quote:ik had het over dat zinnetje. Ik zeg ook dat ik een blow ga maken. chill man(of is dit al te fopneger?). Ik kots trouwens ook op die fopnegers maak je maar geen zorgen
Op maandag 18 augustus 2003 20:54 schreef Boink het volgende:[..]
Of je leest gewoon ff het hele topic door
quote:Der had nog een quote bij gemoeten maar daar ben ik te lui voor
Op maandag 18 augustus 2003 21:11 schreef hallodagg het volgende:[..]
ik had het over dat zinnetje. Ik zeg ook dat ik een blow ga maken. chill man(of is dit al te fopneger?). Ik kots trouwens ook op die fopnegers maak je maar geen zorgen
quote:Hierbij meld ik mij meteen aan...
Op maandag 18 augustus 2003 17:02 schreef Fixers het volgende:[..]
Hierbij richt ik een nieuwe actiegroep op, met als doelstelling de bescherming van onze vriend de shiftknop. Wij pleiten voor abreids tijd verkorting en zware straffen voor overmatig gebruik. We beginnen met 10 stokslagen voor de eerste keer en dat neemt dan exponetioneel toe.
Komen ze tegenover mij zitten en het begint meteen.
"He smaatje, wa ben jij uh lekkuh wijffie... wat dot zo'n lauw ding hier soow op de trein... Wil juh nie zowie effuh wa gan drinkuh hieroz in Amsterdam...?"
Ik: "Nee dank je..." (beleefd he...
)
"Nou waarom nie dushi, ik vin jou lekkah en zou wel ff willuh met je
chilluh... "
Ik weer "Luister, ik ben al sinds 5 uur uit me bed, heb de hele dag gewerkt, je weet wel geld verdienen en het enige wat ik nu wil is met
rust gelaten worden en naar huis toe gaan... " (wat minder beleefd maar goed...)
Gelijk een heleboel scheldwoorden naar me hoofd: kankerhoer, smerige
bitch, slet etc...
Uiteindelijk zijn ze allebei opgetieft...
Zover dus mijn kenninsmaking met het soort mensen wat eigenlijk beter terug kruipt naar waar ze vandaan komen.... onder een steen of in de goot of zo...
quote:Ze kennen niets anders dan het beeld van zenders als TMF/MTV en films als 2F2F, waarin vrouwen dikwijls als lustobject worden afgedaan en het gerechtvaardigd lijkt te worden vrouwen aan je wil te willen onderwerpen. Gecombineerd met het feit dat de prepuberjeugd steeds vroeger geslachtsrijp wordt maar er mentaal niet verder op vooruit gaat doet je dat toch vrezen voor de nabije toekomst.
Op maandag 18 augustus 2003 22:14 schreef Sas22 het volgende:
God, heb vandaag kennis gemaakt (lees = werd lastig gevallen) door
een Homus FakeNegerus. Kom ik terug na een drukke dag op mijn werk op de trein. Het enige wat ik wou was naar huis gaan en me verder voor de rest met niets te bemoeien. Ik doe ff me ogen dicht en ja hoor...daar stak hij ze lelijke hoofd al tevoorschijn, ze waren zelfs met ze 2-en. De ene a real niggahhh met gingantische flaporen vanonder zo'n panty vandaan flapperend en de andere zijn Wigger Brada die dringend hulp nodig had van Mr. Clearasil.Komen ze tegenover mij zitten en het begint meteen.
"He smaatje, wa ben jij uh lekkuh wijffie... wat dot zo'n lauw ding hier soow op de trein... Wil juh nie zowie effuh wa gan drinkuh hieroz in Amsterdam...?"
Ik: "Nee dank je..." (beleefd he...
)
"Nou waarom nie dushi, ik vin jou lekkah en zou wel ff willuh met je
chilluh... "Ik weer "Luister, ik ben al sinds 5 uur uit me bed, heb de hele dag gewerkt, je weet wel geld verdienen en het enige wat ik nu wil is met
rust gelaten worden en naar huis toe gaan... " (wat minder beleefd maar goed...)Gelijk een heleboel scheldwoorden naar me hoofd: kankerhoer, smerige
bitch, slet etc...Uiteindelijk zijn ze allebei opgetieft...
Zover dus mijn kenninsmaking met het soort mensen wat eigenlijk beter terug kruipt naar waar ze vandaan komen.... onder een steen of in de goot of zo...
are guns.
jaahaa.
maar ja, engels leren kan je niet als je zo debiel doet en een omhoogneger wilt zijn.
quote:
Ze kennen niets anders dan het beeld van zenders als TMF/MTV en films als 2F2F, waarin vrouwen dikwijls als lustobject worden afgedaan en het gerechtvaardigd lijkt te worden vrouwen aan je wil te willen onderwerpen. Gecombineerd met het feit dat de prepuberjeugd steeds vroeger geslachtsrijp wordt maar er mentaal niet verder op vooruit gaat doet je dat toch vrezen voor de nabije toekomst.
Ik moet er inderdaad niet aan denken dat ik in de nabije toekomst een dochter krijg die met zoiets op komt dagen. Sleep ik 'em aan ze panty /muts/ketting/blingbling whatever ..naar buiten.
quote:Ben al druk aan het zoeken!
Op maandag 18 augustus 2003 22:26 schreef Boink het volgende:
Tijd voor een paar nieuwe cu2's
Kunnen we geen Uber Fopneger wedstrijd houden of zo... wie de belachelijkste CU2 vind of zo
quote:Woord mijn neger. Controleer dit deel broer!
Op maandag 18 augustus 2003 20:56 schreef ray_nl het volgende:
Check hier maar eens : http://members.lycos.nl/somaworld/Hij kan ook nog eens rappen!
Don't FucK With Us
JusT Ride With Us
I Got A WapeN But NoBody Over Here BeeN AreSted
Nobody BUSteDVooral het gebruik van wapen in een voor de rest Engelse tekst getuigd van de geboorte van de nieuwe 2Pac
Ook deze is wel aardig : http://members.lycos.nl/thugsma18/index.html
Bron: www.ijsqueen.com
quote:You got yourself a deal!
Op maandag 18 augustus 2003 22:29 schreef Sas22 het volgende:
Kunnen we geen Uber Fopneger wedstrijd houden of zo... wie de belachelijkste CU2 vind of zo
quote:Cool! Eerst ff een deadline zetten want ik ben toch wel erug moe en ga zo ff me bedje opzoeken..
Op maandag 18 augustus 2003 22:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
You got yourself a deal!
Wat denken wij van de deadline morgen om 22 uur ? Wie tegen die tijd de meest ridicule CU2 niggah/bradah/sistah heeft gevonden?
Ik meld mij in elk geval aan!
quote:Dat staat
Op maandag 18 augustus 2003 22:35 schreef Sas22 het volgende:[..]
Cool! Eerst ff een deadline zetten want ik ben toch wel erug moe en ga zo ff me bedje opzoeken..
(sinds vijf uur me bedje al uit he...')
Wat denken wij van de deadline morgen om 22 uur ? Wie tegen die tijd de meest ridicule CU2 niggah/bradah/sistah heeft gevonden?
Ik meld mij in elk geval aan!

Whehehe Che Guevara en een Molukse vlag ![]()

Want some more?
yO NiggA, WhAtS Up, PaSs MiJ DiE JoNckOE , WoRdE We Phat Scaffa!! R3Sp3Ct & Luv
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:30 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Woord mijn neger. Controleer dit deel broer!

Wahhahahahahhahaha.
een whigga met een 7 schots revolver en een whigga met een vaag pistool.
never nooit dat ze dat kunnen betalen als simpele ziel in NL.
Agosss...
quote:LOL!!!!!!!!!
Op maandag 18 augustus 2003 23:08 schreef GeFrenzy2 het volgende:En als regelrechte klapperrrrrrrr....
quote:die rechtse heb ik bij in de klas gezeten
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:54 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]Een echte thug die er 1 opleid ;-)
quote:Sssshhhttttt ik ook, niet doorvertellen
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:40 schreef biertapper het volgende:[..]
die rechtse heb ik bij in de klas gezeten
typisch geval van wannabe neger
http://home.tiscali.nl/indostriez/
Zonde van zo'n vrouwtje hoor ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |