kunnen melden, zodat je het weer terug krijgt.
Brugdagen zijn bedoeld om de toko te kunnen sluiten (want met een halve bezetting is de produktiviteit veel minder dan de helft). Dus eigenlijk wordt je met een brugdag genaaid.
quote:Volgens mij worden brugdagen door je werkgever bepaald.
Helaas niet.
Het is zo:
quote:Sorry Lub, maar ik snap er echt geen hol van, hoe zit het nou? Wat ik begrijp is dat het om tussen vrije dagen te overbruggen ofzo?
Helaas niet.
Het is zo:
quote:Verplichte ATV!
Op maandag 18 augustus 2003 11:34 schreef KRT het volgende:[..]
Volgens mij worden brugdagen door je werkgever bepaald.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:34 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Sorry Lub, maar ik snap er echt geen hol van, hoe zit het nou? Wat ik begrijp is dat het om tussen vrije dagen te overbruggen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |