quote:Damn straight!
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:19 schreef MewBie het volgende:[..]
en daar houden wij van
Vind het ook wel komisch, iedereen wil maar wigger zijn, maar ik doe me toch liever voor als die blanke gestoorde geniale gek die de WERELD VEROVERT#@$%^ ...
ofzo..
*kuch*
quote:Hey niet spotten met Tupac, want die is True
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:22 schreef Bonnie_R het volgende:
[afbeelding]Ik weet niet wat ik lachwekkender vind: een panty op je hoofd, of een geknoopte zakdoek
quote:Vond ik eigenlijk wel erg toepasselijk, begrijp me niet vekeerd ik heb het niet over de huidskleur of zo... maar over het (sch)apengedrag wat ze allemaal vertonen.
We're just monkeys with clothes onMonkeys with clothes on
Monkeys with clothes on
Monkeys with clothes on
The importance of our lives is about the size of a boson
That's why I concentrate on getting funkyass flows on
(Repeat)
I take you here...
I take you there...
...I'm everywhere
My shit's a handful of Nair; emcees are leg hair
I like em, I listen. Otherwise, I'm dissin'
The sound of dish-crashin' bitchin' I'm cool with missin'
Rocketlauncher projectile, through the air is hissin'
Cause I'm blowing up both coasts just like Snake Pliskin
Nah, nah, nah, check it. See, wreckin' it kid is my directive
You started hiphop as a senior year elective
Pre-requisite of rockin' it is stoppin' it, all the crappin'
Rappin', not violence and sex, should be the cause for clappin'
etc...veel onzin blabla blabla...
Allemaal dezelfde plaatjes van die dooei TweeZak, Blingbling-idioterie en natuurlijk allemaal foto's van een joint en Jennifer Slet Lopez.
Is er nog 1 iemand tussen die hoop die een beetje origineel is?
quote:Iemand met als deurbel blingblong
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:10 schreef Sas22 het volgende:
Ik kwam toevallig een stukje tekst tegen:
[..]Vond ik eigenlijk wel erg toepasselijk, begrijp me niet vekeerd ik heb het niet over de huidskleur of zo... maar over het (sch)apengedrag wat ze allemaal vertonen.
Allemaal dezelfde plaatjes van die dooei TweeZak, Blingbling-idioterie en natuurlijk allemaal foto's van een joint en Jennifer Slet Lopez.
quote:Ik zou wel eens een fopneger willen zien in strak driedelig pak, met een beschaafd horloge, een middenklasse auto en gewoon een twee onder één kap huis. Dan zouden ze pas echt koel zijn
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:10 schreef Sas22 het volgende:
Ik kwam toevallig een stukje tekst tegen:
[..]Vond ik eigenlijk wel erg toepasselijk, begrijp me niet vekeerd ik heb het niet over de huidskleur of zo... maar over het (sch)apengedrag wat ze allemaal vertonen.
quote:Wees blij dat ze ons niet komen verrassen tijdens een gothparty, dan is de sfeer er snel af..
Op woensdag 20 augustus 2003 01:34 schreef Elegy het volgende:[..]
Ik zou wel eens een fopneger willen zien in strak driedelig pak, met een beschaafd horloge, een middenklasse auto en gewoon een twee onder één kap huis. Dan zouden ze pas echt koel zijn
quote:Sterker, er is al een neger in de goffscène
Op woensdag 20 augustus 2003 01:38 schreef kamagurka het volgende:[..]
Wees blij dat ze ons niet komen verrassen tijdens een gothparty, dan is de sfeer er snel af..
quote:Negers zijn welkom, analfabete whiggah's/fopnegers met een spraakgebrek en panty's of theedoeken op hun kop lijken me minder. Vooral als ze hun DuShI's en Swa's gaan meenemen weetje..
Op woensdag 20 augustus 2003 01:53 schreef Elegy het volgende:[..]
Sterker, er is al een neger in de goffscène
En die heet heel toepasselijk Lord Noir/GothNoir, zo über als wat
quote:yo yo nie focken met 2pack da one and only.Let the niggah rest in peace.go whining on those wiggers, leave 2 pac alone
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:22 schreef Bonnie_R het volgende:
[afbeelding]Ik weet niet wat ik lachwekkender vind: een panty op je hoofd, of een geknoopte zakdoek
quote:Als ze hun dushi's meenemen vind ik dat best okee, dan kan ik ze onderwerpen.....aan een diepgaand onderzoek. Bovendien zien ze dan meteen wie er rof, flex, lauw en dope zijn: Wij natuurlijk
Op woensdag 20 augustus 2003 01:59 schreef kamagurka het volgende:[..]
Negers zijn welkom, analfabete whiggah's/fopnegers met een spraakgebrek en panty's of theedoeken op hun kop lijken me minder. Vooral als ze hun DuShI's en Swa's gaan meenemen weetje..
Woord omhoog neger!
maar nu ga ik slapen
Ook een ontluikend raptalent...

Geloof me, dit is de nieuwe Eminem...
quote:Ziet Mitch eruit als een broeder waarmee je wil neuken?
Op woensdag 20 augustus 2003 12:02 schreef morgaine21 het volgende:
ik heb zijn pagina gezien..
en zijn raps gehoord....is die gast serieus
Mitch houdt het echt...
Daar gaat weer een kop koffie over het beeldscherm ![]()
Ik zou me kapot schamen als ik hem was
WOEHAHAHAHAHHAHAA!!!!
Ik kom niet meer bij
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 20:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Een levenstijl waar overdadige gouden sieraden, protserige automobielen, grote blinkende velgen, overdreven weide merkkleding, een harem aan vrouwen en zelfs pistolen statusverhogend werkt.
En dit alles wordt aanbeden door minderheidsgroeperingen in het nuchtere en veilige Nederland dat op geen enkele wijze banden heeft met deze subcultuur uit Amerika.Een kotssmiley is dan ook wel op zijn plaats:
Wel een vreselijk hilarische topic zeg, niet te geloven hoeveel wannabe's, neppers en losers zich in dit landje bevinden. Maar eigenlijk is het om te janken...
[Dit bericht is gewijzigd door Dalamar op 20-08-2003 15:15]
quote:Een typische mercedes rijder... haha hij moet oppassen dat ie zijn balle er niet af knalt... HAHAH die kop van hem,.... wat een triesteling
Op woensdag 20 augustus 2003 13:50 schreef Bonnie_R het volgende:
[afbeelding]Ik kom niet meer bij
![]()
quote:Het is het meest kansloze groepsverschijnsel dat ik ooit heb gezien, op heroinejunks na misschien.
Op woensdag 20 augustus 2003 15:06 schreef Dalamar het volgende:
Wel een vreselijk hilarische topic zeg, niet te geloven hoeveel wannabe's, neppers en losers zich in dit landje bevinden. Maar eigenlijk is het om te janken...
Brrrr...
quote:MC Wigger en DJ Wannabe zijn wel zwaar vet
Op woensdag 20 augustus 2003 15:01 schreef Deliverance het volgende:
http://www.ramp-records.nl/ww/
Ooh, was ik maar een echte neger,
dan was ik echt Hip-Hop en ook integer
en noemde geen journalist m'n stijl ooit wack
want die kaaskoppen zijn zo politiek correct!
Weehoo, was ik maar een echte neger,
dan had ik meer ritme en een lul van een meter
en begreep niemand mijn teksten verkeerd
en werd ik door de scene wel geaccepteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |