quote:Heb je wel eens met een credit card betaald? Duurt misschien 15 seconden en gaat vrijwel nooit mis.
Op zaterdag 6 september 2003 19:40 schreef Fathom het volgende:
grappige is dat je al die xbox mannen hoor praten over hoe geweldig het is... tot ze over een jaar met een credit card moeten gaan klooien dingen mis gaan. bellen met microsft... Als zou de ps2 online minder zijn dan de xbox... i dont care...... ITS FREE!!!!!!!
Maar het feit alleen al dat het knaken kost, vind ik al niet prettig. Niet weer een vaste last erbij!
quote:Gister toen ik aan het schijten was en de OPM2 in m'n handen had (nee ik veeg daar m'n reet niet mee af maar moet toch wat te lezen hebben), las ik dat de adapter en TM:Online samen 45 euro zouden moeten kosten. Zonder game zou het 35 euro moeten kosten.
Op dinsdag 16 september 2003 22:16 schreef Robino het volgende:
Ik heb helaas geen tijd om het hele topic weer door te lezen, maar weet iemand hoeveel de netwerk-adapter samen met Twisted Metal Online kost?
En is een hub genoeg om de kabel te verdelen naar PC en PS2 ???
quote:Volgens mij kan Kabel en ADSL, denk dat ADSL wel de beste verbinding heeft.
Op woensdag 17 september 2003 11:59 schreef Marla_Singer het volgende:
Is dit alles ook mogelijk met een kabelverbinding (Chello), ik lees alleen maar ADSL...En is een hub genoeg om de kabel te verdelen naar PC en PS2 ???
quote:Nee, daar heb je een router voor nodig.
Op woensdag 17 september 2003 11:59 schreef Marla_Singer het volgende:
Is dit alles ook mogelijk met een kabelverbinding (Chello), ik lees alleen maar ADSL...En is een hub genoeg om de kabel te verdelen naar PC en PS2 ???
*edit* of heb je al een router staan aan het begin van je verbinding? Dan kan je wel gewoon een hubje gebruiken
quote:Waarom denk je dat ADSL wel een betere verbinding geeft ?
Op woensdag 17 september 2003 12:01 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Volgens mij kan Kabel en ADSL, denk dat ADSL wel de beste verbinding heeft.
quote:Is wat sneller als Kabel he.
Op woensdag 17 september 2003 12:09 schreef Marla_Singer het volgende:[..]
Waarom denk je dat ADSL wel een betere verbinding geeft ?
quote:Wat een onzin toch weer.
Op woensdag 17 september 2003 12:18 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Is wat sneller als Kabel he.
quote:Zal niet veel schelen, maar ADSL is over het algemeen toch een stukje stabieler, vooral belangrijk qua upstream...
Op woensdag 17 september 2003 12:09 schreef Marla_Singer het volgende:[..]
Waarom denk je dat ADSL wel een betere verbinding geeft ?
quote:With all do respect, ik vind het moeilijk als ik met 220kph een bocht door moet, om dan even in te tikken "Hee gast, wat heb je liever? Dat ik je links of rechts inhaal?"
Op zondag 7 september 2003 14:31 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wat zit iedereen te hameren op dat voice spul, dat zal ongetwijfeld heel leuk zijn, maar 90% van de fun missen? Zit ik dus al 4 jaar op maar 10% van maximale fun online te gamenWel minder zou zijn als er helemaal geen communicatie mogelijk is, maar iets via een toetsenbord zou al prima wezen imho.
Ik wil online met GT4 om van die voorspelbare AI af te zijn, niks beters/leukers dan een menselijke AI imho.
Dat soort zinnetjes voegen gewoon zó veel toe aan online gamen...Chatten als communicatie is echt zó inferieur aan gewoon praten. Ik zie het gewoon als ontzettend minpunt. Of ben jij iemand die alleen maar voor 'het nuttige' gamed?
quote:Het zijn allebei gewoon datatransmissie-technieken. Je hebt ADSL verbindingen van 256k en kabelverbindingen van 2562k.
Op woensdag 17 september 2003 12:18 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Is wat sneller als Kabel he.
Misschien dat upload van ADSL wat beter is, aangezien je daar een eigen lijn hebt.
Oh Twi was me voor
Heb btw @Home, neem aan dat dat geen problemen oplevert toch ?
quote:Zeker niet, die zijn sneller dan de meeste ADSL verbindingen!
Op woensdag 17 september 2003 19:03 schreef Slomy het volgende:
Heb btw @Home, neem aan dat dat geen problemen oplevert toch ?
waarom zo weinig interesse hier op fok? en waarom geen reclames?
maar als ik nu zon adapter bestel, die in mn ps2 pleur en mn chello kabel er op aansluit dna kan ik online?
quote:Lijkt me wel.
Op woensdag 17 september 2003 19:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
was vandaag de launch?waarom zo weinig interesse hier op fok? en waarom geen reclames?
maar als ik nu zon adapter bestel, die in mn ps2 pleur en mn chello kabel er op aansluit dna kan ik online?
die breedbandadapter was via play al maanden geleden te koop.. kon je toen al connecten naar buitenlandse servers??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |