quote:Je moet op het vierkantje drukken als je iets wilt zeggen.. Ik zelf vind dat bijzonder onhandig.. maar zo werkt het nou eenmaal
Op woensdag 24 september 2003 19:41 schreef Guusie het volgende:
Vreemd in het boekje stond dat hij 45 euro was.... :S maare.. wie weet hoe die voice comunicator werkt met socom.. snap er geen hout van hoe ik kan praten met andere mensen
quote:Kan je vertellen waarom? Het klinkt erg handig moet ik zeggen.
Op woensdag 24 september 2003 21:32 schreef Muizig het volgende:[..]
Je moet op het vierkantje drukken als je iets wilt zeggen.. Ik zelf vind dat bijzonder onhandig.. maar zo werkt het nou eenmaal
quote:Het is minder goed uitgewerkt dan het eigenlijk moet.. Het is niet altijd mogelijk dan ook te praten als je erop drukt.. soms moet je even wachten voordat je signaal krijgt en dan kan het al vergeefs zijn.. Ook tegelijk gericht schieten en andere mensen waarschuwen wordt er vervelender en in sommige gevallen zelfs onmogelijk door
Op donderdag 25 september 2003 00:01 schreef Kontiki het volgende:[..]
Kan je vertellen waarom? Het klinkt erg handig moet ik zeggen.
quote:Net als in het eggie
Het is minder goed uitgewerkt dan het eigenlijk moet.. Het is niet altijd mogelijk dan ook te praten als je erop drukt.. soms moet je even wachten voordat je signaal krijgt en dan kan het al vergeefs zijn.. Ook tegelijk gericht schieten en andere mensen waarschuwen wordt er vervelender en in sommige gevallen zelfs onmogelijk door
't Is trouwens een grappig marketingbeweging die Sony maakt, want ik durf te wedden (en ik hoop) dat je dalijk basic (free) en premium accounts krijgt. Weer iets wat onze grote vriend Bill Gates met z'n xbox goed bedacht heeft... gestructureerd online gamen. Hoop dat het bij Sony ook zo ver komt
Dat is toch geen reet aan , kan je net zo goed split screen thuis met een maat op de bank gaan zitten
quote:Vreem dat is bij mij springen :S
Op woensdag 24 september 2003 21:32 schreef Muizig het volgende:[..]
Je moet op het vierkantje drukken als je iets wilt zeggen.. Ik zelf vind dat bijzonder onhandig.. maar zo werkt het nou eenmaal
quote:Je hebt de andere control configuratie
Op donderdag 25 september 2003 16:41 schreef Guusie het volgende:[..]
Vreem dat is bij mij springen :S
Beta testen ruled
quote:
Op donderdag 25 september 2003 21:40 schreef Freeze_LB het volgende:
strax even Destruction Derby Arena online checken
Beta testen ruled
quote:Ik kwam daar ook.. en toen zeiden dat V&D en dixons maar 500 van die dingen hadden besteld :S sukkels!
Op donderdag 25 september 2003 19:44 schreef Evil_Jur het volgende:
Heb vandaag ff in de dixons en bart smit gesnuffeld, maar bij deide nog geen netwerk dingetje gezien...
quote:Dat is zeker geen verstandig inkopen... Maarja als ie over 2 weken met mijn verjaardag maar te krijgen is
Op vrijdag 26 september 2003 15:03 schreef Guusie het volgende:[..]
Ik kwam daar ook.. en toen zeiden dat V&D en dixons maar 500 van die dingen hadden besteld :S sukkels!
quote:Daarom beta test hij hem ook
Op vrijdag 26 september 2003 13:50 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
die is nog niet in de winkel dus??
quote:dan was ik 1 van de 500 van dixons
Op vrijdag 26 september 2003 15:03 schreef Guusie het volgende:[..]
Ik kwam daar ook.. en toen zeiden dat V&D en dixons maar 500 van die dingen hadden besteld :S sukkels!
quote:Beter, dan was jij dus diegene die mijn PS2 Networkgaming voor mijn piep weg hebt gehaald
Op vrijdag 26 september 2003 17:30 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
dan was ik 1 van de 500 van dixons
Komende week nog even een netwerk adaptor halen.
Dit weekend eerst maar even Midnight Club II oefenen, online gaan en alles verliezen is ook niet leuk.
Laat nu de rest van de online games maar komen
quote:Jaaa mij ook
Op zaterdag 27 september 2003 19:08 schreef Kontiki het volgende:
Heeft iemand Midnight Club II?
Dat lijkt me een erg leuk spel
Nou ben ik dus van plan om vanmiddag een router te gaan halen. Mijn vraag is dus: Weten jullie (uit ervaring ofzo) welk merk router het wel goed doet ? (ben nu van plan een sweex te kopen, dus ervaringen over deze router zijn ook welkom)
alvast bedankt.
quote:Ik heb gehoord dat een sitecom niet werkt :S heb zelf een daytrek maar werkt ook nie :S snap het niet.. zal wel eens later zien hoe het in elkaar steekt het netwerk in mijn huis.. misschien kunnen andere mensen dan kijken welke fout ik maak...
Op maandag 29 september 2003 11:43 schreef Slomy het volgende:
even een vraag tussendoor. Ik las ergens dat wanneer je een bepaald soort router gebruikt, het dan zou kunnen zijn dat je headset online niet werkt (zie: http://nl.forums.playstation.com/4/OpenTopic?a=tpc&s=7104093402&f=4504057582&m=6614084592)Nou ben ik dus van plan om vanmiddag een router te gaan halen. Mijn vraag is dus: Weten jullie (uit ervaring ofzo) welk merk router het wel goed doet ? (ben nu van plan een sweex te kopen, dus ervaringen over deze router zijn ook welkom)
alvast bedankt.
quote:sweex router was uitverkocht. Heb nu een Kobishi router. Heb ook al biede pc's in huis met inet verbonden gekregen (wat voor mij een klein wonder is). Nu hoef ik bij de ps2 toch alleen maar de utp kabel achter in de netwerkadapter en dan moet ie het toch doen of niet ??
Op maandag 29 september 2003 14:57 schreef Guusie het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat een sitecom niet werkt :S heb zelf een daytrek maar werkt ook nie :S snap het niet.. zal wel eens later zien hoe het in elkaar steekt het netwerk in mijn huis.. misschien kunnen andere mensen dan kijken welke fout ik maak...
quote:In preciepe wel.. ethernet kabel
Op maandag 29 september 2003 15:13 schreef Slomy het volgende:[..]
sweex router was uitverkocht. Heb nu een Kobishi router. Heb ook al biede pc's in huis met inet verbonden gekregen (wat voor mij een klein wonder is). Nu hoef ik bij de ps2 toch alleen maar de utp kabel achter in de netwerkadapter en dan moet ie het toch doen of niet ??
quote:hmm dan denk ik dat alles wel goed zit. Krijg de netwerkadapter donderdag binnen, dus kan het dan pas uitproberen. Maar had de hele middag vrij en heb alvast alles in orde gebracht. Meteen ook een andere pc boven van internet voorzien.
Op maandag 29 september 2003 17:35 schreef Guusie het volgende:[..]
In preciepe wel.. ethernet kabel
ben niet zo goed in die termen.. :S maar dan moet je natuurlijk nog wel even de stappen volgen van het netwerk gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |