Ethernetadapter en spel voor 45euro oid ?
Zie boven.
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 19-09-2003 13:22]
quote:Nergens te vinden
Op vrijdag 19 september 2003 13:21 schreef Viperdesign het volgende:
Hoe zit het nu met die aanbieding?Ethernetadapter en spel voor 45euro oid ?
Dat is toch die ene met streetraces??
![]()
Enne, dat spel voor ¤10 (incl. netwerkadapter ¤45), wat is dat precies voor een spel?
Want ¤10 voor een spel
quote:Midnight Club II
Op vrijdag 19 september 2003 15:09 schreef vinnie81 het volgende:
Hmm even kijken hoe ik dat ga doen dan.. Mijn modem staat boven en de ps2 zit aan de tv helemaal beneden.. Waar kan ik zien welke spellen er online gespeeld kunnen worden? Ik wil namelijk een race spel kopen maar weet niet welke er zijn voor online gaming..
quote:Je kan online: Midnight Club II en Gran Turismo 3
Op vrijdag 19 september 2003 15:09 schreef vinnie81 het volgende:
Hmm even kijken hoe ik dat ga doen dan.. Mijn modem staat boven en de ps2 zit aan de tv helemaal beneden.. Waar kan ik zien welke spellen er online gespeeld kunnen worden? Ik wil namelijk een race spel kopen maar weet niet welke er zijn voor online gaming..
Maar je kan natuurlijk ook gewoon andere schietspellen kopen die online kunnen, en natuurlijk komen er veel meer games!!!! ![]()
Verder kan ik het even snel niet vinden!
(bron : http://nl.playstation.com/networkgaming/story.jhtml?storyId=300195_nl_NL_GUIDES )
quote:Volgens mij kan je met GT3 niet online hoor.
Op vrijdag 19 september 2003 15:25 schreef Guusie het volgende:[..]
Je kan online: Midnight Club II en Gran Turismo 3
Maar je kan natuurlijk ook gewoon andere schietspellen kopen die online kunnen, en natuurlijk komen er veel meer games!!!!
Verder kan ik het even snel niet vinden!
(bron : http://nl.playstation.com/networkgaming/story.jhtml?storyId=300195_nl_NL_GUIDES )
quote:Met Timesplitters 2 en Red Faction 2 kun je wel online.. maar of dat met GT3 ook gaat?
Op vrijdag 19 september 2003 15:52 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Volgens mij kan je met GT3 niet online hoor.
quote:Lijkt me niet dat spel is al ouder dan 2 jaar.
Op vrijdag 19 september 2003 16:47 schreef Smots het volgende:[..]
Met Timesplitters 2 en Red Faction 2 kun je wel online.. maar of dat met GT3 ook gaat?
quote:Meer dan voldoende
Op vrijdag 19 september 2003 13:13 schreef Robino het volgende:
16 KByte is wel voldoende om te gamen. Heb ik zelf ook en heb altijd goede ping.
quote:Dat hadden ze er toch uit gehaald
Op vrijdag 19 september 2003 16:47 schreef Smots het volgende:[..]
Met Timesplitters 2 kun je wel online..
quote:nee, niet helemaal.
Op vrijdag 19 september 2003 17:02 schreef Muizig het volgende:[..]
Dat hadden ze er toch uit gehaald
quote:ah
Op vrijdag 19 september 2003 17:06 schreef Smots het volgende:[..]
nee, niet helemaal.
kijk maar op www.brookfresh.co.uk
het is ff sleutelen, maar het schijnt dus wel te kunnen!
quote:nee, het is niet een kwestie van 'kabel erin jassen en vlammen maar'.
Op vrijdag 19 september 2003 17:11 schreef Muizig het volgende:[..]
ah
Niet zo gemakkelijk als het online gaan met andere spellenMaar het het lijkt me wel leuk om het eens met een paar mensen te proberen
Maar zeker voor zo'n coole game als Timesplitters 2 lijkt het me wel de moeite waard.
de exacte instructies staan hier: http://www.brookfresh.co.uk/timesplitters_setup1.asp
(mocht er iemand enthousiast worden...)
navy seals geprobeerd ![]()
vindt het nog wel moeilijk want heb navy seal niet gewoon gespeeld.
weet iemand of er nog meer spellen als seals zijn om online te spelen?
medal of honor bv ??
owja heb hem bij dixons gekocht
quote:* Meldt *
Op vrijdag 19 september 2003 22:01 schreef gijsje79 het volgende:
Zijn er al mensen die online zitten.
Want ik hoor er weinig over hoe het is.
Het installeren is goed te doen, in ieder geval als je thuis al eens een netwerkje hebt aangelegd. Ik heb hier zelf een router dus moest de PS2 even een ip-adres geven en de gateway (adres van de router) doorgeven. Daarna werkte het meteen. Het is even een gedoe om je aan te melden bij Central Station, omdat je nogal wat gegevens moet doorgeven.
TIP: voordat je de netwerkadapter op je PS2 schroeft, eerst even het serienummer op de achterkant overnemen. Dat heb je nodig, en het is niet meer te lezen als de adapter er eenmaal op zit. (Nummer staat overigens ook op je PS2 doos).
Ik heb zelf alleen Tony Hawk 4 online gespeeld, en dat loopt goed. Geen vertraging, je kan chatten en eventueel zelf een server starten. Alleen is Tony niet echt bijzonder online: het gaat erom wie de meeste punten haalt, dus je bent voornamelijk met je eigen trucs bezig terwijl er af en toe een andere skater door het beeld vliegt.
Maar de techniek werkt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |