quote:Uh, was de PS2 toen uberhaupt wel uit?! 4 jaar geleden, laat mij niet lachen!
Op vrijdag 19 september 2003 23:33 schreef NiMPhoenix het volgende:
Ik ben 4 jaar geleden beta tester geweest van het PS2 netwerk...voordat de PS2 hier in NL was.
Zijn er nog meer mensen op fok die dat ook geweest zijn?
Was een leuke tijd toen chatten met die mensen
waren maar 150 nederlanders, dus...weinig kans zeker
Ik heb vandaag Everquest Online Adventures binnengekregen (PAL) + code zodat ik gratis kan spelen Zijn er al meer (pers) mensen die de game binnen hebben gekregen? Ik ga vanavond eens een kijkje nemen in de Everquest wereld!
quote:Daarom zegt 'ie ook voordat de PS2 uit was hier in NL.
Op zaterdag 20 september 2003 11:51 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Uh, was de PS2 toen uberhaupt wel uit?! 4 jaar geleden, laat mij niet lachen!
Ik heb vandaag Everquest Online Adventures binnengekregen (PAL) + code zodat ik gratis kan spelen
Zijn er al meer (pers) mensen die de game binnen hebben gekregen? Ik ga vanavond eens een kijkje nemen in de Everquest wereld!
Maar ik vind het ook niet echt ehm...geloofwaardig allemaal.
quote:Schijnt dat er 10 games bschikbaar waren, deze zullen wel komen binnenkort.
Op zaterdag 20 september 2003 12:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
maar zijn er nog spellen a al medal of honor voor online spelen op ps2???behalve dan socom navy seals??
of andere spelen??
quote:Medal of Honor: Rising Sun die binnenkort uitkomt zal ook online speelbaar zijn op de PS2. Evenals vele andere EA games zoals SSX3, Need for Speed Underground en FIFA2004.
Op zaterdag 20 september 2003 12:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
maar zijn er nog spellen a al medal of honor voor online spelen op ps2???behalve dan socom navy seals??
of andere spelen??
Andere spellen die je nu al online kunt spelen zijn: SOCOM, Tony Hawk 3 en 4, Midnight Club 2, Twisted Metal: Black etc.
quote:ik sla gt4 over en ga voor gt5 op de ps3
Op zaterdag 20 september 2003 20:42 schreef Zeiksnor het volgende:
GT4 uitgesteld naar 2004
quote:In 2007?
Op zaterdag 20 september 2003 22:31 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
ik sla gt4 over en ga voor gt5 op de ps3
quote:hee jij hier, zit je hier ook te klagen over je rijbewijs
Op dinsdag 16 september 2003 20:47 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Hip
quote:Ga es effe chatten of zo
Op zondag 21 september 2003 00:05 schreef evil_dead het volgende:[..]
hee jij hier, zit je hier ook te klagen over je rijbewijs
(pizzaman van motorforum)
quote:2006
Op zaterdag 20 september 2003 23:16 schreef twi het volgende:[..]
In 2007?
nee ik heb gt3 nog geeneens uitgespeeld, zelden gespeeld
heb op de ps2 vooral alleen maar multiplayer games gedaan en al die oneplayer games moet ik nog uitspelen dus ik koop geen nieuwe games meer tot de ps3.. misschien wat online gebeuren maar meer ook niet.
Alhoewel.. mn driving skills online showen lijkt me wel wat.. hmz misschien als ik hem bij play voor 25 euro kan kopen..
quote:Ik zou het niet weten.. eigenlijk maar doet hij het nog nie? Bij mij deed ie het perfect
Op maandag 22 september 2003 14:51 schreef Joshi het volgende:
Hoi
Ik heb sinds vrijdag de netwerkadapter van de PS2.
Nu wil ik via een router online gamen. Echter ik kom tot het scherm van Socom waarin vermeld staat dat er xxx spelers online staan.
Nu wil ik mee gaan spelen maar daarna wordt het scherm zwart en blijft zwart. Wat doe ik verkeerd??? Heeft het te maken met de instellingen van mijn router?????????
Help Help wie kan me Helpen
Alvast bedankt voor de moeite
Joshi
35 euro trouwens
quote:die setjes wou ik dus juist hebben
Op dinsdag 23 september 2003 14:14 schreef DinoPK het volgende:
Dixons, en naar eigen ervaring Mediamarkt (staaaapels).
Ik heb alleen de combinatie setjes met game niet gezien.35 euro trouwens
quote:
EA KONDIGT ONLINE ONDERSTEUNING VOOR PLAYSTATION 2 IN EUROPA AAN
VIJF EA-TITELS ONDERSTEUNEN ONLINE GAMEPLAY IN EUROPA
Schiphol-Rijk, 23 september 2003 - Electronic Arts (Nasdaq:ERTS), wereldleider op het gebied van interactieve entertainmentsoftware, heeft vandaag aangekondigd dat binnenkort vijf EA-titels van EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) en EA SPORTS BIG(tm) in Europa online spelkenmerken bevatten voor het PlayStation®2 computerentertainmentsysteem.
FIFA Football(tm) 2004, Medal of Honor(tm) Rising Sun, SSX 3, Need for Speed(tm) Underground en The Sims(tm) Bustin' Out kunnen online worden gespeeld. De mogelijkheden variėren van de ultieme voetbalsimulatie tot veldslagen in de Tweede Wereldoorlog, vrij snowboarden op bergtoppen, illegale straatraces met opgefokte wagens en de krankzinnige en onvoorspelbare wereld van The Sims. Al deze titels ondersteunen hands-free chat door middel van een USB-headset. Om online te kunnen spelen met PlayStation 2 heb je een breedbandverbinding nodig, een netwerkadapter en een memory card (geheugenkaart) voor PlayStation 2.
"Met online play van EA is de game-ervaring uitgebreid tot ver buiten de grenzen van je eigen woonkamer," zegt Gerhard Florin, directeur Europese Uitgaven bij EA. "Gamers hebben nu de mogelijkheid met of tegen elkaar te spelen in een aantal van de spannendste games van dit jaar, ongeacht waar zij (en hun vrienden) zich bevinden."
In FIFA Football 2004 hebben sportfans de mogelijkheid om het online tegen elkaar op te nemen in verschillende speltypen voor twee spelers, van vriendschappelijke wedstrijden tot officiėle toernooien en competities. Je kunt tactieken bespreken en wedstrijden achteraf analyseren door middel van hands-free chat via een USB-headset. En er worden nieuwe speleigenschappen toegevoegd tijdens het voetbalseizoen, zoals de mogelijkheid om updates van teamtransfers te downloaden.
In Medal of Honor Rising Sun neem je deel aan intense online multiplayeractie voor maximaal acht soldaten. Je kunt het tegen anderen opnemen in negen levels, variėrend van de jungles van het Stille Oceaangebied tot de gevaarlijke straten van het Verre Oosten. Er zijn verschillende opties en instellingen voor wedstrijden die je naar eigen voorkeur kunt aanpassen, zoals het selecteren van wapens, vriendschappelijk vuur en een tijdslimiet. Je kunt zoeken naar en meedoen aan veldslagen door middel van de EA matchmaking-dienst (koppeldienst) en je hebt keus uit een selectie van soldaten van de As-mogendheden en de geallieerden. Als je met een spel bent begonnen kunnen soldaten met elkaar communiceren via voicechat met een USB-headset. Hiermee kun je je team nog meer op elkaar afstemmen of tegenstanders pesten.
In Need for Speed Underground kunnen maximaal vier spelers online racen in alle vier de speltypen van de game: dragracen, sprinten, racen op een circuit en driftracen. Je kunt wagens die je offline hebt aangekleed online gebruiken om al je tricks te laten zien en de tegenstanders te laten tandenknarsen van jaloezie. De honderd snelste racers worden aan de hand van hun snelste rondetijden en andere criteria opgenomen in een klassement, zodat je kunt zien wie er nou eigenlijk de baas is. Met Need for Speed Underground kun je ook op verschillende platforms tegen elkaar spelen, zodat PC- en PlayStation 2-gamers het voor het eerst zonder problemen tegen elkaar op kunnen nemen.
In SSX 3 heb je de mogelijkheid online samen te spelen in verschillende wedstrijden in de evenementen Backcountry, Slopestyle, Big Air, Super Pipe en Race. Je kunt nu je eigen personages online introduceren, kennismaken met hun tegenstanders in de lobby en samen chatten via een USB-headset voordat je de verraderlijke bergtoppen opgaat.
In The Sims Erop Uit kun je online met twee spelers samenspelen, waardoor je alle unieke carričres van de game kunt doorlopen. De game bevat ook een online ruilsysteem waarmee je sociale interacties kunt ruilen zoals de Moonwalk of voorwerpen zoals de Klimmuur en een DJ-installatie. Deze geflipte sociale interacties en zeer gewilde voorwerpen bepalen niet alleen je status, maar daarnaast beļnvloeden ze ook de gameplay. Je kunt online ook een lobby bezoeken waar op een koppelscherm het sterrenbeeld, geslacht en persoonlijkheid van andere Sims te zien zijn, zodat je je gamepartner zorgvuldig kunt kiezen. Met twee Sims is het makkelijker om alles voor elkaar te krijgen, dus door online te spelen wordt het nog makkelijker om doelstellingen te behalen, aan behoeften te voldoen en je Sims in de problemen te krijgen in The Sims Erop Uit.
Over Electronic Arts
Het hoofdkantoor van Electronic Arts (EA) bevindt zich in Redwood City, Californiė. Electronic Arts is wereldleider op het gebied van interactieve entertainmentsoftware. Electronic Arts werd opgericht in 1982 en heeft in het fiscale jaar 2003 een omzet bekendgemaakt van meer dan 2,5 miljard dollar. Het bedrijf richt zich op het ontwikkelen, uitgeven en distribueren van software wereldwijd voor videogamesystemen, computers en internet. Electronic Arts zet de producten onder drie merknamen in de markt: EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) en EA SPORTS BIG(tm). De homepage van EA en online gamesite is EA.COMSM. Meer informatie over de producten van EA en volledige teksten van persberichten vind je op internet, op www.eagames.com.
###
Electronic Arts, EA SPORTS, EA SPORTS BIG, EA GAMES, Need for Speed en The Sims zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Electronic Arts Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Medal of Honor is een handelsmerk of geregistreerd handelsmerk van Electronic Arts Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen voor computer- en videogameproducten. FIFA Football is een product dat officieel is gelicenseerd door de FIFA . Het FIFA-logo © 1977 FIFA TM. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van de betreffende eigenaren.
quote:Ik 34.99 bij mediamarkt gewoon 10 euro lagers als e-plaza.. echt beter
Op dinsdag 23 september 2003 18:09 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik heb hem idd voor 35 euro bij dixons gekocht
Enne trw.. Nu snappe ik nog niet hoe de voice comunicater werkt.. of kan dat nog niet.. lijkt me sterk nawja.. misschien weet iemand het!
quote:Ik heb hem bij E-Plaza gehaald voor 35 euro
Op dinsdag 23 september 2003 22:07 schreef Guusie het volgende:[..]
Ik 34.99 bij mediamarkt gewoon 10 euro lagers als e-plaza.. echt beter
!!en het was de eerste
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |